Ik niet hoor, maar zullen vast wel ergens te vinden zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij laat eieren rot gaat? in deze economie?
Varkens eten ook vlees..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn die hufters niet waard![]()
Gewoon paar wolven uithongeren en ze daarna voeren door ze op hen los te laten. Scheelt weer vlees
het is net niet lang genoeg na pasen voor die eieren om echt rot te zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik niet hoor, maar zullen vast wel ergens te vinden zijn
En dan 2 minuten herdenken?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De rest oppakken![]()
Gewoon meteen helemaal dood knuppelen!![]()
quote:
ik proef sarcasmequote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Feest vieren dat de wereld een betere plek is geworden![]()
![]()
Inderdaad, eigenlijk hebben we helemaal geen tijd om feest te vieren en moeten we nog meer hufters opzoeken en afmakenquote:
feest is morgenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, eigenlijk hebben we helemaal geen tijd om feest te vieren en moeten we nog meer hufters opzoeken en afmaken
Dudje een dutje doen ja?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
dudje is aan het koken
ik wil misschien even een dutje doen
Wat staat er op het menu?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
dudje is aan het koken
ik wil misschien even een dutje doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |