Neuh, die studenten zijn overwegend meelopers. Zeker aan de UvA. Dat krijg je met docenten die niet onderwijzen maar indoctrineren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Studenten die daar staan protesteren gewoon, zoals studenten dat door de jaren heen wel vaker gedaan hebben, voor de in hun ogen goede zaak. Het hele idee dat ze bijna allemaal betaald zouden worden is onzin en is enkel een droeve poging om de aandacht van de inhoud af te leiden. Zo moeilijk is het niet om je aan te sluiten bij een demonstratie, daar hebben mensen echt geen geld voor nodig.
Als je dat zo ziet dan vind je vast ook dat er hard opgetreden moet worden tegen genocidale staat Israël.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:34 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet meer in. Pure, onversneden jodenhaat is wat de klok slaat en het wordt tijd dat er teruggeslagen wordt. Hard.
Lees eerst dat rapport maar. Verklaar daarna hoe 'toevallig' het is dat Nederlandse universiteiten precies hetzelfde met deze materie om aan het gaan zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als het te moeilijk is voor je, kom dan niet met beschuldigingen die je niet kan bewijzen.
Stop alsjeblieft met links en rechts, zijn genoeg linkse mensen die dit afkeuren. Noem het gewoon debielquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:37 schreef ReplaR het volgende:
Ik begin me inmiddels onveilig en zeer ongemakkelijk te voelen om met linkse progressieve 'mensen' te moeten leven in dit land.
Een gevoel maakt nog niet dat iets zo is. Bovendien demonstreren er ook op genoeg plekken Joodse mensen tegen de acties van Israël in de Gazastrook bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat verklaart idd het onveilige gevoel van de joodse gemeenschap, joodse studenten etc. Bizar.
Niet zaligmakend natuurlijk, maar dat weet je zelf ook best. Als ik een verhandeling schrijf over de wereldwijde verspreiding van koeien, en ik noem in mijn artikel wel West-Europa maar nergens Hendrik-Ido-Ambacht specifiek, dan betekent dat niet dat ik bedoel dat koeien in de omgeving van Hendrik-Ido-Ambacht dus niet voorkomen.quote:
Iedereen die studeert is dom en woke en geïndoctrineerd!!1!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Volgens mij zijn hier mensen geïndoctrineerd met de gedachte dat studenten zijn geïndoctrineerd.
Nee hoor. Het is overduidelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Volgens mij zijn hier mensen geïndoctrineerd met de gedachte dat studenten zijn geïndoctrineerd.
Er doen zelfs mensen met een Joodse achtergrond mee aan de demonstratie.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:37 schreef VoMy het volgende:
[..]
Behalve dat het gewoon demonstraties zijn tegen Israël.en dus geen pure onversneden Jodenhaat.
[..]
Goede bronvermelding en bewijsvoering is dan ook iets anders dan een linkdump.
quote:De joodse student, verbonden aan de UvA, hoefde zich volgens de demonstranten geen zorgen te maken. Hun actie was pertinent niet gericht tégen joden, maar tegen de Israëlische oorlogsvoering en vóór de Palestijnse slachtoffers in Gaza. De bedekking was voor hun eigen bescherming omdat studenten eerder met sancties door hun opleiding geconfronteerd waren vanwege hun betrokkenheid bij een demonstratie, zoals Keestra in dat gesprek hoorde. Dat neemt niet weg dat hij in zijn gesprekken op het Roeterseiland steeds ook aandacht gevraagd heeft voor de veiligheid van studenten en medewerkers met een joodse en/of Israëlische achtergrond, voor wie deze acties vaak confronterend kunnen zijn. Tegelijkertijd zijn er meerdere docenten en studenten met zo’n achtergrond actief betrokken bij de demonstraties, zoals ook gisteren het geval was.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)e-gevoelens-op-terug
Zie je wel vaker. Dat ze hun best doen om de meest zwakzinnigen in beeld te krijgen en daarmee afbreuk doen aan de hele case. Ik prik er doorheen joh.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef HowardRoark het volgende:
Interview met de boze vrouw vanaf 10:00
‘Ze moeten Netanyahu doodschieten’
‘Ja oké, 7 oktober was niet goed te praten maar dit is veel, veel, veel erger!’
‘Hoeveel mensen zijn er nu vermoord? 400,000 toch al?'
Het benadrukt weer dat mensen eigenlijk niet weten waar ze over praten.
Het probleem ligt hier niet bij @Starhopper maar bij de bewijsvoering net een treetje hoger dan Bron: Het Internet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Niet zaligmakend natuurlijk, maar dat weet je zelf ook best. Als ik een verhandeling schrijf over de wereldwijde verspreiding van koeien, en ik noem in mijn artikel wel West-Europa maar nergens Hendrik-Ido-Ambacht specifiek, dan betekent dat niet dat ik bedoel dat koeien in de omgeving van Hendrik-Ido-Ambacht dus niet voorkomen.
Ja, en dit is dan het resultaat... Dan kom je met dit soort drogredenen, als je niet fatsoenlijk hebt geleerd hoe je argumenten onderbouwt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:40 schreef VoMy het volgende:
[..]
Iedereen die studeert is dom en woke en geïndoctrineerd!!1!
Precies. Mensen ter plaatse rapporteerden gisteren dat er niet-studenten en oudere niet-Nederlandstalige mensen de opbouw coördineerden en met hesjes rondliepen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jeetje zeg.
In Amerika begon het met die tentencampagne en het boycotten van Israëlische universiteiten.
En wat gebeurt hier?
Juist.
Wel toevallig dat ze opeens allemaal zwakzinnig zijn danquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zie je wel vaker. Dat ze hun best doen om de meest zwakzinnigen in beeld te krijgen en daarmee afbreuk doen aan de hele case. Ik prik er doorheen joh.²
Ik merk het wel vaker. Mensen vinden iets en gaan pas daarna zoeken naar (bijpassende)argumenten. Oprechte mensen werken andersom.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en dit is dan het resultaat... Dan kom je met dit soort drogredenen, als je niet fatsoenlijk hebt geleerd hoe je argumenten onderbouwt.
Lol! En dat zegt iemand die beschuldigingen niet kan onderbouwenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en dit is dan het resultaat... Dan kom je met dit soort drogredenen, als je niet fatsoenlijk hebt geleerd hoe je argumenten onderbouwt.
Ja maar dit is dan ook het enige volk dat gemobiliseerd kan worden voor de Hamas zaak.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef HowardRoark het volgende:
Interview met de boze vrouw vanaf 10:00
‘Ze moeten Netanyahu doodschieten’
‘Ja oké, 7 oktober was niet goed te praten maar dit is veel, veel, veel erger!’
‘Hoeveel mensen zijn er nu vermoord? 400,000 toch al?'
Het benadrukt weer dat mensen eigenlijk niet weten waar ze over praten.
Dat doe ik al door er progressieve bij te zetten.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Stop alsjeblieft met links en rechts, zijn genoeg linkse mensen die dit afkeuren. Noem het gewoon debiel
Ja, als je wil lezen dat Qatar persoonlijk dollars uitreikt aan die studenten, zou je een punt hebben. Maar dat is dus helemaal niet aan de orde, hetgeen je geweten zou hebben als je de moeite had genomen dat rapport te lezen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lol! En dat zegt iemand die beschuldigingen niet kan onderbouwen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |