Hey Justinquote:
O vervelend, heb je geen zuiveringzout in huis?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaat wel beetje misselijk. Geen idee hoe het komt.
quote:
Nee ben bang van niet. Wat kun je daarmee dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vervelend, heb je geen zuiveringzout in huis?
dikke regen hier ook en denk komt nog wat aan, gelukkig zit ik ook binnenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf voorlopig wel ff binnen jemig zeg.
Wel een voordeel de autos spoelen weer schoon die waren allemaal geel
Zag zaterdag mensen hun auto poetsen en zeg gisteren dat er weer een hele gele laag op lag
ALs je maag van streek is een lepeltje nemen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee ben bang van niet. Wat kun je daarmee dan?
Morguhquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ja.
Goedemorgen vanuit een zonovergoten Berlin
Goedemorgen Mickyquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow ja.
Goedemorgen vanuit een zonovergoten Berlin
Je zal maar op de camping staanquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:48 schreef kree het volgende:
[..]
dikke regen hier ook en denk komt nog wat aan, gelukkig zit ik ook binnen
Fijne thuisreis lief mensjequote:
Ah weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je maag van streek is een lepeltje nemen.
Cola helpt bij mij ook, maar lijk mij voor jou geen goed plan om mee te beginnen.
O dacht juist dat je door dat je af wilde vallen gezond aan het eten was gegaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah weer wat geleerd.Maar gaat zo wel over, beetje ongezond gegeten van de week. Denk dat het daar van komt.
Jij gaat zo laat naar bedquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan dus niet meer slapen na 6,5 uur slaap.
O dat is best nog wel een tijdje 6.5 uur slapen. Ik zou er voor tekenenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan dus niet meer slapen na 6,5 uur slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |