Weet ik niet. Wij kopen ze ingevroren bij de toko.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik had laatst 'verse' stond nu bij de vriezer te twijfelen.. of die ook wel lekker zijn.. ja dus?
Smakelijk!!! Denk dat ik ze morgen maar ga halen
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:22 schreef Paul het volgende:
Maar ben idd minder in DTS, vind het saaier geworden ofzo, weetnie zo
Ja februari en maart zijn niet te overtreffen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:22 schreef Paul het volgende:
Maar ben idd minder in DTS, vind het saaier geworden ofzo, weetnie zo
Ow jij gaat echt naar de toko.. denk dat die lekkerder zijn dan bij de super.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:23 schreef maily het volgende:
[..]
Weet ik niet. Wij kopen ze ingevroren bij de toko.
Amazing Orientalquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow jij gaat echt naar de toko.. denk dat die lekkerder zijn dan bij de super.
Kan daar eens gaan kijken als ze open zijn.
Wat was er mis met April?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja februari en maart zijn niet te overtreffen.
@:Speklap3000
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar was ik een groot deel niet aanwezig, dus daar kan ik niet goed over oordelen
Jawel. Wij gaan "altijd" naar Breda.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:29 schreef Kissingbird het volgende:
Kun je bij jullie ook happas ter plekke eten @:maily?
Wat een mooie tijden waren dat.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
dat maandje dat speklap ging winnen was wel lagge maandje jaquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vol met liefde ookquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:31 schreef Paul het volgende:
[..]
dat maandje dat speklap ging winnen was wel lagge maandje ja
Vriestassen met elementen meequote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:29 schreef Kissingbird het volgende:
Kun je bij jullie ook happas ter plekke eten @:maily?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |