Groene thee, Ramune, Sake, Pruimenwijn? En waarschijnlijk een hoeveelheid dranken waar ik nooit van gehoord heb, laat staan hoe je het uitspreekt. Ik zou het allemaal proberenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb alle Fanta gehaald
Japan is geweldig, maar ze hebben bijna niets te drinken wat ik lust
Ik ookquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Groene thee, Ramune, Sake, Pruimenwijn? En waarschijnlijk een hoeveelheid dranken waar ik nooit van gehoord heb, laat staan hoe je het uitspreekt. Ik zou het allemaal proberen
Moi Lovy.quote:
Hij heeft nu een gebitje.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Tinus Koops...
Is dat die zonder tanden in zijn smoel?
Knokploeg eropquote:
Yes, how lovely @Lovelyquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
LovelyWat leuk dat je er ook weer bent
Heer Bally.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:50 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Knokploeg eropwe houden geen traditie meer over hier
en maar binnenhalen dat schorem.. Lekker oprotten waar ze vandaan komen! Tja moest toch nog even reageren...
Dankjewelquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
LovelyWat leuk dat je er ook weer bent
Proost,spreek je later.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:56 schreef Bally-b het volgende:
[..]
He kerel, je krijgt er 2 van mijn
Ik mag jou welmaar fijne avond verder fruit
![]()
Laten we ons vooral verlagen tot hun niveau.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:50 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Knokploeg eropwe houden geen traditie meer over hier
en maar binnenhalen dat schorem.. Lekker oprotten waar ze vandaan komen! Tja moest toch nog even reageren...
maar wat ik vragen wil he. Hoe bedoel je dat dan he? Ben ik wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
hihi LOL mss wel ofso hihitoch? Wat denken jullie?
Mag anders ook in DM hoor hihi.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar wat ik vragen wil he. Hoe bedoel je dat dan he? Ben ik wel benieuwd naar![]()
Maar ik hou er nu maar weer over op.LOL.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ik hou er nu maar weer over op.LOL.
Wat staat er?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Zeer zeker goed vermaakt
En een nieuw t shirt gekocht
[ afbeelding ]
hahaha die smileys ook, lol. naja ok date geregeld enzo.quote:
hihi maar ben benieuwd he vraagje hoe dat werkt voor mannen op sja afsrpaak. Eerste keer stel wil geen discussie maar toch ja stijfje hoe zit dat? mag ook dmquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
hahaha die smileys ook, lol. naja ok date geregeld enzo.
Euhm kunnen ff vrouwen ook weer beetje praten nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |