een hoop groenten aardappels en kip en hij ging iets met de oven doenquote:
Inderdaad, opsporen en afmaken. Laten we dan direct alle boeken tweets en facebook posts waar we het niet eens mee zijn verbranden op een grote brandstapelquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, eigenlijk hebben we helemaal geen tijd om feest te vieren en moeten we nog meer hufters opzoeken en afmaken
speciale eenheid oprichten om alle sociale media uitingen te bannenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad, opsporen en afmaken. Laten we dan direct alle boeken tweets en facebook posts waar we het niet eens mee zijn verbranden op een grote brandstapel
Gewoon sociale media verbannenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
speciale eenheid oprichten om alle sociale media uitingen te bannen
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Meer wel juicy pang graag!
[ afbeelding ]
Lijkt wel nagellakquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Meer wel juicy pang graag!
[ afbeelding ]
@Kissingbird op het menuquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:16 schreef maily het volgende:
[..]
Dumplings met chilidip en kewpie sesamdressing. @:KissingBird
En komkommer.
Ahhhh lekker!!!!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:16 schreef maily het volgende:
[..]
Dumplings met chilidip en kewpie sesamdressing. @:KissingBird
En komkommer.
hoi fan! Lang niet meer gezien in dit topic, welkom terugquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:16 schreef Paul het volgende:
wat is dat voor waarschuwing onderin, waren mensen weer stout
Gewoon niet meer gebruiken. punt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:17 schreef Paul het volgende:
waarom mogen we de joost klein smiley hier niet gebruiken, wat is erg ebeurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was vandaag eng dichtbijquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon niet meer gebruiken. punt.Ik had bij iedere post in dit topic een TR gedaan, met als inhoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had bij iedere post in dit topic een TR gedaan, met als inhoud![]()
Hahaatjesquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ahhhh lekker!!!!![]()
![]()
![]()
heb nog staan twijfelen een uur terug of ik ze mee zou nemen of niet .. (dumplings) heb ze laten liggen.. maar ze zitten nog in mn hoofd
Waarom nietquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had bij iedere post in dit topic een TR gedaan, met als inhoud![]()
ik had laatst 'verse' stond nu bij de vriezer te twijfelen.. of die ook wel lekker zijn.. ja dus?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:20 schreef maily het volgende:
[..]
Hahaatjes![]()
Hier gewoon in de vriezer. Heerlijk!!
De eerste gang gestoomde zijn daar net voorbij.
Zometeen nog ge-airfryerde krokante oosterse hapjes.
Ja dat is dus veel te dichtbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |