Het zal met een stukje nederigheid te maken hebben. Maar ik vind het niet passen om bij een conflict dat zo groot is maar te gaan jij-bakken. Dit gaat veel verder dan jij en ik. Laten we onszelf niet overschatten Etto.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De enige reden waarom jij uberhaupt met Palestina bezig bent is vanwege religie.
Vertel nog eens over hoe we moeten 'dealen'...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het zal met een stukje nederigheid te maken hebben. Maar ik vind het niet passen om bij een conflict dat zo groot is maar te gaan jij-bakken. Dit gaat veel verder dan jij en ik. Laten we onszelf niet overschatten Etto.
Sowieso als docent tussen dit rellend tuig gaan staanquote:
Op zich geloof ik best dat er oprecht bezorgde mensen tussen staan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:15 schreef havanagila het volgende:
Bij sophie Hillebrand doen ze net alsof het bezorgde jonge mensen zijn die zich het leed van Palestina aantrekken.
Oh, en het is "absurd" dat er is ingegrepen.![]()
Relschoppers en tuig die protesten op twitter na doen zul je bedoelen.
Beetje zwak om zo op de man te spelen, vind je niet? Overigens is het evengoed het geval dat enorm veel mensen pro-Israel zijn om hun christelijke natte droom over het einde van de wereld te vervullen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De enige reden waarom jij uberhaupt met Palestina bezig bent is vanwege religie.
Ik heb het altijd geroepen. 100% neutraliteit bestaat niet. Ik vind het juist sterk van deze docenten die staan voor principes en justice. Geen salarisstrook die ze in de weg staat. Prima.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:23 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Sowieso als docent tussen dit rellend tuig gaan staan![]()
Is ook bewezen; geld uit Qatar.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Op zich geloof ik best dat er oprecht bezorgde mensen tussen staan.
Maar ze gaan compleet voorbij aan het zorgvuldig georkestreerde aspect aan deze demonstraties inclusief massieve geldstromen en andere middelen door groeperingen waarbij alle bezorgdheid van de wereld op zijn plek is.
Uhm nee, ik baseer me op 's mans eigen posts. Misschien eens nalezen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Beetje zwak om zo op de man te spelen, vind je niet? Overigens is het evengoed het geval dat enorm veel mensen pro-Israel zijn om hun christelijke natte droom over het einde van de wereld te vervullen.
Dat is alleen niet de taak van een docent. Je zal maar een joodse student zijn op dit moment...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb het altijd geroepen. 100% neutraliteit bestaat niet. Ik vind het juist sterk van deze docenten die staan voor principes en justice. Geen salarisstrook die ze in de weg staat. Prima.
Ik constateerde hetzelfde en heb hem er op aangesproken. We gaan nu op goede voet verder.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Beetje zwak om zo op de man te spelen, vind je niet? Overigens is het evengoed het geval dat enorm veel mensen pro-Israel zijn om hun christelijke natte droom over het einde van de wereld te vervullen.
Precies. Half miljard dollar in totaal was het toch? Plus maandenlange voorbereidingen door o.a. Samidoun.quote:
Omdat het in je straatje past.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb het altijd geroepen. 100% neutraliteit bestaat niet. Ik vind het juist sterk van deze docenten die staan voor principes en justice. Geen salarisstrook die ze in de weg staat. Prima.
Docent is maar 1 van hun rollen. Ze zijn daarnaast ook nog mens, ouder, burger, wereldburger.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:26 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat is alleen niet de taak van een docent. Je zal maar een joodse student zijn op dit moment...
Maar ja, woke he... Totale zombies qua denken. Ze faciliteren een monster.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies. Half miljard dollar in totaal was het toch? Plus maandenlange voorbereidingen door o.a. Samidoun.
Kom maar met het bewijs dan.quote:
Ik vraag mezelf af wat je hier nou mee hoopt te bereiken, behalve een nieuw foto’tje op instagram.quote:
https://en.wikipedia.org/(...)ting%20from%20Qatar.quote:
ja lekker makkelijk he. Zo werkt de wereld niet pik. Dat soort rollen stopt niet opeens in deze setting hoor. Als leidinggevende op een werkborrel met het team kan ik ook niet doen en laten wat ik wil zonder consequenties.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Docent is maar 1 van hun rollen. Ze zijn daarnaast ook nog mens, ouder, burger, wereldburger.
Pro Palestina zijn staat niet gelijk aan anti Joods zijn. Als docent dat kan scheiden zie ik geen probleem.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:26 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat is alleen niet de taak van een docent. Je zal maar een joodse student zijn op dit moment...
Ik zie hier nergens staan dat Amsterdamse studenten geld hebben gekregen van Qatar. Jammer voor je.quote:
Denk dat het een dopamine boost geeft als je daar larpt als sympathisant van Palestina. Een korte ego boost. Over twintig jaar zullen de autochtone deelnemers aan deze demo zich misschien kapot schamen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:28 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik vraag mezelf af wat je hier nou mee hoopt te bereiken, behalve een nieuw foto’tje op instagram.
Jeetje zeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zie hier nergens staan dat Amsterdamse studenten geld hebben gekregen van Qatar. Jammer voor je.
Je hebt in 1 minuut 53 pagina's gelezen van dat pdf'je? Knap.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zie hier nergens staan dat Amsterdamse studenten geld hebben gekregen van Qatar. Jammer voor je.
Ook allemaal dezelfde tentjes, duidelijk dat daar een georganiseerde geldschieter achter zitquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jeetje zeg.
In Amerika begon met met die tentencampagne en het boycotten van Isralische universiteiten.
En wat gebeurt hier?
Juist.
die beeldvorming is hier gewoon niet zo. Dat maakt een groot verschil.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pro Palestina zijn staat niet gelijk aan anti Joods zijn. Als docent dat kan scheiden zie ik geen probleem.
Mwa nee, daar geloof ik dan weer niks van, de meeste lui die daar staan hebben geen flauw idee waarvoor ze zich aan het uitlenen zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Op zich geloof ik best dat er oprecht bezorgde mensen tussen staan.
Maar ze gaan compleet voorbij aan het zorgvuldig georkestreerde aspect aan deze demonstraties inclusief massieve geldstromen en andere middelen door groeperingen waarbij alle bezorgdheid van de wereld op zijn plek is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |