Je mengt je niet echt in mijn discussie.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:22 schreef FreshFruit het volgende:
Gaan jullie maar smileys posten hoor,ik voer liever een goede discussie of vertel een verhaal.
Nou in ieder geval ver uit mijn buurt.quote:
Dresden is best een eindquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je mengt je niet echt in mijn discussie.
[..]
Nou in ieder geval ver uit mijn buurt.
Tsja,nu weet ik het al.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Oké.
Ik stel voor dat iedereen vanavond eens even goed luistert naar alle verhalen die vertelt worden en de lessen even projecteert op de huidige tijden.
Spoiler alert: mensen leren niet van de geschiedenis en het blijft zich maar herhalen in een ander jasje.
Ik heb nu de "this is Sparta" meme in mijn hoofd, naar dan "this is ONZ"quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:22 schreef FreshFruit het volgende:
Gaan jullie maar smileys posten hoor,ik voer liever een goede discussie of vertel een verhaal.
Maar jij bent een beetje moe.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je mengt je niet echt in mijn discussie.
[..]
Nou in ieder geval ver uit mijn buurt.
Ik wil liever in mijn bubble blijven en een beetje photoshoppen vandaagquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Oké.
Ik stel voor dat iedereen vanavond eens even goed luistert naar alle verhalen die vertelt worden en de lessen even projecteert op de huidige tijden.
Spoiler alert: mensen leren niet van de geschiedenis en het blijft zich maar herhalen in een ander jasje.
Lekker wegkijkenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik wil liever in mijn bubble blijven en een beetje photoshoppen vandaag
En leren niks idd Hitler was een idioot alleen en poetin ook. Triest maar waar... De wereld staat erbij en kijkt er naarquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Oké.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |