Ook interessant dat mensen praten over vrede en hoe vreselijk oorlog is en ondertussen wel gemeen tegen de buurman zijn of in ons geval, andere users op fok.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Oké.
Ik stel voor dat iedereen vanavond eens even goed luistert naar alle verhalen die vertelt worden en de lessen even projecteert op de huidige tijden.
Spoiler alert: mensen leren niet van de geschiedenis en het blijft zich maar herhalen in een ander jasje.
Deze ook goed:quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb nu de "this is Sparta" meme in mijn hoofd, naar dan "this is ONZ"
Ik heb mijn buurman nog een doos Milka gegeven vandaagquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook interessant dat mensen praten over vrede en hoe vreselijk oorlog is en ondertussen wel gemeen tegen de buurman zijn of in ons geval, andere users op fok.
Fijnquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb mijn buurman nog een doos Milka gegeven vandaag
En in Disney hadden we nog twee fastpasses over toen we gingen dus die weg gegeven aan een stelletje in het park
Ik ben vet lief
Ben ook de schrik van iedere receptie medewerker want als we er niet uit komen en ik moe ben kom ik voor een Japanse helemaaaaaal niet aardig over
Npoquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kijken jullie straks rtl of npo tijdens dodenherdenking
Geen drama.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ik hou er nu maar weer over op.LOL.
Sowieso staatsomroep ja. Ik wil wel juist geïnformeerd wordenquote:
Ja de buurman had mijn hond gevonden toen ik op vakantie was een hij bij mijn zus er tussenuit peerdequote:
Wat n lieve buurmanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja de buurman had mijn hond gevonden toen ik op vakantie was een hij bij mijn zus er tussenuit peerde
Voor mij middernacht, voor hun overdag
En ik zei al ik denk dat hij naar huis is gegaan en zei zeiden allemaal van nee dat is aan de andere kant van het dorp
Hij was wel naar huis gerend
De buurman had m meteen opgevangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |