abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213454887
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:02 schreef VoMy het volgende:

[..]
Nee hoor. Die.moeten gewoon veilig zijn. Erg bedenkelijk.
Niet zo schijnheilig doen. Je vindt het fantastisch.

Mijn moeder wordt op straat bespuugd en voor kankerjood uitgemaakt. Types als jij maken dat mogelijk. Lekker anoniem achter je schermpje. Lafaard.

quote:
Demonstraties tegen Israël zijn echter iets anders dan demonstraties tegen de Joodse gemeenschap, noch demonstreren de mensen die tegen Israël demonstreren tegen de Joodse gemeenschap. Hoe graag pro-Israël die leugen ook blijft herhalen.
Vooral blijven volhouden, misschien ga je het zelf ooit geloven.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:10:05 #202
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454899
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:08 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Ik nam je serieus maar nu ik dit weet dan begin ik toch te twijfelen :*
Het is om aan te tonen dat ik geen kant kies in dit conflict.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213454900
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom is het geen genocide? Omdat ze zeggen dat het niet hun intentie is.
Moeten Europeanen zo ook kijken naar omvolking?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_213454915
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:55 schreef theunderdog het volgende:
Het is wel echt heel duidelijk dat Israel de pr oorlog volledig heeft verloren. Hordes aan anti-Israel figuren, terwijl echt pro-Israel zijn toch iets is voor boomers en bejaarde. Jeugdig-rechts is niet anti-Israel, maar ook niet zodanig voor dat ze bereid zijn tegendemonstraties ervoor te geven. Het boeit ze niet echt.

Heel benieuwd of Israel dit de komende jaren nog weet te counteren.
Dat zou je toch alleen adviseren aan jeugd wanneer je echt een hekel aan ze hebt?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213454917
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:05 schreef VoMy het volgende:

[..]
Als Nederland geen wapens meer zou leveren, dan zou er inderdaad een goede stap gezet zijn in een wenselijke houding van de regering van Nederland in dat conflict. Je zou nog verder kunnen gaan met bepaalde economische sancties, zoals ze ook zijn ingevoerd tegen Rusland. Daar valt nog wat voor te strijden. Maar zodra je dat hebt doorgevoerd en ook diplomatiek een andere toon aanslaat, heb je het maximale wel uit de demo's gehaald lijkt me.

Verder zei ik dat je moest stoppen met projecteren en dan doe je dat toch. Is het een gebrek aan argumenten dat je maar de gevoelens van anderen moet verzinnen om ze aan te kunnen vallen?
Nogmaals de vraag; waarom zou Nederland dat doen?
pi_213454918
Ik heb de indruk dat wij dit onderling niet gaan oplossen en als eensgezinde vrienden uit elkaar gaan vanavond.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:11:59 #207
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213454920
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:06 schreef Specularium het volgende:
Mensen die roepen dat alle kankerjoden dood moeten zijn vooral kritisch op het buitenlandbeleid van de Israelische regering.
Kom zelf dan niet met zulk waardeloze stellingen
pi_213454926
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dat zou je toch alleen adviseren aan jeugd wanneer je echt een hekel aan ze hebt?
???
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:16:03 #209
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213454973
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Misschien moeten ze Saddam Hoessein maar als held gaan vereren.

Heeft toch wel zo'n paar honderduizend niet-homotolerante mensen om zeep geholpen.
Dat deed hij alleen niet omdat die mensen homofobische ideeën zouden hebben.

Hoewel, als we even meegaan in je absurditeit, deze club zou ongetwijfeld liever Saddam op het schild hijsen dan een enge witte man als Stalin, die nogal wat christenen over de kling heeft gejaagd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:16:45 #210
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213454984
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:09 schreef IntensiveGary het volgende:

Mijn moeder wordt op straat bespuugd en voor kankerjood uitgemaakt. Types als jij maken dat mogelijk. Lekker anoniem achter je schermpje. Lafaard.
Waarom doen ze dat? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:17:08 #211
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213454987
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nogmaals de vraag; waarom zou Nederland dat doen?
Waarom niet? Andere landen doen ook meer dan NL, omdat ze Israels agressie tegen Palestijnen niet langer willen faciliteren.
Antifa
pi_213454996
AT5 is live nu bij nieuwe demo https://www.at5.nl/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:18:34 #213
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213455005
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat deed hij alleen niet omdat die mensen homofobische ideeën zouden hebben.
Netanyahu ook niet.

Misschien vinden ze het gewoon niet zo tof dat een groep mensen vermoord wordt, ongeacht hun homovriendelijkheid.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:19:06 #214
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213455015
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:09 schreef VoMy het volgende:

[..]
Geen idee, Auschwitz ligt niet in Nederland dus de relevantie ontgaat me sowieso. Maar demonstreren tegen de Israelische president is natuurlijk demonstreren tegen de Israelische president. Dus zo plaats ik dat.

Verder lijkt me de herinnering aan de Holocaust een uitstekende reden om Israël te stoppen in het uitmoorden van Palestijnen. Een volkerenmoord moet je nou eenmaal niet willen.
Tja, daar ga je al weer. Hier is helemaal geen spake van. Het is het misbruiken van de Holocaust om Israël en het Joodse volk ergens van te beschuldigen, waar men zelf het slachtoffer van is geweest.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:17 schreef VoMy het volgende:

[..]
Waarom niet? Andere landen doen ook meer dan NL, omdat ze Israels agressie tegen Palestijnen niet langer willen faciliteren.
En ook hier zit je weer mis. De agressie komt van de Palestijnen zelf, al bijna een eeuw, nog voordat de staat Israël was opgericht was dit walgelijke groepje Arabieren al bezig met de Joodse gemeenschappen in de regio het leven zuur te maken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:19:41 #215
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_213455025
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:17 schreef RipCity het volgende:
Staat meer pers dan demonstranten _O-
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_213455031
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:17 schreef RipCity het volgende:
eerste wat is lees: demonstranten richten opnieuw veel schade aan.

Gezellig :')
pi_213455034
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat extreemlinksen een rel schoppen? Nee dat is weinig nieuws. Dan heb je de tijd van de krakersoproer duidelijk niet voor de geest. Daarbij is dit best braafjes.
Ja, dat is inderdaad met dezelfde intentie. Zelfs ik met mijn donkere humor begin toch ook lichte kraakjes te vertonen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:20:11 #218
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213455036
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Netanyahu ook niet.

Misschien vinden ze het gewoon niet zo tof dat een groep mensen vermoord wordt, ongeacht hun homovriendelijkheid.
En toch geen Queer for Sudan...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213455040
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:09 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]
Niet zo schijnheilig doen. Je vindt het fantastisch.

[..]
Vooral blijven volhouden, misschien ga je het zelf ooit geloven.
Heh. Hoe komen die tyfuslijers erbij dat jouw moeder joods is?
pi_213455044
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:17 schreef VoMy het volgende:

[..]
Welke westerse landen doen 'meer' dan Nederland? heel benieuwd.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:20:56 #221
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_213455045
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 19:55 schreef theunderdog het volgende:
Het is wel echt heel duidelijk dat Israel de pr oorlog volledig heeft verloren. Hordes aan anti-Israel figuren, terwijl echt pro-Israel zijn toch iets is voor boomers en bejaarde. Jeugdig-rechts is niet anti-Israel, maar ook niet zodanig voor dat ze bereid zijn tegendemonstraties ervoor te geven. Het boeit ze niet echt.

Heel benieuwd of Israel dit de komende jaren nog weet te counteren.
De term Pallywood is bij mij al wel zeker iets van 15 jaar bekend.
Palestijnen zijn altijd druk geweest met propaganda, en zeker deze tijd hebben ze moslims over de hele wereld en zeker in westerse landen die elke stukje propaganda doorsturen.

Ik hoop dat de jeugd er over heen groeit, net als vroeger de hippies later gewone werkende mensen werden.
Maar met de constante barrage van Twitter en Tiktok feeds en de verslavingen van doomscrolling en ragebaits ben ik er toch wel bang voor dat het mogelijk een heel groot probleem gaat worden.
De jeugd haalt hun nieuws niet eens meer van de meer betrouwbare bronnen maar van Twitter en TikTok.

Dit is niet eens meer links vs rechts, dit is moderate vs extremisten.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:21:09 #222
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213455046
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Netanyahu ook niet.

Wat een wild idee.
Antifa
pi_213455052
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:20 schreef Zoddie het volgende:

[..]
De term Pallywood is bij mij al wel zeker iets van 15 jaar bekend.
Palestijnen zijn altijd druk geweest met propaganda, en zeker deze tijd hebben ze moslims over de hele wereld en zeker in westerse landen die elke stukje propaganda doorsturen.

Ik hoop dat de jeugd er over heen groeit, net als vroeger de hippies later gewone werkende mensen werden.
Maar met de constante barrage van Twitter en Tiktok feeds en de verslavingen van doomscrolling en ragebaits ben ik er toch wel bang voor dat het mogelijk een heel groot probleem gaat worden.
De jeugd haalt hun nieuws niet eens meer van de meer betrouwbare bronnen maar van Twitter en TikTok.

Dit is niet eens meer links vs rechts, dit is moderate vs extremisten.
De propaganda is aan beide kanten soms tamelijk absurd.
pi_213455063
"Fuck Halsema! Fuck Halsema!"

Arme Femke. Heb je al die jaren de moslims geknuffeld, krijg je dit als dank _O-
  dinsdag 7 mei 2024 @ 20:22:10 #225
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213455065
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 20:21 schreef VoMy het volgende:

[..]
Wat een wild idee.
Nog een wilder idee: in sommige landen staat gewoon de doodstraf op homo zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')