Weet ik niet. Wij kopen ze ingevroren bij de toko.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik had laatst 'verse' stond nu bij de vriezer te twijfelen.. of die ook wel lekker zijn.. ja dus?
Smakelijk!!! Denk dat ik ze morgen maar ga halen
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:22 schreef Paul het volgende:
Maar ben idd minder in DTS, vind het saaier geworden ofzo, weetnie zo
Ja februari en maart zijn niet te overtreffen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:22 schreef Paul het volgende:
Maar ben idd minder in DTS, vind het saaier geworden ofzo, weetnie zo
Ow jij gaat echt naar de toko.. denk dat die lekkerder zijn dan bij de super.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:23 schreef maily het volgende:
[..]
Weet ik niet. Wij kopen ze ingevroren bij de toko.
Amazing Orientalquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow jij gaat echt naar de toko.. denk dat die lekkerder zijn dan bij de super.
Kan daar eens gaan kijken als ze open zijn.
Wat was er mis met April?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja februari en maart zijn niet te overtreffen.
@:Speklap3000
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar was ik een groot deel niet aanwezig, dus daar kan ik niet goed over oordelen
Jawel. Wij gaan "altijd" naar Breda.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:29 schreef Kissingbird het volgende:
Kun je bij jullie ook happas ter plekke eten @:maily?
Wat een mooie tijden waren dat.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
dat maandje dat speklap ging winnen was wel lagge maandje jaquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vol met liefde ookquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:31 schreef Paul het volgende:
[..]
dat maandje dat speklap ging winnen was wel lagge maandje ja
Vriestassen met elementen meequote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:29 schreef Kissingbird het volgende:
Kun je bij jullie ook happas ter plekke eten @:maily?
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:31 schreef maily het volgende:
[..]
Jawel. Wij gaan "altijd" naar Breda.
Maar die moet je op zo'n scherm bestellen. En dan kun je kiezen daar opeten of meenemen.
quote:
Gewoon naar Reitzquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]idem opeten of meenemen
Ik ga wel eens naar Maastricht best een grote winkel daarJup eigenlijk moet je het op een scherm bestellen maar bestel het gewoon altijd bij iemand die staat te bakken
Reiz op de markt in Maastricht, ken jij vast ookquote:
Je vingers onder de mayoquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Reiz op de markt in Maastricht, ken jij vast ook![]()
Die verkopen alleen friet in een puntzak.. en dan eruit peuteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |