Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kunnen ze hun protest niet in stilte doen dan?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Tracker van boormachine leidt tot grote vondst gestolen spullen in VK
De diefstal van een boormachine in het Verenigd Koninkrijk heeft de politie op het spoor gebracht van meer dan duizend vermoedelijk gestolen voorwerpen. Zeven mensen zijn gearresteerd, meldt de politie van het graafschap Kent. De arrestanten zijn op borgtocht vrijgelaten.
De eigenaar van de boormachine was al herhaaldelijk het slachtoffer geworden van diefstal, waarna hij zijn gereedschap had voorzien van zogenoemode trackers, waarmee ze gevolgd konden worden. Daardoor kon de politie zijn gereedschap eenvoudig opsporen. Naast de gestolen boormachine trof de politie vier voertuigen, een quad, zes caravans en een grote hoeveelheid elektrisch gereedschap aan.
De politie is nu de spullen aan het catalogiseren. De totale waarde wordt op minstens een half miljoen euro geschat. Daarna wordt er een lijst openbaar gemaakt. Wie zegt gestolen spullen te herkennen moet daarvoor bewijs leveren in de vorm van bijvoorbeeld een bon of factuur.![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee iedereen die m gebruikt krijgt morgen een ban voor dts![]()
![]()
Lastig omdat dat plaatje al zo klein is. Zelfs het zwarte "gat" tussen zijn tanden zie je amperquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb ik gisteren ook tegen @:devzero gezegd. Die had nog een andere variant van de smiley gemaakt. Hij zou ermee aan de slag gaan.
Even zoeken naar die andere.....
[ Bericht 2% gewijzigd door devzero op 04-05-2024 16:30:56 ]![]()
Travellers?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:22 schreef aloa het volgende:
Tracker van boormachine leidt tot grote vondst gestolen spullen in VK
De diefstal van een boormachine in het Verenigd Koninkrijk heeft de politie op het spoor gebracht van meer dan duizend vermoedelijk gestolen voorwerpen. Zeven mensen zijn gearresteerd, meldt de politie van het graafschap Kent. De arrestanten zijn op borgtocht vrijgelaten.
De eigenaar van de boormachine was al herhaaldelijk het slachtoffer geworden van diefstal, waarna hij zijn gereedschap had voorzien van zogenoemode trackers, waarmee ze gevolgd konden worden. Daardoor kon de politie zijn gereedschap eenvoudig opsporen. Naast de gestolen boormachine trof de politie vier voertuigen, een quad, zes caravans en een grote hoeveelheid elektrisch gereedschap aan.
De politie is nu de spullen aan het catalogiseren. De totale waarde wordt op minstens een half miljoen euro geschat. Daarna wordt er een lijst openbaar gemaakt. Wie zegt gestolen spullen te herkennen moet daarvoor bewijs leveren in de vorm van bijvoorbeeld een bon of factuur.![]()
Het is voor sommigen moeilijk om één keer per jaar twee minuten stil te zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Kunnen ze hun protest niet in stilte doen dan?![]()
Hoe was dat?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Laatst nog een bak tomaatjes gestolen
Voelde je je schuldig?![]()
Ik jat deze quote even, maar niet verder vertellenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:25 schreef aloa het volgende:
Sommige mensen jatten alles wat los en vast zit![]()
![]()
Mijn mond is gesloten..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik jat deze quote even, maar niet verder vertellen![]()
Er zat geen streepjescode op en ik stond bij de zelfscan. Ik was even bang dat toen ik moest afrekenen ik gecontroleerd zou worden ja.quote:Trotste mama van Ambar
Dan roep je er toch iemand bij i.p.v. niet afrekenenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zat geen streepjescode op en ik stond bij de zelfscan. Ik was even bang dat toen ik moest afrekenen ik gecontroleerd zou worden ja.![]()
![]()
Is toch geen ramp bij de zelfscan. Als ze je controleren en het is niet goed, dan moet je alsnog afrekenen bij de gewone kassa.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zat geen streepjescode op en ik stond bij de zelfscan. Ik was even bang dat toen ik moest afrekenen ik gecontroleerd zou worden ja.![]()
Moet ik ook, maar eerst even rondje met het hondjequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vandaar je "eerst de vriezer leegeten".quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zat geen streepjescode op en ik stond bij de zelfscan. Ik was even bang dat toen ik moest afrekenen ik gecontroleerd zou worden ja.
Jij durft voorlopig niet meer naar die winkel.![]()
Maar je had al gezonde dingen geboodschapt vandaag.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moet ik ook, maar eerst even rondje met het hondje![]()
1x per ongeluk schijnbaar 2 versgebakken pizzabroodjes gepakt en maar 1 afgerekend. Ze zaten wel heel goed op elkaar en ik dacht er maar 1 te hebben.
Voor de rest reken ik altijd heel braaf alles netjes af.Trotste mama van Ambar
1 keer een krat bier, terwijl ik het netjes nog had gezegd tegen de kassière.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
1x per ongeluk schijnbaar 2 versgebakken pizzabroodjes gepakt en maar 1 afgerekend. Ze zaten wel heel goed op elkaar en ik dacht er maar 1 te hebben.
Voor de rest reken ik altijd heel braaf alles netjes af.![]()
Ja maar dat was ontbijt en fruit enzoquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:30 schreef maily het volgende:
[..]
Maar je had al gezonde dingen geboodschapt vandaag.
Gevalletje koelkast leeg ivm vakantie
Wist toen nog niet wat dud0r voor me moet koken vandaagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vaak gehad met treetje cola ditquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:32 schreef aloa het volgende:
[..]
1 keer een krat bier, terwijl ik het netjes nog had gezegd tegen de kassière.![]()
Ik heb alle Fanta gehaald
Japan is geweldig, maar ze hebben bijna niets te drinken wat ik lustHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
#doesliefquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:36 schreef maily het volgende:
[..]
Wat moet ik anders zeggen?
Bel de PicNic?♡♡♡♡![]()
Groene thee, Ramune, Sake, Pruimenwijn? En waarschijnlijk een hoeveelheid dranken waar ik nooit van gehoord heb, laat staan hoe je het uitspreekt. Ik zou het allemaal proberenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb alle Fanta gehaald
Japan is geweldig, maar ze hebben bijna niets te drinken wat ik lust![]()
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Groene thee, Ramune, Sake, Pruimenwijn? En waarschijnlijk een hoeveelheid dranken waar ik nooit van gehoord heb, laat staan hoe je het uitspreekt. Ik zou het allemaal proberen
Over al het eten maar niet te spreken![]()
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moi Lovy.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij heeft nu een gebitje.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Tinus Koops...
Is dat die zonder tanden in zijn smoel?
Knokploeg eropquote:we houden geen traditie meer over hier
en maar binnenhalen dat schorem.. Lekker oprotten waar ze vandaan komen! Tja moest toch nog even reageren...
![]()
Yes, how lovely @Lovelyquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
LovelyWat leuk dat je er ook weer bent
![]()
![]()
Heer Bally.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:50 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Knokploeg eropwe houden geen traditie meer over hier
en maar binnenhalen dat schorem.. Lekker oprotten waar ze vandaan komen! Tja moest toch nog even reageren...
Dankjewelquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
LovelyWat leuk dat je er ook weer bent
![]()
![]()
Kijken jullie straks rtl of npo tijdens dodenherdenkingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Proost,spreek je later.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:56 schreef Bally-b het volgende:
[..]
He kerel, je krijgt er 2 van mijn
Ik mag jou welmaar fijne avond verder fruit
![]()
Ben weer in NederlandOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Laten we ons vooral verlagen tot hun niveau.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:50 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Knokploeg eropwe houden geen traditie meer over hier
![]()
maar wat ik vragen wil he. Hoe bedoel je dat dan he? Ben ik wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
hihi LOL mss wel ofso hihitoch? Wat denken jullie?
