Sinds wanneer ligt Delft in Amsterdam??quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:29 schreef Aether het volgende:
Ook bij TU Delft (weet niet meer welk topic te kiezen)
[ afbeelding ]
Ik wil niet legendarisch doen, maar dit geeft me wel een "baas in eigen buik"-gevoel van de Dolle Mina's.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:30 schreef Aether het volgende:
150 pro-Palestijnse demonstranten bezetten binnenterrein Universiteitsbibliotheek Utrecht
https://www.rtvutrecht.nl(...)sbibliotheek-utrecht
Gebeurt nooit.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Zie het ook bij vrouwen die hoofddoek dragen of een burqa. Worden heel laf bejegend of uitgescholden als er geen vent bij is.
Tja, allen linkse regeringen, die dus aan de verkeerde kant staan. Vooral sommige Ierse kringen kennen natuurlijk ook een bijzondere geschiedenis van vriendschappelijke banden met Hamas. Terrorisme is de Ieren dan ook niet vreemd.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
NL is een van de meest pro-Israellanden in de EU. België, Spanje, Ierland zijn al veel kritischer, ook in hun acties richting Palestijnen en oproepen richting Israël.
Kom maar met bewijs dat het dezelfde mensen zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oh, dat is dan opmerkelijk. Want er stonden genoeg mensen na 7 oktober juichend op straat, noemde het 'dekolonisatie' of de Palestijnse terroristen werden als verzetshelden of verzetsstrijders afgeschilderd.
Nee, ook in de praktijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Blijven allemaal symbolische oproepen.
Nee. Ze doen wel degelijk meer. Ook niet-symbolisch. Beetje gek om eerst te vragen welke landen meer doen, en vervolgens direct te claimen dat het allemaal symbolisch zou zijn.quote:Ze doen er praktisch even 'weinig' tegen als Nederland. Dus Nederland is eigenlijk eerlijker.
De ondergangquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn vraag aan jou: wat verwacht jij van Israël?
Was meer een aparte meldingquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:30 schreef spoilert het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Delft in Amsterdam??
Ik had het graag anders gezien. Maar helaas dus wel. Ze zullen het nooit doen als er een man bij is. Lafaards dus.quote:
Omdat niemand het organiseert.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom is dat er niet?
Of Queer for Afghans in Pakistan?
En waarom organiseert men dat niet?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omdat niemand het organiseert.
Dus organiseer een demonstratie voor je favoriete groepje en stuur die queers een uitnodiging.
Ik ben niet echt onder de indruk van de pro-Palestina demonstranten. Maar ok..quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Als ik wil dat jeugd klappen krijgt zou dat zeker mijn nummer 1 advies zijn. En gezien de afgelopen dagen zullen er genoeg zijn die er naar zouden luisteren.
Hahahahaha, daar had je me even. Een vrouw die een eigen beslissing mag nemenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil niet legendarisch doen, maar dit geeft me wel een "baas in eigen buik"-gevoel van de Dolle Mina's.²
Meest progressieve moslimquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hahahahaha, daar had je me even. Een vrouw die een eigen beslissing mag nemen
Toegegeven, in dat opzicht zijn moslims geen lafaards. Eerlijk is eerlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had het graag anders gezien. Maar helaas dus wel. Ze zullen het nooit doen als er een man bij is. Lafaards dus.²
Dit moet maar gauw stoppen. israel kan en mag de kop niet meer in het zand steken. Kijk wat ze wereldwijd triggeren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:36 schreef BeriBeri het volgende:
De bakstenen gaan alweer rond
Weer tijd voor de wapenstok en honden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |