abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213454696
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee hoor. Het is overduidelijk.

Alleen moet je dan wel uit je eigen bubbel stappen.
Wel een beetje kort door de bocht, er zullen er ongetwijfeld genoeg zijn die met goede intenties demonstreren. Wel wat naïef maar dat is niet verboden.
Maar dat er veel tuig tussen loopt en dat het hier en daar geregistreerd wordt lijkt me ook wel duidelijk.
Het blijft ook een moeilijke kwestie wat uiteindelijk door de terroristen van Hamas uitgelokt is. Ik wordt er ook niet vrolijk van dat het extreem rechtse en religieuze deel van de Israelische regering het voor het zeggen heeft op dit moment en inmiddels buitenproportioneel bezig is.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:54:05 #152
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454702
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Was het maar waar. Een hoop Joodse medeburgers vertellen dat ze zich echt zorgen maken over de sfeer en denkbeelden over Joden en/of Israël in hun omgeving van mensen van wie ze het nooit verwacht hadden.

En een hoop medeburgers maken zich grote zorgen over de Nederlandse steun en goedkeuring bij de massaslachting van Palestijnen door Israël. Zo gaat dat.
Antifa
pi_213454703
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Soms vraag ik me echt af hoe jij achter een toetsenbord zit. Ik hoop dat je aan het lachen bent over deze act, maar ik heb mijn twijfels. De grens tussen genie en schizofrenie is soms dun.
Waar bespeur je het stukje genie? :') Het is of plat tribalisme of plat getroll.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_213454707
quote:
Jij hebt het blijkbaar gelezen, alleen je bent zeer summier met wat er in dat rapport staat of zou staan. Wat kunnen we lezen, wat moet de hele wereld weten en wat is dat NCRI? Google geeft als eerste hits informatie dat NCRI een Iraanse politieke partij is.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:54:48 #155
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213454716
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En hier ben ik het ook niet mee eens; want de reactie van Netanyahu is natuurlijk zeker te veroordelen.

Daarom weiger ik ook pertinent, zeker als Nederlander, kant te gaan kiezen in dit conflict. Zoals KaheemSaid al zei is het daar ook veel te complex voor.
Mwah, zo complex is deze kwestie niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar geen haar op mijn nog altijd met een weeldige haardos uitgeruste bol die ook maar een nanoseconde overweegt om met een troep overwegend extreem-linkse studenten, salafisten en antisemieten mee te marcheren. Hen gaat het namelijk helemaal niet om Palestina of leed of mensenrechten.

En dat maken ze steeds helderder.
Correct. Anders zou men ook wel voor Jemen, Soedan of de Oeigoeren de straat op trekken. Maar dat boeit hen helemaal niets en men koopt er geen product uit China minder om. Het is een combinatie van antisemitisme en een diepe haat jegens alles dat het Westen betreft, want zo ziet men Israël. Als een Westerse, koloniale staat die hoe dan ook kapot moet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:54:53 #156
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454717
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:52 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
helemaal niks gelukkig, ben aardig tevreden. Ik verbaas me alleen over al die shit en onzin die je hier loopt te verkondigen.
Geef een goed voorbeeld of stop met dit soort persoonlijke inhoudsloze geneuzel.
Antifa
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:55:19 #157
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454721
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 12:50 schreef probeer het volgende:

[..]
Nogal tegenstrijdig ja.

Maar doe eens een klein gedachten-experimentje ... Als er ooit enige optie is voor homoseksualiteit om geaccepteerd te worden in de islamitische / Arabische wereld, hoe zou dat proces er in de komende x honderd jaren er dan uit zien? Die eh .. verlichting van de islam? Zou dat hele proces niet ook ergens omvatten dat die lui in vrije en eigen staten kunnen leven?

Dus eh .. wellicht spelen die LHBTQI+ lui wel 'the long game'? Als een middeleeuwse lijfeigene die zijn Nostradamus pet opzet en zich beseft dat zijn kleine daad van protest deel is van een groter geheel wat uiteindelijk het einde van het feodalisme zal betekenen?

En ja, nu maak ik er met die tweede alinea een beetje een grapje van. Maar is het daadwerkelijk zo ver gezocht? Dat er een groep mensen is die voor de vrijheid en veiligheid van de burgers van Gaza pleit, omdat dat ook precies is wat ze zelf willen? Omdat al die 'genderqueer they/them polyamoreuze UvA-ers' weten dat als lhbtqi+-ers óóit veilig en vrij in Gaza willen kunnen zijn, het een zeer belangrijke voorwaarde is dat de burgers van Gaza zélf, vrij en veilig in Gaza kunnen zijn?

Of gewoon veel simpeler ... Dat 'veiligheid en vrijheid' gewoon principiële waarden zijn voor die UvA-ers, die ze zelfs aanmoedigen en behartigen voor de mensen die hen letterlijk van gebouwen af willen gooien?

En eh ... is dat nou niet altijd een beetje het geval bij de anti-oorlog protestanten? Dat ze er bij 'hun eigen kant' op aandringen dat er met de gevechten (of steun daar aan) gestopt moet worden, terwijl de protestanten in de ogen van de andere kant van het conflict gewoon onderdeel van de vijand zijn en dood moeten? Ik heb bv bij de anti-vietnam-oorlog beweging nou ook nooit het idee gehad dat die lui hele goede vrienden met de Vietcong hadden kunnen zijn. Die hippies waren ook gewoon afgeslacht als ze een stap in noord Vietnam gezet hadden.

Tegen oorlog protesteren doet men wel vaker primair omdat men principieel tegen oorlog en het leed wat daarmee gepaard gaat is. Het wel of niet aansluiten bij de waarden van (een van) de kampen kan daar imo prima ondergeschikt aan zijn.
Daar zit mijn probleem niet.

Het probleem is dat de radicale vleugel van de LGBTQ-beweging hier dit land en deze mensen stelselmatig verwijt ONTZETTEND intolerant en homofobisch en hatelijk te zijn; heel Nederland moet op DEI cursus om 45 pronouns te doorgronden en 'heteronormativiteit' af te leren want anders komt er nooit verandering. Daarom is Pride en Paarse Vrijdag zó nodig, want het is echt niet te doen hier voor LGBTQ.

Ze schilderen uitgerekend dit land af als een hel voor homoseksuelen, vol rabiate homohaat.

Ja, dan kan ik enkel glimlachen wanneer diezelfde club met vlaggen van Arabische landen wappert.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:55:27 #158
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213454723
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:Hexagon

Woke op universiteiten, vroeg je.

Het debacle wat we nu aanschouwen is woke academia in optima forma:
Okay

quote:
- Een onzalige mixture van voornamelijk 'sociologie'-studenten met een voorliefde voor marxistische denkbeelden (Westen en kapitalisme moet kapot) en een hoop salafisten die hier een heilige oorlog aan het voeren zijn, naarstig bijgestaan door voornoemde groep, want mensen met een tintje zijn nu eenmaal slachtoffer, altijd.
De wijze waarop je weer voor allerlei mensen van alles aan het invullen bent is niet erg academisch te noemen.

quote:
- Totaal niet-wetenschappelijk gedreven docenten, die vooral bezig zijn met ideologie in plaats van wetenschap, en hun studenten vooral graag aanleren wat 'het juiste' is. Niet wat 'kritisch denken' inhoudt.
Ik zou er als universiteit een paar een moeilijk functioneringsgesprekje laten voeren over professionaliteit in hun vak en hoe ze dit rijmen met hun voorbeeldfunctie naar studenten.

Maar docenten mogen prive een mening hebben over een politiek item als Gaza. Volgens mij is Gaza-kunde geen universitair vak.

quote:
- Docenten en studenten die EISEN dat het bestuur opstapt, die EISEN dat allerlei banden worden verbroken (voor de goede zaak) en natuurlijk EISEN dat er wel gratis voer wordt gebracht.
Je mag alles eisen. Of je het ook krijgt is iets anders. Als het bestuur zo *Woke* was geweest was vast de mobiele eenheid er niet opgezet door de al even *Woke*-koningin Femke Halsema.

quote:
- 'Demonstranten' die hun gezichten bedekken en onwelgevallige pers (lees: racistische fascisten en kapitalisten) van zich afslaan.
Ze bedekken hun gezichten maar je weet wel precies hun persoonsprofielen zijn. Hoe?

quote:
En dit broeit ook in Nijmegen en Utrecht. Dit zijn geen universiteiten meer maar politieke bastions.
Volgens mij zat 97% van de studenten gewoon lekker bier te klatsen met dit lekkere weer in plaats van mee te doen met dit soort zinloze acties. Sowieso lees ik overal berichten dat een groot deel van de aanwezigen bestaat uit aanwezige extreemlinkse beroepsdemonstranten en andere reltoeristen die daar helemaal niet studeren.

quote:
Als dat een 'spook' is, is het wel een heel erg heldere manifestatie ervan, niet?
Er is niets *Woke* aan de pro-Palestijnse loopgraaf van het Israel/Palestina hobbyconflict onder Nederlandse politieke activisten. Is al jaren een verbindende factor en klassieker binnen extreemlinkse netwerk die je rondom dat soort geitenwollensokkenstudies hebt. Die organiseren eens in de zoveel tijd hun jamboree rondom een van hun favoriete onderwerpen.

Dus nee dit lijkt me niet heel representatief voor hoe *Woke* de universiteitsbevolking van nu is.
pi_213454727
quote:
Had deze ook al gepost, maar CNN liegt een beetje. Stream is niet live maar van vanmiddag.
pi_213454729
Het is wel echt heel duidelijk dat Israel de pr oorlog volledig heeft verloren. Hordes aan anti-Israel figuren, terwijl echt pro-Israel zijn toch iets is voor boomers en bejaarde. Jeugdig-rechts is niet anti-Israel, maar ook niet zodanig voor dat ze bereid zijn tegendemonstraties ervoor te geven. Het boeit ze niet echt.

Heel benieuwd of Israel dit de komende jaren nog weet te counteren.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:56:24 #161
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213454743
Waarom is het geen genocide? Omdat ze zeggen dat het niet hun intentie is. Zo lus ik er nog wel een paar. Allemaal semantiek van de bovenste plank. Men zou naar de uitwerking moeten kijken. Ze kunnen ons alles wijsmaken. Alles gaat er nu aan: kinderen, vrouwen, aupairs, nanny's, opa's en oma's, zieken. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:57:10 #162
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213454752
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:54 schreef VoMy het volgende:

[..]
En een hoop medeburgers maken zich grote zorgen over de Nederlandse steun en goedkeuring bij de massaslachting van Palestijnen door Israël. Zo gaat dat.
'Massaslachting'

:')

Jij zult je vast ook ontzettend druk maken over Jemen en Soedan, oh nee, wacht, geen Israël dus dat is irrelevant dan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213454753
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:54 schreef VoMy het volgende:

[..]
Een hoop medeburgers maken zich zorgen over dat gewelddadige kutgedrag wat hier in Nederland tentoongespreid wordt.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:58:00 #164
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454757
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Okay
[..]
De wijze waarop je weer voor allerlei mensen van alles aan het invullen bent is niet erg academisch te noemen.
[..]
Ik zou er als universiteit een paar een moeilijk functioneringsgesprekje laten voeren over professionaliteit in hun vak en hoe ze dit rijmen met hun voorbeeldfunctie naar studenten.

Maar docenten mogen prive een mening hebben over een politiek item als Gaza. Volgens mij is Gaza-kunde geen universitair vak.
[..]
Je mag alles eisen. Of je het ook krijgt is iets anders. Als het bestuur zo *Woke* was geweest was vast de mobiele eenheid er niet opgezet door de al even *Woke*-koningin Femke Halsema.
[..]
Ze bedekken hun gezichten maar je weet wel precies hun persoonsprofielen zijn. Hoe?
[..]
Volgens mij zat 97% van de studenten gewoon lekker bier te klatsen met dit lekkere weer in plaats van mee te doen met dit soort zinloze acties. Sowieso lees ik overal berichten dat een groot deel van de aanwezigen bestaat uit aanwezige extreemlinkse beroepsdemonstranten en andere reltoeristen die daar helemaal niet studeren.
[..]
Er is niets *Woke* aan de pro-Palestijnse loopgraaf van het Israel/Palestina hobbyconflict onder Nederlandse politieke activisten. Is al jaren een verbindende factor en klassieker binnen extreemlinkse netwerk die je rondom dat soort geitenwollensokkenstudies hebt. Die organiseren eens in de zoveel tijd hun jamboree rondom een van hun favoriete onderwerpen.

Dus nee dit lijkt me niet heel representatief voor hoe *Woke* de universiteitsbevolking van nu is.
Dit is inderdaad volstrekt normaal allemaal, Hex.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:58:16 #165
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454761
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:57 schreef Specularium het volgende:

[..]
Een hoop medeburgers maken zich zorgen over dat gewelddadige kutgedrag wat hier in Nederland tentoongespreid wordt.
Ja en weer andere mensen maken zich zorgen of het wel mooi weer is als ze op vakantie gaan. Zorgen zorgen.
Antifa
pi_213454764
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Volgens mij zijn hier mensen geïndoctrineerd met de gedachte dat studenten zijn geïndoctrineerd.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:58:28 #167
13462 BansheeBoy
pi_213454765
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:55 schreef theunderdog het volgende:
Het is wel echt heel duidelijk dat Israel de pr oorlog volledig heeft verloren. Hordes aan anti-Israel figuren, terwijl echt pro-Israel zijn toch iets is voor boomers en bejaarde. Jeugdig-rechts is niet anti-Israel, maar ook niet zodanig voor dat ze bereid zijn tegendemonstraties ervoor te geven. Het boeit ze niet echt.
De eens zo sterke israelische lobby is ingehaald door de social media. Ze zwakken zienderogen af. De wereld ziet nu hoe het echt zit. Ik ben er ontzettend blij mee. Alles voor waarheidsvinding.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_213454770
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:55 schreef theunderdog het volgende:

Heel benieuwd of Israel dit de komende jaren nog weet te counteren.
Hoe kom je erbij dat Pro Israel boomers en bejaarden zijn en anti Israel de jongeren? Misschien in jouw bubbel maar heb juist de indruk dat er onder het jongere deel van bevolking juist meer Israel sympathisanten zijn.
pi_213454773
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:54 schreef VoMy het volgende:

[..]
Geef een goed voorbeeld of stop met dit soort persoonlijke inhoudsloze geneuzel.
je verwijt anderen niet te weten wat genocide is maar zelf weet je dat kennelijk ook niet. Je lijkt het beter te weten dan de politie en de nctv (waarom mag joost weten) en hebt tevens een zeer bedenkelijke mening over de veiligheid van de joodse gemeenschap en joodse studenten.

Maargoed ga lekker verder met je act, we laten het hierbij.
pi_213454774
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze roeien ze gewoon uit man
Stel - en ik beklemtoon 'stel' - dat dit zou kloppen. Zullen we er dan even rationeel naar kijken? Hoe erg zou het dan zijn voor de wereld. Veel meer dan bidden en kinderen maken doen ze niet in Gaza. Is er nou echt veel aan verloren als Israël door zou pakken?
  dinsdag 7 mei 2024 @ 19:59:42 #171
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454778
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:58 schreef VoMy het volgende:

[..]
Ja en weer andere mensen maken zich zorgen of het wel mooi weer is als ze op vakantie gaan. Zorgen zorgen.
Puike vergelijking, en opnieuw een drogreden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213454781
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom is het geen genocide? Omdat ze zeggen dat het niet hun intentie is. Zo lus ik er nog wel een paar. Allemaal semantiek van de bovenste plank. Men zou naar de uitwerking moeten kijken. Ze kunnen ons alles wijsmaken. Alles gaat er nu: kinderen, vrouwen, aupairs, nanny's, opa's en oma's, zieken. :N

Verdiep je even in wat genocide betekent.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:00:15 #173
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454784
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
'Massaslachting'

:')

Jij zult je vast ook ontzettend druk maken over Jemen en Soedan, oh nee, wacht, geen Israël dus dat is irrelevant dan.
Help me even, welke ondersteunde.rol speelt Nederland in die conflicten? Hoe gretig wil onze regering wapenonderdelen blijven exporteren?

Verder ken je me niet en weet je niet waar ik me druk om maak. Laat je sneue projecties dus maar achterwege.
Antifa
pi_213454789
Wat een achterlijk fenomeen is dit toch, die hypocriete selectief verontwaardigde flut studenten. Narcistische meelopers die graag Amerikaantje spelen.

Het ergste zijn die roomblanke sosjalisten met paars haar.
٩๏̯͡๏)۶
pi_213454791
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:55 schreef spoilert het volgende:

[..]
Had deze ook al gepost, maar CNN liegt een beetje. Stream is niet live maar van vanmiddag.
CNN liegt? Nee maar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:01:33 #176
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_213454796
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:55 schreef spoilert het volgende:

[..]
oh goddamnit die kan uit dan.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:01:55 #177
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213454802
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:00 schreef VoMy het volgende:

[..]
Help me even, welke ondersteunde.rol speelt Nederland in die conflicten? Hoe gretig wil onze regering wapenonderdelen blijven exporteren?

Verder ken je me niet en weet je niet waar ik me druk om maak. Laat je sneue projecties dus maar achterwege.
Kortom, als Nederland geen wapens meer levert aan Israël, zou het je niets meer uitmaken? Dat is behoorlijk ongeloofwaardig.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:01:58 #178
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454804
quote:

[..]

In ieder geval niet over de zorgen van Joodse Nederlanders. Dat is net iets als hopen op een zonnige vakantie of zo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:02:00 #179
13462 BansheeBoy
pi_213454806
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:59 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Verdiep je even in wat genocide betekent.
Maakt me alleen maar kwaad. Ik krijg dan de indruk dat de ene mensenleven de andere niet is.

dinsdag 7 mei 2024 @ 20:02:26 #180
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454811
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:59 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
hebt tevens een zeer bedenkelijke mening over de veiligheid van de joodse gemeenschap en joodse studenten.
Nee hoor. Die.moeten gewoon veilig zijn. Erg bedenkelijk.

Demonstraties tegen Israël zijn echter iets anders dan demonstraties tegen de Joodse gemeenschap, noch demonstreren de mensen die tegen Israël demonstreren tegen de Joodse gemeenschap. Hoe graag pro-Israël die leugen ook blijft herhalen.
Antifa
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:03:07 #181
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454820
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:02 schreef VoMy het volgende:

[..]

Demonstraties tegen Israël zijn echter iets anders dan demonstraties tegen de Joodse gemeenschap, noch demonstreren de mensen die tegen Israël demonstreren tegen de Joodse gemeenschap. Hoe graag pro-Israël die leugen ook blijft herhalen.
Het is geen leugen, en als je dat nu nog steeds niet ziet ben je inderdaad totaal verblind.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213454821
Hup Israël *O* al was het alleen maar om die 'studenten' te fucken *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_213454825
quote:

[..]

Ach gut,jij mag wel allerlei aannames doen, maar raakt meteen van slag als je vindt dat je onheus bejegend wordt. Tsk tsk.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:03:42 #184
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454827
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:03 schreef TLC het volgende:
Hup Israël *O* al was het alleen maar om die 'studenten' te fucken *O*
De enige vlag waar ik mee wapper is de Brabantse.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:04:09 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213454830
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dit is inderdaad volstrekt normaal allemaal, Hex.
Dat extreemlinksen een rel schoppen? Nee dat is weinig nieuws. Dan heb je de tijd van de krakersoproer duidelijk niet voor de geest. Daarbij is dit best braafjes.
pi_213454831
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Maakt me alleen maar kwaad. Ik krijg dan de indruk dat de ene mensenleven de andere niet is.

Zeg dat maar tegen de terroristen van Hamas. Overigens kan je dat inmiddels ook zeggen tegen Netanyahu en zijn extreem rechtse en religieuzen vrienden.
Maar het is geen genocide, hoe erg het ook is.
pi_213454832
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dit land, de hele wereld, moet heel goed en heel snel gaan nadenken over hoe te handelen met betrekking tot de stromen aan valse informatie voordat we hier allemaal middenin een mazelenepidemie Free free Palestine opdreunen met een Russisch accent.
Ik blijf het hilarisch vinden dat er mensen zijn die zeggen dat er in deze tijd van social media geen propaganda is en dat alles nu rechtstreeks (zonder filter) de huiskamer binnen weet te komen _O-
pi_213454838
quote:

[..]

Dat moeten ze zijn idd, maar zijn het niet.

https://wnl.tv/2024/05/05(...)ename-antisemitisme/

Niks nieuws verder.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:05:41 #189
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213454844
quote:

[..]

Hmm, raar. Want hoe plaats jij demonstreren bij een Holocaustmusem of Auschwitz dan? Of oproepen voor een 'intifada' of een 'vrij Palestina' van de Jordaan tot aan de Middellandse Zee? Een quote die regelrecht uit het handvest van Hamas komt.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:05:54 #190
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454846
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kortom, als Nederland geen wapens meer levert aan Israël, zou het je niets meer uitmaken? Dat is behoorlijk ongeloofwaardig.
Als Nederland geen wapens meer zou leveren, dan zou er inderdaad een goede stap gezet zijn in een wenselijke houding van de regering van Nederland in dat conflict. Je zou nog verder kunnen gaan met bepaalde economische sancties, zoals ze ook zijn ingevoerd tegen Rusland. Daar valt nog wat voor te strijden. Maar zodra je dat hebt doorgevoerd en ook diplomatiek een andere toon aanslaat, heb je het maximale wel uit de demo's gehaald lijkt me.

Verder zei ik dat je moest stoppen met projecteren en dan doe je dat toch. Is het een gebrek aan argumenten dat je maar de gevoelens van anderen moet verzinnen om ze aan te kunnen vallen?
Antifa
pi_213454848
Mensen die roepen dat alle kankerjoden dood moeten zijn vooral kritisch op het buitenlandbeleid van de Israelische regering.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:06:39 #192
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454851
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:06 schreef Specularium het volgende:
Mensen die roepen dat alle kankerjoden dood moeten zijn vooral kritisch op het buitenlandbeleid van de Israelische regering.
Wie zegt dat?
Antifa
pi_213454854
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
De relevantie van je weelderige haardos daargelaten. Ik zal je iets leren: salafisten doen helemaal niet aan demonstraties. :D

[ afbeelding ]

M.a.w: je wilt te graag.

Dit moet toch een act zijn?
pi_213454865
Gaat de ME er stevig op los timmeren en zien we dan huilende gezichtjes van dreadlockjongens en paars-groen haarmeisjes? Of loopt het weer met een sisser af?

Er gebeurt nooit iets. ;(
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:07:44 #195
13462 BansheeBoy
pi_213454868
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:06 schreef Specularium het volgende:
Prima hoor. Maar dat kunnen en moeten (!) ze ook anders zeggen. Het is de toon die de muziek maakt. Als je dat soort taal bezigt help je feitelijk de vijand op een makkelijke manier in het zadel. Je bewijst je eigen zaak daarmee geen dienst. Argumenten, geen scheldwoorden!

dinsdag 7 mei 2024 @ 20:07:52 #196
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213454869
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Daar zit mijn probleem niet.

Het probleem is dat de radicale vleugel van de LGBTQ-beweging hier dit land en deze mensen stelselmatig verwijt ONTZETTEND intolerant en homofobisch en hatelijk te zijn; heel Nederland moet op DEI cursus om 45 pronouns te doorgronden en 'heteronormativiteit' af te leren want anders komt er nooit verandering. Daarom is Pride en Paarse Vrijdag zó nodig, want het is echt niet te doen hier voor LGBTQ.

Ze schilderen uitgerekend dit land af als een hel voor homoseksuelen, vol rabiate homohaat.

Ja, dan kan ik enkel glimlachen wanneer diezelfde club met vlaggen van Arabische landen wappert.
Misschien moeten ze Saddam Hoessein maar als held gaan vereren.

Heeft toch wel zo'n paar honderduizend niet-homotolerante mensen om zeep geholpen.
pi_213454873
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De enige vlag waar ik mee wapper is de Brabantse.
Ik nam je serieus maar nu ik dit weet dan begin ik toch te twijfelen :*
pi_213454882
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
De eens zo sterke israelische lobby is ingehaald door de social media. Ze zwakken zienderogen af. De wereld ziet nu hoe het echt zit. Ik ben er ontzettend blij mee. Alles voor waarheidsvinding.

Dit is correct. De rest van je post is een opinie.
pi_213454884
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:59 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat Pro Israel boomers en bejaarden zijn en anti Israel de jongeren? Misschien in jouw bubbel maar heb juist de indruk dat er onder het jongere deel van bevolking juist meer Israel sympathisanten zijn.
Je leest niet goed.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:09:04 #200
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454886
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, raar. Want hoe plaats jij demonstreren bij een Holocaustmusem of Auschwitz dan?
Geen idee, Auschwitz ligt niet in Nederland dus de relevantie ontgaat me sowieso. Maar demonstreren tegen de Israelische president is natuurlijk demonstreren tegen de Israelische president. Dus zo plaats ik dat.

Verder lijkt me de herinnering aan de Holocaust een uitstekende reden om Israël te stoppen in het uitmoorden van Palestijnen. Een volkerenmoord moet je nou eenmaal niet willen.
Antifa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')