SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Gratis basis WiFi voor appjes enzo
Betaald als je meer wilHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb een keer een noodgedwongen retourtje Boston gedaan. Dus van Schiphol naar Logan airport en dan binnen een uur weer terug naar Schiphol. Ongelooflijk kut. Zat op de terugweg ook nog eens tussen twee veel te dikke Amerikaanse mannen. Deed toen zelf fanatiek aan krachttraining, woog 108kg. Dat was voor geen van drieën een fijne reis, maar voor mij toch echt wel net iets kutter dan voor die gasten.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
owh das jammer, was wel leuk geweest als je ff hierzo kon kletsen enzo. naja wens je goeie reisquote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
Gratis basis WiFi voor appjes enzo
Betaald als je meer wil
hahaha ja ik zie het al voor me ja jullie 3 zo in die stoeltjes.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:58 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb een keer een noodgedwongen retourtje Boston gedaan. Dus van Schiphol naar Logan airport en dan binnen een uur weer terug naar Schiphol. Ongelooflijk kut. Zat op de terugweg ook nog eens tussen twee veel te dikke Amerikaanse mannen. Deed toen zelf fanatiek aan krachttraining, woog 108kg. Dat was voor geen van drieën een fijne reis, maar voor mij toch echt wel net iets kutter dan voor die gasten.
Dat is wel vette pech (hihi)quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:58 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb een keer een noodgedwongen retourtje Boston gedaan. Dus van Schiphol naar Logan airport en dan binnen een uur weer terug naar Schiphol. Ongelooflijk kut. Zat op de terugweg ook nog eens tussen twee veel te dikke Amerikaanse mannen. Deed toen zelf fanatiek aan krachttraining, woog 108kg. Dat was voor geen van drieën een fijne reis, maar voor mij toch echt wel net iets kutter dan voor die gasten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Fijne van samen reizen is dat je naast iemand zit die je kent
En dan meteen een raam boekenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hing voorover met m’n voorhoofd tegen de stoel voor me om een beetje ruimte voor schouders te creëren.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:00 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja ik zie het al voor me ja jullie 3 zo in die stoeltjes.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
tuurlijk tis meestal wel ok, kon altijd wel leuk kletsen, maar heb nu zeg maar beeld voor me, van twee dikke Amerikanen en hij er tussen inquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
En dan meteen een raam boeken
hahahaha ja ik snap je dat moet wel een hel zijn geweest iddquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik hing voorover met m’n voorhoofd tegen de stoel voor me om een beetje ruimte voor schouders te creëren.
De eerste keren dat ik naar de VS reisde eind jaren ‘90 kon ik gewoon lekker liggen. Twee vrije zitplaatsen naast me. Kostte destijds ook geen drol zo’n ticket. Iets meer dan 200 gulden.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
En dan meteen een raam boekenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
koopje? denk daar kom je er niet meer mee,quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De eerste keren dat ik naar de VS reisde eind jaren ‘90 kon ik gewoon lekker liggen. Twee vrije zitplaatsen naast me. Kostte destijds ook geen drol zo’n ticket. Iets meer dan 200 gulden.hoewel er zijn wel dealtjes te vinden maar moet je niet van AMS gaan.
ff peukje erbij ook geen probleem..... gehehe nouja dat is net voor mijn tijd, maar wel ff erna dat ik voor het eerst met vliegtuig ging denk.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vroeger waren de vliegtuigen veel relaxterDo what you love, love what you do!![]()
Heb net voor corona nog een vlucht naar New York gehad
Geen bagage
Retour 250 euroHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
owh das best goedkoop? ik wil ook nog keertje naar NY eigenlijk. alleen al om er ff rond te lopen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
Geen bagage
Retour 250 euroDo what you love, love what you do!![]()
New York is nog wel een aanbieding voor te vinden
Maar ik ga mijn volgende reis gewoon op punten doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja die heb ik niet natuurlijk. ben nooit in de USA geweest trouwens. Dominicaanse republiek was wel het verste. en Mauretanie enzo. voor werk.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
New York is nog wel een aanbieding voor te vinden
Maar ik ga mijn volgende reis gewoon op punten doenDo what you love, love what you do!![]()
Dit is mijn tweede keer Azië
Wil nog nieuw Zeeland en Australië maar dat wordt meer level sabbatical denk ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga effe douchen. Dat heerlijke zuivere spotgoedkope drinkwater over m’n plakzak en reet laten vloeien. Thanks @kree !Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
jullie zijn allemaal zulke reizigers, ik vind reizen niet eng, maar in mijn eentje ben ik toch beetje mietje ofzo denk.Do what you love, love what you do!![]()
Op een vlucht van LA naar London, zat ik naast een oud mannetje die net uit New Zeeland was gekomen. Kennelijk was hij zo moe dat hij bijna direct op mijn schouder in slaap vielquote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:58 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb een keer een noodgedwongen retourtje Boston gedaan. Dus van Schiphol naar Logan airport en dan binnen een uur weer terug naar Schiphol. Ongelooflijk kut. Zat op de terugweg ook nog eens tussen twee veel te dikke Amerikaanse mannen. Deed toen zelf fanatiek aan krachttraining, woog 108kg. Dat was voor geen van drieën een fijne reis, maar voor mij toch echt wel net iets kutter dan voor die gasten.Ik had ook geen zin om hem weg te duwen, dus hij heeft zeker een uur tegen mij aan liggen slapen
![]()
nouja das de makkelijkste optie. en moet eerlijk zeggen kon ook allemaal ff niet anders hoor nu.quote:
Maar ok ben ook wel beetje op het punt van fuck dit gaf reizen enzo. het reizen opzich heb ik totaal geen moeite mee. maar dan he?Do what you love, love what you do!![]()
ok toen je dat voor het eerste keer deed alleen, vond je toen niet eng?quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Op vrijdag 3 mei 2024 05:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Op een vlucht van LA naar London, zat ik naast een oud mannetje die net uit New Zeeland was gekomen. Kennelijk was hij zo moe dat hij bijna direct op mijn schouder in slaap vielIk had ook geen zin om hem weg te duwen, dus hij heeft zeker een uur tegen mij aan liggen slapen
[/quote]
Heeft mijn zusje in de shinkansen hier ook gedaan, ze voelde zich vet schuldig toen ze wakker werd
Ik dacht als je lekker ligt is het toch goed?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat vind je amper nog. Als je geluk hebt, dan kun je iets voor 500 of 600 vinden. Ik vloog vlak voor corona nog naar Nederland, maar dat was ook iets van 400quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
Geen bagage
Retour 250 euro![]()
Ja, daar ga je niet voor een lang weekend heen. Minimaal 2 a 3 weken.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dit is mijn tweede keer Azië
Wil nog nieuw Zeeland en Australië maar dat wordt meer level sabbatical denk ik![]()
Nouja je bouwt zoiets op?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:17 schreef kree het volgende:
[..]
ok toen je dat voor het eerste keer deed alleen, vond je toen niet eng?
Ik ging al vaak op pad met wandelingen, en dan een weekendje wandelen in de Eifel of Ardennen
En dan een weekendje Texel
En opeens boek je twee weken porto
Deze vakantie was leuk maar zoveel compromissen. Ik ga nooit dagen winkelen, had liever een tattoo friendly onsen gezocht voor een relax dag met een massage
Ik had Nara geboekt IPV meer dan een week Tokyo
Ik zou zelf ook nog een thee ceremonie hebben gedaan en een restaurant waar je op je knieën zit
Dat was nu allemaal lastig dus nu deden we om de dag iets voor de een en dan voor de ander
Eet technisch is mijn zusje ook niet zo geweldig, die lust sushi,sashimi, en tempura
Ga je gyoza halen, besteld ze alsnog al het gefrituurde
En twee keer bij Amerikaanse tenten gegetenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik vind vliegen niet aangenaam, zelfs in economy+ zit je nog als een haring in een blikje. Ik zet mijn hersenen gewoon in een zen mode en trek me nergens wat van aan, dan gaat het allemaal een stuk vlotterquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 3 mei 2024 05:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft mijn zusje in de shinkansen hier ook gedaan, ze voelde zich vet schuldig toen ze wakker werd
Ik dacht als je lekker ligt is het toch goed?![]()
Noisecancelling koptelefoon op en switch aanquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind vliegen niet aangenaam, zelfs in economy+ zit je nog als een haring in een blikje. Ik zet mijn hersenen gewoon in een zen mode en trek me nergens wat van aan, dan gaat het allemaal een stuk vlotterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat. Maar ook nergens druk om maken. Iemand stoot je per ongeluk aan, whatever. Stoel voor je gaat helemaal naar achteren, whatever. Vriendelijk blijven glimlachen, dank je zeggen tegen de stewardessen als ze iets brengen. Zenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Noisecancelling koptelefoon op en switch aan![]()
Zo lang de persoon naast me niet zijn hele levens verhaal kwijt wil vind ik het bestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
tis opzich wel inspirerend moet ik zeggen jullie verhalen. hahaha naja wie weet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nouja je bouwt zoiets op?
Ik ging al vaak op pad met wandelingen, en dan een weekendje wandelen in de Eifel of Ardennen
En dan een weekendje Texel
En opeens boek je twee weken porto
Deze vakantie was leuk maar zoveel compromissen. Ik ga nooit dagen winkelen, had liever een tattoo friendly onsen gezocht voor een relax dag met een massage
Ik had Nara geboekt IPV meer dan een week Tokyo
Ik zou zelf ook nog een thee ceremonie hebben gedaan en een restaurant waar je op je knieën zit
Dat was nu allemaal lastig dus nu deden we om de dag iets voor de een en dan voor de ander
Eet technisch is mijn zusje ook niet zo geweldig, die lust sushi,sashimi, en tempura
Ga je gyoza halen, besteld ze alsnog al het gefrituurde
En twee keer bij Amerikaanse tenten gegetenDo what you love, love what you do!![]()
In dat opzicht is trein wel relaxed als je niet te ver hoeft, had prima beenruimte naar BerlijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Berlijn doe ik liever met de auto
Alles onder de 12 uur rijden is voor mij autoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
moet zeggen trouwens en was gecombineerd hoor met bedrijfs ding. maar had dagje vrij extra. off iig gevraagd mag dat. was allemaal ok. dus heb me daar prima vermaakt eigenlijk ook in mijn eentje.
Dus kan t wel. hahaha en vliegen enzo etc reis opzich is niet waar ik dan tegen op zie, daar zijn en denken en nu, tja dat beetje wel.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon een aantal uitspraken van sommige FOK!kers onthouden, waaronder deze: "omg echt dit is weer zo eigenlijk niet leuk en saai. "quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo lang de persoon naast me niet zijn hele levens verhaal kwijt wil vind ik het bestBerlijn is prima te doen met de trein. Goede aansluitingenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:29 schreef hemarookworst het volgende:
In dat opzicht is trein wel relaxed als je niet te ver hoeft, had prima beenruimte naar Berlijn![]()
Terwijl Berlijn dus een hele goede verbinding heeft met Nederland. Ik zou dat met de trein doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
Berlijn doe ik liever met de auto
Alles onder de 12 uur rijden is voor mij auto![]()
Ik heb meer moeite met lange reis er heen dan op een andere plek in de wereld te zijnUw ADH vitamine Worst
Auto is gratisquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Terwijl Berlijn dus een hele goede verbinding heeft met Nederland. Ik zou dat met de trein doen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mijn baas betaald voor heel Europaquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, ik was vergeten dat benzine gratis is in duitslandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wil lekker mijn ogen sluiten en niet urenlang op de weg lettenUw ADH vitamine Worst
het gaat al beetje licht worden. en dat betekend toch ff. Koffie tijd
Vooral bij de DB helpt het als je een beetje van te voren boekt. Voor 100 euro heb je een retourtje van Rotterdam naar Berlijn Hbf. Waarschijnlijk kun je nog wel iets goedkoper vinden, maar 100 euro is niet veel geld.![]()
Voor prive reisjes?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn baas betaald voor heel Europa![]()
ook nooit zo moeite mee, totdat je dan elke dag eigenlijk in de fucking ergens of nowhere bent en je weet dat je in files komt enzo voor je weer thuis bent.quote:
Haha aantal jaren gedaan. en was opzich leuk want je komt op veel plaatsten. Maar vond dat na die paar jaar toch steeds minder worden
Daar doe ik 3 jaar overquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja
Limiet van 40k kilometers per jaar wel![]()
![]()
In Amerika? Wauwquote:
Ik heb er nu in een jaar zo'n 30 gemaakt
Heb in 2019 Amerika gegaan
Philly Washington Pittsburg Ohio Nashville Dallas new Orleans Atlanta gereden (ook nog een stops onderweg maar in grote lijnen de route)Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik rij lokaal niet zoveel. Ik ga straks 2,000 KM op de teller zetten met mijn vakantie, maar als ik mijn dochtertje niet heb, dan ga ik gewoon op de fiets naar werk.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
In Amerika? Wauw
Ik heb er nu in een jaar zo'n 30 gemaakt
Heb in 2019 Amerika gegaan
Philly Washington Pittsburg Ohio Nashville Dallas new Orleans Atlanta gereden (ook nog een stops onderweg maar in grote lijnen de route)![]()
Vlieg ze!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh jongens we mogen eindelijk boarden
En aangezien het hier morgen weer erg druk wordt met 's avonds voetbal, ga ik er ook vandoor![]()
![]()
![]()
Wat Nederlands van jequote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik rij lokaal niet zoveel. Ik ga straks 2,000 KM op de teller zetten met mijn vakantie, maar als ik mijn dochtertje niet heb, dan ga ik gewoon op de fiets naar werk.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
succes en goeie reis. we horen wel ff als je er bent denk?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh jongens we mogen eindelijk boarden
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Vlieg ze!
En aangezien het hier morgen weer erg druk wordt met 's avonds voetbal, ga ik er ook vandoor
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
denk dat je twee meter komt hooguit, maar zal je wel opvangen dan hoor
zo ben ik dan ook weer wel.Do what you love, love what you do!![]()
morningquote:ik wilde ff een bakje koffie doen maar er was nog niemand. doe jij ff mee?
Links meestalquote:Op donderdag 2 mei 2024 21:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ligt @:Lovely trouwens links of rechts? Dat ik haar niet wakkermaak straks
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
owh gezellig. hoever ben je onderweg nu denk je?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja gratis minimale wifi voor iedereenDo what you love, love what you do!![]()
Ik neem tegenwoordig de premium, verslaafd als ik benquote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja gratis minimale wifi voor iedereen![]()
![]()
Hoeveel betaal je daarvoor enz?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik neem tegenwoordig de premium, verslaafd als ik ben"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ok toch brokje op weg al. naja tis wel leuk dat je iig internet hebt, jemig zeg. echt 10 jaar terug had niemand dat zo gedacht denk.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat duurde wel evenDo what you love, love what you do!![]()
Het is zo warm op de vlucht
En geen dingetje om lucht te blazenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
niet? wat voor vliegtuig zit je in eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het is zo warm op de vlucht
En geen dingetje om lucht te blazenDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-05-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. loveislikeakiss / 360 / +42 / +140 / 445 / 519
2. kree / 128 / +94 / +27 / 466 / 567
3. HappyCharly / 115 / +76 / +26 / 404 / 466
4. Lovely / 96 / +32 / +0 / 390 / 433
5. JustinK / 80 / +41 / +0 / 419 / 463
6. devzero / 74 / +18 / +13 / 181 / 230
7. MizzezAmy / 40 / +22 / +0 / 200 / 235
8. Kissingbird / 38 / +32 / +0 / 340 / 356
9. aloa / 37 / +18 / +0 / 312 / 342
10. Dr.Mikey / 31 / +5 / +14 / 84 / 115
11. Bally-b / 31 / +6 / +0 / 66 / 80
12. Superbadeendje / 30 / +17 / +1 / 139 / 164
13. drakin / 30 / +12 / +3 / 98 / 105
14. Shii / 28 / +5 / +1 / 78 / 91
15. KillemWieft / 24 / +3 / +11 / 99 / 116
16. Rob / 23 / +0 / +5 / 20 / 28
17. hemarookworst / 23 / +9 / +8 / 71 / 93
18. M_0_0_N / 19 / +15 / +0 / 87 / 100
19. Fogel / 18 / +3 / +0 / 76 / 91
20. greysbones / 17 / +5 / +0 / 73 / 79SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Boeingquote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:29 schreef kree het volgende:
[..]
niet? wat voor vliegtuig zit je in eigenlijk?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
boeing 787-9 dreamliner dus.
maar serieus zit niet zo'n dingetje ofzo dan boven je hoofd>. die airco gevallen of blowers. weet ik veel hoe het heet?Do what you love, love what you do!![]()
Nee is er nietquote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:32 schreef kree het volgende:
boeing 787-9 dreamliner dus.
maar serieus zit niet zo'n dingetje ofzo dan boven je hoofd>. die airco gevallen of blowers. weet ik veel hoe het heet?
En een 787-9Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:lezen kree. hahaha naja nouja dan maar bakje. ff editquote:Do what you love, love what you do!![]()
Eetsequote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wij krijgen zo lunch
En daarna een snack![]()
![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:36 schreef kree het volgende:
https://www.flightaware.com/live/flight/KLM862![]()
![]()
is toch grappig? ik was wel ff benieuwd hoe die nou zou vliegen die route trouwens.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Niet over Rusland iigquote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:38 schreef kree het volgende:
[..]
is toch grappig? ik was wel ff benieuwd hoe die nou zou vliegen die route trouwens.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
gehehe jij zegt het, ik zat het me af te vragen. maar zal wel beetje richting middellandse zee gaan denk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Beetje film kijken, beetje bolken, wachten op eten, klagen over de buurmanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hey AS. Keuken al klaar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hij heeft snoep maar het stinkt
En in anderhalf uur al 3 zakken opHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou wat grappig dat je vluchtgegevens van een ander hier plaatst zonder toestemming.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:38 schreef kree het volgende:
[..]
is toch grappig? ik was wel ff benieuwd hoe die nou zou vliegen die route trouwens.
Zelden zo gelachen.
En weer weg
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2024 07:50:13 ]![]()
Ach is publieke info, zoveel vluchten naar Amsterdam vanuit Tokyo zijn er vandaag niet op deze tijdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En als iemand iets geks wil doen, dudje is er straks ook in me op te halen
*Lust geen koffie*![]()
Lekker gescoord vannachtquote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
En als iemand iets geks wil doen, dudje is er straks ook in me op te halen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja best laat in de ochtend was iedereen opeens weg
*Lust geen koffie*![]()
Toch verstandig, zijn ze gaan slapenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja best laat in de ochtend was iedereen opeens weg
In het vliegtuig bedoel je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij hebt een beetje verstand
Vannacht was er minderHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
ja want er kan altijd iemand ff met een raket werper dit meelezen enzo natuurlijk.... damn zeg. dit is onwijs openbare info die iedereen zo kan vinden.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nou wat grappig dat je vluchtgegevens van een ander hier plaatst zonder toestemming.
Zelden zo gelachen.
En weer weg![]()
Sterker nog ik zocht er niet eens naar, was alleen benieuwd naar de route.
Je weet maar nooit kree.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja want er kan altijd iemand ff met een raket werper dit meelezen enzo natuurlijk.... damn zeg. dit is onwijs openbare info die iedereen zo kan vinden.
Sterker nog ik zocht er niet eens naar, was alleen benieuwd naar de route.![]()
nou typ eens in op google. de airport codesquote:
NRT AMS. flightpad....
sorry hoor dat deed ik, en ok je kunt natuurlijk ook drama om drama maken hierover dan. maargoed
Weer de hele nacht door gegaan?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja want er kan altijd iemand ff met een raket werper dit meelezen enzo natuurlijk.... damn zeg. dit is onwijs openbare info die iedereen zo kan vinden.
Sterker nog ik zocht er niet eens naar, was alleen benieuwd naar de route.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet niet of hij ooit slaaptquote:
Zou wel de hallucinaties verklarenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Harley Quinnquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh shit wie zou mij moeten vertolken in een film![]()
![]()
... Dat is geen actricequote:
En ik ben niet blondHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Huh?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
... Dat is geen actrice
En ik ben niet blond
Die speelt Barbie![]()
![]()
Ben geen Barbie
Hebben we niets stevigere in de aanbieding?
Niet dik, beetje gespierdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lijkt mij niet gezond nachten opblijven.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij ooit slaapt
Zou wel de hallucinaties verklarenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Krijg jij geen slaap tekort als je vrij bent?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee eigenlijk niet? geen zorgen hoor ik haal het natuurlijk ergens wel weer in.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg jij geen slaap tekort als je vrij bent?
Thanks voor de bezorgdheid btw
Ik kom hier op terug..quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ben geen Barbie
Hebben we niets stevigere in de aanbieding?
Niet dik, beetje gespierd![]()
Kan je dan niet slapen of vindt je in de nacht leven en overdag slapen fijner?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:12 schreef kree het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet? geen zorgen hoor ik haal het natuurlijk ergens wel weer in.
Thanks voor de bezorgdheid btwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je wil zeggen dat je verhalen logisch zijn? Je maakt km's in honden...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
DatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat ik niet logisch ben met schrijven is algemeen bekend, boeie ook. heb dat al vaker gezegd.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
Je wil zeggen dat je verhalen logisch zijn? Je maakt km's in honden...
Dat verhaal is weer uit zijn verband getrokken, want uiteindelijk is het spellingscontrole die er wat anders van maakte en ik het trouwens niet toptijd zag. gelijk drama van. hahaha
who cares, had niet eens zin om het nog te veranderen of om er nog wat o er te zeggen
Wat heb jij toch met drama.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:18 schreef kree het volgende:
[..]
dat ik niet logisch ben met schrijven is algemeen bekend, boeie ook. heb dat al vaker gezegd.
Dat verhaal is weer uit zijn verband getrokken, want uiteindelijk is het spellingscontrole die er wat anders van maakte en ik het trouwens niet toptijd zag. gelijk drama van. hahaha
who cares, had niet eens zin om het nog te veranderen of om er nog wat o er te zeggen
gaan we letterneuken nu ja? over mij?
Mag hoor als jullie het grappig vinden.
nouja ik niet, maar blijkbaar de rest wel? er had nl niks over gezegd hoeven worden?quote:
Doen jullie om?Do what you love, love what you do!![]()
Nee, heb geen zin in neuken nuquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:20 schreef kree het volgende:
gaan we letterneuken nu ja? over mij?
Mag hoor als jullie het grappig vinden.![]()
Ik ga wel koffie drinken
Ik weet niet eens waar het over gaat.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:21 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik niet, maar blijkbaar de rest wel? er had nl niks over gezegd hoeven worden?
Doen jullie om?
En ik maak niet snel drama dat is wel wat ik weet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe laat ben je terug in Nederland?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kom brengen dan, zit nu boven KoreaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot toch. haha doe bakkie met je meequote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb geen zin in neuken nu![]()
Ik ga wel koffie drinken
Ik wacht je wel op op schipholquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kom brengen dan, zit nu boven Korea
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Fijne reis @loveislikeakissI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Gezellig met of zonder koekje?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wauw, dat is nog eens een lange vlucht. Moet je daarna nog lang in de auto?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan krijg je 1000 DTS puntjuhs overhandigdquote:
Dudje haalt ons op dus hij rijdt ons terug naar huis
In zijn auto want dat is een stationHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O dat is wel fijn, dan hoef je niet zelf te rijdenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dudje haalt ons op dus hij rijdt ons terug naar huis
In zijn auto want dat is een station
Straks krijgen we een Reis SC om over reizen te praten
Jemig lijkt wel avond hier zo donkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik begon over koffie en werd naar een ander topic gequote, kletstopic voor Kreequote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vind een reisverslag maken altijd zoveel moeite
Daarom zie ik krijgen we nu zo ook ene apart topic in ONZ om over reizen te praten
Ik vind het niet erg vind het wel leuk om te lezen
Ik lees wel eens in het topic van Fogel reisverslagen met foto's wel heel mooi altijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier laten de wolken bakken met regen naar beneden valllenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik vlieg met de zon mee boven de wolkjes
Morguh Hema, hoe was het in Berlijn?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil lekker mijn ogen sluiten en niet urenlang op de weg letten
Waarom urenlang op de weg letten, waar ga je naar toe?/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
praat me er niet over, ik wilde dat niet en ook geen behoefte aan. maargoed. zie daar maar.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik begon over koffie en werd naar een ander topic gequote, kletstopic voor Kree
Daarom zie ik krijgen we nu zo ook ene apart topic in ONZ om over reizen te praten
Ik vind het niet erg vind het wel leuk om te lezen
Ik lees wel eens in het topic van Fogel reisverslagen met foto's wel heel mooi altijd
Morguh KWquote:
Ik drink hier wel koffiequote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:36 schreef kree het volgende:
[..]
praat me er niet over, ik wilde dat niet en ook geen behoefte aan. maargoed. zie daar maar.
Ondertussen komt het met bakken de lucht uit hieroWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
owh hier net droog nuquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik drink hier wel koffie
Ondertussen komt het met bakken de lucht uit hiero
Wel goed, en bij jou?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik blijf voorlopig wel ff binnen jemig zeg.quote:
Wel een voordeel de autos spoelen weer schoon die waren allemaal geel
Zag zaterdag mensen hun auto poetsen en zeg gisteren dat er weer een hele gele laag op lagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wacht ff. lol ik dacht ff want leek me logische, maar gaat over USA dus over je vlucht. gehehehe.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hey Justinquote:
O vervelend, heb je geen zuiveringzout in huis?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaat wel beetje misselijk. Geen idee hoe het komt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Nee ben bang van niet. Wat kun je daarmee dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vervelend, heb je geen zuiveringzout in huis?![]()
dikke regen hier ook en denk komt nog wat aan, gelukkig zit ik ook binnenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf voorlopig wel ff binnen jemig zeg.
Wel een voordeel de autos spoelen weer schoon die waren allemaal geel
Zag zaterdag mensen hun auto poetsen en zeg gisteren dat er weer een hele gele laag op lag
Ow ja.
Goedemorgen vanuit een zonovergoten BerlinOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ALs je maag van streek is een lepeltje nemen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee ben bang van niet. Wat kun je daarmee dan?
Cola helpt bij mij ook, maar lijk mij voor jou geen goed plan om mee te beginnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguhquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ja.
Goedemorgen vanuit een zonovergoten Berlingeniet er van
Goedemorgen Mickyquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ja.
Goedemorgen vanuit een zonovergoten Berlin
Geniet er van!![]()
Je zal maar op de camping staanquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:48 schreef kree het volgende:
[..]
dikke regen hier ook en denk komt nog wat aan, gelukkig zit ik ook binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijne thuisreis lief mensjequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ah weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je maag van streek is een lepeltje nemen.
Cola helpt bij mij ook, maar lijk mij voor jou geen goed plan om mee te beginnen.Maar gaat zo wel over, beetje ongezond gegeten van de week. Denk dat het daar van komt.
![]()
Ik kan dus niet meer slapen na 6,5 uur slaap.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
O dacht juist dat je door dat je af wilde vallen gezond aan het eten was gegaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah weer wat geleerd.Maar gaat zo wel over, beetje ongezond gegeten van de week. Denk dat het daar van komt.
Waarom is ongezond eten toch vaak zo lekker he
Jij gaat zo laat naar bedquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan dus niet meer slapen na 6,5 uur slaap.
*Lust geen koffie*![]()
O dat is best nog wel een tijdje 6.5 uur slapen. Ik zou er voor tekenenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan dus niet meer slapen na 6,5 uur slaap.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Moonquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: