oh goddamnit die kan uit dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:55 schreef spoilert het volgende:
[..]
Had deze ook al gepost, maar CNN liegt een beetje. Stream is niet live maar van vanmiddag.
Kortom, als Nederland geen wapens meer levert aan Israël, zou het je niets meer uitmaken? Dat is behoorlijk ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
Help me even, welke ondersteunde.rol speelt Nederland in die conflicten? Hoe gretig wil onze regering wapenonderdelen blijven exporteren?
Verder ken je me niet en weet je niet waar ik me druk om maak. Laat je sneue projecties dus maar achterwege.
In ieder geval niet over de zorgen van Joodse Nederlanders. Dat is net iets als hopen op een zonnige vakantie of zo.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
Help me even, welke ondersteunde.rol speelt Nederland in die conflicten? Hoe gretig wil onze regering wapenonderdelen blijven exporteren?
Verder ken je me niet en weet je niet waar ik me druk om maak. Laat je sneue projecties dus maar achterwege.
Maakt me alleen maar kwaad. Ik krijg dan de indruk dat de ene mensenleven de andere niet is.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Verdiep je even in wat genocide betekent.
Nee hoor. Die.moeten gewoon veilig zijn. Erg bedenkelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:59 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hebt tevens een zeer bedenkelijke mening over de veiligheid van de joodse gemeenschap en joodse studenten.
Het is geen leugen, en als je dat nu nog steeds niet ziet ben je inderdaad totaal verblind.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee hoor. Die.moeten gewoon veilig zijn. Erg bedenkelijk.
Demonstraties tegen Israël zijn echter iets anders dan demonstraties tegen de Joodse gemeenschap, noch demonstreren de mensen die tegen Israël demonstreren tegen de Joodse gemeenschap. Hoe graag pro-Israël die leugen ook blijft herhalen.
Ach gut,jij mag wel allerlei aannames doen, maar raakt meteen van slag als je vindt dat je onheus bejegend wordt. Tsk tsk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
De enige vlag waar ik mee wapper is de Brabantse.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:03 schreef TLC het volgende:
Hup Israëlal was het alleen maar om die 'studenten' te fucken
Dat extreemlinksen een rel schoppen? Nee dat is weinig nieuws. Dan heb je de tijd van de krakersoproer duidelijk niet voor de geest. Daarbij is dit best braafjes.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit is inderdaad volstrekt normaal allemaal, Hex.
Zeg dat maar tegen de terroristen van Hamas. Overigens kan je dat inmiddels ook zeggen tegen Netanyahu en zijn extreem rechtse en religieuzen vrienden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maakt me alleen maar kwaad. Ik krijg dan de indruk dat de ene mensenleven de andere niet is.²
Ik blijf het hilarisch vinden dat er mensen zijn die zeggen dat er in deze tijd van social media geen propaganda is en dat alles nu rechtstreeks (zonder filter) de huiskamer binnen weet te komenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit land, de hele wereld, moet heel goed en heel snel gaan nadenken over hoe te handelen met betrekking tot de stromen aan valse informatie voordat we hier allemaal middenin een mazelenepidemie Free free Palestine opdreunen met een Russisch accent.
Dat moeten ze zijn idd, maar zijn het niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Demonstraties tegen Israël zijn echter iets anders dan demonstraties tegen de Joodse gemeenschap, noch demonstreren de mensen die tegen Israël demonstreren tegen de Joodse gemeenschap. Hoe graag pro-Israël die leugen ook blijft herhalen.
Hmm, raar. Want hoe plaats jij demonstreren bij een Holocaustmusem of Auschwitz dan? Of oproepen voor een 'intifada' of een 'vrij Palestina' van de Jordaan tot aan de Middellandse Zee? Een quote die regelrecht uit het handvest van Hamas komt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als Nederland geen wapens meer zou leveren, dan zou er inderdaad een goede stap gezet zijn in een wenselijke houding van de regering van Nederland in dat conflict. Je zou nog verder kunnen gaan met bepaalde economische sancties, zoals ze ook zijn ingevoerd tegen Rusland. Daar valt nog wat voor te strijden. Maar zodra je dat hebt doorgevoerd en ook diplomatiek een andere toon aanslaat, heb je het maximale wel uit de demo's gehaald lijkt me.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kortom, als Nederland geen wapens meer levert aan Israël, zou het je niets meer uitmaken? Dat is behoorlijk ongeloofwaardig.
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:06 schreef Specularium het volgende:
Mensen die roepen dat alle kankerjoden dood moeten zijn vooral kritisch op het buitenlandbeleid van de Israelische regering.
Dit moet toch een act zijn?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De relevantie van je weelderige haardos daargelaten. Ik zal je iets leren: salafisten doen helemaal niet aan demonstraties.
[ afbeelding ]
M.a.w: je wilt te graag.²
Prima hoor. Maar dat kunnen en moeten (!) ze ook anders zeggen. Het is de toon die de muziek maakt. Als je dat soort taal bezigt help je feitelijk de vijand op een makkelijke manier in het zadel. Je bewijst je eigen zaak daarmee geen dienst. Argumenten, geen scheldwoorden!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:06 schreef Specularium het volgende:
Mensen die roepen dat alle kankerjoden dood moeten zijn vooral kritisch op het buitenlandbeleid van de Israelische regering.
Misschien moeten ze Saddam Hoessein maar als held gaan vereren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar zit mijn probleem niet.
Het probleem is dat de radicale vleugel van de LGBTQ-beweging hier dit land en deze mensen stelselmatig verwijt ONTZETTEND intolerant en homofobisch en hatelijk te zijn; heel Nederland moet op DEI cursus om 45 pronouns te doorgronden en 'heteronormativiteit' af te leren want anders komt er nooit verandering. Daarom is Pride en Paarse Vrijdag zó nodig, want het is echt niet te doen hier voor LGBTQ.
Ze schilderen uitgerekend dit land af als een hel voor homoseksuelen, vol rabiate homohaat.
Ja, dan kan ik enkel glimlachen wanneer diezelfde club met vlaggen van Arabische landen wappert.
Ik nam je serieus maar nu ik dit weet dan begin ik toch te twijfelenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De enige vlag waar ik mee wapper is de Brabantse.
Dit is correct. De rest van je post is een opinie.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De eens zo sterke israelische lobby is ingehaald door de social media. Ze zwakken zienderogen af. De wereld ziet nu hoe het echt zit. Ik ben er ontzettend blij mee. Alles voor waarheidsvinding.²
Je leest niet goed.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat Pro Israel boomers en bejaarden zijn en anti Israel de jongeren? Misschien in jouw bubbel maar heb juist de indruk dat er onder het jongere deel van bevolking juist meer Israel sympathisanten zijn.
Geen idee, Auschwitz ligt niet in Nederland dus de relevantie ontgaat me sowieso. Maar demonstreren tegen de Israelische president is natuurlijk demonstreren tegen de Israelische president. Dus zo plaats ik dat.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, raar. Want hoe plaats jij demonstreren bij een Holocaustmusem of Auschwitz dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |