Niet zo schijnheilig doen. Je vindt het fantastisch.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Nee hoor. Die.moeten gewoon veilig zijn. Erg bedenkelijk.
Vooral blijven volhouden, misschien ga je het zelf ooit geloven.quote:Demonstraties tegen Israël zijn echter iets anders dan demonstraties tegen de Joodse gemeenschap, noch demonstreren de mensen die tegen Israël demonstreren tegen de Joodse gemeenschap. Hoe graag pro-Israël die leugen ook blijft herhalen.
Het is om aan te tonen dat ik geen kant kies in dit conflict.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik nam je serieus maar nu ik dit weet dan begin ik toch te twijfelen
Moeten Europeanen zo ook kijken naar omvolking?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom is het geen genocide? Omdat ze zeggen dat het niet hun intentie is.
Dat zou je toch alleen adviseren aan jeugd wanneer je echt een hekel aan ze hebt?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:55 schreef theunderdog het volgende:
Het is wel echt heel duidelijk dat Israel de pr oorlog volledig heeft verloren. Hordes aan anti-Israel figuren, terwijl echt pro-Israel zijn toch iets is voor boomers en bejaarde. Jeugdig-rechts is niet anti-Israel, maar ook niet zodanig voor dat ze bereid zijn tegendemonstraties ervoor te geven. Het boeit ze niet echt.
Heel benieuwd of Israel dit de komende jaren nog weet te counteren.
Nogmaals de vraag; waarom zou Nederland dat doen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als Nederland geen wapens meer zou leveren, dan zou er inderdaad een goede stap gezet zijn in een wenselijke houding van de regering van Nederland in dat conflict. Je zou nog verder kunnen gaan met bepaalde economische sancties, zoals ze ook zijn ingevoerd tegen Rusland. Daar valt nog wat voor te strijden. Maar zodra je dat hebt doorgevoerd en ook diplomatiek een andere toon aanslaat, heb je het maximale wel uit de demo's gehaald lijkt me.
Verder zei ik dat je moest stoppen met projecteren en dan doe je dat toch. Is het een gebrek aan argumenten dat je maar de gevoelens van anderen moet verzinnen om ze aan te kunnen vallen?
Kom zelf dan niet met zulk waardeloze stellingenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:06 schreef Specularium het volgende:
Mensen die roepen dat alle kankerjoden dood moeten zijn vooral kritisch op het buitenlandbeleid van de Israelische regering.
???quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat zou je toch alleen adviseren aan jeugd wanneer je echt een hekel aan ze hebt?
Dat deed hij alleen niet omdat die mensen homofobische ideeën zouden hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Misschien moeten ze Saddam Hoessein maar als held gaan vereren.
Heeft toch wel zo'n paar honderduizend niet-homotolerante mensen om zeep geholpen.
Waarom doen ze dat?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:09 schreef IntensiveGary het volgende:
Mijn moeder wordt op straat bespuugd en voor kankerjood uitgemaakt. Types als jij maken dat mogelijk. Lekker anoniem achter je schermpje. Lafaard.
Waarom niet? Andere landen doen ook meer dan NL, omdat ze Israels agressie tegen Palestijnen niet langer willen faciliteren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag; waarom zou Nederland dat doen?
Netanyahu ook niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat deed hij alleen niet omdat die mensen homofobische ideeën zouden hebben.
Tja, daar ga je al weer. Hier is helemaal geen spake van. Het is het misbruiken van de Holocaust om Israël en het Joodse volk ergens van te beschuldigen, waar men zelf het slachtoffer van is geweest.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Geen idee, Auschwitz ligt niet in Nederland dus de relevantie ontgaat me sowieso. Maar demonstreren tegen de Israelische president is natuurlijk demonstreren tegen de Israelische president. Dus zo plaats ik dat.
Verder lijkt me de herinnering aan de Holocaust een uitstekende reden om Israël te stoppen in het uitmoorden van Palestijnen. Een volkerenmoord moet je nou eenmaal niet willen.
En ook hier zit je weer mis. De agressie komt van de Palestijnen zelf, al bijna een eeuw, nog voordat de staat Israël was opgericht was dit walgelijke groepje Arabieren al bezig met de Joodse gemeenschappen in de regio het leven zuur te maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waarom niet? Andere landen doen ook meer dan NL, omdat ze Israels agressie tegen Palestijnen niet langer willen faciliteren.
Staat meer pers dan demonstrantenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:17 schreef RipCity het volgende:
AT5 is live nu bij nieuwe demo https://www.at5.nl/
eerste wat is lees: demonstranten richten opnieuw veel schade aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:17 schreef RipCity het volgende:
AT5 is live nu bij nieuwe demo https://www.at5.nl/
Ja, dat is inderdaad met dezelfde intentie. Zelfs ik met mijn donkere humor begin toch ook lichte kraakjes te vertonen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat extreemlinksen een rel schoppen? Nee dat is weinig nieuws. Dan heb je de tijd van de krakersoproer duidelijk niet voor de geest. Daarbij is dit best braafjes.
En toch geen Queer for Sudan...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Netanyahu ook niet.
Misschien vinden ze het gewoon niet zo tof dat een groep mensen vermoord wordt, ongeacht hun homovriendelijkheid.
Heh. Hoe komen die tyfuslijers erbij dat jouw moeder joods is?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:09 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Niet zo schijnheilig doen. Je vindt het fantastisch.
Mijn moeder wordt op straat bespuugd en voor kankerjood uitgemaakt. Types als jij maken dat mogelijk. Lekker anoniem achter je schermpje. Lafaard.
[..]
Vooral blijven volhouden, misschien ga je het zelf ooit geloven.
Welke westerse landen doen 'meer' dan Nederland? heel benieuwd.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waarom niet? Andere landen doen ook meer dan NL, omdat ze Israels agressie tegen Palestijnen niet langer willen faciliteren.
De term Pallywood is bij mij al wel zeker iets van 15 jaar bekend.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:55 schreef theunderdog het volgende:
Het is wel echt heel duidelijk dat Israel de pr oorlog volledig heeft verloren. Hordes aan anti-Israel figuren, terwijl echt pro-Israel zijn toch iets is voor boomers en bejaarde. Jeugdig-rechts is niet anti-Israel, maar ook niet zodanig voor dat ze bereid zijn tegendemonstraties ervoor te geven. Het boeit ze niet echt.
Heel benieuwd of Israel dit de komende jaren nog weet te counteren.
Wat een wild idee.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Netanyahu ook niet.
Misschien vinden ze het gewoon niet zo tof dat een groep mensen vermoord wordt, ongeacht hun homovriendelijkheid.
De propaganda is aan beide kanten soms tamelijk absurd.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:20 schreef Zoddie het volgende:
[..]
De term Pallywood is bij mij al wel zeker iets van 15 jaar bekend.
Palestijnen zijn altijd druk geweest met propaganda, en zeker deze tijd hebben ze moslims over de hele wereld en zeker in westerse landen die elke stukje propaganda doorsturen.
Ik hoop dat de jeugd er over heen groeit, net als vroeger de hippies later gewone werkende mensen werden.
Maar met de constante barrage van Twitter en Tiktok feeds en de verslavingen van doomscrolling en ragebaits ben ik er toch wel bang voor dat het mogelijk een heel groot probleem gaat worden.
De jeugd haalt hun nieuws niet eens meer van de meer betrouwbare bronnen maar van Twitter en TikTok.
Dit is niet eens meer links vs rechts, dit is moderate vs extremisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |