Leermomentjequote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:36 schreef grazz het volgende:
[..]
Toen ik langs het schap liep zag ik als eerst het woord hazelnoot erop staan. Bij de kassa aangekomen kwam ik erachter dat er tevens vegan op stond. Ik wilde terug lopen, maar zou dan achteraan in rij moeten sluiten. Ik gokte er maar op. Verkeerd gegokt
Ik had wel het vermoeden, maar... ik hou er wel van om uit mn comfortzone te stappen zo nu en dan. Gedurfd he.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Wist je al dat ie vies was toen je hem kocht?
Welk merk was het?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:36 schreef grazz het volgende:
[..]
Toen ik langs het schap liep zag ik als eerst het woord hazelnoot erop staan. Bij de kassa aangekomen kwam ik erachter dat er tevens vegan op stond. Ik wilde terug lopen, maar zou dan achteraan in rij moeten sluiten. Ik gokte er maar op. Verkeerd gegokt
Dat zou kunnen. Maar als de diaspora collectief nee zegt, kunnen die ook gewoon 14e zijn geworden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:38 schreef NailQueen het volgende:
Wie denken welk land het net niet gehaald heeft? Dan gok ik wel op Polen
Lefgozerquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:38 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik had wel het vermoeden, maar... ik hou er wel van om uit mn comfortzone te stappen zo nu en dan. Gedurfd he.
Ja sowieso Polen net niet. En ik geloof ook niet dat Australië ver van Servië, Slovenië en Portugal kan hebben gezetenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:38 schreef NailQueen het volgende:
Wie denken jullie welk land het net niet gehaald heeft? Dan gok ik wel op Polen
Azerbaijanquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:40 schreef NailQueen het volgende:
En dan toch de vraag, wie is er laatste geworden? Azerbaijan of IJsland?
Ik gok Ijslandquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:40 schreef NailQueen het volgende:
En dan toch de vraag, wie is er laatste geworden? Azerbaijan of IJsland?
Is dat die kitkat? Geef die maar aan mijquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:31 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik had een vieze vegan choco reep gekocht. Doen we dus ook niet meer.
welk land denk jij dan?quote:
Nou nou nouquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:43 schreef grazz het volgende:
denk ook IJsland laatste. Ik kon haar ouwe wijven Van Der Bilt parfum al ruiken
Zal je zien dat net Kroatië de eerste helft lootquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:42 schreef NailQueen het volgende:
Press conference is zo live. Dan ook met de loting?
Gunstig voor Joostquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zal je zien dat net Kroatië de eerste helft loot
Wat vond je van Kroatië?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:44 schreef usagi414 het volgende:
Oekraïne en Ierland waren voor mij wel de beste optredens van vanavond. Ook al heb ik totaal niets met het nummer van Ierland.
Dat Servië finalist is voor mij een iets grote verrassing dan Slovenië.
IJsland en Polen kwamen niet uit de verf.
Als we het terugkijken zal @Sableheart de volgorde voor jou wel aanpassen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:43 schreef NailQueen het volgende:
Ik blijf er bij dat Litouwen een betere opener was geweest dan Cyprus
Ah ok, Lidl vind ik voor chocolade toch al niet echt sterk, ook de gewone niet.quote:
Mag ik dat hopen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zal je zien dat net Kroatië de eerste helft loot
Heeft Aran zijn hoofd kaal geschorenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:45 schreef Moira het volgende:
Jezusmeneer denkt dat Joost te vroeg gepiekt heeft
Echt he hahaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:46 schreef Em31 het volgende:
Te vroeg gepiektecht hoe komen ze erbij. Alsof dat zo werkt
Ik zie er niet de winnaar in op basis van de staging en performance. Wel op basis van het nummer zelf en de interactie met het publiek.quote:
Joost wil niet in zijn nieuwe musical spelen?quote:
Ik dacht inderdaad hetzelfde, dat laatste deel met het publiek dat deed het 'm.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zie er niet de winnaar in op basis van de staging en performance. Wel op basis van het nummer zelf en de interactie met het publiek.
Dat ze zo uitlopen in de odds zie en hoor ik niet.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Joost wil niet in zijn nieuwe musical spelen?
Ons einde is wel sterker met die verbindende tekst op het eind etcquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad hetzelfde, dat laatste deel met het publiek dat deed het 'm.
Eindelijk morgen semi 2 aan de beurt waar echte concurrenten inzitten.
Slovenië vind ik wel een kandidaat ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:31 schreef Fred_B het volgende:
Schrijven we Slovenië, Portugal of Servië alvast met potlood op voor de tweede startpositie?
Ik koop daar normaliter ook geen chocola. Al zijn die namaak toffifee's dan wel weer net zo lekker al de originele.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, Lidl vind ik voor chocolade toch al niet echt sterk, ook de gewone niet.
Oepsquote:Ebba Adielsson, the executive producer of #Eurovision 2024, has expressed her disappointment about Eric Saade wearing a keffiyeh around his wrist during his opening performance.
"We think it's sad that he uses his participation in this way."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |