Haar ketting.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heh. Hoe komen die tyfuslijers erbij dat jouw moeder joods is?
Oh, dat is dan opmerkelijk. Want er stonden genoeg mensen na 7 oktober juichend op straat, noemde het 'dekolonisatie' of de Palestijnse terroristen werden als verzetshelden of verzetsstrijders afgeschilderd.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Netanyahu ook niet.
Misschien vinden ze het gewoon niet zo tof dat een groep mensen vermoord wordt, ongeacht hun homovriendelijkheid.
Spijker en kopquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..].
Ze schilderen uitgerekend dit land af als een hel voor homoseksuelen, vol rabiate homohaat.
Ja, dan kan ik enkel glimlachen wanneer diezelfde club met vlaggen van Arabische landen wappert.
Dat is antisemitisme inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, daar ga je al weer. Hier is helemaal geen spake van. Het is het misbruiken van de Holocaust om Israël en het Joodse volk ergens van te beschuldigen, waar men zelf het slachtoffer van is geweest.
Die zichtbaar dragen kan helaas niet meer, dat is helaas het Westen anno 2024.quote:
quequote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is antisemitisme inderdaad.
Alleen de volgende begrijp ik nog niet. Als iemand voor een staakt het vuren in Gaza is, dan is die een antisemiet. Is dezelfde persoon voor een staakt het vuren in Oekraïne, dan discrimineert hij niet. Wat is 't verschil?
En studentes op UvA moeten toch wel een Groen-Links bolwerk zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:22 schreef Beaurealis het volgende:
"Fuck Halsema! Fuck Halsema!"
Arme Femke. Heb je al die jaren de moslims geknuffeld, krijg je dit als dank
De shovel mag vanavond weer in actie komen. Ze mogen weer vrijelijk barriere opbouwenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:19 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
eerste wat is lees: demonstranten richten opnieuw veel schade aan.
Gezellig
OMG hoe ze die barricade "opbouwen"quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:17 schreef RipCity het volgende:
AT5 is live nu bij nieuwe demo https://www.at5.nl/
NL is een van de meest pro-Israellanden in de EU. België, Spanje, Ierland zijn al veel kritischer, ook in hun acties richting Palestijnen en oproepen richting Israël.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welke westerse landen doen 'meer' dan Nederland? heel benieuwd.
Gewoon random wat bakstenen op elkaar leggenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:25 schreef spoilert het volgende:
[..]
OMG hoe ze die barricade "opbouwen"die zijn vroeger niet vaak in de blokkenhoek geweest
Ik draag 'm open en bloot. Niet buigen voor de onbeschaafden. Helaas durft het krapuul alleen tegen oude vrouwen of als ze in de meerderheid zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die zichtbaar dragen kan helaas niet meer, dat is helaas het Westen anno 2024.
Het mooiste was dat ene meisje die heel tactisch een kamerplant er in probeerde te plaatsenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:25 schreef spoilert het volgende:
[..]
OMG hoe ze die barricade "opbouwen"die zijn vroeger niet vaak in de blokkenhoek geweest
Mijn vraag aan jou: wat verwacht jij van Israël?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
NL is een van de meest pro-Israellanden in de EU. België, Spanje, Ierland zijn al veel kritischer, ook in hun acties richting Palestijnen en oproepen richting Israël.
Ik ging stuk om 2 lui die een dunnen ijzeren staaf behandelde alsof dat ding 100kg woog...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:28 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Het mooiste was dat ene meisje die heel tactisch een kamerplant er in probeerde te plaatsen
Als ik wil dat jeugd klappen krijgt zou dat zeker mijn nummer 1 advies zijn. En gezien de afgelopen dagen zullen er genoeg zijn die er naar zouden luisteren.quote:
Heel herkenbaar. Zie het ook bij vrouwen die hoofddoek dragen of een burqa. Worden heel laf bejegend of uitgescholden als er geen vent bij is. Kan ik zo slecht tegen. We zitten in hetzelfde schuitje man.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:27 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik draag 'm open en bloot. Niet buigen voor de onbeschaafden. Helaas durft het krapuul alleen tegen oude vrouwen of als ze in de meerderheid zijn.
Waarom is dat er niet?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nodig ze uit voor je demonstratie. Misschien komen ze wel.
Blijven allemaal symbolische oproepen. Ze doen er praktisch even 'weinig' tegen als Nederland. Dus Nederland is eigenlijk eerlijker.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
NL is een van de meest pro-Israellanden in de EU. België, Spanje, Ierland zijn al veel kritischer, ook in hun acties richting Palestijnen en oproepen richting Israël.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |