Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kunnen ze hun protest niet in stilte doen dan?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Tracker van boormachine leidt tot grote vondst gestolen spullen in VK
De diefstal van een boormachine in het Verenigd Koninkrijk heeft de politie op het spoor gebracht van meer dan duizend vermoedelijk gestolen voorwerpen. Zeven mensen zijn gearresteerd, meldt de politie van het graafschap Kent. De arrestanten zijn op borgtocht vrijgelaten.
De eigenaar van de boormachine was al herhaaldelijk het slachtoffer geworden van diefstal, waarna hij zijn gereedschap had voorzien van zogenoemode trackers, waarmee ze gevolgd konden worden. Daardoor kon de politie zijn gereedschap eenvoudig opsporen. Naast de gestolen boormachine trof de politie vier voertuigen, een quad, zes caravans en een grote hoeveelheid elektrisch gereedschap aan.
De politie is nu de spullen aan het catalogiseren. De totale waarde wordt op minstens een half miljoen euro geschat. Daarna wordt er een lijst openbaar gemaakt. Wie zegt gestolen spullen te herkennen moet daarvoor bewijs leveren in de vorm van bijvoorbeeld een bon of factuur.![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee iedereen die m gebruikt krijgt morgen een ban voor dts![]()
![]()
Lastig omdat dat plaatje al zo klein is. Zelfs het zwarte "gat" tussen zijn tanden zie je amperquote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb ik gisteren ook tegen @:devzero gezegd. Die had nog een andere variant van de smiley gemaakt. Hij zou ermee aan de slag gaan.
Even zoeken naar die andere.....
[ Bericht 2% gewijzigd door devzero op 04-05-2024 16:30:56 ]![]()
Travellers?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:22 schreef aloa het volgende:
Tracker van boormachine leidt tot grote vondst gestolen spullen in VK
De diefstal van een boormachine in het Verenigd Koninkrijk heeft de politie op het spoor gebracht van meer dan duizend vermoedelijk gestolen voorwerpen. Zeven mensen zijn gearresteerd, meldt de politie van het graafschap Kent. De arrestanten zijn op borgtocht vrijgelaten.
De eigenaar van de boormachine was al herhaaldelijk het slachtoffer geworden van diefstal, waarna hij zijn gereedschap had voorzien van zogenoemode trackers, waarmee ze gevolgd konden worden. Daardoor kon de politie zijn gereedschap eenvoudig opsporen. Naast de gestolen boormachine trof de politie vier voertuigen, een quad, zes caravans en een grote hoeveelheid elektrisch gereedschap aan.
De politie is nu de spullen aan het catalogiseren. De totale waarde wordt op minstens een half miljoen euro geschat. Daarna wordt er een lijst openbaar gemaakt. Wie zegt gestolen spullen te herkennen moet daarvoor bewijs leveren in de vorm van bijvoorbeeld een bon of factuur.![]()
Het is voor sommigen moeilijk om één keer per jaar twee minuten stil te zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Kunnen ze hun protest niet in stilte doen dan?![]()
Hoe was dat?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Laatst nog een bak tomaatjes gestolen
Voelde je je schuldig?![]()
Ik jat deze quote even, maar niet verder vertellenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:25 schreef aloa het volgende:
Sommige mensen jatten alles wat los en vast zit![]()
![]()
Mijn mond is gesloten..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik jat deze quote even, maar niet verder vertellen![]()
Er zat geen streepjescode op en ik stond bij de zelfscan. Ik was even bang dat toen ik moest afrekenen ik gecontroleerd zou worden ja.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dan roep je er toch iemand bij i.p.v. niet afrekenenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zat geen streepjescode op en ik stond bij de zelfscan. Ik was even bang dat toen ik moest afrekenen ik gecontroleerd zou worden ja.![]()
![]()
Is toch geen ramp bij de zelfscan. Als ze je controleren en het is niet goed, dan moet je alsnog afrekenen bij de gewone kassa.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zat geen streepjescode op en ik stond bij de zelfscan. Ik was even bang dat toen ik moest afrekenen ik gecontroleerd zou worden ja.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: