Voor prive reisjes?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn baas betaald voor heel Europa
ook nooit zo moeite mee, totdat je dan elke dag eigenlijk in de fucking ergens of nowhere bent en je weet dat je in files komt enzo voor je weer thuis bent.quote:
Daar doe ik 3 jaar overquote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja
Limiet van 40k kilometers per jaar wel
In Amerika? Wauwquote:
Ik rij lokaal niet zoveel. Ik ga straks 2,000 KM op de teller zetten met mijn vakantie, maar als ik mijn dochtertje niet heb, dan ga ik gewoon op de fiets naar werk.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
In Amerika? Wauw
Ik heb er nu in een jaar zo'n 30 gemaakt
Heb in 2019 Amerika gegaan
Philly Washington Pittsburg Ohio Nashville Dallas new Orleans Atlanta gereden (ook nog een stops onderweg maar in grote lijnen de route)
Vlieg ze!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh jongens we mogen eindelijk boarden
Wat Nederlands van jequote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik rij lokaal niet zoveel. Ik ga straks 2,000 KM op de teller zetten met mijn vakantie, maar als ik mijn dochtertje niet heb, dan ga ik gewoon op de fiets naar werk.
succes en goeie reis. we horen wel ff als je er bent denk?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh jongens we mogen eindelijk boarden
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 05:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Vlieg ze!
En aangezien het hier morgen weer erg druk wordt met 's avonds voetbal, ga ik er ook vandoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |