Heb jij gestudeerd?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:40 schreef VoMy het volgende:
[..]
Iedereen die studeert is dom en woke en geïndoctrineerd!!1!
nog maar een keer, dat je dit uit je toetsenbord krijgt. Niet te doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een gevoel maakt nog niet dat iets zo is. Bovendien demonstreren er ook op genoeg plekken Joodse mensen tegen de acties van Israël in de Gazastrook bijvoorbeeld.
Vrijwel alle demonstraties richten zich expliciet op Israël en Israëlische instellingen.
Geloof je dat nu echt zelf? Dan ben je precies de enige. Maar leg anders even uit aan mijn moeder dat ze het verkeerd opvat als ze weer eens bespuugd en en voor kankerjood uitgemaakt wordt. Wel fijn dat het ingebeeld is, dan ze ook gewoon weer alleen naar buiten, iets dat ze de laatste jaren amper meer durft.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:37 schreef VoMy het volgende:
[..]
Behalve dat het gewoon demonstraties zijn tegen Israël.en dus geen pure onversneden Joden
Er is hier helemaal geen aanleiding voor. De acties van Israël in de Gazastrook zou iedereen moeten toejuichen, het willen bevrijden van de gijzelaars en het neutraliseren van een terreurbeweging die het land al decennialang aanvalt, is een goede ontwikkeling. Deze terroristen toejuichen en in stand willen houden niet, dat lijk je maar niet te willen begrijpen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een gevoel maakt nog niet dat iets zo is. Bovendien demonstreren er ook op genoeg plekken Joodse mensen tegen de acties van Israël in de Gazastrook bijvoorbeeld.
Vrijwel alle demonstraties richten zich expliciet op Israël en Israëlische instellingen.
Niets genocidaals aan Israël. Sowieso, zo lang niet alle gijzelaars terug zijn valt er wmb niet te praten. Überhaupt valt er niet meer te praten. Klaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je dat zo ziet dan vind je vast ook dat er hard opgetreden moet worden tegen genocidale staat Israël.
Let wel; Israël niet de joden.
En hier ben ik het ook niet mee eens; want de reactie van Netanyahu is natuurlijk zeker te veroordelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is hier helemaal geen aanleiding voor. De acties van Israël in de Gazastrook zou iedereen moeten toejuichen, het willen bevrijden van de gijzelaars en het neutraliseren van een terreurbeweging die het land al decennialang aanvalt, is een goede ontwikkeling. Deze terroristen toejuichen en in stand willen houden niet, dat lijk je maar niet te willen begrijpen.
Ik ben niet van de semantiek. Kijk naar de uitwerking. Ze roeien ze gewoon uit man.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:47 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Niets genocidaals aan Israël. Sowieso, zo lang niet alle gijzelaars terug zijn valt er wmb niet te praten. Überhaupt valt er niet meer te praten. Klaar.
Was in mijn tijd niet anders hoor. De meeste mensen zijn nu eenmaal niet zulke onafhankelijke denkers, maar eerder kuddedieren. En bij 20-jarigen is dat nog heftiger.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en dit is dan het resultaat... Dan kom je met dit soort drogredenen, als je niet fatsoenlijk hebt geleerd hoe je argumenten onderbouwt.
Lieg niet. En quote me ook niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben niet van de semantiek. Kijk naar de uitwerking. Ze roeien ze gewoon uit man.²
Goed dat jij als enige doorziet dat anderen allemaal kuddedieren zijn!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:49 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Was in mijn tijd niet anders hoor. De meeste mensen zijn nu eenmaal niet zulke onafhankelijke denkers, maar eerder kuddedieren. En bij 20-jarigen is dat nog heftiger.
Soms vraag ik me echt af hoe jij achter een toetsenbord zit. Ik hoop dat je aan het lachen bent over deze act, maar ik heb mijn twijfels. De grens tussen genie en schizofrenie is soms dun.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het zal met een stukje nederigheid te maken hebben. Maar ik vind het niet passen om bij een conflict dat zo groot is maar te gaan jij-bakken. Dit gaat veel verder dan jij en ik. Laten we onszelf niet overschatten Etto.²
Was het maar waar. Een hoop Joodse medeburgers vertellen dat ze zich echt zorgen maken over de sfeer en denkbeelden over Joden en/of Israël in hun omgeving van mensen van wie ze het nooit verwacht hadden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja maar dit is dan ook het enige volk dat gemobiliseerd kan worden voor de Hamas zaak.
Wat zit je dwars?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
nog maar een keer, dat je dit uit je toetsenbord krijgt. Niet te doen.
Wie zegt dat ik mijzelf uitsluit?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Goed dat jij als enige doorziet dat anderen allemaal kuddedieren zijn!
Ik betwijfel of jij de expertise hebt om hier een goede, onderbouwde inschatting over te maken. Genocide is geen mening.quote:
quote:Afgevaardigden van de driehoek komen bij elkaar om te bespreken of verder ingrijpen nodig is
Afgevaardigden van de driehoek (gemeente, politie, justitie) komen zo bij elkaar om te kijken of verder optreden nodig is, aldus een politiewoordvoerder. Politieagenten zijn aanwezig bij de voormalige sociëteit De Amsterdamse Academische Club naast de Oudemanhuispoort, die momenteel wordt bezet door demonstranten.
De relevantie van je weelderige haardos daargelaten. Ik zal je iets leren: salafisten doen helemaal niet aan demonstraties.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar geen haar op mijn nog altijd met een weeldige haardos uitgeruste bol die ook maar een nanoseconde overweegt om met een troep overwegend extreem-linkse studenten, salafisten en antisemieten mee te marcheren. Hen gaat het namelijk helemaal niet om Palestina of leed of mensenrechten.
helemaal niks gelukkig, ben aardig tevreden. Ik verbaas me alleen over al die shit en onzin die je hier loopt te verkondigen.quote:
cutiesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:49 schreef HowardRoark het volgende:
Sfeerimpressie van het rode deel van de red–green alliance.
[ afbeelding ]
Deze post van je kan ik niet zo goed plaatsen. Ik zeg daar toch niks geks?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af hoe jij achter een toetsenbord zit. Ik hoop dat je aan het lachen bent over deze act, maar ik heb mijn twijfels. De grens tussen genie en schizofrenie is soms dun.
Je twijfelt maar een eind heen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik betwijfel of jij de expertise hebt om hier een goede, onderbouwde inschatting over te maken. Genocide is geen mening.
Hou die gedachte vast.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik betwijfel of jij de expertise hebt om hier een goede, onderbouwde inschatting over te maken. Genocide is geen mening.
jij sowieso niet dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |