Een schamel aantal in tegenstelling tot afgelopen jaren (corona jaren uitgezonderd) . Dieptriest.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
Op de dam staan wel heel veel mensen zie ik
Normaal 20.000quote:
Wat ik zo zie staan er heel wat. Maar inderdaad minderquote:
Prima dat hij er bij is.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:04 schreef Mickytjuh het volgende:
En nu gaan we collectief Martin Bosma uitjouwen.
quote:
quote:
quote:
Schaam je diep, downtimehunten voor 2 puntjes met dodenherdenking, walgelijkquote:
ik weet ook niet hoor, maar als je zoiets wil verstoren met een demonstratie dan vind ik dat ze gelijk je paspoort af moeten pakken. Niet welkom dan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik zo zie staan er heel wat. Maar inderdaad minder
Wat praat jequote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:05 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Schaam je diep, downtimehunten voor 2 puntjes met dodenherdenking, walgelijk
Het is goed met je.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:05 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je mag altijd demonstreren als het maar met respect is.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet ook niet hoor, maar als je zoiets wil verstoren met een demonstratie dan vind ik dat ze gelijk je paspoort af moeten pakken. Niet welkom dan.
Doe demonstreren prima, maar niet op die momenten.
Voor elke Chardonnay die te koop is, is er een even dure betere wijn te koopquote:
lol doet me denken aan die verkiezing van Trump, tis maar uit welke hoek ze het in beeld brengen he....quote:
Ik kijk altijd de herdenking op de Waalsdorpervlakte.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:06 schreef Dotteke het volgende:
O nu zie ik een opname vanaf boven. Inderdaad heel leeg.
Chardonnay is gewoon een goede druivensoort hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Voor elke Chardonnay die te koop is, is er een even dure betere wijn te koop
Klopt. daar werd ook mee gesjoemeld.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:07 schreef kree het volgende:
[..]
lol doet me denken aan die verkiezing van Trump, tis maar uit welke hoek ze het in beeld brengen he....
Toch jammer.
Kom danquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:38 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een puntzak voor je
Respectloos is tussen 20:00 en 20:02quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind het echt respectloos, maarja mijn mening
oh net nog maar 3000. Hoe dan ook.. weinig.quote:
Dat is jouw mening, en die respecteer ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Chardonnay is gewoon een goede druivensoort hoor.
Nee, dat je gaat downtimehunten voor 2 punten met dodenherdenking, bahquote:
was laatst bij die klok, zo vaak gezien op TV. maar om eerlijk te zeggen had het ding nog nooit in het echt gezien.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kijk altijd de herdenking op de Waalsdorpervlakte.
idiootquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:05 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Muzikantquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij zat in de Mol volgens mij.
Een schrijver ofzo?
Niks geen hunten. Neem aan dat er dan geen punten worden toegekend.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee, dat je gaat downtimehunten voor 2 punten met dodenherdenking, bah
Je maakt je nu echt belachelijk hequote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:11 schreef Paul het volgende:
[..]
eens, vind het ook idioot als je dat doet, bah
Geen idee of Monitor dat telt. Of er rekening mee houdt (kan houden).quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niks geen hunten. Neem aan dat er dan geen punten worden toegekend.
Alles is goed gegaan 👍🏻quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh net nog maar 3000. Hoe dan ook.. weinig.
Maar gelukkig geen demonstranten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |