Op een vlucht van LA naar London, zat ik naast een oud mannetje die net uit New Zeeland was gekomen. Kennelijk was hij zo moe dat hij bijna direct op mijn schouder in slaap vielquote:Op vrijdag 3 mei 2024 04:58 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb een keer een noodgedwongen retourtje Boston gedaan. Dus van Schiphol naar Logan airport en dan binnen een uur weer terug naar Schiphol. Ongelooflijk kut. Zat op de terugweg ook nog eens tussen twee veel te dikke Amerikaanse mannen. Deed toen zelf fanatiek aan krachttraining, woog 108kg. Dat was voor geen van drieën een fijne reis, maar voor mij toch echt wel net iets kutter dan voor die gasten.
nouja das de makkelijkste optie. en moet eerlijk zeggen kon ook allemaal ff niet anders hoor nu.quote:
ok toen je dat voor het eerste keer deed alleen, vond je toen niet eng?quote:
Op vrijdag 3 mei 2024 05:15 schreef devzero het volgende:
Dat vind je amper nog. Als je geluk hebt, dan kun je iets voor 500 of 600 vinden. Ik vloog vlak voor corona nog naar Nederland, maar dat was ook iets van 400quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heb net voor corona nog een vlucht naar New York gehad
Geen bagage
Retour 250 euro
Ja, daar ga je niet voor een lang weekend heen. Minimaal 2 a 3 weken.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dit is mijn tweede keer Azië
Wil nog nieuw Zeeland en Australië maar dat wordt meer level sabbatical denk ik
Nouja je bouwt zoiets op?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:17 schreef kree het volgende:
[..]
ok toen je dat voor het eerste keer deed alleen, vond je toen niet eng?
Ik vind vliegen niet aangenaam, zelfs in economy+ zit je nog als een haring in een blikje. Ik zet mijn hersenen gewoon in een zen mode en trek me nergens wat van aan, dan gaat het allemaal een stuk vlotterquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 3 mei 2024 05:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft mijn zusje in de shinkansen hier ook gedaan, ze voelde zich vet schuldig toen ze wakker werd
Ik dacht als je lekker ligt is het toch goed?
Noisecancelling koptelefoon op en switch aanquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind vliegen niet aangenaam, zelfs in economy+ zit je nog als een haring in een blikje. Ik zet mijn hersenen gewoon in een zen mode en trek me nergens wat van aan, dan gaat het allemaal een stuk vlotter
Dat. Maar ook nergens druk om maken. Iemand stoot je per ongeluk aan, whatever. Stoel voor je gaat helemaal naar achteren, whatever. Vriendelijk blijven glimlachen, dank je zeggen tegen de stewardessen als ze iets brengen. Zenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Noisecancelling koptelefoon op en switch aan
tis opzich wel inspirerend moet ik zeggen jullie verhalen. hahaha naja wie weet.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nouja je bouwt zoiets op?
Ik ging al vaak op pad met wandelingen, en dan een weekendje wandelen in de Eifel of Ardennen
En dan een weekendje Texel
En opeens boek je twee weken porto
Deze vakantie was leuk maar zoveel compromissen. Ik ga nooit dagen winkelen, had liever een tattoo friendly onsen gezocht voor een relax dag met een massage
Ik had Nara geboekt IPV meer dan een week Tokyo
Ik zou zelf ook nog een thee ceremonie hebben gedaan en een restaurant waar je op je knieën zit
Dat was nu allemaal lastig dus nu deden we om de dag iets voor de een en dan voor de ander
Eet technisch is mijn zusje ook niet zo geweldig, die lust sushi,sashimi, en tempura
Ga je gyoza halen, besteld ze alsnog al het gefrituurde
En twee keer bij Amerikaanse tenten gegeten
Gewoon een aantal uitspraken van sommige FOK!kers onthouden, waaronder deze: "omg echt dit is weer zo eigenlijk niet leuk en saai. "quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zo lang de persoon naast me niet zijn hele levens verhaal kwijt wil vind ik het best
Berlijn is prima te doen met de trein. Goede aansluitingenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:29 schreef hemarookworst het volgende:
In dat opzicht is trein wel relaxed als je niet te ver hoeft, had prima beenruimte naar Berlijn
Terwijl Berlijn dus een hele goede verbinding heeft met Nederland. Ik zou dat met de trein doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
Berlijn doe ik liever met de auto
Alles onder de 12 uur rijden is voor mij auto
Auto is gratisquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Terwijl Berlijn dus een hele goede verbinding heeft met Nederland. Ik zou dat met de trein doen.
Mijn baas betaald voor heel Europaquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, ik was vergeten dat benzine gratis is in duitsland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |