SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Gratis basis WiFi voor appjes enzo
Betaald als je meer wilHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb een keer een noodgedwongen retourtje Boston gedaan. Dus van Schiphol naar Logan airport en dan binnen een uur weer terug naar Schiphol. Ongelooflijk kut. Zat op de terugweg ook nog eens tussen twee veel te dikke Amerikaanse mannen. Deed toen zelf fanatiek aan krachttraining, woog 108kg. Dat was voor geen van drieën een fijne reis, maar voor mij toch echt wel net iets kutter dan voor die gasten.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
owh das jammer, was wel leuk geweest als je ff hierzo kon kletsen enzo. naja wens je goeie reisquote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
Gratis basis WiFi voor appjes enzo
Betaald als je meer wil
hahaha ja ik zie het al voor me ja jullie 3 zo in die stoeltjes.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:58 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb een keer een noodgedwongen retourtje Boston gedaan. Dus van Schiphol naar Logan airport en dan binnen een uur weer terug naar Schiphol. Ongelooflijk kut. Zat op de terugweg ook nog eens tussen twee veel te dikke Amerikaanse mannen. Deed toen zelf fanatiek aan krachttraining, woog 108kg. Dat was voor geen van drieën een fijne reis, maar voor mij toch echt wel net iets kutter dan voor die gasten.
Dat is wel vette pech (hihi)quote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:58 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb een keer een noodgedwongen retourtje Boston gedaan. Dus van Schiphol naar Logan airport en dan binnen een uur weer terug naar Schiphol. Ongelooflijk kut. Zat op de terugweg ook nog eens tussen twee veel te dikke Amerikaanse mannen. Deed toen zelf fanatiek aan krachttraining, woog 108kg. Dat was voor geen van drieën een fijne reis, maar voor mij toch echt wel net iets kutter dan voor die gasten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Fijne van samen reizen is dat je naast iemand zit die je kent
En dan meteen een raam boekenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hing voorover met m’n voorhoofd tegen de stoel voor me om een beetje ruimte voor schouders te creëren.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:00 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja ik zie het al voor me ja jullie 3 zo in die stoeltjes.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
tuurlijk tis meestal wel ok, kon altijd wel leuk kletsen, maar heb nu zeg maar beeld voor me, van twee dikke Amerikanen en hij er tussen inquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
En dan meteen een raam boeken
hahahaha ja ik snap je dat moet wel een hel zijn geweest iddquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik hing voorover met m’n voorhoofd tegen de stoel voor me om een beetje ruimte voor schouders te creëren.
De eerste keren dat ik naar de VS reisde eind jaren ‘90 kon ik gewoon lekker liggen. Twee vrije zitplaatsen naast me. Kostte destijds ook geen drol zo’n ticket. Iets meer dan 200 gulden.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
En dan meteen een raam boekenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
koopje? denk daar kom je er niet meer mee,quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De eerste keren dat ik naar de VS reisde eind jaren ‘90 kon ik gewoon lekker liggen. Twee vrije zitplaatsen naast me. Kostte destijds ook geen drol zo’n ticket. Iets meer dan 200 gulden.hoewel er zijn wel dealtjes te vinden maar moet je niet van AMS gaan.
ff peukje erbij ook geen probleem..... gehehe nouja dat is net voor mijn tijd, maar wel ff erna dat ik voor het eerst met vliegtuig ging denk.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vroeger waren de vliegtuigen veel relaxterDo what you love, love what you do!![]()
Heb net voor corona nog een vlucht naar New York gehad
Geen bagage
Retour 250 euroHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
owh das best goedkoop? ik wil ook nog keertje naar NY eigenlijk. alleen al om er ff rond te lopen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
Geen bagage
Retour 250 euroDo what you love, love what you do!![]()
New York is nog wel een aanbieding voor te vinden
Maar ik ga mijn volgende reis gewoon op punten doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja die heb ik niet natuurlijk. ben nooit in de USA geweest trouwens. Dominicaanse republiek was wel het verste. en Mauretanie enzo. voor werk.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
New York is nog wel een aanbieding voor te vinden
Maar ik ga mijn volgende reis gewoon op punten doenDo what you love, love what you do!![]()
Dit is mijn tweede keer Azië
Wil nog nieuw Zeeland en Australië maar dat wordt meer level sabbatical denk ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga effe douchen. Dat heerlijke zuivere spotgoedkope drinkwater over m’n plakzak en reet laten vloeien. Thanks @kree !Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
jullie zijn allemaal zulke reizigers, ik vind reizen niet eng, maar in mijn eentje ben ik toch beetje mietje ofzo denk.Do what you love, love what you do!![]()
Op een vlucht van LA naar London, zat ik naast een oud mannetje die net uit New Zeeland was gekomen. Kennelijk was hij zo moe dat hij bijna direct op mijn schouder in slaap vielquote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:58 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb een keer een noodgedwongen retourtje Boston gedaan. Dus van Schiphol naar Logan airport en dan binnen een uur weer terug naar Schiphol. Ongelooflijk kut. Zat op de terugweg ook nog eens tussen twee veel te dikke Amerikaanse mannen. Deed toen zelf fanatiek aan krachttraining, woog 108kg. Dat was voor geen van drieën een fijne reis, maar voor mij toch echt wel net iets kutter dan voor die gasten.Ik had ook geen zin om hem weg te duwen, dus hij heeft zeker een uur tegen mij aan liggen slapen
![]()
nouja das de makkelijkste optie. en moet eerlijk zeggen kon ook allemaal ff niet anders hoor nu.quote:
Maar ok ben ook wel beetje op het punt van fuck dit gaf reizen enzo. het reizen opzich heb ik totaal geen moeite mee. maar dan he?Do what you love, love what you do!![]()
ok toen je dat voor het eerste keer deed alleen, vond je toen niet eng?quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Op vrijdag 3 mei 2024 05:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Op een vlucht van LA naar London, zat ik naast een oud mannetje die net uit New Zeeland was gekomen. Kennelijk was hij zo moe dat hij bijna direct op mijn schouder in slaap vielIk had ook geen zin om hem weg te duwen, dus hij heeft zeker een uur tegen mij aan liggen slapen
[/quote]
Heeft mijn zusje in de shinkansen hier ook gedaan, ze voelde zich vet schuldig toen ze wakker werd
Ik dacht als je lekker ligt is het toch goed?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat vind je amper nog. Als je geluk hebt, dan kun je iets voor 500 of 600 vinden. Ik vloog vlak voor corona nog naar Nederland, maar dat was ook iets van 400quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
Geen bagage
Retour 250 euro![]()
Ja, daar ga je niet voor een lang weekend heen. Minimaal 2 a 3 weken.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dit is mijn tweede keer Azië
Wil nog nieuw Zeeland en Australië maar dat wordt meer level sabbatical denk ik![]()
Nouja je bouwt zoiets op?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:17 schreef kree het volgende:
[..]
ok toen je dat voor het eerste keer deed alleen, vond je toen niet eng?
Ik ging al vaak op pad met wandelingen, en dan een weekendje wandelen in de Eifel of Ardennen
En dan een weekendje Texel
En opeens boek je twee weken porto
Deze vakantie was leuk maar zoveel compromissen. Ik ga nooit dagen winkelen, had liever een tattoo friendly onsen gezocht voor een relax dag met een massage
Ik had Nara geboekt IPV meer dan een week Tokyo
Ik zou zelf ook nog een thee ceremonie hebben gedaan en een restaurant waar je op je knieën zit
Dat was nu allemaal lastig dus nu deden we om de dag iets voor de een en dan voor de ander
Eet technisch is mijn zusje ook niet zo geweldig, die lust sushi,sashimi, en tempura
Ga je gyoza halen, besteld ze alsnog al het gefrituurde
En twee keer bij Amerikaanse tenten gegetenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik vind vliegen niet aangenaam, zelfs in economy+ zit je nog als een haring in een blikje. Ik zet mijn hersenen gewoon in een zen mode en trek me nergens wat van aan, dan gaat het allemaal een stuk vlotterquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 3 mei 2024 05:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft mijn zusje in de shinkansen hier ook gedaan, ze voelde zich vet schuldig toen ze wakker werd
Ik dacht als je lekker ligt is het toch goed?![]()
Noisecancelling koptelefoon op en switch aanquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind vliegen niet aangenaam, zelfs in economy+ zit je nog als een haring in een blikje. Ik zet mijn hersenen gewoon in een zen mode en trek me nergens wat van aan, dan gaat het allemaal een stuk vlotterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat. Maar ook nergens druk om maken. Iemand stoot je per ongeluk aan, whatever. Stoel voor je gaat helemaal naar achteren, whatever. Vriendelijk blijven glimlachen, dank je zeggen tegen de stewardessen als ze iets brengen. Zenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Noisecancelling koptelefoon op en switch aan![]()
Zo lang de persoon naast me niet zijn hele levens verhaal kwijt wil vind ik het bestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
tis opzich wel inspirerend moet ik zeggen jullie verhalen. hahaha naja wie weet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nouja je bouwt zoiets op?
Ik ging al vaak op pad met wandelingen, en dan een weekendje wandelen in de Eifel of Ardennen
En dan een weekendje Texel
En opeens boek je twee weken porto
Deze vakantie was leuk maar zoveel compromissen. Ik ga nooit dagen winkelen, had liever een tattoo friendly onsen gezocht voor een relax dag met een massage
Ik had Nara geboekt IPV meer dan een week Tokyo
Ik zou zelf ook nog een thee ceremonie hebben gedaan en een restaurant waar je op je knieën zit
Dat was nu allemaal lastig dus nu deden we om de dag iets voor de een en dan voor de ander
Eet technisch is mijn zusje ook niet zo geweldig, die lust sushi,sashimi, en tempura
Ga je gyoza halen, besteld ze alsnog al het gefrituurde
En twee keer bij Amerikaanse tenten gegetenDo what you love, love what you do!![]()
In dat opzicht is trein wel relaxed als je niet te ver hoeft, had prima beenruimte naar BerlijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Berlijn doe ik liever met de auto
Alles onder de 12 uur rijden is voor mij autoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
moet zeggen trouwens en was gecombineerd hoor met bedrijfs ding. maar had dagje vrij extra. off iig gevraagd mag dat. was allemaal ok. dus heb me daar prima vermaakt eigenlijk ook in mijn eentje.
Dus kan t wel. hahaha en vliegen enzo etc reis opzich is niet waar ik dan tegen op zie, daar zijn en denken en nu, tja dat beetje wel.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon een aantal uitspraken van sommige FOK!kers onthouden, waaronder deze: "omg echt dit is weer zo eigenlijk niet leuk en saai. "quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo lang de persoon naast me niet zijn hele levens verhaal kwijt wil vind ik het bestBerlijn is prima te doen met de trein. Goede aansluitingenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:29 schreef hemarookworst het volgende:
In dat opzicht is trein wel relaxed als je niet te ver hoeft, had prima beenruimte naar Berlijn![]()
Terwijl Berlijn dus een hele goede verbinding heeft met Nederland. Ik zou dat met de trein doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
Berlijn doe ik liever met de auto
Alles onder de 12 uur rijden is voor mij auto![]()
Ik heb meer moeite met lange reis er heen dan op een andere plek in de wereld te zijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Auto is gratisquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Terwijl Berlijn dus een hele goede verbinding heeft met Nederland. Ik zou dat met de trein doen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mijn baas betaald voor heel Europaquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, ik was vergeten dat benzine gratis is in duitslandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: