quote:
ja want er kan altijd iemand ff met een raket werper dit meelezen enzo natuurlijk.... damn zeg. dit is onwijs openbare info die iedereen zo kan vinden.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 07:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nou wat grappig dat je vluchtgegevens van een ander hier plaatst zonder toestemming.
Zelden zo gelachen.
En weer weg![]()
Je weet maar nooit kree.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja want er kan altijd iemand ff met een raket werper dit meelezen enzo natuurlijk.... damn zeg. dit is onwijs openbare info die iedereen zo kan vinden.
Sterker nog ik zocht er niet eens naar, was alleen benieuwd naar de route.
nou typ eens in op google. de airport codesquote:
Weer de hele nacht door gegaan?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja want er kan altijd iemand ff met een raket werper dit meelezen enzo natuurlijk.... damn zeg. dit is onwijs openbare info die iedereen zo kan vinden.
Sterker nog ik zocht er niet eens naar, was alleen benieuwd naar de route.
Ik weet niet of hij ooit slaaptquote:
Harley Quinnquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh shit wie zou mij moeten vertolken in een film
... Dat is geen actricequote:
Huh?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
... Dat is geen actrice
En ik ben niet blond
Lijkt mij niet gezond nachten opblijven.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij ooit slaapt
Zou wel de hallucinaties verklaren
Krijg jij geen slaap tekort als je vrij bent?quote:
nee eigenlijk niet? geen zorgen hoor ik haal het natuurlijk ergens wel weer in.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg jij geen slaap tekort als je vrij bent?
Ik kom hier op terug..quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ben geen Barbie
Hebben we niets stevigere in de aanbieding?
Niet dik, beetje gespierd
Kan je dan niet slapen of vindt je in de nacht leven en overdag slapen fijner?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:12 schreef kree het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet? geen zorgen hoor ik haal het natuurlijk ergens wel weer in.
Thanks voor de bezorgdheid btw
dat ik niet logisch ben met schrijven is algemeen bekend, boeie ook. heb dat al vaker gezegd.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
Je wil zeggen dat je verhalen logisch zijn? Je maakt km's in honden...
Wat heb jij toch met drama.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:18 schreef kree het volgende:
[..]
dat ik niet logisch ben met schrijven is algemeen bekend, boeie ook. heb dat al vaker gezegd.
Dat verhaal is weer uit zijn verband getrokken, want uiteindelijk is het spellingscontrole die er wat anders van maakte en ik het trouwens niet toptijd zag. gelijk drama van. hahaha
who cares, had niet eens zin om het nog te veranderen of om er nog wat o er te zeggen
nouja ik niet, maar blijkbaar de rest wel? er had nl niks over gezegd hoeven worden?quote:
Nee, heb geen zin in neuken nuquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:20 schreef kree het volgende:
gaan we letterneuken nu ja? over mij?
Mag hoor als jullie het grappig vinden.
Ik weet niet eens waar het over gaat.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:21 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik niet, maar blijkbaar de rest wel? er had nl niks over gezegd hoeven worden?
Doen jullie om?
Hoe laat ben je terug in Nederland?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kom brengen dan, zit nu boven Korea
Dot toch. haha doe bakkie met je meequote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb geen zin in neuken nu![]()
Ik ga wel koffie drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |