Jij bent een en al emotie en verre van 'gebalanceerd'.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voel je emotie. Ik heb het zelf ook in een bepaalde mate. Maar het mag mijn blik niet vertroebelen. Ik weiger dat toe te laten.²
Nog zo'n 'objectief' type hier.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:01 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee ze blokkeerden gewoon een weg. Maar als je het zo brengt klinkt het wel extra erg allemaal!
Ik vond je vroeger nog weleens leuk, maar je voegt echt niks meer toe hier behalve irritatie, sorry.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voel je emotie. Ik heb het zelf ook in een bepaalde mate. Maar het mag mijn blik niet vertroebelen. Ik weiger dat toe te laten.²
Hou toch op.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Studenten die wel zien wat er gebeurt in Israël en Palestina. Groot applaus voor ze.
Gezichtsbedekking pontificaal pal voor de lens.quote:
En op deze Universiteit van Amsterdam krijgt onze toekomstige koningin momenteel haar opleiding.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Woke op universiteiten, vroeg je.
Het debacle wat we nu aanschouwen is woke academia in optima forma:
- Een onzalige mixture van voornamelijk 'sociologie'-studenten met een voorliefde voor marxistische denkbeelden (Westen en kapitalisme moet kapot) en een hoop salafisten die hier een heilige oorlog aan het voeren zijn, naarstig bijgestaan door voornoemde groep, want mensen met een tintje zijn nu eenmaal slachtoffer, altijd.
- Totaal niet-wetenschappelijk gedreven docenten, die vooral bezig zijn met ideologie in plaats van wetenschap, en hun studenten vooral graag aanleren wat 'het juiste' is. Niet wat 'kritisch denken' inhoudt.
- Docenten en studenten die EISEN dat het bestuur opstapt, die EISEN dat allerlei banden worden verbroken (voor de goede zaak) en natuurlijk EISEN dat er wel gratis voer wordt gebracht.
- 'Demonstranten' die hun gezichten bedekken en onwelgevallige pers (lees: racistische fascisten en kapitalisten) van zich afslaan.
En dit broeit ook in Nijmegen en Utrecht. Dit zijn geen universiteiten meer maar politieke bastions.
Onderste foto is bij het Holocaustmonument. Wat hadden ze daar te zoeken?quote:
quote:De Joodse gemeenschap in Amsterdam is niet meer veilig
Tijd om normen en grenzen te bewaken
Wat een treurnis, wat een schande. Juist op 6 mei, Jom Hasjoa, konden we weer met eigen ogen zien dat de Joodse gemeenschap niet meer veilig is in Amsterdam. Joodse jongeren die demonstreerden voor het recht op zelfverdediging van Israël bij een pro-Palestina tentenkamp bij Roeterseiland, werden bruut aangevallen met stokken door een stel opgefokte islamonazi’s. Hoe kan de stad die ooit liefkozend het Jeruzalem van het Westen werd genoemd, zo diep zijn gezonken? En vooral, wat denken we hieraan te gaan doen? Een column van Jan Gajentaan.
Inspiratie?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:12 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Onderste foto is bij het Holocaustmonument. Wat hadden ze daar te zoeken?
Volgens mij zouden ze er niet voor terugdeinzen om de boel daar te slopen.quote:
Haha wokequote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:Hexagon
Woke op universiteiten, vroeg je.
Het debacle wat we nu aanschouwen is woke academia in optima forma:
- Een onzalige mixture van voornamelijk 'sociologie'-studenten met een voorliefde voor marxistische denkbeelden (Westen en kapitalisme moet kapot) en een hoop salafisten die hier een heilige oorlog aan het voeren zijn, naarstig bijgestaan door voornoemde groep, want mensen met een tintje zijn nu eenmaal slachtoffer, altijd.
- Totaal niet-wetenschappelijk gedreven docenten, die vooral bezig zijn met ideologie in plaats van wetenschap, en hun studenten vooral graag aanleren wat 'het juiste' is. Niet wat 'kritisch denken' inhoudt.
- Docenten en studenten die EISEN dat het bestuur opstapt, die EISEN dat allerlei banden worden verbroken (voor de goede zaak) en natuurlijk EISEN dat er wel gratis voer wordt gebracht.
- 'Demonstranten' die hun gezichten bedekken en onwelgevallige pers (lees: racistische fascisten en kapitalisten) van zich afslaan.
En dit broeit ook in Nijmegen en Utrecht. Dit zijn geen universiteiten meer maar politieke bastions.
Als dat een 'spook' is, is het wel een heel erg heldere manifestatie ervan, niet?
Kijk vooral weg wanneer universitaire docenten niet opleiden maar indoctrineren.quote:
Dat maakt geen hol uit, genocide tegen Palestijnen is ook slecht als ze de demonstranten niet mogen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:13 schreef Beaurealis het volgende:
Zouden die demonstranten nou nooit eens nadenken wat Palestijnen van hen zouden vinden?
heb je zijn "essays" destijds meegemaakt? man man, wat een treurig wrakquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vond je vroeger nog weleens leuk, maar je voegt echt niks meer toe hier behalve irritatie, sorry.
Ja, ik ben gebalanceerd. Toch moet het me van het hart dat het ontzettend jammer is dat dit conflict als een wervelwind de wereld over gaat. De buitenproportionele aanvallen van israel kunnen daar niet los van worden gezien. Ze fungeren op zijn minst als trigger. En dan druk ik me nog fatsoenlijk uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij bent een en al emotie en verre van 'gebalanceerd'.
als je dat doet ben je niet uit om ff gezellig te gaan picknicken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:16 schreef opgebaarde het volgende:
De behoefte om bij een fatsoenlijk protest het gezicht te bedekken geeft te denken. Er zijn wel wat agressieve tegendemonstranten alleen dat is zeer beperkt. Nu komt dat bedekken intimiderend over en is het alsof het op een later tijdstip goed pas komt. Het doet de boodschap voor de buitenwereld geen goed
De enige reden waarom jij uberhaupt met Palestina bezig bent is vanwege religie.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben gebalanceerd. Toch moet het me van het hart dat het ontzettend jammer is dat dit conflict als een wervelwind de wereld over gaat. De buitenproportionele aanvallen van israel kunnen daar niet los van worden gezien. Ze fungeren op zijn minst als trigger. En dan druk ik me nog fatsoenlijk uit.
Ja.²
bullshitquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kijk vooral weg wanneer universitaire docenten niet opleiden maar indoctrineren.
En jij weet dat dat niet zo is want je kent ze allemaal!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:15 schreef havanagila het volgende:
Bij sophie Hillebrand doen ze net alsof het bezorgde jonge mensen zijn die zich het leed van Palestina aantrekken.
Vind jij jezelf eigenlijk wel een goede moslim, dat je op dit forum met al die goddeloze kufar in geprek gaat?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben gebalanceerd. Toch moet het me van het hart dat het ontzettend jammer is dat dit conflict als een wervelwind de wereld over gaat. De buitenproportionele aanvallen van israel kunnen daar niet los van worden gezien. Ze fungeren op zijn minst als trigger. En dan druk ik me nog fatsoenlijk uit.
Ja.²
Het zal met een stukje nederigheid te maken hebben. Maar ik vind het niet passen om bij een conflict dat zo groot is maar te gaan jij-bakken. Dit gaat veel verder dan jij en ik. Laten we onszelf niet overschatten Etto.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De enige reden waarom jij uberhaupt met Palestina bezig bent is vanwege religie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |