Geen idee, ik kan niet in ieders hoofd kijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En waarom organiseert men dat niet?
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:37 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Toegegeven, in dat opzicht zijn moslims geen lafaards. Eerlijk is eerlijk.
Ach ja, de intens racistische en fascistische burgerlul betaalt de reparatie wel weer.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:36 schreef Aether het volgende:
Straatstenen
Demonstranten zijn bezig alle stenen uit de straat te lichten in de Oudemanhuispoort. De stenen worden door lange rijen mensen doorgegeven naar de barricades. De mensen met de stenen zeggen dat ze die gebruiken om de barricades te verstevigen. “Niet om naar de politie te gooien.”
[ afbeelding ]
Maar ik roep dan ook niet dat Nederland een verderfelijk homofobisch inferno is.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan niet in ieders hoofd kijken.
Maar gaan klagen dat niemand het organiseert terwijl je het zelf ook niet doet is natuurlijk niet zo heel sterk.
Dat was maar de helft van de grap eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Juist de mensen die alleen in groepen durven, 1v1 rennen ze weg
Ohquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat was maar de helft van de grap eigenlijk.
quote:Israëlische UvA-studente Tamar: "Ik weet niet meer of ik welkom ben op de campus"
https://www.at5.nl/artike(...)n-ontruiming-politie
De Israëlische studente Tamar voelt vooral 'verdriet' na de protestactie van gisteren. "Ik zie de agressie van de partijen die er zijn. Ik zie de politie mensen met geweld van het terrein halen. Dit is de campus waar ik studeer, de beelden doen mij pijn." Wat Tamar vooral pijn doet, is dat het gesprek niet wordt aangegaan. "Dat het gevoel er heerst dat dat dit geweld nodig is om je mening te kunnen uiten."
Tamar heeft besloten om op dit moment niet meer naar de UvA te gaan, ze voelt zich onveilig. "Ik ben zelf half Israëlisch. Dus als er wordt opgeroepen om banden te verbreken met Israël, dan vraag ik mij af of ik nog wel welkom ben hier." Ze is niet de enige Israëlische of Joodse student die niet aanwezig is op de campus. "Het geldt voor een groot deel van de gemeenschap."
Over het nieuwe protest wat is aangekondigd is Tamar duidelijk. "Iedereen heeft het recht om te protesteren, maar ik hoop dat ze afstand gaan nemen van het geweld en echt het dialoog aan willen gaan."
Nou nee, vooral Marokkanen gaan als een roedel hyena's te werk wanneer ze een autochtone Nederlander aanvallen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:37 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Toegegeven, in dat opzicht zijn moslims geen lafaards. Eerlijk is eerlijk.
Ik heb de beelden gezien en het stemt me ontzettend verdrietig. Ik hoop echt dat israel voor het oorlogstribunaal komt.quote:
Kom eens een keer met iets dan? wat hebben die landen gedaan waardoor Israel echt even flink is gaan twijfelen qua hun optreden wat betreft Gaza na 7 oktober?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee, ook in de praktijk.
[..]
Nee. Ze doen wel degelijk meer. Ook niet-symbolisch. Beetje gek om eerst te vragen welke landen meer doen, en vervolgens direct te claimen dat het allemaal symbolisch zou zijn.
Waarom?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb de beelden gezien en het stemt me ontzettend verdrietig. Ik hoop echt dat israel voor het oorlogstribunaal komt.²
Ik ben nog hoopvol dat er zo wel een grote charge uitgevoerd gaat wordenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb de beelden gezien en het stemt me ontzettend verdrietig. Ik hoop echt dat israel voor het oorlogstribunaal komt.²
Mooie avond voor het waterkanon.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben nog hoopvol dat er zo wel een grote charge uitgevoerd gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |