SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Gratis basis WiFi voor appjes enzo
Betaald als je meer wilHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb een keer een noodgedwongen retourtje Boston gedaan. Dus van Schiphol naar Logan airport en dan binnen een uur weer terug naar Schiphol. Ongelooflijk kut. Zat op de terugweg ook nog eens tussen twee veel te dikke Amerikaanse mannen. Deed toen zelf fanatiek aan krachttraining, woog 108kg. Dat was voor geen van drieën een fijne reis, maar voor mij toch echt wel net iets kutter dan voor die gasten.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
owh das jammer, was wel leuk geweest als je ff hierzo kon kletsen enzo. naja wens je goeie reisquote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
Gratis basis WiFi voor appjes enzo
Betaald als je meer wil
hahaha ja ik zie het al voor me ja jullie 3 zo in die stoeltjes.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:58 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb een keer een noodgedwongen retourtje Boston gedaan. Dus van Schiphol naar Logan airport en dan binnen een uur weer terug naar Schiphol. Ongelooflijk kut. Zat op de terugweg ook nog eens tussen twee veel te dikke Amerikaanse mannen. Deed toen zelf fanatiek aan krachttraining, woog 108kg. Dat was voor geen van drieën een fijne reis, maar voor mij toch echt wel net iets kutter dan voor die gasten.
Dat is wel vette pech (hihi)quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:58 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb een keer een noodgedwongen retourtje Boston gedaan. Dus van Schiphol naar Logan airport en dan binnen een uur weer terug naar Schiphol. Ongelooflijk kut. Zat op de terugweg ook nog eens tussen twee veel te dikke Amerikaanse mannen. Deed toen zelf fanatiek aan krachttraining, woog 108kg. Dat was voor geen van drieën een fijne reis, maar voor mij toch echt wel net iets kutter dan voor die gasten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Fijne van samen reizen is dat je naast iemand zit die je kent
En dan meteen een raam boekenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hing voorover met m’n voorhoofd tegen de stoel voor me om een beetje ruimte voor schouders te creëren.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:00 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja ik zie het al voor me ja jullie 3 zo in die stoeltjes.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
tuurlijk tis meestal wel ok, kon altijd wel leuk kletsen, maar heb nu zeg maar beeld voor me, van twee dikke Amerikanen en hij er tussen inquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
En dan meteen een raam boeken
hahahaha ja ik snap je dat moet wel een hel zijn geweest iddquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik hing voorover met m’n voorhoofd tegen de stoel voor me om een beetje ruimte voor schouders te creëren.
De eerste keren dat ik naar de VS reisde eind jaren ‘90 kon ik gewoon lekker liggen. Twee vrije zitplaatsen naast me. Kostte destijds ook geen drol zo’n ticket. Iets meer dan 200 gulden.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
En dan meteen een raam boekenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
koopje? denk daar kom je er niet meer mee,quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De eerste keren dat ik naar de VS reisde eind jaren ‘90 kon ik gewoon lekker liggen. Twee vrije zitplaatsen naast me. Kostte destijds ook geen drol zo’n ticket. Iets meer dan 200 gulden.hoewel er zijn wel dealtjes te vinden maar moet je niet van AMS gaan.
ff peukje erbij ook geen probleem..... gehehe nouja dat is net voor mijn tijd, maar wel ff erna dat ik voor het eerst met vliegtuig ging denk.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vroeger waren de vliegtuigen veel relaxterDo what you love, love what you do!![]()
Heb net voor corona nog een vlucht naar New York gehad
Geen bagage
Retour 250 euroHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
owh das best goedkoop? ik wil ook nog keertje naar NY eigenlijk. alleen al om er ff rond te lopen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heb net voor corona nog een vlucht naar New York gehad
Geen bagage
Retour 250 euroDo what you love, love what you do!![]()
New York is nog wel een aanbieding voor te vinden
Maar ik ga mijn volgende reis gewoon op punten doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja die heb ik niet natuurlijk. ben nooit in de USA geweest trouwens. Dominicaanse republiek was wel het verste. en Mauretanie enzo. voor werk.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
New York is nog wel een aanbieding voor te vinden
Maar ik ga mijn volgende reis gewoon op punten doenDo what you love, love what you do!![]()
Dit is mijn tweede keer Azië
Wil nog nieuw Zeeland en Australië maar dat wordt meer level sabbatical denk ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga effe douchen. Dat heerlijke zuivere spotgoedkope drinkwater over m’n plakzak en reet laten vloeien. Thanks @kree !Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
jullie zijn allemaal zulke reizigers, ik vind reizen niet eng, maar in mijn eentje ben ik toch beetje mietje ofzo denk.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: