SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nu de rest nog, echt wat een mafkezen zulke mensen..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Komt wel dichtbij zo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De rest oppakkenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu de rest nog, echt wat een mafkezen zulke mensen..![]()
Gewoon meteen helemaal dood knuppelen!![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nou nou nouquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De rest oppakken![]()
![]()
Dat is ook weer overdreven..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De rest oppakken![]()
Gewoon meteen helemaal dood knuppelen!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik las dood knuffelenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De rest oppakken![]()
![]()
![]()
Toeristen willen graag naar de Dam,denken dat er een concert/evenement is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alweer? Met Koninginnedag ook alquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:59 schreef FreshFruit het volgende:
Toeristen willen graag naar de Dam,denken dat er een concert/evenement is.![]()
![]()
Je hebt gelijkquote:![]()
Gewoon vuur peleton erop los laten, is inderdaad sneller
Rotte eieren en tomaten naar ze toe gooienquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Gewoon vuur peleton erop los laten, is inderdaad sneller"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
jij laat eieren rot gaat? in deze economie?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rotte eieren en tomaten naar ze toe gooienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat zijn die hufters niet waardquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij laat eieren rot gaat? in deze economie?![]()
Gewoon paar wolven uithongeren en ze daarna voeren door ze op hen los te laten. Scheelt weer vlees
Ik niet hoor, maar zullen vast wel ergens te vinden zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij laat eieren rot gaat? in deze economie?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Varkens eten ook vlees..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn die hufters niet waard![]()
Gewoon paar wolven uithongeren en ze daarna voeren door ze op hen los te laten. Scheelt weer vlees![]()
het is net niet lang genoeg na pasen voor die eieren om echt rot te zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik niet hoor, maar zullen vast wel ergens te vinden zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En dan 2 minuten herdenken?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De rest oppakken![]()
![]()
quote:![]()
Feest vieren dat de wereld een betere plek is geworden![]()
![]()
ik proef sarcasmequote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Feest vieren dat de wereld een betere plek is geworden![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Straks even stil zijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Inderdaad, eigenlijk hebben we helemaal geen tijd om feest te vieren en moeten we nog meer hufters opzoeken en afmakenquote:
feest is morgenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, eigenlijk hebben we helemaal geen tijd om feest te vieren en moeten we nog meer hufters opzoeken en afmakenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dudje is aan het koken
ik wil misschien even een dutje doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dudje een dutje doen ja?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
dudje is aan het koken
ik wil misschien even een dutje doen![]()
Wat staat er op het menu?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
dudje is aan het koken
ik wil misschien even een dutje doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
een hoop groenten aardappels en kip en hij ging iets met de oven doenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Inderdaad, opsporen en afmaken. Laten we dan direct alle boeken tweets en facebook posts waar we het niet eens mee zijn verbranden op een grote brandstapelquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, eigenlijk hebben we helemaal geen tijd om feest te vieren en moeten we nog meer hufters opzoeken en afmaken![]()
speciale eenheid oprichten om alle sociale media uitingen te bannenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad, opsporen en afmaken. Laten we dan direct alle boeken tweets en facebook posts waar we het niet eens mee zijn verbranden op een grote brandstapelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon sociale media verbannenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
speciale eenheid oprichten om alle sociale media uitingen te bannen![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Meer wel juicy pang graag!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lijkt wel nagellakquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Meer wel juicy pang graag!
[ afbeelding ]![]()
@Kissingbird op het menuquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:16 schreef maily het volgende:
[..]
Dumplings met chilidip en kewpie sesamdressing. @:KissingBird
En komkommer.![]()
![]()
Ahhhh lekker!!!!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:16 schreef maily het volgende:
[..]
Dumplings met chilidip en kewpie sesamdressing. @:KissingBird
En komkommer.![]()
![]()
![]()
heb nog staan twijfelen een uur terug of ik ze mee zou nemen of niet .. (dumplings) heb ze laten liggen.. maar ze zitten nog in mn hoofd
Smile, it's free therapy.![]()
waarom mogen we de joost klein smiley hier niet gebruiken, wat is erg ebeurdWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
hoi fan! Lang niet meer gezien in dit topic, welkom terugquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:16 schreef Paul het volgende:
wat is dat voor waarschuwing onderin, waren mensen weer stout![]()
![]()
Gewoon niet meer gebruiken. punt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:17 schreef Paul het volgende:
waarom mogen we de joost klein smiley hier niet gebruiken, wat is erg ebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was vandaag eng dichtbijquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon niet meer gebruiken. punt.Ik had bij iedere post in dit topic een TR gedaan, met als inhoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had bij iedere post in dit topic een TR gedaan, met als inhoud![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaatjesquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ahhhh lekker!!!!![]()
![]()
![]()
heb nog staan twijfelen een uur terug of ik ze mee zou nemen of niet .. (dumplings) heb ze laten liggen.. maar ze zitten nog in mn hoofd![]()
Hier gewoon in de vriezer. Heerlijk!!
De eerste gang gestoomde zijn daar net voorbij.
Zometeen nog ge-airfryerde krokante oosterse hapjes.![]()
![]()
Waarom nietquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had bij iedere post in dit topic een TR gedaan, met als inhoud![]()
![]()
?
![]()
ik had laatst 'verse' stond nu bij de vriezer te twijfelen.. of die ook wel lekker zijn.. ja dus?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:20 schreef maily het volgende:
[..]
Hahaatjes![]()
Hier gewoon in de vriezer. Heerlijk!!
De eerste gang gestoomde zijn daar net voorbij.
Zometeen nog ge-airfryerde krokante oosterse hapjes.
Smakelijk!!! Denk dat ik ze morgen maar ga halen
Ja dat is dus veel te dichtbijquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Maar ben idd minder in DTS, vind het saaier geworden ofzo, weetnie zoWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gelukkig.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Weet ik niet. Wij kopen ze ingevroren bij de toko.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik had laatst 'verse' stond nu bij de vriezer te twijfelen.. of die ook wel lekker zijn.. ja dus?
Smakelijk!!! Denk dat ik ze morgen maar ga halen![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:22 schreef Paul het volgende:
Maar ben idd minder in DTS, vind het saaier geworden ofzo, weetnie zo![]()
![]()
Ja februari en maart zijn niet te overtreffen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:22 schreef Paul het volgende:
Maar ben idd minder in DTS, vind het saaier geworden ofzo, weetnie zo
@Speklap3000![]()
Ow jij gaat echt naar de toko.. denk dat die lekkerder zijn dan bij de super.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:23 schreef maily het volgende:
[..]
Weet ik niet. Wij kopen ze ingevroren bij de toko.
Kan daar eens gaan kijken als ze open zijn.Smile, it's free therapy.![]()
Amazing Orientalquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow jij gaat echt naar de toko.. denk dat die lekkerder zijn dan bij de super.
Kan daar eens gaan kijken als ze open zijn.![]()
![]()
Wat was er mis met April?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja februari en maart zijn niet te overtreffen.
@:Speklap3000“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar was ik een groot deel niet aanwezig, dus daar kan ik niet goed over oordelen![]()
![]()
Jawel. Wij gaan "altijd" naar Breda.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:29 schreef Kissingbird het volgende:
Kun je bij jullie ook happas ter plekke eten @:maily?
Maar die moet je op zo'n scherm bestellen. En dan kun je kiezen daar opeten of meenemen.![]()
Wat een mooie tijden waren dat.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:Speklap3000met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
dat maandje dat speklap ging winnen was wel lagge maandje jaquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:Speklap3000Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik luister nu
Spelen met tegenwind
De podcast aflevering van de schaduwspits. Echt nice.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vol met liefde ookquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:31 schreef Paul het volgende:
[..]
dat maandje dat speklap ging winnen was wel lagge maandje ja![]()
![]()
![]()
Toen drie smileys legendarisch gemaakt werden
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Vriestassen met elementen meequote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:29 schreef Kissingbird het volgende:
Kun je bij jullie ook happas ter plekke eten @:maily?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:31 schreef maily het volgende:
[..]
Jawel. Wij gaan "altijd" naar Breda.
Maar die moet je op zo'n scherm bestellen. En dan kun je kiezen daar opeten of meenemen.idem opeten of meenemen
Ik ga wel eens naar Maastricht best een grote winkel daarJup eigenlijk moet je het op een scherm bestellen maar bestel het gewoon altijd bij iemand die staat te bakken
quote:jaa half uurtje rijden dus idd vriestassen met elementen mee dan haha
Gewoon naar Reitzquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]idem opeten of meenemen
Ik ga wel eens naar Maastricht best een grote winkel daarJup eigenlijk moet je het op een scherm bestellen maar bestel het gewoon altijd bij iemand die staat te bakken
bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Reiz op de markt in Maastricht, ken jij vast ookquote:![]()
Die verkopen alleen friet in een puntzak.. en dan eruit peuteren
Je vingers onder de mayoquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Reiz op de markt in Maastricht, ken jij vast ook![]()
Die verkopen alleen friet in een puntzak.. en dan eruit peuteren
Gewoon er afslikkenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja maar die frietjes zijn wel lekker daar heb je het wel voor over
Inmiddels niet meerquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
We uh hebben het nog over de frietsaus van Reiz?![]()
![]()
![]()
Oh ja.
Tijd voor wijn gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Tis me er eentje hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zo komen we nog eens wat te weten over die lovely love![]()
![]()
Ken ik nietquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
We uh hebben het nog over de frietsaus van Reiz?
Iets met : Afslikken?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:43 schreef Lovely het volgende:
Ik heb een bericht in de donatie balk gezet![]()
Mooiquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:43 schreef Lovely het volgende:
Ik heb een bericht in de donatie balk gezet![]()
![]()
Weet ik maar daarom moeten mensen wel 2 min stil zijnquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bijna tijdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik prefereer een Merlot, maar hier neem ik ook genoegen meequote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Chips tijd?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
3000 mensen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ach Ienie toch.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben gewoon erg emotioneel en empatischquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
. ik zat ff wat quotes door te lezen,
je moet er maar zin in hebben om ze allemaal bij elkaar te zoeken.
Anyway maakt niet uit, rest niet gelezen. Ik ga ff de dodenherdenking kijkenDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wordt alleen maar erger. Over een paar jaar mogen er geen mensen meer naar de dam komen denk ikquote:
Echt hoor nu hebben de dreigers hun zin min of meer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
tijd
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben gewoon erg emotioneel en empatisch
Trust nobody![]()
Staat maar een handjevol mensen..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor nu hebben de dreigers hun zin min of meer.![]()
Hey Birdyquote:
Hatsjoequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En zitten jullie er klaar voor?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat kost klauwen met geld.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
hadden eerder kunnen beginnen met fouilleren of met meer..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mwa maar wat je anders, als er geen beperkte aantal mensen waren toe gestaan en er gebeurt wel wat..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor nu hebben de dreigers hun zin min of meer.
Veiligheid staat bovenaan,en ja het is zeer triest dat het in Nederland nodig moet zijn"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
BlazenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mensen zijn gek aan het wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ja maar nu staat er een handjevol mensen.. op de cams zie je mensen die nog naar binnen willen..quote:Smile, it's free therapy.![]()
Blaas blaasOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat was valsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
PoemmmOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
bolk voor de vrijheid !Ik heb er één en ik ben er trots op
Stilte“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op de dam staan wel heel veel mensen zie ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
3000quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
Op de dam staan wel heel veel mensen zie ik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
3000quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
Op de dam staan wel heel veel mensen zie ik![]()
minder als normaal iigquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
Op de dam staan wel heel veel mensen zie ikDo what you love, love what you do!![]()
Ik was dus afgelopen dagen in Berlijn, waar ik bewust een verblijf had geboekt op de hoek van de Bernauerstraße bij het U Bahn Station Bernauerstraße.
De mensen in het na-oorlogse Berlijn waren ook slachtoffer van de oorlog, en de vele doden die er vielen vanwege de ontsnappingspogingen herdenk ik vandaag ookOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Een schamel aantal in tegenstelling tot afgelopen jaren (corona jaren uitgezonderd) . Dieptriest.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
Op de dam staan wel heel veel mensen zie ikIk heb er één en ik ben er trots op
Normaal 20.000quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En nu gaan we collectief Martin Bosma uitjouwen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat ik zo zie staan er heel wat. Maar inderdaad minderquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Prima dat hij er bij is.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:04 schreef Mickytjuh het volgende:
En nu gaan we collectief Martin Bosma uitjouwen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:quote:Schaam je diep, downtimehunten voor 2 puntjes met dodenherdenking, walgelijkquote:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ik weet ook niet hoor, maar als je zoiets wil verstoren met een demonstratie dan vind ik dat ze gelijk je paspoort af moeten pakken. Niet welkom dan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik zo zie staan er heel wat. Maar inderdaad minder
Doe demonstreren prima, maar niet op die momenten.Do what you love, love what you do!![]()
Wat praat jequote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:05 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Schaam je diep, downtimehunten voor 2 puntjes met dodenherdenking, walgelijk![]()
Het is goed met je.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:05 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Schaam je diep, downtimehunten voor 2 puntjes met dodenherdenking, walgelijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En nu komt de paradox,
Ik heb geen liefde voor xenofoben.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
O nu zie ik een opname vanaf boven. Inderdaad heel leeg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je mag altijd demonstreren als het maar met respect is.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet ook niet hoor, maar als je zoiets wil verstoren met een demonstratie dan vind ik dat ze gelijk je paspoort af moeten pakken. Niet welkom dan.
Doe demonstreren prima, maar niet op die momenten.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Voor elke Chardonnay die te koop is, is er een even dure betere wijn te koopquote:
lol doet me denken aan die verkiezing van Trump, tis maar uit welke hoek ze het in beeld brengen he....quote:
Toch jammer.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kijk altijd de herdenking op de Waalsdorpervlakte.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:06 schreef Dotteke het volgende:
O nu zie ik een opname vanaf boven. Inderdaad heel leeg.Actioni contrariam semper et ćqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Chardonnay is gewoon een goede druivensoort hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Voor elke Chardonnay die te koop is, is er een even dure betere wijn te koopTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Klopt. daar werd ook mee gesjoemeld.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:07 schreef kree het volgende:
[..]
lol doet me denken aan die verkiezing van Trump, tis maar uit welke hoek ze het in beeld brengen he....
Toch jammer.![]()
Ik vraag me altijd af hoe FvD stemmers naar de dodenherdenking kijkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
4000 man naar schatting dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kom danquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:38 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een puntzak voor je
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Respectloos is tussen 20:00 en 20:02quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind het echt respectloos, maarja mijn mening![]()
oh net nog maar 3000. Hoe dan ook.. weinig.quote:
Maar gelukkig geen demonstranten.Smile, it's free therapy.![]()
Dat is jouw mening, en die respecteer ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Chardonnay is gewoon een goede druivensoort hoor.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nee, dat je gaat downtimehunten voor 2 punten met dodenherdenking, bahquote:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
was laatst bij die klok, zo vaak gezien op TV. maar om eerlijk te zeggen had het ding nog nooit in het echt gezien.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kijk altijd de herdenking op de Waalsdorpervlakte.
Nu valt ie onder werkgebied dus toch ff wezen kijken.
Je wil eigenlijk niet weten he wat drama daar heeft afgespeeld.Do what you love, love what you do!![]()
Hey deze man ken ikOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
idiootquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:05 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Schaam je diep, downtimehunten voor 2 puntjes met dodenherdenking, walgelijk![]()
Hoe heet deze kerelOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ahh ja. Ruben HeinOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Muzikantquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij zat in de Mol volgens mij.
Een schrijver ofzo?
RubenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Niks geen hunten. Neem aan dat er dan geen punten worden toegekend.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, dat je gaat downtimehunten voor 2 punten met dodenherdenking, bah![]()
Zullen we gewoon weer 20000 mensen toelaten op de Dam? En vragen om de stilte te respecteren?
Want dit ziet er echt niet uit.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
die shots met camera vanaf de achterkant ziet er toch triest uit. gezwicht onder angst zijn we......Do what you love, love what you do!![]()
Je maakt je nu echt belachelijk hequote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:11 schreef Paul het volgende:
[..]
eens, vind het ook idioot als je dat doet, bah![]()
Geen idee of Monitor dat telt. Of er rekening mee houdt (kan houden).quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niks geen hunten. Neem aan dat er dan geen punten worden toegekend.
Gok van niet?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Alles is goed gegaan 👍🏻quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh net nog maar 3000. Hoe dan ook.. weinig.
Maar gelukkig geen demonstranten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En zichtOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: