Ik wacht je wel op op schipholquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kom brengen dan, zit nu boven Korea
Gezellig met of zonder koekje?quote:
Wauw, dat is nog eens een lange vlucht. Moet je daarna nog lang in de auto?quote:
Dan krijg je 1000 DTS puntjuhs overhandigdquote:
O dat is wel fijn, dan hoef je niet zelf te rijdenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dudje haalt ons op dus hij rijdt ons terug naar huis
In zijn auto want dat is een station
Ik begon over koffie en werd naar een ander topic gequote, kletstopic voor Kreequote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vind een reisverslag maken altijd zoveel moeite
Hier laten de wolken bakken met regen naar beneden valllenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik vlieg met de zon mee boven de wolkjes
Morguh Hema, hoe was het in Berlijn?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil lekker mijn ogen sluiten en niet urenlang op de weg letten
praat me er niet over, ik wilde dat niet en ook geen behoefte aan. maargoed. zie daar maar.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik begon over koffie en werd naar een ander topic gequote, kletstopic voor Kree
Daarom zie ik krijgen we nu zo ook ene apart topic in ONZ om over reizen te praten
Ik vind het niet erg vind het wel leuk om te lezen
Ik lees wel eens in het topic van Fogel reisverslagen met foto's wel heel mooi altijd
Morguh KWquote:
Ik drink hier wel koffiequote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:36 schreef kree het volgende:
[..]
praat me er niet over, ik wilde dat niet en ook geen behoefte aan. maargoed. zie daar maar.
owh hier net droog nuquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik drink hier wel koffie
Ondertussen komt het met bakken de lucht uit hiero
Wel goed, en bij jou?quote:
Ik blijf voorlopig wel ff binnen jemig zeg.quote:
wacht ff. lol ik dacht ff want leek me logische, maar gaat over USA dus over je vlucht. gehehehe.quote:
Hey Justinquote:
O vervelend, heb je geen zuiveringzout in huis?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaat wel beetje misselijk. Geen idee hoe het komt.
quote:
Nee ben bang van niet. Wat kun je daarmee dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vervelend, heb je geen zuiveringzout in huis?
dikke regen hier ook en denk komt nog wat aan, gelukkig zit ik ook binnenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf voorlopig wel ff binnen jemig zeg.
Wel een voordeel de autos spoelen weer schoon die waren allemaal geel
Zag zaterdag mensen hun auto poetsen en zeg gisteren dat er weer een hele gele laag op lag
ALs je maag van streek is een lepeltje nemen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee ben bang van niet. Wat kun je daarmee dan?
Morguhquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ja.
Goedemorgen vanuit een zonovergoten Berlin
Goedemorgen Mickyquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ja.
Goedemorgen vanuit een zonovergoten Berlin
Je zal maar op de camping staanquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:48 schreef kree het volgende:
[..]
dikke regen hier ook en denk komt nog wat aan, gelukkig zit ik ook binnen
Fijne thuisreis lief mensjequote:
Ah weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je maag van streek is een lepeltje nemen.
Cola helpt bij mij ook, maar lijk mij voor jou geen goed plan om mee te beginnen.
O dacht juist dat je door dat je af wilde vallen gezond aan het eten was gegaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah weer wat geleerd.Maar gaat zo wel over, beetje ongezond gegeten van de week. Denk dat het daar van komt.
Jij gaat zo laat naar bedquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan dus niet meer slapen na 6,5 uur slaap.
O dat is best nog wel een tijdje 6.5 uur slapen. Ik zou er voor tekenenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan dus niet meer slapen na 6,5 uur slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |