abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213448250
Politie roept op om weg te blijven van pro-Palestijns protest bij Universiteit van Amsterdam

quote:
AMSTERDAM - De politie Amsterdam roept studenten op de bezetting van het Roeterseiland op de campus van de Universiteit van Amsterdam te beëindigen. De dienst stelt ook vast dat, nadat er maandagavond al de nodige onrust ontstond, de locatie ’een aanzuigende werking heeft’. „Wij roepen iedereen op om weg te blijven van Roeterseiland.” Daarna wordt mogelijk overgegaan tot ontruiming.

In het centrum van Amsterdam is nabij de Roeterseilandcampus onrust ontstaan na het opzetten van een tentenkamp voor de Palestijnse zaak. Zo’n tweehonderd studenten hebben op de campus op het terrein van de Universiteit van Amsterdam (UvA) maandag een eigen actieplek ingericht. Ze eisen dat de Amsterdamse universiteiten banden verbreken met Israël. ’s Avonds escaleerde de situatie, zo is te zien op beelden op sociale media.

Israëlische vlag in brand gestoken
Bij schermutselingen tussen pro-Palestijnse betogers en mensen die uit tegenprotest een Israëlische vlag lieten zien, zijn de nodige klappen uitgedeeld. Een Israëlische vlag is afgepakt en in brand gestoken, is te zien in een filmpje. Er zijn vechtpartijen uitgebroken en er wordt met vuurwerkfakkels geschermd en gegooid

Man met hoofdwond afgevoerd
Op X gaan ook video’s rond waarin is te zien hoe pro-Palestijnse betogers anderen belagen met stokken. Een jonge man die aan het filmen was op de Nieuwe Prinsengracht werd aangevallen en is volgens AT5 met een hoofdwond afgevoerd. Ook zijn er eerder op de avond fakkels afgestoken, waarbij paniek en geworstel ontstond. Door het vuurwerk ontstonden ook wat brandjes.

Burgemeester Femke Halsema kwam poolshoogte nemen bij de universiteit, zo is te zien op beelden. Ze is volgens fotografen in gesprek gegaan met een aantal demonstranten.

Vertegenwoordigers uit de Joodse gemeenschap wijzen er maandag op dat het tevens Jom Hashoa is, de herdenkingsdag van de Holocaust, en dat daar honderden meters verderop in de Hollandse Schouwburg ’s avonds een bijeenkomst voor was. Het Nieuw Israëlietisch Weekblad acht daarom ’de timing en de locatie van het kamp’ ongepast en ’anti-Joods’. Hoofdredacteur Esther Voet deelde maandagavond beelden van de onrust bij de Amsterdamse universiteit. Zij meldt op X dat ’Joodse jongeren een tegengeluid wilden laten horen’.

Eisen activistische studenten
Eerder maandagmiddag schalde „Viva viva intifada” over de campus. Studenten met felgekleurde hesjes waren aanspreekpunt voor studenten die mee willen doen, of journalisten. Met De Telegraaf wordt echter niet gepraat, kwam een van de weinige wel Nederlands sprekende activisten vertellen nadat zij even hebben overlegd. Een videoploeg van De Telegraaf werd later weggepest, het werken hen onmogelijk gemaakt.

Op foldertjes die werden uitgedeeld, staan de eisen van de activistische studenten. Zij willen dat de Uva, Vrije Universiteit (VU) en het Amsterdam University College (AUC) onthullen welke banden zij hebben met Israëlische onderwijsinstellingen en bedrijven. Daarna moeten al die banden verbroken worden. Ze roepen studenten én docenten op zich aan te sluiten, en bijvoorbeeld hun lessen in het tentenkamp te houden. Daarnaast vragen de studenten om donaties in de vorm van geld, voedsel of kampeerspullen.

Verenigde staten
Het idee van een pro-Palestijns tentenkamp lijkt overgewaaid te zijn uit de Verenigde Staten. In de afgelopen week zijn er veel protesten geweest op Amerikaanse universiteiten, sommige liepen zodanig uit de hand dat de politie betrokken raakte. Op de Universiteit van Virginia zijn dit weekend zeker 25 studenten gearresteerd. In totaal zijn, verspreid door het hele land, zo’n 2000 studenten in de boeien geslagen.

Momenteel wordt er ook geprotesteerd op de Universiteit van Gent. Verschillende protesten op universiteiten in Europa zijn de afgelopen week ontmanteld door de politie.

Israël hekelt de demonstraties op de universiteiten. President Isaac Herzog stelde donderdag dat prominente academische instellingen worden „besmet met haat en antisemitisme.” Ook sprak hij zijn steun uit voor de Joodse studenten.
twitter

twitter

twitter

quote:
Op maandag 6 mei 2024 22:48 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Verdient wel een eigen topic.
twitter

twitter
pi_213448256
Bedankt voor openen. ^O^
pi_213448258
Ja doe nog eens IceAge oid :@
pi_213448262
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 04:38 schreef Iceage het volgende:
Bedankt voor openen. ^O^
Ja als iets lang duurt dan die ik het zelf wel oplossen ;)
pi_213448267
Die van jou was eerder ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2024 04:43:16 ]
pi_213448268
Maar was een bijzondere nacht om dit zo live mee te maken.
pi_213448269
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 04:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Ja doe nog eens IceAge oid :@
Ik had niet door dat ik de laatste post had zat naar de stream te kijken. Ik kreeg ook geen melding van over x post sluit dit topic en ook geen optie open nieuw deel. Excuses .

[ Bericht 4% gewijzigd door Iceage op 07-05-2024 04:58:21 ]
pi_213448270
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 04:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Die van jou was eerder ;)
Nee joh, ik was zelfs nog na die van jou. zijn er 3 nu.
pi_213448555
Zullen ze al terug zijn in hun tentenkampen? Of heeft de bulldozer echt alles kapot gemaakt?
  dinsdag 7 mei 2024 @ 08:33:23 #11
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213448974
Het gaat er hard aan toe. Jammer dat we de gevolgen van het ellendige israelische beleid nu ook hier zien. Hun bloedige tentakels reiken de hele wereld over. :N

Hun moet op wereldniveau een halt worden toegeroepen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_213448996
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 08:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Het gaat er hard aan toe. Jammer dat we de gevolgen van het ellendige israelische beleid nu ook hier zien. Hun bloedige tentakels reiken de hele wereld over. :N

Sarcastisch? Dit zijn toch pro-Palestina supporters die weer destructief bezig zijn?
pi_213449022
En demonstreren tegen een samenwerking met een Israëlische universiteit :').

Als Palestina nou de focus had op onderwijs en ontwikkeling van hun bevolking...
pi_213449052
Het moment dat de politie hier: https://nos.nl/video/2519(...)eit-ontruimd-door-me over de barrikade heen stormt doet mij een beetje denken aan deze thematische film:

Gaaf werk bij de ME.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 08:53:15 #15
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213449114
twitter

Goh zeg, jeetje, als je mensen niet meteen begrenst, dan gaan ze blijkbaar steeds meer ruimte vinden voor meer naar gedrag.

Wel jammer voor die jongen die nu hechtingen heeft van die stok op zijn hoofd.

Bedankt OM Amsterdam!
pi_213449123
quote:

Eerder dat we problemen hebben met moslims en Russen..Hoe succesvol zijn jullie bijv. als moslims? Gewoon 0. Zelfs een economie normaal laten lopen lukt niet. Het liefst vlucht men ook nog naar een westers land. En dan falen op het het niveau van IQ en scholing.. Schaam je.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 08:58:40 #17
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213449140
twitter

Ontbijtje gekregen en op pad maar weer met je studentenrugzak Qatarese relpakket vol bakstenen en een eind hout onder je keffiyeh.
pi_213449186
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 08:53 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]

Goh zeg, jeetje, als je mensen niet meteen begrenst, dan gaan ze blijkbaar steeds meer ruimte vinden voor meer naar gedrag.

Wel jammer voor die jongen die nu hechtingen heeft van die stok op zijn hoofd.

Bedankt OM Amsterdam!
Was dit de vreedzame demonstrant die alleen reageerde op gewelddadige pro israel verstoorders @VoMy ?
  dinsdag 7 mei 2024 @ 09:10:26 #19
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213449216
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 09:06 schreef oblo het volgende:

[..]
Was dit de vreedzame demonstrant die alleen reageerde op gewelddadige pro israel verstoorders @:VoMy ?
Dit is die vent uit dat ene filmpje toch? Wat is daarmee?
pi_213449280
quote:

Wat je daar zegt, geldt ook voor de extremistische Islam he?
  dinsdag 7 mei 2024 @ 18:52:58 #21
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_213453789
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 16:53 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Hypocriete onzin zou het zijn als de demonstranten wel voor wapenleveringen en universitaire banden met Poetin of zo waren
Dat doen sommige ook.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Forum Admin dinsdag 7 mei 2024 @ 18:53:00 #22
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_213453791
En door
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 7 mei 2024 @ 18:54:41 #23
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213453819
Rustig en gemoedelijk...

twitter

Spugen, treiteren, de agenten voor fascisten uitmaken...
"De jaarwisseling is relatief rustig verlopen"
Nederlandje O+
pi_213453848
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 18:54 schreef Qarrad het volgende:
Rustig en gemoedelijk...

[ x ]

Spugen, treiteren, de agenten voor fascisten uitmaken...
"De jaarwisseling is relatief rustig verlopen"
Nederlandje O+
de gezichtsbedekkingen worden al opgezet. Echt dat normaal vinden...
  dinsdag 7 mei 2024 @ 18:56:42 #25
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213453849
quote:

Jij moet vooral je mond houden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213453872
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 09:10 schreef VoMy het volgende:

[..]
Dit is die vent uit dat ene filmpje toch? Wat is daarmee?
Geef mij het nummer van je dealer.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 18:58:44 #27
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213453873
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
egthe
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_213453891
Goed topic wel, al zeg ik het zelf.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:01:53 #29
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213453899
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 18:29 schreef trein2000 het volgende:
Ik begrijp dat de ME inmiddels het holocaustnamenmonument staat te verdedigen? Man man man.
Nee ze blokkeerden gewoon een weg. Maar als je het zo brengt klinkt het wel extra erg allemaal!
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:02:52 #30
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213453906
@Hexagon

Woke op universiteiten, vroeg je.

Het debacle wat we nu aanschouwen is woke academia in optima forma:

- Een onzalige mixture van voornamelijk 'sociologie'-studenten met een voorliefde voor marxistische denkbeelden (Westen en kapitalisme moet kapot) en een hoop salafisten die hier een heilige oorlog aan het voeren zijn, naarstig bijgestaan door voornoemde groep, want mensen met een tintje zijn nu eenmaal slachtoffer, altijd.

- Totaal niet-wetenschappelijk gedreven docenten, die vooral bezig zijn met ideologie in plaats van wetenschap, en hun studenten vooral graag aanleren wat 'het juiste' is. Niet wat 'kritisch denken' inhoudt.

- Docenten en studenten die EISEN dat het bestuur opstapt, die EISEN dat allerlei banden worden verbroken (voor de goede zaak) en natuurlijk EISEN dat er wel gratis voer wordt gebracht.

- 'Demonstranten' die hun gezichten bedekken en onwelgevallige pers (lees: racistische fascisten en kapitalisten) van zich afslaan.

En dit broeit ook in Nijmegen en Utrecht. Dit zijn geen universiteiten meer maar politieke bastions.

Als dat een 'spook' is, is het wel een heel erg heldere manifestatie ervan, niet?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:05:05 #31
13462 BansheeBoy
pi_213453927
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik voel je emotie. Ik heb het zelf ook in een bepaalde mate. Maar het mag mijn blik niet vertroebelen. Ik weiger dat toe te laten.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:06:45 #32
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213453942
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik voel je emotie. Ik heb het zelf ook in een bepaalde mate. Maar het mag mijn blik niet vertroebelen. Ik weiger dat toe te laten.

Jij bent een en al emotie en verre van 'gebalanceerd'.

Ik snap verder volkomen waarom deze beelden je deugd doen. Past bij de 'missie'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:07:26 #33
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213453947
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:01 schreef VoMy het volgende:

[..]
Nee ze blokkeerden gewoon een weg. Maar als je het zo brengt klinkt het wel extra erg allemaal!
Nog zo'n 'objectief' type hier.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:08:49 #35
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213453962
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vond je vroeger nog weleens leuk, maar je voegt echt niks meer toe hier behalve irritatie, sorry.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:08:59 #36
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213453964
Studenten die wel zien wat er gebeurt in Israël en Palestina. Groot applaus voor ze.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:09:31 #37
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213453974
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Studenten die wel zien wat er gebeurt in Israël en Palestina. Groot applaus voor ze.
Hou toch op.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:09:41 #38
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213453978
quote:
Gezichtsbedekking pontificaal pal voor de lens.
Gemoedelijk!
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:10:25 #39
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213453986
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hou toch op.
Pardon?
pi_213453988

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213453991
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

- Een onzalige mixture van voornamelijk 'sociologie'-studenten met een voorliefde voor marxistische denkbeelden (Westen en kapitalisme moet kapot) en een hoop salafisten die hier een heilige oorlog aan het voeren zijn, naarstig bijgestaan door voornoemde groep, want mensen met een tintje zijn nu eenmaal slachtoffer, altijd.

- Totaal niet-wetenschappelijk gedreven docenten, die vooral bezig zijn met ideologie in plaats van wetenschap, en hun studenten vooral graag aanleren wat 'het juiste' is. Niet wat 'kritisch denken' inhoudt.

- Docenten en studenten die EISEN dat het bestuur opstapt, die EISEN dat allerlei banden worden verbroken (voor de goede zaak) en natuurlijk EISEN dat er wel gratis voer wordt gebracht.

- 'Demonstranten' die hun gezichten bedekken en onwelgevallige pers (lees: racistische fascisten en kapitalisten) van zich afslaan.

En dit broeit ook in Nijmegen en Utrecht. Dit zijn geen universiteiten meer maar politieke bastions.
En op deze Universiteit van Amsterdam krijgt onze toekomstige koningin momenteel haar opleiding. :N
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:11:06 #42
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213453995
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:10 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Pardon?
Zien wij dezelfde beelden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:12:17 #43
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_213454008
quote:
Onderste foto is bij het Holocaustmonument. Wat hadden ze daar te zoeken?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_213454009
quote:
De Joodse gemeenschap in Amsterdam is niet meer veilig
Tijd om normen en grenzen te bewaken

Wat een treurnis, wat een schande. Juist op 6 mei, Jom Hasjoa, konden we weer met eigen ogen zien dat de Joodse gemeenschap niet meer veilig is in Amsterdam. Joodse jongeren die demonstreerden voor het recht op zelfverdediging van Israël bij een pro-Palestina tentenkamp bij Roeterseiland, werden bruut aangevallen met stokken door een stel opgefokte islamonazi’s. Hoe kan de stad die ooit liefkozend het Jeruzalem van het Westen werd genoemd, zo diep zijn gezonken? En vooral, wat denken we hieraan te gaan doen? Een column van Jan Gajentaan.
pi_213454022
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:12 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Onderste foto is bij het Holocaustmonument. Wat hadden ze daar te zoeken?
Inspiratie?
pi_213454027
Zouden die demonstranten nou nooit eens nadenken wat Palestijnen van hen zouden vinden?
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:14:27 #47
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_213454037
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Inspiratie?
Volgens mij zouden ze er niet voor terugdeinzen om de boel daar te slopen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:14:31 #48
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213454039
quote:
@:Hexagon

Als dat een 'spook' is, is het wel een heel erg heldere manifestatie ervan, niet?
Haha woke :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:15:19 #49
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454052
quote:
84s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:14 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Haha woke :')
Kijk vooral weg wanneer universitaire docenten niet opleiden maar indoctrineren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213454056
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:13 schreef Beaurealis het volgende:
Zouden die demonstranten nou nooit eens nadenken wat Palestijnen van hen zouden vinden?
Dat maakt geen hol uit, genocide tegen Palestijnen is ook slecht als ze de demonstranten niet mogen.
pi_213454058
Bij sophie Hillebrand doen ze net alsof het bezorgde jonge mensen zijn die zich het leed van Palestina aantrekken.

Oh, en het is "absurd" dat er is ingegrepen. :') :r

Relschoppers en tuig die protesten op twitter na doen zul je bedoelen.
pi_213454059
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:12 schreef Aether het volgende:

[..]

Sinds de tweede wereldoorlog toch nog zo naïef zijn als jood in Nederland. Bijzonder.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:15:43 #53
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213454060
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:08 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik vond je vroeger nog weleens leuk, maar je voegt echt niks meer toe hier behalve irritatie, sorry.
heb je zijn "essays" destijds meegemaakt? man man, wat een treurig wrak
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_213454067
De behoefte om bij een fatsoenlijk protest het gezicht te bedekken geeft te denken. Er zijn wel wat agressieve tegendemonstranten alleen dat is zeer beperkt. Nu komt dat bedekken intimiderend over en is het alsof het op een later tijdstip goed pas komt. Het doet de boodschap voor de buitenwereld geen goed
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:17:21 #55
13462 BansheeBoy
pi_213454078
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Jij bent een en al emotie en verre van 'gebalanceerd'.
Ja, ik ben gebalanceerd. Toch moet het me van het hart dat het ontzettend jammer is dat dit conflict als een wervelwind de wereld over gaat. De buitenproportionele aanvallen van israel kunnen daar niet los van worden gezien. Ze fungeren op zijn minst als trigger. En dan druk ik me nog fatsoenlijk uit.

Ja.

pi_213454082
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:16 schreef opgebaarde het volgende:
De behoefte om bij een fatsoenlijk protest het gezicht te bedekken geeft te denken. Er zijn wel wat agressieve tegendemonstranten alleen dat is zeer beperkt. Nu komt dat bedekken intimiderend over en is het alsof het op een later tijdstip goed pas komt. Het doet de boodschap voor de buitenwereld geen goed
als je dat doet ben je niet uit om ff gezellig te gaan picknicken.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:17:51 #57
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454087
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, ik ben gebalanceerd. Toch moet het me van het hart dat het ontzettend jammer is dat dit conflict als een wervelwind de wereld over gaat. De buitenproportionele aanvallen van israel kunnen daar niet los van worden gezien. Ze fungeren op zijn minst als trigger. En dan druk ik me nog fatsoenlijk uit.

Ja.

De enige reden waarom jij uberhaupt met Palestina bezig bent is vanwege religie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:19:20 #58
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213454107
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Kijk vooral weg wanneer universitaire docenten niet opleiden maar indoctrineren.
bullshit
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:19:58 #59
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454117
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:15 schreef havanagila het volgende:
Bij sophie Hillebrand doen ze net alsof het bezorgde jonge mensen zijn die zich het leed van Palestina aantrekken.

En jij weet dat dat niet zo is want je kent ze allemaal!
pi_213454127
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja.

Vind jij jezelf eigenlijk wel een goede moslim, dat je op dit forum met al die goddeloze kufar in geprek gaat?

Heeft een broeder nog nooit takfir over jou uitgesproken?
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:21:48 #61
13462 BansheeBoy
pi_213454134
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De enige reden waarom jij uberhaupt met Palestina bezig bent is vanwege religie.
Het zal met een stukje nederigheid te maken hebben. Maar ik vind het niet passen om bij een conflict dat zo groot is maar te gaan jij-bakken. Dit gaat veel verder dan jij en ik. Laten we onszelf niet overschatten Etto.

dinsdag 7 mei 2024 @ 19:22:02 #62
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454139
quote:
84s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:19 schreef Starhopper het volgende:

[..]
bullshit
Lieve schat, ze ontkennen het niet eens.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213454141
twitter
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:22:30 #64
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454147
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het zal met een stukje nederigheid te maken hebben. Maar ik vind het niet passen om bij een conflict dat zo groot is maar te gaan jij-bakken. Dit gaat veel verder dan jij en ik. Laten we onszelf niet overschatten Etto.

Vertel nog eens over hoe we moeten 'dealen'...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:23:05 #65
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_213454156
quote:
84s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:19 schreef Starhopper het volgende:

[..]
bullshit
Sowieso als docent tussen dit rellend tuig gaan staan :')

Sneue jankerds, zouden ze gelijk ontslag moeten geven.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:24:18 #66
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213454170
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:15 schreef havanagila het volgende:

Oh, en het is "absurd" dat er is ingegrepen. :') :r

Relschoppers en tuig die protesten op twitter na doen zul je bedoelen.
Op zich geloof ik best dat er oprecht bezorgde mensen tussen staan.

Maar ze gaan compleet voorbij aan het zorgvuldig georkestreerde aspect aan deze demonstraties inclusief massieve geldstromen en andere middelen door groeperingen waarbij alle bezorgdheid van de wereld op zijn plek is.
pi_213454187
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Beetje zwak om zo op de man te spelen, vind je niet? Overigens is het evengoed het geval dat enorm veel mensen pro-Israel zijn om hun christelijke natte droom over het einde van de wereld te vervullen.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:25:17 #68
13462 BansheeBoy
pi_213454188
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:23 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Sowieso als docent tussen dit rellend tuig gaan staan :')

Ik heb het altijd geroepen. 100% neutraliteit bestaat niet. Ik vind het juist sterk van deze docenten die staan voor principes en justice. Geen salarisstrook die ze in de weg staat. Prima.

dinsdag 7 mei 2024 @ 19:25:37 #69
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454195
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:24 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Maar ze gaan compleet voorbij aan het zorgvuldig georkestreerde aspect aan deze demonstraties inclusief massieve geldstromen en andere middelen door groeperingen waarbij alle bezorgdheid van de wereld op zijn plek is.
Is ook bewezen; geld uit Qatar.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:26:15 #70
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454202
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Beetje zwak om zo op de man te spelen, vind je niet? Overigens is het evengoed het geval dat enorm veel mensen pro-Israel zijn om hun christelijke natte droom over het einde van de wereld te vervullen.
Uhm nee, ik baseer me op 's mans eigen posts. Misschien eens nalezen.

Mocht je hier een christen vinden die laatstgenoemde propageert, sein me even in
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213454203
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik heb het altijd geroepen. 100% neutraliteit bestaat niet. Ik vind het juist sterk van deze docenten die staan voor principes en justice. Geen salarisstrook die ze in de weg staat. Prima.

Dat is alleen niet de taak van een docent. Je zal maar een joodse student zijn op dit moment...
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:26:27 #72
13462 BansheeBoy
pi_213454211
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Ik constateerde hetzelfde en heb hem er op aangesproken. We gaan nu op goede voet verder.

dinsdag 7 mei 2024 @ 19:26:42 #73
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213454215
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Precies. Half miljard dollar in totaal was het toch? Plus maandenlange voorbereidingen door o.a. Samidoun.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:26:44 #74
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454220
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Omdat het in je straatje past.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:27:15 #75
13462 BansheeBoy
pi_213454232
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:26 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Dat is alleen niet de taak van een docent. Je zal maar een joodse student zijn op dit moment...
Docent is maar 1 van hun rollen. Ze zijn daarnaast ook nog mens, ouder, burger, wereldburger.

dinsdag 7 mei 2024 @ 19:27:15 #76
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454233
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:26 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Precies. Half miljard dollar in totaal was het toch? Plus maandenlange voorbereidingen door o.a. Samidoun.
Maar ja, woke he... Totale zombies qua denken. Ze faciliteren een monster.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:27:29 #77
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213454235
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Kom maar met het bewijs dan.
pi_213454256
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:22 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Ik vraag mezelf af wat je hier nou mee hoopt te bereiken, behalve een nieuw foto’tje op instagram.
pi_213454258
Nooduitgang, vrij houden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Aether op 07-05-2024 19:34:25 ]
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:29:12 #80
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454264
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213454277
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Docent is maar 1 van hun rollen. Ze zijn daarnaast ook nog mens, ouder, burger, wereldburger.

ja lekker makkelijk he. Zo werkt de wereld niet pik. Dat soort rollen stopt niet opeens in deze setting hoor. Als leidinggevende op een werkborrel met het team kan ik ook niet doen en laten wat ik wil zonder consequenties.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:29:56 #82
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213454279
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:26 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Pro Palestina zijn staat niet gelijk aan anti Joods zijn. Als docent dat kan scheiden zie ik geen probleem.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:30:06 #83
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213454283
quote:
Ik zie hier nergens staan dat Amsterdamse studenten geld hebben gekregen van Qatar. Jammer voor je.
pi_213454289
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:28 schreef XSbig het volgende:

[..]
Ik vraag mezelf af wat je hier nou mee hoopt te bereiken, behalve een nieuw foto’tje op instagram.
Denk dat het een dopamine boost geeft als je daar larpt als sympathisant van Palestina. Een korte ego boost. Over twintig jaar zullen de autochtone deelnemers aan deze demo zich misschien kapot schamen.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:30:51 #85
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454290
quote:
84s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:30 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik zie hier nergens staan dat Amsterdamse studenten geld hebben gekregen van Qatar. Jammer voor je.
Jeetje zeg.

In Amerika begon het met die tentencampagne en het boycotten van Israëlische universiteiten.

En wat gebeurt hier?

Juist.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213454303
quote:

[..]
Je hebt in 1 minuut 53 pagina's gelezen van dat pdf'je? Knap.
pi_213454310
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Jeetje zeg.

In Amerika begon met met die tentencampagne en het boycotten van Israëlische universiteiten.

En wat gebeurt hier?

Juist.
Ook allemaal dezelfde tentjes, duidelijk dat daar een georganiseerde geldschieter achter zit
pi_213454312
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Pro Palestina zijn staat niet gelijk aan anti Joods zijn. Als docent dat kan scheiden zie ik geen probleem.
die beeldvorming is hier gewoon niet zo. Dat maakt een groot verschil.
pi_213454327
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:28 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dat brandt vast uitstekend...
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:33:43 #90
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_213454334
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:24 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Mwa nee, daar geloof ik dan weer niks van, de meeste lui die daar staan hebben geen flauw idee waarvoor ze zich aan het uitlenen zijn.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:34:18 #91
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213454346
quote:

[..]
Jeetje zeg.

In Amerika begon het met die tentencampagne en het boycotten van Israëlische universiteiten.

En wat gebeurt hier?

Juist.
Geen bewijs dat UvA studenten geld krijgen van Qatar. Je doet stoere uitspraken maar je hebt geen bewijs.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:34:25 #92
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213454351
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:32 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
die beeldvorming is hier gewoon niet zo. Dat maakt een groot verschil.
Omdat men kennelijk het lastig vindt om dat zo te zien. Het moet zwart of wit. Grijs bestaat niet.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:34:29 #93
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213454354
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
ctrl+f
pi_213454361
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik geloof daar niet meer in. Pure, onversneden jodenhaat is wat de klok slaat en het wordt tijd dat er teruggeslagen wordt. Hard.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:35:14 #95
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454366
quote:

[..]
Studenten die daar staan protesteren gewoon, zoals studenten dat door de jaren heen wel vaker gedaan hebben, voor de in hun ogen goede zaak. Het hele idee dat ze bijna allemaal betaald zouden worden is onzin en is enkel een droeve poging om de aandacht van de inhoud af te leiden. Zo moeilijk is het niet om je aan te sluiten bij een demonstratie, daar hebben mensen echt geen geld voor nodig.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:35:15 #96
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454367
quote:
84s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Geen bewijs dat UvA studenten geld krijgen van Qatar. Je doet stoere uitspraken maar je hebt geen bewijs.
Slaap ze.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213454376
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Omdat men kennelijk het lastig vindt om dat zo te zien. Het moet zwart of wit. Grijs bestaat niet.
Dat verklaart idd het onveilige gevoel van de joodse gemeenschap, joodse studenten etc. Bizar.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:36:37 #98
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213454391
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Slaap ze.
Als het te moeilijk is voor je, kom dan niet met beschuldigingen die je niet kan bewijzen.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:37:02 #99
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454399
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]
Ik geloof daar niet meer in. Pure, onversneden jodenhaat is wat de klok slaat en het wordt tijd dat er teruggeslagen wordt. Hard.
Behalve dat het gewoon demonstraties zijn tegen Israël.en dus geen pure onversneden Jodenhaat.
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Goede bronvermelding en bewijsvoering is dan ook iets anders dan een linkdump.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:37:14 #100
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454405
.

[ Bericht 99% gewijzigd door VoMy op 07-05-2024 19:37:28 ]
pi_213454413
twitter

twitter

pi_213454414
Ik begin me inmiddels onveilig en zeer ongemakkelijk te voelen om met linkse progressieve 'mensen' te moeten leven in dit land.
pi_213454415
Krijgen die UvA studenten net zoals de Amerikaanse studenten ook die $ 5.000 om voor Palestijnen te demonstreren?

Vraag ik voor een vriend
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:38:08 #104
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454423
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:35 schreef VoMy het volgende:

[..]
Studenten die daar staan protesteren gewoon, zoals studenten dat door de jaren heen wel vaker gedaan hebben, voor de in hun ogen goede zaak. Het hele idee dat ze bijna allemaal betaald zouden worden is onzin en is enkel een droeve poging om de aandacht van de inhoud af te leiden. Zo moeilijk is het niet om je aan te sluiten bij een demonstratie, daar hebben mensen echt geen geld voor nodig.
Neuh, die studenten zijn overwegend meelopers. Zeker aan de UvA. Dat krijg je met docenten die niet onderwijzen maar indoctrineren.

Ben er vrij zeker van dat het gros Palestina geeneens op de kaart kan aanwijzen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:38:45 #105
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213454430
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]
Als je dat zo ziet dan vind je vast ook dat er hard opgetreden moet worden tegen genocidale staat Israël.

Let wel; Israël niet de joden.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:39:23 #106
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454442
quote:
84s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als het te moeilijk is voor je, kom dan niet met beschuldigingen die je niet kan bewijzen.
Lees eerst dat rapport maar. Verklaar daarna hoe 'toevallig' het is dat Nederlandse universiteiten precies hetzelfde met deze materie om aan het gaan zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213454448
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:37 schreef ReplaR het volgende:
Ik begin me inmiddels onveilig en zeer ongemakkelijk te voelen om met linkse progressieve 'mensen' te moeten leven in dit land.
Stop alsjeblieft met links en rechts, zijn genoeg linkse mensen die dit afkeuren. Noem het gewoon debiel
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:39:34 #108
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213454449
Interview met de boze vrouw vanaf 10:00

‘Ze moeten Netanyahu doodschieten’
‘Ja oké, 7 oktober was niet goed te praten maar dit is veel, veel, veel erger!’
‘Hoeveel mensen zijn er nu vermoord? 400,000 toch al?'

:')

Het benadrukt weer dat mensen eigenlijk niet weten waar ze over praten.

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213454456
Volgens mij zijn hier mensen geïndoctrineerd met de gedachte dat studenten zijn geïndoctrineerd.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:39:48 #110
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454457
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:35 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Dat verklaart idd het onveilige gevoel van de joodse gemeenschap, joodse studenten etc. Bizar.
Een gevoel maakt nog niet dat iets zo is. Bovendien demonstreren er ook op genoeg plekken Joodse mensen tegen de acties van Israël in de Gazastrook bijvoorbeeld.

Vrijwel alle demonstraties richten zich expliciet op Israël en Israëlische instellingen.
pi_213454469
quote:
84s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef Starhopper het volgende:

[..]
ctrl+f
Niet zaligmakend natuurlijk, maar dat weet je zelf ook best. Als ik een verhandeling schrijf over de wereldwijde verspreiding van koeien, en ik noem in mijn artikel wel West-Europa maar nergens Hendrik-Ido-Ambacht specifiek, dan betekent dat niet dat ik bedoel dat koeien in de omgeving van Hendrik-Ido-Ambacht dus niet voorkomen.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:40:22 #112
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454474
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Volgens mij zijn hier mensen geïndoctrineerd met de gedachte dat studenten zijn geïndoctrineerd.
Iedereen die studeert is dom en woke en geïndoctrineerd!!1!
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:40:33 #113
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454477
quote:
Nee hoor. Het is overduidelijk.

Alleen moet je dan wel uit je eigen bubbel stappen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:40:48 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213454478
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:37 schreef VoMy het volgende:

[..]
Behalve dat het gewoon demonstraties zijn tegen Israël.en dus geen pure onversneden Jodenhaat.
[..]
Goede bronvermelding en bewijsvoering is dan ook iets anders dan een linkdump.
Er doen zelfs mensen met een Joodse achtergrond mee aan de demonstratie.

quote:
De joodse student, verbonden aan de UvA, hoefde zich volgens de demonstranten geen zorgen te maken. Hun actie was pertinent niet gericht tégen joden, maar tegen de Israëlische oorlogsvoering en vóór de Palestijnse slachtoffers in Gaza. De bedekking was voor hun eigen bescherming omdat studenten eerder met sancties door hun opleiding geconfronteerd waren vanwege hun betrokkenheid bij een demonstratie, zoals Keestra in dat gesprek hoorde.  Dat neemt niet weg dat hij in zijn gesprekken op het Roeterseiland steeds ook aandacht gevraagd heeft voor de veiligheid van studenten en medewerkers met een joodse en/of Israëlische achtergrond, voor wie deze acties vaak confronterend kunnen zijn. Tegelijkertijd zijn er meerdere docenten en studenten met zo’n achtergrond actief betrokken bij de demonstraties, zoals ook gisteren het geval was.

https://www.nhnieuws.nl/n(...)e-gevoelens-op-terug
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:40:59 #115
13462 BansheeBoy
pi_213454483
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef HowardRoark het volgende:

Zie je wel vaker. Dat ze hun best doen om de meest zwakzinnigen in beeld te krijgen en daarmee afbreuk doen aan de hele case. Ik prik er doorheen joh.

dinsdag 7 mei 2024 @ 19:41:07 #116
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454485
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Niet zaligmakend natuurlijk, maar dat weet je zelf ook best. Als ik een verhandeling schrijf over de wereldwijde verspreiding van koeien, en ik noem in mijn artikel wel West-Europa maar nergens Hendrik-Ido-Ambacht specifiek, dan betekent dat niet dat ik bedoel dat koeien in de omgeving van Hendrik-Ido-Ambacht dus niet voorkomen.
Het probleem ligt hier niet bij @Starhopper maar bij de bewijsvoering net een treetje hoger dan Bron: Het Internet.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:41:17 #117
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454490
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:40 schreef VoMy het volgende:

[..]
Ja, en dit is dan het resultaat... Dan kom je met dit soort drogredenen, als je niet fatsoenlijk hebt geleerd hoe je argumenten onderbouwt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:42:05 #118
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213454504
quote:

[..]
Jeetje zeg.

En wat gebeurt hier?

Juist.
Precies. Mensen ter plaatse rapporteerden gisteren dat er niet-studenten en oudere niet-Nederlandstalige mensen de opbouw coördineerden en met hesjes rondliepen.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:42:23 #119
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_213454509
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Zie je wel vaker. Dat ze hun best doen om de meest zwakzinnigen in beeld te krijgen en daarmee afbreuk doen aan de hele case. Ik prik er doorheen joh.

Wel toevallig dat ze opeens allemaal zwakzinnig zijn dan :s)
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:42:26 #120
13462 BansheeBoy
pi_213454511
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, en dit is dan het resultaat... Dan kom je met dit soort drogredenen, als je niet fatsoenlijk hebt geleerd hoe je argumenten onderbouwt.
Ik merk het wel vaker. Mensen vinden iets en gaan pas daarna zoeken naar (bijpassende)argumenten. Oprechte mensen werken andersom.

dinsdag 7 mei 2024 @ 19:42:36 #121
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213454515
quote:

[..]
Lol! En dat zegt iemand die beschuldigingen niet kan onderbouwen :') :') :') :')
pi_213454519
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef HowardRoark het volgende:

Ja maar dit is dan ook het enige volk dat gemobiliseerd kan worden voor de Hamas zaak.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:43:18 #123
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_213454529
Je zult trouwens maar een zoon of dochter hebben die daar loopt tussen de betogingen. Leuk onderwerp bij de volgende familieborrel: 'En wat heb jij afgelopen week gedaan?' :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213454530
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef eenjongen... het volgende:

[..]
Stop alsjeblieft met links en rechts, zijn genoeg linkse mensen die dit afkeuren. Noem het gewoon debiel
Dat doe ik al door er progressieve bij te zetten.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:43:40 #125
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454540
quote:
84s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:42 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Lol! En dat zegt iemand die beschuldigingen niet kan onderbouwen :') :') :') :')
Ja, als je wil lezen dat Qatar persoonlijk dollars uitreikt aan die studenten, zou je een punt hebben. Maar dat is dus helemaal niet aan de orde, hetgeen je geweten zou hebben als je de moeite had genomen dat rapport te lezen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213454557
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:40 schreef VoMy het volgende:

[..]
Heb jij gestudeerd?
pi_213454561
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef VoMy het volgende:

[..]
Een gevoel maakt nog niet dat iets zo is. Bovendien demonstreren er ook op genoeg plekken Joodse mensen tegen de acties van Israël in de Gazastrook bijvoorbeeld.

Vrijwel alle demonstraties richten zich expliciet op Israël en Israëlische instellingen.
nog maar een keer, dat je dit uit je toetsenbord krijgt. Niet te doen.
pi_213454569
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:37 schreef VoMy het volgende:

[..]
Behalve dat het gewoon demonstraties zijn tegen Israël.en dus geen pure onversneden Joden

Geloof je dat nu echt zelf? Dan ben je precies de enige. Maar leg anders even uit aan mijn moeder dat ze het verkeerd opvat als ze weer eens bespuugd en en voor kankerjood uitgemaakt wordt. Wel fijn dat het ingebeeld is, dan ze ook gewoon weer alleen naar buiten, iets dat ze de laatste jaren amper meer durft.

Mensen als jij zijn gevaarlijker dan dat uitschot bij de UvA. Mensen die ontkennen dat er iets aan de hand is, de andere kant opkijken en stiekem gewoon blij zijn dat die kutjoden er van langs krijgen. Walgelijk.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:45:18 #129
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213454572
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef VoMy het volgende:

[..]

Er is hier helemaal geen aanleiding voor. De acties van Israël in de Gazastrook zou iedereen moeten toejuichen, het willen bevrijden van de gijzelaars en het neutraliseren van een terreurbeweging die het land al decennialang aanvalt, is een goede ontwikkeling. Deze terroristen toejuichen en in stand willen houden niet, dat lijk je maar niet te willen begrijpen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213454604
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Als je dat zo ziet dan vind je vast ook dat er hard opgetreden moet worden tegen genocidale staat Israël.

Let wel; Israël niet de joden.
Niets genocidaals aan Israël. Sowieso, zo lang niet alle gijzelaars terug zijn valt er wmb niet te praten. Überhaupt valt er niet meer te praten. Klaar.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:48:40 #131
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454626
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er is hier helemaal geen aanleiding voor. De acties van Israël in de Gazastrook zou iedereen moeten toejuichen, het willen bevrijden van de gijzelaars en het neutraliseren van een terreurbeweging die het land al decennialang aanvalt, is een goede ontwikkeling. Deze terroristen toejuichen en in stand willen houden niet, dat lijk je maar niet te willen begrijpen.
En hier ben ik het ook niet mee eens; want de reactie van Netanyahu is natuurlijk zeker te veroordelen.

Daarom weiger ik ook pertinent, zeker als Nederlander, kant te gaan kiezen in dit conflict. Zoals KaheemSaid al zei is het daar ook veel te complex voor.

Maar geen haar op mijn nog altijd met een weeldige haardos uitgeruste bol die ook maar een nanoseconde overweegt om met een troep overwegend extreem-linkse studenten, salafisten en antisemieten mee te marcheren. Hen gaat het namelijk helemaal niet om Palestina of leed of mensenrechten.

En dat maken ze steeds helderder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:48:41 #132
13462 BansheeBoy
pi_213454627
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:47 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]
Niets genocidaals aan Israël. Sowieso, zo lang niet alle gijzelaars terug zijn valt er wmb niet te praten. Überhaupt valt er niet meer te praten. Klaar.
Ik ben niet van de semantiek. Kijk naar de uitwerking. Ze roeien ze gewoon uit man.

pi_213454632
quote:

[..]
Was in mijn tijd niet anders hoor. De meeste mensen zijn nu eenmaal niet zulke onafhankelijke denkers, maar eerder kuddedieren. En bij 20-jarigen is dat nog heftiger.
pi_213454639
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik ben niet van de semantiek. Kijk naar de uitwerking. Ze roeien ze gewoon uit man.

Lieg niet. En quote me ook niet.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:49:44 #135
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454641
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:49 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Was in mijn tijd niet anders hoor. De meeste mensen zijn nu eenmaal niet zulke onafhankelijke denkers, maar eerder kuddedieren. En bij 20-jarigen is dat nog heftiger.
Goed dat jij als enige doorziet dat anderen allemaal kuddedieren zijn!
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:49:59 #136
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213454646
Sfeerimpressie van het rode deel van de red–green alliance.

dinsdag 7 mei 2024 @ 19:50:02 #137
330914 Sherlock_Holmes
pi_213454647
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Soms vraag ik me echt af hoe jij achter een toetsenbord zit. Ik hoop dat je aan het lachen bent over deze act, maar ik heb mijn twijfels. De grens tussen genie en schizofrenie is soms dun.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:50:09 #138
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213454649
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja maar dit is dan ook het enige volk dat gemobiliseerd kan worden voor de Hamas zaak.
Was het maar waar. Een hoop Joodse medeburgers vertellen dat ze zich echt zorgen maken over de sfeer en denkbeelden over Joden en/of Israël in hun omgeving van mensen van wie ze het nooit verwacht hadden.

Dit land, de hele wereld, moet heel goed en heel snel gaan nadenken over hoe te handelen met betrekking tot de stromen aan valse informatie voordat we hier allemaal middenin een mazelenepidemie Free free Palestine opdreunen met een Russisch accent.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:50:16 #139
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454652
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:44 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
nog maar een keer, dat je dit uit je toetsenbord krijgt. Niet te doen.
Wat zit je dwars?
pi_213454663
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:49 schreef VoMy het volgende:

[..]
Goed dat jij als enige doorziet dat anderen allemaal kuddedieren zijn!
Wie zegt dat ik mijzelf uitsluit?
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:51:13 #141
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454665
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:47 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]
Niets genocidaals aan Israël.
Ik betwijfel of jij de expertise hebt om hier een goede, onderbouwde inschatting over te maken. Genocide is geen mening.
pi_213454671
quote:
Afgevaardigden van de driehoek komen bij elkaar om te bespreken of verder ingrijpen nodig is
Afgevaardigden van de driehoek (gemeente, politie, justitie) komen zo bij elkaar om te kijken of verder optreden nodig is, aldus een politiewoordvoerder. Politieagenten zijn aanwezig bij de voormalige sociëteit De Amsterdamse Academische Club naast de Oudemanhuispoort, die momenteel wordt bezet door demonstranten.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:51:58 #143
13462 BansheeBoy
pi_213454673
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

Maar geen haar op mijn nog altijd met een weeldige haardos uitgeruste bol die ook maar een nanoseconde overweegt om met een troep overwegend extreem-linkse studenten, salafisten en antisemieten mee te marcheren. Hen gaat het namelijk helemaal niet om Palestina of leed of mensenrechten.

De relevantie van je weelderige haardos daargelaten. Ik zal je iets leren: salafisten doen helemaal niet aan demonstraties. :D

M.a.w: je wilt te graag.

pi_213454680
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:50 schreef VoMy het volgende:

[..]
Wat zit je dwars?
helemaal niks gelukkig, ben aardig tevreden. Ik verbaas me alleen over al die shit en onzin die je hier loopt te verkondigen.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:52:45 #145
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_213454681
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_213454682
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:49 schreef HowardRoark het volgende:
Sfeerimpressie van het rode deel van de red–green alliance.

[ afbeelding ]
cuties
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:53:00 #147
13462 BansheeBoy
pi_213454683
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Soms vraag ik me echt af hoe jij achter een toetsenbord zit. Ik hoop dat je aan het lachen bent over deze act, maar ik heb mijn twijfels. De grens tussen genie en schizofrenie is soms dun.
Deze post van je kan ik niet zo goed plaatsen. Ik zeg daar toch niks geks? :?

pi_213454691
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:51 schreef VoMy het volgende:

[..]
Ik betwijfel of jij de expertise hebt om hier een goede, onderbouwde inschatting over te maken. Genocide is geen mening.
Je twijfelt maar een eind heen.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:53:41 #149
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213454693
quote:

[..]
Hou die gedachte vast.
Alvast voor de volgende keer, als je weer ongefundeerd met de term wilt strooien.
pi_213454694
quote:

[..]
jij sowieso niet dus dat scheelt.
pi_213454696
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee hoor. Het is overduidelijk.

Alleen moet je dan wel uit je eigen bubbel stappen.
Wel een beetje kort door de bocht, er zullen er ongetwijfeld genoeg zijn die met goede intenties demonstreren. Wel wat naïef maar dat is niet verboden.
Maar dat er veel tuig tussen loopt en dat het hier en daar geregistreerd wordt lijkt me ook wel duidelijk.
Het blijft ook een moeilijke kwestie wat uiteindelijk door de terroristen van Hamas uitgelokt is. Ik wordt er ook niet vrolijk van dat het extreem rechtse en religieuze deel van de Israelische regering het voor het zeggen heeft op dit moment en inmiddels buitenproportioneel bezig is.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:54:05 #152
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454702
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Was het maar waar. Een hoop Joodse medeburgers vertellen dat ze zich echt zorgen maken over de sfeer en denkbeelden over Joden en/of Israël in hun omgeving van mensen van wie ze het nooit verwacht hadden.

En een hoop medeburgers maken zich grote zorgen over de Nederlandse steun en goedkeuring bij de massaslachting van Palestijnen door Israël. Zo gaat dat.
pi_213454703
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Waar bespeur je het stukje genie? :') Het is of plat tribalisme of plat getroll.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_213454707
quote:
Jij hebt het blijkbaar gelezen, alleen je bent zeer summier met wat er in dat rapport staat of zou staan. Wat kunnen we lezen, wat moet de hele wereld weten en wat is dat NCRI? Google geeft als eerste hits informatie dat NCRI een Iraanse politieke partij is.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:54:48 #155
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213454716
quote:

[..]
En hier ben ik het ook niet mee eens; want de reactie van Netanyahu is natuurlijk zeker te veroordelen.

Daarom weiger ik ook pertinent, zeker als Nederlander, kant te gaan kiezen in dit conflict. Zoals KaheemSaid al zei is het daar ook veel te complex voor.
Mwah, zo complex is deze kwestie niet.
quote:

En dat maken ze steeds helderder.
Correct. Anders zou men ook wel voor Jemen, Soedan of de Oeigoeren de straat op trekken. Maar dat boeit hen helemaal niets en men koopt er geen product uit China minder om. Het is een combinatie van antisemitisme en een diepe haat jegens alles dat het Westen betreft, want zo ziet men Israël. Als een Westerse, koloniale staat die hoe dan ook kapot moet.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:54:53 #156
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454717
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:52 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
helemaal niks gelukkig, ben aardig tevreden. Ik verbaas me alleen over al die shit en onzin die je hier loopt te verkondigen.
Geef een goed voorbeeld of stop met dit soort persoonlijke inhoudsloze geneuzel.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:55:19 #157
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454721
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 12:50 schreef probeer het volgende:

[..]
Nogal tegenstrijdig ja.

Maar doe eens een klein gedachten-experimentje ... Als er ooit enige optie is voor homoseksualiteit om geaccepteerd te worden in de islamitische / Arabische wereld, hoe zou dat proces er in de komende x honderd jaren er dan uit zien? Die eh .. verlichting van de islam? Zou dat hele proces niet ook ergens omvatten dat die lui in vrije en eigen staten kunnen leven?

Dus eh .. wellicht spelen die LHBTQI+ lui wel 'the long game'? Als een middeleeuwse lijfeigene die zijn Nostradamus pet opzet en zich beseft dat zijn kleine daad van protest deel is van een groter geheel wat uiteindelijk het einde van het feodalisme zal betekenen?

En ja, nu maak ik er met die tweede alinea een beetje een grapje van. Maar is het daadwerkelijk zo ver gezocht? Dat er een groep mensen is die voor de vrijheid en veiligheid van de burgers van Gaza pleit, omdat dat ook precies is wat ze zelf willen? Omdat al die 'genderqueer they/them polyamoreuze UvA-ers' weten dat als lhbtqi+-ers óóit veilig en vrij in Gaza willen kunnen zijn, het een zeer belangrijke voorwaarde is dat de burgers van Gaza zélf, vrij en veilig in Gaza kunnen zijn?

Of gewoon veel simpeler ... Dat 'veiligheid en vrijheid' gewoon principiële waarden zijn voor die UvA-ers, die ze zelfs aanmoedigen en behartigen voor de mensen die hen letterlijk van gebouwen af willen gooien?

En eh ... is dat nou niet altijd een beetje het geval bij de anti-oorlog protestanten? Dat ze er bij 'hun eigen kant' op aandringen dat er met de gevechten (of steun daar aan) gestopt moet worden, terwijl de protestanten in de ogen van de andere kant van het conflict gewoon onderdeel van de vijand zijn en dood moeten? Ik heb bv bij de anti-vietnam-oorlog beweging nou ook nooit het idee gehad dat die lui hele goede vrienden met de Vietcong hadden kunnen zijn. Die hippies waren ook gewoon afgeslacht als ze een stap in noord Vietnam gezet hadden.

Tegen oorlog protesteren doet men wel vaker primair omdat men principieel tegen oorlog en het leed wat daarmee gepaard gaat is. Het wel of niet aansluiten bij de waarden van (een van) de kampen kan daar imo prima ondergeschikt aan zijn.
Daar zit mijn probleem niet.

Het probleem is dat de radicale vleugel van de LGBTQ-beweging hier dit land en deze mensen stelselmatig verwijt ONTZETTEND intolerant en homofobisch en hatelijk te zijn; heel Nederland moet op DEI cursus om 45 pronouns te doorgronden en 'heteronormativiteit' af te leren want anders komt er nooit verandering. Daarom is Pride en Paarse Vrijdag zó nodig, want het is echt niet te doen hier voor LGBTQ.

Ze schilderen uitgerekend dit land af als een hel voor homoseksuelen, vol rabiate homohaat.

Ja, dan kan ik enkel glimlachen wanneer diezelfde club met vlaggen van Arabische landen wappert.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:55:27 #158
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213454723
quote:
@:Hexagon

Okay

quote:
De wijze waarop je weer voor allerlei mensen van alles aan het invullen bent is niet erg academisch te noemen.

quote:
Ik zou er als universiteit een paar een moeilijk functioneringsgesprekje laten voeren over professionaliteit in hun vak en hoe ze dit rijmen met hun voorbeeldfunctie naar studenten.

Maar docenten mogen prive een mening hebben over een politiek item als Gaza. Volgens mij is Gaza-kunde geen universitair vak.

quote:
Je mag alles eisen. Of je het ook krijgt is iets anders. Als het bestuur zo *Woke* was geweest was vast de mobiele eenheid er niet opgezet door de al even *Woke*-koningin Femke Halsema.

quote:
Ze bedekken hun gezichten maar je weet wel precies hun persoonsprofielen zijn. Hoe?

quote:
Volgens mij zat 97% van de studenten gewoon lekker bier te klatsen met dit lekkere weer in plaats van mee te doen met dit soort zinloze acties. Sowieso lees ik overal berichten dat een groot deel van de aanwezigen bestaat uit aanwezige extreemlinkse beroepsdemonstranten en andere reltoeristen die daar helemaal niet studeren.

quote:
Er is niets *Woke* aan de pro-Palestijnse loopgraaf van het Israel/Palestina hobbyconflict onder Nederlandse politieke activisten. Is al jaren een verbindende factor en klassieker binnen extreemlinkse netwerk die je rondom dat soort geitenwollensokkenstudies hebt. Die organiseren eens in de zoveel tijd hun jamboree rondom een van hun favoriete onderwerpen.

Dus nee dit lijkt me niet heel representatief voor hoe *Woke* de universiteitsbevolking van nu is.
pi_213454727
quote:
Had deze ook al gepost, maar CNN liegt een beetje. Stream is niet live maar van vanmiddag.
pi_213454729
Het is wel echt heel duidelijk dat Israel de pr oorlog volledig heeft verloren. Hordes aan anti-Israel figuren, terwijl echt pro-Israel zijn toch iets is voor boomers en bejaarde. Jeugdig-rechts is niet anti-Israel, maar ook niet zodanig voor dat ze bereid zijn tegendemonstraties ervoor te geven. Het boeit ze niet echt.

Heel benieuwd of Israel dit de komende jaren nog weet te counteren.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:56:24 #161
13462 BansheeBoy
pi_213454743
Waarom is het geen genocide? Omdat ze zeggen dat het niet hun intentie is. Zo lus ik er nog wel een paar. Allemaal semantiek van de bovenste plank. Men zou naar de uitwerking moeten kijken. Ze kunnen ons alles wijsmaken. Alles gaat er nu aan: kinderen, vrouwen, aupairs, nanny's, opa's en oma's, zieken. :N

dinsdag 7 mei 2024 @ 19:57:10 #162
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213454752
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:54 schreef VoMy het volgende:

[..]
En een hoop medeburgers maken zich grote zorgen over de Nederlandse steun en goedkeuring bij de massaslachting van Palestijnen door Israël. Zo gaat dat.
'Massaslachting'

Jij zult je vast ook ontzettend druk maken over Jemen en Soedan, oh nee, wacht, geen Israël dus dat is irrelevant dan.
pi_213454753
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:54 schreef VoMy het volgende:

[..]
Een hoop medeburgers maken zich zorgen over dat gewelddadige kutgedrag wat hier in Nederland tentoongespreid wordt.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:58:00 #164
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454757
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Okay
[..]
De wijze waarop je weer voor allerlei mensen van alles aan het invullen bent is niet erg academisch te noemen.
[..]
Ik zou er als universiteit een paar een moeilijk functioneringsgesprekje laten voeren over professionaliteit in hun vak en hoe ze dit rijmen met hun voorbeeldfunctie naar studenten.

Maar docenten mogen prive een mening hebben over een politiek item als Gaza. Volgens mij is Gaza-kunde geen universitair vak.
[..]
Je mag alles eisen. Of je het ook krijgt is iets anders. Als het bestuur zo *Woke* was geweest was vast de mobiele eenheid er niet opgezet door de al even *Woke*-koningin Femke Halsema.
[..]
Ze bedekken hun gezichten maar je weet wel precies hun persoonsprofielen zijn. Hoe?
[..]
Volgens mij zat 97% van de studenten gewoon lekker bier te klatsen met dit lekkere weer in plaats van mee te doen met dit soort zinloze acties. Sowieso lees ik overal berichten dat een groot deel van de aanwezigen bestaat uit aanwezige extreemlinkse beroepsdemonstranten en andere reltoeristen die daar helemaal niet studeren.
[..]
Er is niets *Woke* aan de pro-Palestijnse loopgraaf van het Israel/Palestina hobbyconflict onder Nederlandse politieke activisten. Is al jaren een verbindende factor en klassieker binnen extreemlinkse netwerk die je rondom dat soort geitenwollensokkenstudies hebt. Die organiseren eens in de zoveel tijd hun jamboree rondom een van hun favoriete onderwerpen.

Dus nee dit lijkt me niet heel representatief voor hoe *Woke* de universiteitsbevolking van nu is.
Dit is inderdaad volstrekt normaal allemaal, Hex.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:58:16 #165
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454761
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:57 schreef Specularium het volgende:

[..]
Een hoop medeburgers maken zich zorgen over dat gewelddadige kutgedrag wat hier in Nederland tentoongespreid wordt.
Ja en weer andere mensen maken zich zorgen of het wel mooi weer is als ze op vakantie gaan. Zorgen zorgen.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:58:24 #166
330914 Sherlock_Holmes
pi_213454764
quote:
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:58:28 #167
13462 BansheeBoy
pi_213454765
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:55 schreef theunderdog het volgende:
Het is wel echt heel duidelijk dat Israel de pr oorlog volledig heeft verloren. Hordes aan anti-Israel figuren, terwijl echt pro-Israel zijn toch iets is voor boomers en bejaarde. Jeugdig-rechts is niet anti-Israel, maar ook niet zodanig voor dat ze bereid zijn tegendemonstraties ervoor te geven. Het boeit ze niet echt.
De eens zo sterke israelische lobby is ingehaald door de social media. Ze zwakken zienderogen af. De wereld ziet nu hoe het echt zit. Ik ben er ontzettend blij mee. Alles voor waarheidsvinding.

pi_213454770
quote:

Hoe kom je erbij dat Pro Israel boomers en bejaarden zijn en anti Israel de jongeren? Misschien in jouw bubbel maar heb juist de indruk dat er onder het jongere deel van bevolking juist meer Israel sympathisanten zijn.
pi_213454773
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:54 schreef VoMy het volgende:

[..]
Geef een goed voorbeeld of stop met dit soort persoonlijke inhoudsloze geneuzel.
je verwijt anderen niet te weten wat genocide is maar zelf weet je dat kennelijk ook niet. Je lijkt het beter te weten dan de politie en de nctv (waarom mag joost weten) en hebt tevens een zeer bedenkelijke mening over de veiligheid van de joodse gemeenschap en joodse studenten.

Maargoed ga lekker verder met je act, we laten het hierbij.
pi_213454774
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze roeien ze gewoon uit man
Stel - en ik beklemtoon 'stel' - dat dit zou kloppen. Zullen we er dan even rationeel naar kijken? Hoe erg zou het dan zijn voor de wereld. Veel meer dan bidden en kinderen maken doen ze niet in Gaza. Is er nou echt veel aan verloren als Israël door zou pakken?
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:59:42 #171
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454778
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:58 schreef VoMy het volgende:

[..]
Ja en weer andere mensen maken zich zorgen of het wel mooi weer is als ze op vakantie gaan. Zorgen zorgen.
Puike vergelijking, en opnieuw een drogreden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213454781
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom is het geen genocide? Omdat ze zeggen dat het niet hun intentie is. Zo lus ik er nog wel een paar. Allemaal semantiek van de bovenste plank. Men zou naar de uitwerking moeten kijken. Ze kunnen ons alles wijsmaken. Alles gaat er nu: kinderen, vrouwen, aupairs, nanny's, opa's en oma's, zieken. :N

Verdiep je even in wat genocide betekent.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:00:15 #173
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454784
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
'Massaslachting'

Jij zult je vast ook ontzettend druk maken over Jemen en Soedan, oh nee, wacht, geen Israël dus dat is irrelevant dan.
Help me even, welke ondersteunde.rol speelt Nederland in die conflicten? Hoe gretig wil onze regering wapenonderdelen blijven exporteren?

Verder ken je me niet en weet je niet waar ik me druk om maak. Laat je sneue projecties dus maar achterwege.
pi_213454789
Wat een achterlijk fenomeen is dit toch, die hypocriete selectief verontwaardigde flut studenten. Narcistische meelopers die graag Amerikaantje spelen.

Het ergste zijn die roomblanke sosjalisten met paars haar.
٩๏̯͡๏)۶
pi_213454791
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:55 schreef spoilert het volgende:

[..]
Had deze ook al gepost, maar CNN liegt een beetje. Stream is niet live maar van vanmiddag.
CNN liegt? Nee maar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:01:33 #176
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_213454796
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:55 schreef spoilert het volgende:

[..]
oh goddamnit die kan uit dan.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:01:55 #177
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213454802
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:00 schreef VoMy het volgende:

[..]
Help me even, welke ondersteunde.rol speelt Nederland in die conflicten? Hoe gretig wil onze regering wapenonderdelen blijven exporteren?

Verder ken je me niet en weet je niet waar ik me druk om maak. Laat je sneue projecties dus maar achterwege.
Kortom, als Nederland geen wapens meer levert aan Israël, zou het je niets meer uitmaken? Dat is behoorlijk ongeloofwaardig.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:01:58 #178
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454804
quote:

[..]

In ieder geval niet over de zorgen van Joodse Nederlanders. Dat is net iets als hopen op een zonnige vakantie of zo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:02:00 #179
13462 BansheeBoy
pi_213454806
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:59 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Verdiep je even in wat genocide betekent.
Maakt me alleen maar kwaad. Ik krijg dan de indruk dat de ene mensenleven de andere niet is.

dinsdag 7 mei 2024 @ 20:02:26 #180
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454811
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:59 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
hebt tevens een zeer bedenkelijke mening over de veiligheid van de joodse gemeenschap en joodse studenten.
Nee hoor. Die.moeten gewoon veilig zijn. Erg bedenkelijk.

Demonstraties tegen Israël zijn echter iets anders dan demonstraties tegen de Joodse gemeenschap, noch demonstreren de mensen die tegen Israël demonstreren tegen de Joodse gemeenschap. Hoe graag pro-Israël die leugen ook blijft herhalen.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:03:07 #181
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454820
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:02 schreef VoMy het volgende:

[..]

Demonstraties tegen Israël zijn echter iets anders dan demonstraties tegen de Joodse gemeenschap, noch demonstreren de mensen die tegen Israël demonstreren tegen de Joodse gemeenschap. Hoe graag pro-Israël die leugen ook blijft herhalen.
Het is geen leugen, en als je dat nu nog steeds niet ziet ben je inderdaad totaal verblind.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213454821
Hup Israël *O* al was het alleen maar om die 'studenten' te fucken *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_213454825
quote:

[..]

Ach gut,jij mag wel allerlei aannames doen, maar raakt meteen van slag als je vindt dat je onheus bejegend wordt. Tsk tsk.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:03:42 #184
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454827
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:03 schreef TLC het volgende:
Hup Israël *O* al was het alleen maar om die 'studenten' te fucken *O*
De enige vlag waar ik mee wapper is de Brabantse.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:04:09 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213454830
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dit is inderdaad volstrekt normaal allemaal, Hex.
Dat extreemlinksen een rel schoppen? Nee dat is weinig nieuws. Dan heb je de tijd van de krakersoproer duidelijk niet voor de geest. Daarbij is dit best braafjes.
pi_213454831
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Maakt me alleen maar kwaad. Ik krijg dan de indruk dat de ene mensenleven de andere niet is.

Zeg dat maar tegen de terroristen van Hamas. Overigens kan je dat inmiddels ook zeggen tegen Netanyahu en zijn extreem rechtse en religieuzen vrienden.
Maar het is geen genocide, hoe erg het ook is.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:04:37 #187
330914 Sherlock_Holmes
pi_213454832
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dit land, de hele wereld, moet heel goed en heel snel gaan nadenken over hoe te handelen met betrekking tot de stromen aan valse informatie voordat we hier allemaal middenin een mazelenepidemie Free free Palestine opdreunen met een Russisch accent.
Ik blijf het hilarisch vinden dat er mensen zijn die zeggen dat er in deze tijd van social media geen propaganda is en dat alles nu rechtstreeks (zonder filter) de huiskamer binnen weet te komen _O-
pi_213454838
quote:

[..]

Dat moeten ze zijn idd, maar zijn het niet.

https://wnl.tv/2024/05/05(...)ename-antisemitisme/

Niks nieuws verder.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:05:41 #189
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213454844
quote:

[..]

Hmm, raar. Want hoe plaats jij demonstreren bij een Holocaustmusem of Auschwitz dan? Of oproepen voor een 'intifada' of een 'vrij Palestina' van de Jordaan tot aan de Middellandse Zee? Een quote die regelrecht uit het handvest van Hamas komt.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:05:54 #190
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454846
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kortom, als Nederland geen wapens meer levert aan Israël, zou het je niets meer uitmaken? Dat is behoorlijk ongeloofwaardig.
Als Nederland geen wapens meer zou leveren, dan zou er inderdaad een goede stap gezet zijn in een wenselijke houding van de regering van Nederland in dat conflict. Je zou nog verder kunnen gaan met bepaalde economische sancties, zoals ze ook zijn ingevoerd tegen Rusland. Daar valt nog wat voor te strijden. Maar zodra je dat hebt doorgevoerd en ook diplomatiek een andere toon aanslaat, heb je het maximale wel uit de demo's gehaald lijkt me.

Verder zei ik dat je moest stoppen met projecteren en dan doe je dat toch. Is het een gebrek aan argumenten dat je maar de gevoelens van anderen moet verzinnen om ze aan te kunnen vallen?
pi_213454848
Mensen die roepen dat alle kankerjoden dood moeten zijn vooral kritisch op het buitenlandbeleid van de Israelische regering.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:06:39 #192
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454851
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:06 schreef Specularium het volgende:
Mensen die roepen dat alle kankerjoden dood moeten zijn vooral kritisch op het buitenlandbeleid van de Israelische regering.
Wie zegt dat?
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:06:57 #193
330914 Sherlock_Holmes
pi_213454854
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
De relevantie van je weelderige haardos daargelaten. Ik zal je iets leren: salafisten doen helemaal niet aan demonstraties. :D

[ afbeelding ]

M.a.w: je wilt te graag.

Dit moet toch een act zijn?
pi_213454865
Gaat de ME er stevig op los timmeren en zien we dan huilende gezichtjes van dreadlockjongens en paars-groen haarmeisjes? Of loopt het weer met een sisser af?

Er gebeurt nooit iets. ;(
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:07:44 #195
13462 BansheeBoy
pi_213454868
quote:
Prima hoor. Maar dat kunnen en moeten (!) ze ook anders zeggen. Het is de toon die de muziek maakt. Als je dat soort taal bezigt help je feitelijk de vijand op een makkelijke manier in het zadel. Je bewijst je eigen zaak daarmee geen dienst. Argumenten, geen scheldwoorden!

dinsdag 7 mei 2024 @ 20:07:52 #196
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213454869
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Daar zit mijn probleem niet.

Het probleem is dat de radicale vleugel van de LGBTQ-beweging hier dit land en deze mensen stelselmatig verwijt ONTZETTEND intolerant en homofobisch en hatelijk te zijn; heel Nederland moet op DEI cursus om 45 pronouns te doorgronden en 'heteronormativiteit' af te leren want anders komt er nooit verandering. Daarom is Pride en Paarse Vrijdag zó nodig, want het is echt niet te doen hier voor LGBTQ.

Ze schilderen uitgerekend dit land af als een hel voor homoseksuelen, vol rabiate homohaat.

Ja, dan kan ik enkel glimlachen wanneer diezelfde club met vlaggen van Arabische landen wappert.
Misschien moeten ze Saddam Hoessein maar als held gaan vereren.

Heeft toch wel zo'n paar honderduizend niet-homotolerante mensen om zeep geholpen.
pi_213454873
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De enige vlag waar ik mee wapper is de Brabantse.
Ik nam je serieus maar nu ik dit weet dan begin ik toch te twijfelen :*
pi_213454882
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
De eens zo sterke israelische lobby is ingehaald door de social media. Ze zwakken zienderogen af. De wereld ziet nu hoe het echt zit. Ik ben er ontzettend blij mee. Alles voor waarheidsvinding.

Dit is correct. De rest van je post is een opinie.
pi_213454884
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:59 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat Pro Israel boomers en bejaarden zijn en anti Israel de jongeren? Misschien in jouw bubbel maar heb juist de indruk dat er onder het jongere deel van bevolking juist meer Israel sympathisanten zijn.
Je leest niet goed.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:09:04 #200
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454886
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, raar. Want hoe plaats jij demonstreren bij een Holocaustmusem of Auschwitz dan?
Geen idee, Auschwitz ligt niet in Nederland dus de relevantie ontgaat me sowieso. Maar demonstreren tegen de Israelische president is natuurlijk demonstreren tegen de Israelische president. Dus zo plaats ik dat.

Verder lijkt me de herinnering aan de Holocaust een uitstekende reden om Israël te stoppen in het uitmoorden van Palestijnen. Een volkerenmoord moet je nou eenmaal niet willen.
pi_213454887
quote:

[..]
Niet zo schijnheilig doen. Je vindt het fantastisch.

Mijn moeder wordt op straat bespuugd en voor kankerjood uitgemaakt. Types als jij maken dat mogelijk. Lekker anoniem achter je schermpje. Lafaard.

quote:
Vooral blijven volhouden, misschien ga je het zelf ooit geloven.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:10:05 #202
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454899
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:08 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Ik nam je serieus maar nu ik dit weet dan begin ik toch te twijfelen :*
Het is om aan te tonen dat ik geen kant kies in dit conflict.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213454900
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom is het geen genocide? Omdat ze zeggen dat het niet hun intentie is.
Moeten Europeanen zo ook kijken naar omvolking?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:11:32 #204
330914 Sherlock_Holmes
pi_213454915
quote:

Dat zou je toch alleen adviseren aan jeugd wanneer je echt een hekel aan ze hebt?
pi_213454917
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:05 schreef VoMy het volgende:

[..]
Als Nederland geen wapens meer zou leveren, dan zou er inderdaad een goede stap gezet zijn in een wenselijke houding van de regering van Nederland in dat conflict. Je zou nog verder kunnen gaan met bepaalde economische sancties, zoals ze ook zijn ingevoerd tegen Rusland. Daar valt nog wat voor te strijden. Maar zodra je dat hebt doorgevoerd en ook diplomatiek een andere toon aanslaat, heb je het maximale wel uit de demo's gehaald lijkt me.

Verder zei ik dat je moest stoppen met projecteren en dan doe je dat toch. Is het een gebrek aan argumenten dat je maar de gevoelens van anderen moet verzinnen om ze aan te kunnen vallen?
Nogmaals de vraag; waarom zou Nederland dat doen?
pi_213454918
Ik heb de indruk dat wij dit onderling niet gaan oplossen en als eensgezinde vrienden uit elkaar gaan vanavond.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:11:59 #207
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213454920
quote:
Kom zelf dan niet met zulk waardeloze stellingen
pi_213454926
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dat zou je toch alleen adviseren aan jeugd wanneer je echt een hekel aan ze hebt?
???
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:16:03 #209
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454973
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Misschien moeten ze Saddam Hoessein maar als held gaan vereren.

Heeft toch wel zo'n paar honderduizend niet-homotolerante mensen om zeep geholpen.
Dat deed hij alleen niet omdat die mensen homofobische ideeën zouden hebben.

Hoewel, als we even meegaan in je absurditeit, deze club zou ongetwijfeld liever Saddam op het schild hijsen dan een enge witte man als Stalin, die nogal wat christenen over de kling heeft gejaagd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:16:45 #210
13462 BansheeBoy
pi_213454984
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:09 schreef IntensiveGary het volgende:

Mijn moeder wordt op straat bespuugd en voor kankerjood uitgemaakt. Types als jij maken dat mogelijk. Lekker anoniem achter je schermpje. Lafaard.
Waarom doen ze dat? :?

dinsdag 7 mei 2024 @ 20:17:08 #211
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454987
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nogmaals de vraag; waarom zou Nederland dat doen?
Waarom niet? Andere landen doen ook meer dan NL, omdat ze Israels agressie tegen Palestijnen niet langer willen faciliteren.
pi_213454996
AT5 is live nu bij nieuwe demo https://www.at5.nl/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:18:34 #213
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213455005
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat deed hij alleen niet omdat die mensen homofobische ideeën zouden hebben.
Netanyahu ook niet.

Misschien vinden ze het gewoon niet zo tof dat een groep mensen vermoord wordt, ongeacht hun homovriendelijkheid.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:19:06 #214
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213455015
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:09 schreef VoMy het volgende:

[..]
Geen idee, Auschwitz ligt niet in Nederland dus de relevantie ontgaat me sowieso. Maar demonstreren tegen de Israelische president is natuurlijk demonstreren tegen de Israelische president. Dus zo plaats ik dat.

Verder lijkt me de herinnering aan de Holocaust een uitstekende reden om Israël te stoppen in het uitmoorden van Palestijnen. Een volkerenmoord moet je nou eenmaal niet willen.
Tja, daar ga je al weer. Hier is helemaal geen spake van. Het is het misbruiken van de Holocaust om Israël en het Joodse volk ergens van te beschuldigen, waar men zelf het slachtoffer van is geweest.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:17 schreef VoMy het volgende:

[..]
Waarom niet? Andere landen doen ook meer dan NL, omdat ze Israels agressie tegen Palestijnen niet langer willen faciliteren.
En ook hier zit je weer mis. De agressie komt van de Palestijnen zelf, al bijna een eeuw, nog voordat de staat Israël was opgericht was dit walgelijke groepje Arabieren al bezig met de Joodse gemeenschappen in de regio het leven zuur te maken.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:19:41 #215
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_213455025
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:17 schreef RipCity het volgende:
Staat meer pers dan demonstranten _O-
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_213455031
quote:
eerste wat is lees: demonstranten richten opnieuw veel schade aan.

Gezellig :')
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:20:06 #217
330914 Sherlock_Holmes
pi_213455034
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat extreemlinksen een rel schoppen? Nee dat is weinig nieuws. Dan heb je de tijd van de krakersoproer duidelijk niet voor de geest. Daarbij is dit best braafjes.
Ja, dat is inderdaad met dezelfde intentie. Zelfs ik met mijn donkere humor begin toch ook lichte kraakjes te vertonen.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:20:11 #218
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213455036
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Netanyahu ook niet.

Misschien vinden ze het gewoon niet zo tof dat een groep mensen vermoord wordt, ongeacht hun homovriendelijkheid.
En toch geen Queer for Sudan...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213455040
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:09 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]
Niet zo schijnheilig doen. Je vindt het fantastisch.

[..]
Vooral blijven volhouden, misschien ga je het zelf ooit geloven.
Heh. Hoe komen die tyfuslijers erbij dat jouw moeder joods is?
pi_213455044
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:17 schreef VoMy het volgende:

[..]
Welke westerse landen doen 'meer' dan Nederland? heel benieuwd.
pi_213455045
quote:

De term Pallywood is bij mij al wel zeker iets van 15 jaar bekend.
Palestijnen zijn altijd druk geweest met propaganda, en zeker deze tijd hebben ze moslims over de hele wereld en zeker in westerse landen die elke stukje propaganda doorsturen.

Ik hoop dat de jeugd er over heen groeit, net als vroeger de hippies later gewone werkende mensen werden.
Maar met de constante barrage van Twitter en Tiktok feeds en de verslavingen van doomscrolling en ragebaits ben ik er toch wel bang voor dat het mogelijk een heel groot probleem gaat worden.
De jeugd haalt hun nieuws niet eens meer van de meer betrouwbare bronnen maar van Twitter en TikTok.

Dit is niet eens meer links vs rechts, dit is moderate vs extremisten.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:21:09 #222
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213455046
quote:

[..]
Netanyahu ook niet.

Wat een wild idee.
pi_213455052
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:20 schreef Zoddie het volgende:

[..]
De term Pallywood is bij mij al wel zeker iets van 15 jaar bekend.
Palestijnen zijn altijd druk geweest met propaganda, en zeker deze tijd hebben ze moslims over de hele wereld en zeker in westerse landen die elke stukje propaganda doorsturen.

Ik hoop dat de jeugd er over heen groeit, net als vroeger de hippies later gewone werkende mensen werden.
Maar met de constante barrage van Twitter en Tiktok feeds en de verslavingen van doomscrolling en ragebaits ben ik er toch wel bang voor dat het mogelijk een heel groot probleem gaat worden.
De jeugd haalt hun nieuws niet eens meer van de meer betrouwbare bronnen maar van Twitter en TikTok.

Dit is niet eens meer links vs rechts, dit is moderate vs extremisten.
De propaganda is aan beide kanten soms tamelijk absurd.
pi_213455063
"Fuck Halsema! Fuck Halsema!"

Arme Femke. Heb je al die jaren de moslims geknuffeld, krijg je dit als dank _O-
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:22:10 #225
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213455065
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:21 schreef VoMy het volgende:

[..]
Wat een wild idee.
Nog een wilder idee: in sommige landen staat gewoon de doodstraf op homo zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213455068
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Heh. Hoe komen die tyfuslijers erbij dat jouw moeder joods is?
Haar ketting.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:23:11 #227
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213455079
quote:

[..]
Netanyahu ook niet.

Oh, dat is dan opmerkelijk. Want er stonden genoeg mensen na 7 oktober juichend op straat, noemde het 'dekolonisatie' of de Palestijnse terroristen werden als verzetshelden of verzetsstrijders afgeschilderd.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:23:20 #228
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_213455080
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..].

Spijker en kop _O_
pi_213455083
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, daar ga je al weer. Hier is helemaal geen spake van. Het is het misbruiken van de Holocaust om Israël en het Joodse volk ergens van te beschuldigen, waar men zelf het slachtoffer van is geweest.
Dat is antisemitisme inderdaad.

Alleen de volgende begrijp ik nog niet. Als iemand voor een staakt het vuren in Gaza is, dan is die een antisemiet. Is dezelfde persoon voor een staakt het vuren in Oekraïne, dan discrimineert hij niet. Wat is 't verschil?
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:24:26 #230
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213455094
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:22 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]
Haar ketting.
Die zichtbaar dragen kan helaas niet meer, dat is helaas het Westen anno 2024.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:25:20 #231
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213455105
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dat is antisemitisme inderdaad.

Alleen de volgende begrijp ik nog niet. Als iemand voor een staakt het vuren in Gaza is, dan is die een antisemiet. Is dezelfde persoon voor een staakt het vuren in Oekraïne, dan discrimineert hij niet. Wat is 't verschil?
que
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213455106
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:22 schreef Beaurealis het volgende:
"Fuck Halsema! Fuck Halsema!"

Arme Femke. Heb je al die jaren de moslims geknuffeld, krijg je dit als dank _O-
En studentes op UvA moeten toch wel een Groen-Links bolwerk zijn.
Als je ergsn Groen-Links leden bij elkaar ziet in het wild is het daar wel.
pi_213455108
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:19 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
eerste wat is lees: demonstranten richten opnieuw veel schade aan.

Gezellig :')
De shovel mag vanavond weer in actie komen. Ze mogen weer vrijelijk barriere opbouwen
pi_213455112
quote:
OMG hoe ze die barricade "opbouwen" _O- die zijn vroeger niet vaak in de blokkenhoek geweest :')
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:26:33 #235
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213455122
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Welke westerse landen doen 'meer' dan Nederland? heel benieuwd.
NL is een van de meest pro-Israellanden in de EU. België, Spanje, Ierland zijn al veel kritischer, ook in hun acties richting Palestijnen en oproepen richting Israël.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:26:51 #236
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_213455125
Dit zijn geen technische studenten aan de barricades te zien
pi_213455132
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:25 schreef spoilert het volgende:

[..]
OMG hoe ze die barricade "opbouwen" _O- die zijn vroeger niet vaak in de blokkenhoek geweest :')
Gewoon random wat bakstenen op elkaar leggen :D
pi_213455138
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die zichtbaar dragen kan helaas niet meer, dat is helaas het Westen anno 2024.
Ik draag 'm open en bloot. Niet buigen voor de onbeschaafden. Helaas durft het krapuul alleen tegen oude vrouwen of als ze in de meerderheid zijn.
pi_213455144
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:25 schreef spoilert het volgende:

[..]
Het mooiste was dat ene meisje die heel tactisch een kamerplant er in probeerde te plaatsen _O-
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:28:20 #240
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213455153
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:26 schreef VoMy het volgende:

[..]
NL is een van de meest pro-Israellanden in de EU. België, Spanje, Ierland zijn al veel kritischer, ook in hun acties richting Palestijnen en oproepen richting Israël.
Mijn vraag aan jou: wat verwacht jij van Israël?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213455162
Ook bij TU Delft (weet niet meer welk topic te kiezen)

pi_213455165
Dezelfde mensen die als eerste met het woord Nazi schreeuwen naar iedereen die het niet met ze eens waren schreeuwen nu Zionist en eisen lijstjes met namen van joodse mensen.

Hoe ironisch kan het zijn...
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:29:03 #243
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213455167
Dit haalt niet eens het niveau vakantieweek huttenbouw.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:29:12 #244
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213455169
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En toch geen Queer for Sudan...
Nodig ze uit voor je demonstratie. Misschien komen ze wel.
pi_213455175
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:28 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Het mooiste was dat ene meisje die heel tactisch een kamerplant er in probeerde te plaatsen _O-
Ik ging stuk om 2 lui die een dunnen ijzeren staaf behandelde alsof dat ding 100kg woog... _O-
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:29:39 #246
330914 Sherlock_Holmes
pi_213455179
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]
???
Als ik wil dat jeugd klappen krijgt zou dat zeker mijn nummer 1 advies zijn. En gezien de afgelopen dagen zullen er genoeg zijn die er naar zouden luisteren.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:29:54 #247
13462 BansheeBoy
pi_213455184
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:27 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]
Ik draag 'm open en bloot. Niet buigen voor de onbeschaafden. Helaas durft het krapuul alleen tegen oude vrouwen of als ze in de meerderheid zijn.
Heel herkenbaar. Zie het ook bij vrouwen die hoofddoek dragen of een burqa. Worden heel laf bejegend of uitgescholden als er geen vent bij is. Kan ik zo slecht tegen. We zitten in hetzelfde schuitje man.

dinsdag 7 mei 2024 @ 20:30:00 #248
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213455186
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nodig ze uit voor je demonstratie. Misschien komen ze wel.
Waarom is dat er niet?

Of Queer for Afghans in Pakistan?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213455188
150 pro-Palestijnse demonstranten bezetten binnenterrein Universiteitsbibliotheek Utrecht
https://www.rtvutrecht.nl(...)sbibliotheek-utrecht
pi_213455192
quote:

[..]
Blijven allemaal symbolische oproepen. Ze doen er praktisch even 'weinig' tegen als Nederland. Dus Nederland is eigenlijk eerlijker.
pi_213455194
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:29 schreef Aether het volgende:
Ook bij TU Delft (weet niet meer welk topic te kiezen)

[ afbeelding ]
Sinds wanneer ligt Delft in Amsterdam??
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:31:03 #252
13462 BansheeBoy
pi_213455209
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:30 schreef Aether het volgende:
150 pro-Palestijnse demonstranten bezetten binnenterrein Universiteitsbibliotheek Utrecht
https://www.rtvutrecht.nl(...)sbibliotheek-utrecht
Ik wil niet legendarisch doen, maar dit geeft me wel een "baas in eigen buik"-gevoel van de Dolle Mina's.

pi_213455215
Hey dat is die baardmans toch weer die gisteren iemand sloeg met houten lat? Naast die mafklapper met luidspreker? Nog steeds niet opgepakt dus?
pi_213455222
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Zie het ook bij vrouwen die hoofddoek dragen of een burqa. Worden heel laf bejegend of uitgescholden als er geen vent bij is.
Gebeurt nooit.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:32:05 #255
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213455226
quote:

[..]
Tja, allen linkse regeringen, die dus aan de verkeerde kant staan. Vooral sommige Ierse kringen kennen natuurlijk ook een bijzondere geschiedenis van vriendschappelijke banden met Hamas. Terrorisme is de Ieren dan ook niet vreemd.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:32:17 #256
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213455231
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Oh, dat is dan opmerkelijk. Want er stonden genoeg mensen na 7 oktober juichend op straat, noemde het 'dekolonisatie' of de Palestijnse terroristen werden als verzetshelden of verzetsstrijders afgeschilderd.
Kom maar met bewijs dat het dezelfde mensen zijn

Ligt zeker in dezelfde donkere kast als je bewijs dat de westbank bewoners die zomaar bruut en worden aangevallen door agressieve kolonisten ook Hamas aanhangers zijn, zodat jij het kan goedpraten.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:32:18 #257
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:32:34 #258
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213455237
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Blijven allemaal symbolische oproepen.
Nee, ook in de praktijk.
quote:
Ze doen er praktisch even 'weinig' tegen als Nederland. Dus Nederland is eigenlijk eerlijker.
Nee. Ze doen wel degelijk meer. Ook niet-symbolisch. Beetje gek om eerst te vragen welke landen meer doen, en vervolgens direct te claimen dat het allemaal symbolisch zou zijn.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:32:49 #259
330914 Sherlock_Holmes
pi_213455239
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Mijn vraag aan jou: wat verwacht jij van Israël?
De ondergang
pi_213455256
Is er al 'Allahu Akbar' geroepen >:)
pi_213455258
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:30 schreef spoilert het volgende:

[..]
Sinds wanneer ligt Delft in Amsterdam??
Was meer een aparte melding -O-
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:34:07 #262
13462 BansheeBoy
pi_213455267
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:31 schreef Beaurealis het volgende:

[..]
Gebeurt nooit.
Ik had het graag anders gezien. Maar helaas dus wel. Ze zullen het nooit doen als er een man bij is. Lafaards dus.

dinsdag 7 mei 2024 @ 20:34:29 #263
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213455273
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Waarom is dat er niet?

Of Queer for Afghans in Pakistan?
Omdat niemand het organiseert.

Dus organiseer een demonstratie voor je favoriete groepje en stuur die queers een uitnodiging.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:34:46 #264
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_213455278
en ik heb ook een auto.
pi_213455283
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:33 schreef Aether het volgende:

[..]
Was meer een aparte melding -O-
O zo, omdat de foto gewoon Amsterdam is.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:35:27 #266
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213455295
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:34 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Omdat niemand het organiseert.

Dus organiseer een demonstratie voor je favoriete groepje en stuur die queers een uitnodiging.
En waarom organiseert men dat niet?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213455298
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Als ik wil dat jeugd klappen krijgt zou dat zeker mijn nummer 1 advies zijn. En gezien de afgelopen dagen zullen er genoeg zijn die er naar zouden luisteren.
Ik ben niet echt onder de indruk van de pro-Palestina demonstranten. Maar ok..
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:35:51 #268
330914 Sherlock_Holmes
pi_213455300
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik wil niet legendarisch doen, maar dit geeft me wel een "baas in eigen buik"-gevoel van de Dolle Mina's.

Hahahahaha, daar had je me even. Een vrouw die een eigen beslissing mag nemen _O-
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:35:54 #269
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_213455301
Waar halen ze al die stenen vandaan? Uit de kades? :D
pi_213455305
De bakstenen gaan alweer rond
Weer tijd voor de wapenstok en honden
pi_213455306
Straatstenen
Demonstranten zijn bezig alle stenen uit de straat te lichten in de Oudemanhuispoort. De stenen worden door lange rijen mensen doorgegeven naar de barricades. De mensen met de stenen zeggen dat ze die gebruiken om de barricades te verstevigen. “Niet om naar de politie te gooien.”

pi_213455312
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Hahahahaha, daar had je me even. Een vrouw die een eigen beslissing mag nemen _O-
Meest progressieve moslim :+
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:37:01 #273
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213455316
De enige goede hamas supporter is een dode hamas supporter
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:37:46 #274
330914 Sherlock_Holmes
pi_213455332
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik had het graag anders gezien. Maar helaas dus wel. Ze zullen het nooit doen als er een man bij is. Lafaards dus.

Toegegeven, in dat opzicht zijn moslims geen lafaards. Eerlijk is eerlijk.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:38:10 #275
13462 BansheeBoy
pi_213455338
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:36 schreef BeriBeri het volgende:
De bakstenen gaan alweer rond
Weer tijd voor de wapenstok en honden
Dit moet maar gauw stoppen. israel kan en mag de kop niet meer in het zand steken. Kijk wat ze wereldwijd triggeren. :N

pi_213455346
twitter
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:38:57 #277
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213455354
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En waarom organiseert men dat niet?
Geen idee, ik kan niet in ieders hoofd kijken.

Maar gaan klagen dat niemand het organiseert terwijl je het zelf ook niet doet is natuurlijk niet zo heel sterk.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:38:58 #278
459912 FlippingCoin
pi_213455355
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:37 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Juist de mensen die alleen in groepen durven, 1v1 rennen ze weg
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:39:39 #279
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213455373
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:36 schreef Aether het volgende:
Straatstenen
Demonstranten zijn bezig alle stenen uit de straat te lichten in de Oudemanhuispoort. De stenen worden door lange rijen mensen doorgegeven naar de barricades. De mensen met de stenen zeggen dat ze die gebruiken om de barricades te verstevigen. “Niet om naar de politie te gooien.”

[ afbeelding ]
Ach ja, de intens racistische en fascistische burgerlul betaalt de reparatie wel weer.

Dat mag hij/zij namelijk wel: dokken voor de hobbies van aktivisties-marxistiese studenten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:40:25 #280
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213455386
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Geen idee, ik kan niet in ieders hoofd kijken.

Maar gaan klagen dat niemand het organiseert terwijl je het zelf ook niet doet is natuurlijk niet zo heel sterk.
Maar ik roep dan ook niet dat Nederland een verderfelijk homofobisch inferno is.

Klein verschil.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:40:48 #281
330914 Sherlock_Holmes
pi_213455397
quote:
16s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:38 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Juist de mensen die alleen in groepen durven, 1v1 rennen ze weg
Dat was maar de helft van de grap eigenlijk.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:41:02 #282
459912 FlippingCoin
pi_213455405
Links begint extreem gevaarlijk te worden, ze schurken tegen een burgeroorlog aan.

Ik hoop dat de aivd goed meekijkt. Extreem links en de jihad gaan hand in hand.
pi_213455406
Het gaat nu wel los

Oh zijn beelden van gister :')
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:41:13 #284
459912 FlippingCoin
pi_213455409
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dat was maar de helft van de grap eigenlijk.
Oh :@
pi_213455412
quote:
Israëlische UvA-studente Tamar: "Ik weet niet meer of ik welkom ben op de campus"
https://www.at5.nl/artike(...)n-ontruiming-politie

De Israëlische studente Tamar voelt vooral 'verdriet' na de protestactie van gisteren. "Ik zie de agressie van de partijen die er zijn. Ik zie de politie mensen met geweld van het terrein halen. Dit is de campus waar ik studeer, de beelden doen mij pijn." Wat Tamar vooral pijn doet, is dat het gesprek niet wordt aangegaan. "Dat het gevoel er heerst dat dat dit geweld nodig is om je mening te kunnen uiten."

Tamar heeft besloten om op dit moment niet meer naar de UvA te gaan, ze voelt zich onveilig. "Ik ben zelf half Israëlisch. Dus als er wordt opgeroepen om banden te verbreken met Israël, dan vraag ik mij af of ik nog wel welkom ben hier." Ze is niet de enige Israëlische of Joodse student die niet aanwezig is op de campus. "Het geldt voor een groot deel van de gemeenschap."

Over het nieuwe protest wat is aangekondigd is Tamar duidelijk. "Iedereen heeft het recht om te protesteren, maar ik hoop dat ze afstand gaan nemen van het geweld en echt het dialoog aan willen gaan."
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:41:46 #286
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_213455421
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:38 schreef Aether het volgende:
[ x ]

Sta je dan hoor. Wat een kneusjes.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:42:04 #288
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213455427
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:41 schreef Aether het volgende:

[..]

Die agressie ziet iedereen. Behalve de wegkijker.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213455432
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:37 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Nou nee, vooral Marokkanen gaan als een roedel hyena's te werk wanneer ze een autochtone Nederlander aanvallen.

Ik noem een Richard Nieuwenhuizen, de grensrechter die door de moslims werd doodgeschopt :{
pi_213455438
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:38 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Ik voel als mkb’er weer een belastingverhoging aankomen. _O_
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:42:51 #291
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213455448
Nou laat laat Femke de stokken en schilden maar weer uit het vet halen.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:43:00 #292
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_213455451
Nou Halsema. Wanneer dacht je eens in te gaan grijpen tegen dit tuig? Sla erop. Hard.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:43:52 #293
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213455465
Opa zaliger (WO II veteraan) merkte al eens op: mensen die slogans zingen doen dat zodat ze niet na hoeven te denken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:44:11 #294
13462 BansheeBoy
pi_213455473
quote:
Ik heb de beelden gezien en het stemt me ontzettend verdrietig. Ik hoop echt dat israel voor het oorlogstribunaal komt.

pi_213455483
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:32 schreef VoMy het volgende:

[..]
Nee, ook in de praktijk.
[..]
Nee. Ze doen wel degelijk meer. Ook niet-symbolisch. Beetje gek om eerst te vragen welke landen meer doen, en vervolgens direct te claimen dat het allemaal symbolisch zou zijn.
Kom eens een keer met iets dan? wat hebben die landen gedaan waardoor Israel echt even flink is gaan twijfelen qua hun optreden wat betreft Gaza na 7 oktober?
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:44:54 #297
459912 FlippingCoin
pi_213455489
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik heb de beelden gezien en het stemt me ontzettend verdrietig. Ik hoop echt dat israel voor het oorlogstribunaal komt.

Waarom? :?
pi_213455500
quote:
16s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hij is een troll.... hoop ik.
Anders heb ik medelijden met hem.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:46:13 #299
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_213455508
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben nog hoopvol dat er zo wel een grote charge uitgevoerd gaat worden
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:46:52 #300
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213455516
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:46 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ik ben nog hoopvol dat er zo wel een grote charge uitgevoerd gaat worden
Mooie avond voor het waterkanon.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:47:04 #301
13462 BansheeBoy
pi_213455521
quote:
16s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Zij zijn de trigger van dit alles! :N

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')