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Zeer zeker goed vermaakt
En een nieuw t shirt gekocht
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Iesj mooi heOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mag anders ook in DM hoor hihi.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar wat ik vragen wil he. Hoe bedoel je dat dan he? Ben ik wel benieuwd naar
Maar ik hou er nu maar weer over op.LOL.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ik hou er nu maar weer over op.LOL.ikke ook
![]()
Wat staat er?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Zeer zeker goed vermaakt
En een nieuw t shirt gekocht
[ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
hahaha die smileys ook, lol. naja ok date geregeld enzo.quote:
Euhm kunnen ff vrouwen ook weer beetje praten nu?![]()
hihi maar ben benieuwd he vraagje hoe dat werkt voor mannen op sja afsrpaak. Eerste keer stel wil geen discussie maar toch ja stijfje hoe zit dat? mag ook dmquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
hahaha die smileys ook, lol. naja ok date geregeld enzo.
Euhm kunnen ff vrouwen ook weer beetje praten nu?
Ik lees toch iets anders.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nazi's, er uit!!quote:
Uit alle stadions!!!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
alsof iemand dat niet snapt dan moet je wel heel laag niveau hebbenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nazi's, er uit!!
Uit alle stadions!!!!![]()
Post#102quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En nu ben ik moeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Thanksquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nazi's, er uit!!
Uit alle stadions!!!!
♡♡♡♡![]()
Heb je ook honger?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook dit soort mensen, RAUS!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
alsof iemand dat niet snapt dan moet je wel heel laag niveau hebben![]()
Doe gewoon even aardig.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
alsof iemand dat niet snapt dan moet je wel heel laag niveau hebben![]()
♡♡♡♡![]()
Ja ik heb ook hongerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bonje?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:10 schreef Kissingbird het volgende:
twijfel over wat ik zal gaan maken vandaag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ook dit soort mensen, RAUS!
Doe gewoon even aardig.hele foute opmerking van je juist op een dag als vandaag
#doesliefquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hele foute opmerking van je juist op een dag als vandaag
♡♡♡♡![]()
Gezellig clubje wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eng plaatjequote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:14 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]voor TT [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Er zit iets op je hoofdquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:17 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Dit is een paradox. Besef je dat?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hele foute opmerking van je juist op een dag als vandaag
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
NNee, lekker over je heen laten lopenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Laten we ons vooral verlagen tot hun niveau.![]()
![]()
HongerrrrrOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Duitse Europarlementariër zwaargewond bij aanval in Dresden - https://nos.nl/l/2519219
Dit soort types.
Ook RAUSOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gaan jullie maar smileys posten hoor,ik voer liever een goede discussie of vertel een verhaal.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MrMickytjuh doet de was.
Bijna tijd om eten te bestellen en f1 te kijkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je mengt je niet echt in mijn discussie.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:22 schreef FreshFruit het volgende:
Gaan jullie maar smileys posten hoor,ik voer liever een goede discussie of vertel een verhaal.Nou in ieder geval ver uit mijn buurt.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Goed. Oké.
Ik stel voor dat iedereen vanavond eens even goed luistert naar alle verhalen die vertelt worden en de lessen even projecteert op de huidige tijden.
Spoiler alert: mensen leren niet van de geschiedenis en het blijft zich maar herhalen in een ander jasje.Trotste mama van Ambar
Dresden is best een eindquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je mengt je niet echt in mijn discussie.
[..]
Nou in ieder geval ver uit mijn buurt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tsja,nu weet ik het al.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Oké.
Ik stel voor dat iedereen vanavond eens even goed luistert naar alle verhalen die vertelt worden en de lessen even projecteert op de huidige tijden.
Spoiler alert: mensen leren niet van de geschiedenis en het blijft zich maar herhalen in een ander jasje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb nu de "this is Sparta" meme in mijn hoofd, naar dan "this is ONZ"quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:22 schreef FreshFruit het volgende:
Gaan jullie maar smileys posten hoor,ik voer liever een goede discussie of vertel een verhaal.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar jij bent een beetje moe.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je mengt je niet echt in mijn discussie.
[..]
Nou in ieder geval ver uit mijn buurt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wil liever in mijn bubble blijven en een beetje photoshoppen vandaagquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Oké.
Spoiler alert: mensen leren niet van de geschiedenis en het blijft zich maar herhalen in een ander jasje.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker wegkijkenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik wil liever in mijn bubble blijven en een beetje photoshoppen vandaag
Trotste mama van Ambar
En leren niks idd Hitler was een idioot alleen en poetin ook. Triest maar waar... De wereld staat erbij en kijkt er naarquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Oké.
Spoiler alert: mensen leren niet van de geschiedenis en het blijft zich maar herhalen in een ander jasje.![]()
Ook interessant dat mensen praten over vrede en hoe vreselijk oorlog is en ondertussen wel gemeen tegen de buurman zijn of in ons geval, andere users op fok.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Oké.
Spoiler alert: mensen leren niet van de geschiedenis en het blijft zich maar herhalen in een ander jasje.
♡♡♡♡![]()
Deze ook goed:quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb nu de "this is Sparta" meme in mijn hoofd, naar dan "this is ONZ"
Ik heb mijn buurman nog een doos Milka gegeven vandaagquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook interessant dat mensen praten over vrede en hoe vreselijk oorlog is en ondertussen wel gemeen tegen de buurman zijn of in ons geval, andere users op fok.
En in Disney hadden we nog twee fastpasses over toen we gingen dus die weg gegeven aan een stelletje in het park
Ik ben vet lief
Ben ook de schrik van iedere receptie medewerker want als we er niet uit komen en ik moe ben kom ik voor een Japanse helemaaaaaal niet aardig overHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Fijnquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb mijn buurman nog een doos Milka gegeven vandaag
En in Disney hadden we nog twee fastpasses over toen we gingen dus die weg gegeven aan een stelletje in het park
Ik ben vet lief
Ben ook de schrik van iedere receptie medewerker want als we er niet uit komen en ik moe ben kom ik voor een Japanse helemaaaaaal niet aardig over
♡♡♡♡![]()
Npoquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kijken jullie straks rtl of npo tijdens dodenherdenking![]()
Geen drama.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ik hou er nu maar weer over op.LOL.![]()
Sowieso staatsomroep ja. Ik wil wel juist geïnformeerd wordenquote:Trotste mama van Ambar
Ja de buurman had mijn hond gevonden toen ik op vakantie was een hij bij mijn zus er tussenuit peerdequote:
Voor mij middernacht, voor hun overdag
En ik zei al ik denk dat hij naar huis is gegaan en zei zeiden allemaal van nee dat is aan de andere kant van het dorp
Hij was wel naar huis gerend
De buurman had m meteen opgevangenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat n lieve buurmanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja de buurman had mijn hond gevonden toen ik op vakantie was een hij bij mijn zus er tussenuit peerde
Voor mij middernacht, voor hun overdag
En ik zei al ik denk dat hij naar huis is gegaan en zei zeiden allemaal van nee dat is aan de andere kant van het dorp
Hij was wel naar huis gerend
De buurman had m meteen opgevangen♡♡♡♡![]()
Die heb jij gemaakt.quote:
Was een 24 uurs marathon Starwars kijken gister en vannacht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weet ik. Vandaar die quote.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was een 24 uurs marathon Starwars kijken gister en vannacht.![]()
Ik hoorde het op de radio. Anders wist ik het niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Deze frouw weet alles [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio. Anders wist ik het niet.![]()
maar je wist het nu wel
![]()
yesssssquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[ afbeelding ] maar je wist het nu wel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
Man ik zie nu pas dat die smileyJoost is
wat dacht jij dan?
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zit op mobiel de meeste tijd, ding is minuscuul daaropquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goede reden om hem dus niet te gebruiken.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hoi aequequote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Goede reden om hem dus niet te gebruiken.
Nieuw hier?
En![]()
![]()
![]()
![]()
♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Goede reden om hem dus niet te gebruiken.![]()
![]()
Die smiley is beter inderdaad.quote:
Gelukkig dat nummer nog steeds niet gehoord.
zo, mijn gelopen km in japan even gedeeld met de baasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
blauwtandquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:39 schreef Lovely het volgende:
Mijn koptelefoon stoort, denk dat t kabeltje beetje stuk isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Even met je muis bewegen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
Poes is op laptop gaan liggen... Kan niet meer op laptop typen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
moeten we een gedichtje maken voor Fluffy
nieuwe TT
"Poes wint ronde 69"Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
zal mijn US veranderen naar LordFluffington![]()
![]()
Word er hier GVD nog een beetje gebolkt of wah?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
HerRabbit.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier GVD nog een beetje gebolkt of wah?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: