Kampioen van de armoede ben je als je met weinig punten kampioen wordt. Met deze bizarre statistieken + een Feyenoord dat nagenoeg evenveel punten als vorig jaar heeft is daar natuurlijk geen sprake van. Glansrijk kampioen. Wel erg jammer van die uitglijder in Nijmegen. Maar er ligt weer een mooi fundament voor de komende jaren.quote:
Het is mijn TT niet, maar als je dan toch zoiets neerzet doe het dan goed was mijn boodschap aan @GGMMquote:Op maandag 29 april 2024 14:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede ben je als je met weinig punten kampioen wordt. Met deze bizarre statistieken + een Feyenoord dat nagenoeg evenveel punten als vorig jaar heeft is daar natuurlijk geen sprake van. Glansrijk kampioen. Wel erg jammer van die uitglijder in Nijmegen. Maar er ligt weer een mooi fundament voor de komende jaren.
Meestal is dat het probleem, dat je wel wat geld krijgt maar daarvoor amper een fatsoenlijke vervanger kunt halen.quote:Op maandag 29 april 2024 20:19 schreef GotenSSJ het volgende:
2 miljoen verlies, nou ja, als er maar een goede vervanger komt. Bakayoko zal ook wel pleite zijn, heb je met Lang nog 1 vleugelspeler over.
Dat geld voor Tillman staat al lang gereserveerd, daar hebben ze de verkoop van Lozano niet voor nodig.quote:Op maandag 29 april 2024 21:12 schreef PSVCL het volgende:
Verkopen en dat bedrag investeren in het aantrekken van TIllman.. denk niet dat Chucky nog terugkomt op zn oude niveau, niet in het systeem van Bosz. Dan zie ik hem liever vertrekken als een kampioen.
En de vervanger van Chucky is al binnen met Noa Lang.quote:Op maandag 29 april 2024 21:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat geld voor Tillman staat al lang gereserveerd, daar hebben ze de verkoop van Lozano niet voor nodig.
Verder wel met je eens, Lozano in dit systeem is het gewoon niet. Steek die 12 miljoen maar in een extra optie die op links en rechts kan ballen.
En hij gaat pas in de winter - dus half seizoen kan die mooi nog als back-up / starter als lang/bakayoko niet speelt.quote:Op maandag 29 april 2024 21:12 schreef PSVCL het volgende:
Verkopen en dat bedrag investeren in het aantrekken van TIllman.. denk niet dat Chucky nog terugkomt op zn oude niveau, niet in het systeem van Bosz. Dan zie ik hem liever vertrekken als een kampioen.
Beste selectie allertijden. Beter dan de gouden selecties van Milan en Real.quote:Op maandag 29 april 2024 14:51 schreef PSVCL het volgende:
En weer een compleet seizoen ongeslagen in de hel van Eindhoven (inc CL wedstrijden)
Wat een armoede allemaal
quote:Op dinsdag 30 april 2024 00:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste selectie allertijden. Beter dan de gouden selecties van Milan en Real.
Dan zijn ze wel echt de beste selectie aller tijden. Vergeet Brazili en Frankrijk. Het is psv.quote:Op dinsdag 30 april 2024 00:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
De beste eredivisie team ooit als ze de komende 3 wedstrijden weten te winnen , 93 punten is het record.
Je komt een beetje zuur overquote:Op dinsdag 30 april 2024 00:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel echt de beste selectie aller tijden. Vergeet Brazili en Frankrijk. Het is psv.
n zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op dinsdag 30 april 2024 00:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
De beste eredivisie team ooit als ze de komende 3 wedstrijden weten te winnen , 93 punten is het record.
Wat vind je daar leuk aan? Na je 12'de levensjaar is daar toch weinig plezier te beleven? Of geniet je ook altijd van de warmin-up voor de match?quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik was dus te lui om op tijd uit bed te komen voor de open training
Maar vind jij dit het beste PSV ooit? Ik vind dat altijd moeilijk om dat alleen aan de punten op te hangen en ook qua geheugen maar 88 was toch wel een heel goed PSV, denk beter dan dit team.quote:Op dinsdag 30 april 2024 00:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Dat team met Alex en de zijnen was toch ook een klasse beter.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar vind jij dit het beste PSV ooit? Ik vind dat altijd moeilijk om dat alleen aan de punten op te hangen en ook qua geheugen maar 88 was toch wel een heel goed PSV, denk beter dan dit team.
Nee joh zo goed is dit team helemaal niet dit jaar. Het komt ook vooral door HEEL erg afgezwakte eredivisie en doordat bosz er echt team van heeft weten te smeden en omdat we gewoon heel makkelijk kansen creeeren. Maar qua kwaliteit houdt 't niet altijd over wat je ook op Europees niveau gewoon zag. We mogen apetrots zijn en we speelde heel het seizoen fantastisch maar verder...quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar vind jij dit het beste PSV ooit? Ik vind dat altijd moeilijk om dat alleen aan de punten op te hangen en ook qua geheugen maar 88 was toch wel een heel goed PSV, denk beter dan dit team.
Het probleem aan de huidige Eredivisie is dat het niveauverschil vaak zo groot was dat je met een mindere dag vrijwel altijd ook wel wint, zeker door de declassering van Ajax en de subtop. Je mag je zelfs afvragen hoevaak PSV nou echt getest is.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal eens, in balbezit wel maar denk juist dat de kleinere clubs de ruimtes beter verdedigen dan vroeger en daar had PSV dit seizoen de betere oplossingen voor.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het probleem aan de huidige Eredivisie is dat het niveauverschil vaak zo groot was dat je met een mindere dag vrijwel altijd ook wel wint, zeker door de declassering van Ajax en de subtop. Je mag je zelfs afvragen hoevaak PSV nou echt getest is.
Wel een plusje voor Bosz dat hij in die lastige potjes ook wel eens overschakelde naar realistisch spel ipv iedere tegenstander enkel kapot proberen te drukken. Thuis tegen Ajax en Feyenoord zag je hoe kwetsbaar PSV was als de tegenstander iets betere aanvallers had, maar in de Eredivisie kwam je dat verder nooit tegen waardoor je verder eigenlijk altijd van eigen kracht kon uitgaan.
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik denk ook helemaal niet dat de Eredivisie in zijn geheel zoveel zwakker is, vooral de subtop (en Ajax).quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal eens, in balbezit wel maar denk juist dat de kleinere clubs de ruimtes beter verdedigen dan vroeger en daar had PSV dit seizoen de betere oplossingen voor.
Feyenoord heeft het nooit spannend kunnen maken, moet zeggen dat ik in Rotterdam Feyenoord de betere vond tot PSV scoorde maar in Eindhoven had ik niet de indruk dat het een ploeg was die dacht nog kampioen te kunnen worden.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik denk ook helemaal niet dat de Eredivisie in zijn geheel zoveel zwakker is, vooral de subtop (en Ajax).
Verder heeft Feyenoord sinds de selecties compleet zijn uiteindelijk minder punten verloren aan clubs onder de top 3 dan PSV, weliswaar met veel minder goals maar toch. Je wint die duels met zoveel kwaliteitsverschil toch vrijwel altijd. Het verschil is gemaakt in de onderlinge duels met elkaar en Twente, het jammere was dat dat zo’n beetje de enige echt lastige duels waren in het hele seizoen.
Speelden veel minder leuk voetbal maar was verdedigend echt van een COMPLEET ander niveau. Als PSV destijds op voorsprong kwam was het eigenlijk al wel gespeeld.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat team met Alex en de zijnen was toch ook een klasse beter.
Zaten toch ook wel echte toppers tussen. In dit team misschien Bakayoko in de toekomst en dan houdt het wel op.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Speelden veel minder leuk voetbal maar was verdedigend echt van een COMPLEET ander niveau. Als PSV destijds op voorsprong kwam was het eigenlijk al wel gespeeld.
Dit seizoen is het wel het beste PSV sinds jaren maar verdediging is ondanks de enorm knappe verbetering onder Bosz nog steeds maar een mager zesje.
Ja, dat zou echt tof zijn. Ik weet echter niet hoe hoog de vraagprijs is.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:43 schreef Buitendam het volgende:
Tillman overnemen pohhhhhh dat zou wat zijn.
Er schijnt een koopoptie met wat complicaties te zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat zou echt tof zijn. Ik weet echter niet hoe hoog de vraagprijs is.
Qua puntenaantal niet alleen het beste PSV ooit maar de beste club in de geschiedenis van de Eredivisie.. dat pakt (voorlopig) niemand PSV meer af.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
n zwaluw maakt nog geen zomer
De meest succesvolle voetbalclub van Nederland is Ajax Amsterdam. Ajax heeft talloze nationale en internationale titels gewonnen, waaronder Eredivisie-kampioenschappen, KNVB-bekers, en Europese bekers zoals de UEFA Champions League en de Europa League. Het team staat bekend om zijn rijke geschiedenis, innovatieve jeugdontwikkeling en attractieve speelstijl.
met vriendelijke groet,
Chat Gpt
Dat kun je toch niet vergelijken. Als die twee teams nu tegen elkaar spelen dan ligt het team van '88 5 minuten na rust aan de zuurstof.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tempo geloof ik weinig van, dat zijn altijd van die dooddoeners en over dat zuurstof heb ik ook m'n twijfels als je ze hypotetisch tegenover elkaar zou kunnen zetten, denk dat ze het huidige PSV zouden laten lopen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet vergelijken. Als die twee teams nu tegen elkaar spelen dan ligt het team van '88 5 minuten na rust aan de zuurstof.
Er is zoveel veranderd aan het spel, tempo en fitheid.
Als je het beziet in de tijd was dat elftal natuurlijk beter, want die wonnen de Europa Cup 1. Dat was Europese top.
Het zijn van die zinloze vergelijkingen. Krijgen we dadelijk weer de discussie dat Cruijff ook anno nu de beste zou zijn. Het is gewoon onmogelijk om daar iets zinnigs over te zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tempo geloof ik weinig van, dat zijn altijd van die dooddoeners en over dat zuurstof heb ik ook m'n twijfels als je ze hypotetisch tegenover elkaar zou kunnen zetten, denk dat ze het huidige PSV zouden laten lopen.
Europees ging het ook wat met hangen en wurgen maar het was natuurlijk een hele volwassen ploeg.
Je hoeft er toch niet op in te gaan, dan is er ook geen discussie.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het zijn van die zinloze vergelijkingen. Krijgen we dadelijk weer de discussie dat Cruijff ook anno nu de beste zou zijn. Het is gewoon onmogelijk om daar iets zinnigs over te zeggen.
Mee eens. Zo'n sloper kunnen we nog wel gebruiken overigens. Hoe doet hij het eigenlijk in Engeland?quote:
Bankzitter volgens mij. Heb hem een tijdje niet live in actie gezien iig.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Mee eens. Zo'n sloper kunnen we nog wel gebruiken overigens. Hoe doet hij het eigenlijk in Engeland?
De huidige Eredivisie is een schim van wat het ooit was. Buiten Ajax, Feijenoord en PSV is de rest ook beduidend minder. AZ-67 en FC Twente speelden gewoon Europacup finales. De top-3 was structureel Europese top. Dan spreek ik niet alleen van de jaren 70. Waarin PSV in de halve finale van de UEFA-cup het Barcelona van Cruijff uitschakelde. Met vanderKuijlen in een hoofdrol. Een wereldspits waar de Jong alleen maar van kan dromen. Roda won gewoon van Milan, en de Europese campagne van Groningen is legendarisch tegen o.a Atletico en Inter. Zelfs in de zgn mindere jaren van Ajax haalden ze de halve finale van de EC-1, 1979.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
maar ik denk ook helemaal niet dat de Eredivisie in zijn geheel zoveel zwakker is, vooral de subtop (en Ajax).
AZ-67 was beter toen ze "bijna" ongeslagen kampioen werden.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Qua puntenaantal niet alleen het beste PSV ooit maar de beste club in de geschiedenis van de Eredivisie.. dat pakt (voorlopig) niemand PSV meer af.
Op basis van het voetbal kan je daar natuurlijk over discussiren. Heb iig weer sinds heel lange tijd bijna wekelijks genoten van PSV.
Niet alleen dat. Er speelden wereldtoppers als Lerby, Arnesen, Gerets, Nielsen, Vanenburg,......Spelers die ook in nationale elftallen schitterden. In 87 speelde Gullit er nog. In 89 kwam Romario.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet vergelijken. Als die twee teams nu tegen elkaar spelen dan ligt het team van '88 5 minuten na rust aan de zuurstof.
Er is zoveel veranderd aan het spel, tempo en fitheid.
Als je het beziet in de tijd was dat elftal natuurlijk beter, want die wonnen de Europa Cup 1. Dat was Europese top.
Dit verwachtte ik al. Had het er in moeten vermelden dat dit de eerste reactie zou zijn. Nog meer beledigends te melden? Of zal ik je gewoon netjes op je plaats zetten ? Vind ik echter altijd zo zielig voor snotapen die denken dat Kees Rijvers de doelman van Beveren was.quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:04 schreef ISVV het volgende:
Nou, wat een mooie verhalen opa. Tijd voor de griesmeelpudding en dan weer even een tukje doen.
Ga naar bed opa.quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit verwachtte ik al. Had het er in moeten vermelden dat dit de eerste reactie zou zijn. Nog meer beledigends te melden? Of zal ik je gewoon netjes op je plaats zetten ? Vind ik echter altijd zo zielig voor snotapen die denken dat Kees Rijvers de doelman van Beveren was.
Heerlijk.quote:
Prima meneer Derksen. Ik ga weer eens naar Europapapapapa luisteren. Heerlijk. Krijg ik positieve energie van. De jeugd deugt. Als je het maar wil zien.quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:26 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
We kunnen je repeterende plaat inmiddels dromen opa.
AZ-67quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
AZ-67 was beter toen ze "bijna" ongeslagen kampioen werden.
Met jou valt echt niet te discussieren. Waarom deed ik moeitequote:
hee vriend maak jij deze plaatjes zelf met adobe?quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hee vriend maak jij deze plaatjes zelf met adobe?
Open een 'vroeger was alles beter topic no 1429248'quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met jou valt echt niet te discussieren. Waarom deed ik moeiteIk vroeg waarom je lachte om AZ67. Zalig zijn de arme zielen.
Er werd gepost dat dit PSV het beste ooit is. Hoe kan ik dat rechtzetten zonder voorbeelden uit het verledenquote:Op woensdag 1 mei 2024 19:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Open een 'vroeger was alles beter topic no 1429248'
Misschien is er meer animo om over de prehistorie van het voetbal te praten?
Vonden jullie Dortmund dan slecht ? Dan is dit PSV dus nog slechter.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Misschien is dat Dortmund dan toch beter dan we een paar maanden geleden dachten. Hard op weg naar de finale.
Het waren vooral de Feyenoord en Ajax supporters die nogal hard riepen dat Dortmund geen reet voorstelde en dat PSV waardeloos was dat ze daar niet van wonnen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vonden jullie Dortmund dan slecht ? Dan is dit PSV dus nog slechter.
Ik vond het jammer dat jullie verloren. Verder vind ik Dortmund een leuk elftal hebben. PSV is ook niet slecht. Daarom hadden jullie dit jaar "gewoon" de CL kunnen winnen. Luuk de Jong maakt hem net niet vlak voor tijd. Voetbal is ook een beetje geluk op het juiste moment.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het waren vooral de Feyenoord en Ajax supporters die nogal hard riepen dat Dortmund geen reet voorstelde en dat PSV waardeloos was dat ze daar niet van wonnen.
Wel nee het was vooral de arrogantie van bepaalde users die hilarisch was.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het waren vooral de Feyenoord en Ajax supporters die nogal hard riepen dat Dortmund geen reet voorstelde en dat PSV waardeloos was dat ze daar niet van wonnen.
Afgunst. Feyenoorder heeft deze eeuw niet weten te overwinteren in de CL, die hebben sowieso geen recht van spreken.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wel de enige die deze eeuw een Europese prijs wist te winnen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Afgunst. Feyenoorder heeft deze eeuw niet weten te overwinteren in de CL, die hebben sowieso geen recht van spreken.
Ik weet dat Feyenoorders graag praten over B prijzen maar ik heb het toch echt over overwintering in de CL . Bij PSV hebben we het alleen over hoofdprijzen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel de enige die deze eeuw een Europese prijs wist te winnen.
Aangezien je zo van de compleet willekeurige twitteraccounts linken bent kan ik nog wel wat PSV’ers hier die posten die dachten dat PSV wel even over Dortmund heen ging walsen.
Ik heb godverdomme een briljante column geschreven over Kees Rijvers twee weken geleden toen hij was overleden. Mijn ode aan Ons Ber niet gelezen waarschijnlijk. Of mijn helden epos over Skiete Willie ? Verder ben ik Ajacied en ben jij te dom om een open dak onder te schijten.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik weet dat Feyenoorders graag praten over B prijzen maar ik heb het toch echt over overwintering in de CL . Bij PSV hebben we het alleen over hoofdprijzen.
[ x ]
@:tong80
quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:46 schreef PSVCL het volgende:
overwintering in de CL .
Bij PSV hebben we het alleen over hoofdprijzen.
Willie.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme een briljante column geschreven over Kees Rijvers twee weken geleden toen hij was overleden. Mijn ode aan Ons Ber niet gelezen waarschijnlijk. Of mijn helden epos over Skiete Willie ? Verder ben ik Ajacied en ben jij te dom om een open dak onder te schijten.
Die was met het spelersmateriaal van Ruudje ongeslagen kampioen geworden.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Schmidt in de belangstelling van Bayern naar het schijnt. Wij leiden ook echt enkel toppers op he.
De Benficasupporters hopen vurig dat hij die kant opgaatquote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Schmidt in de belangstelling van Bayern naar het schijnt. Wij leiden ook echt enkel toppers op he.
Snap ook niet hoe ze bij hem uitkomen eerlijk gezegd, vorig jaar was goed, maar dit jaar gaat het allemaal een stuk minder geloof ik. Vreemd dat Bayern dan denkt ‘Dat is onze man!’quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
De Benficasupporters hopen vurig dat hij die kant opgaat
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
weinig psv ers
matige selectie denk ik
Bijlowquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
weinig psv ers
matige selectie denk ik
Helpt ook niet als ze het lelijkste model van Woensel gebruikenquote:
Ik vind hier wat van.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 01:33 schreef PSVCL het volgende:
Leuk shirtje voor vrouwen en lghbt.
[ afbeelding ]
Model? Die hebben ze recht van de Achtseweg getrokken.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 06:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Helpt ook niet als ze het lelijkste model van Woensel gebruiken
Misschien met carnavalquote:Op zaterdag 4 mei 2024 01:40 schreef RipCity het volgende:
Met alle respect maar dat gaat toch niemand kopen.
Jammer inderdaad dat de randjes van de mouwen niet ook geel zijn zoals de kraag. Daardoor wordt het een wat bonte kermis vertoning.quote:
Ziet eruit als een voetbalshirtje van de Zeeman.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 01:33 schreef PSVCL het volgende:
Leuk shirtje voor vrouwen en lghbt.
[ afbeelding ]
zal vooral goed staan in XXXLquote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is vooral een heel lelijk shirt, jammer.
Ik wilde een keiharde comeback maken met een "niet zo lelijk als het Feyenoordshirt van ...." maar kan gewoon niet n Feyenoord of Ajax shirt bedenken dat lelijker is.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik wilde een keiharde comeback maken met een "niet zo lelijk als het Feyenoordshirt van ...." maar kan gewoon niet n Feyenoord of Ajax shirt bedenken dat lelijker is.
Dus houd ik het maar gewoon op:
Dit shirt kun je tenminste nog uittrekken, maar jouw hoofd zit vast.
Is dat die Spaanse ?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 06:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Helpt ook niet als ze het lelijkste model van Woensel gebruiken
Heb je nog een alternatief? Ik ben zelf lelijk, dus kan dat niet zeggen..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik wilde een keiharde comeback maken met een "niet zo lelijk als het Feyenoordshirt van ...." maar kan gewoon niet n Feyenoord of Ajax shirt bedenken dat lelijker is.
Dus houd ik het maar gewoon op:
Dit shirt kun je tenminste nog uittrekken, maar jouw hoofd zit vast.
Hoe lelijk is je moeder?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:34 schreef ISVV het volgende:
[..]
Heb je nog een alternatief? Ik ben zelf lelijk, dus kan dat niet zeggen..
Tja, misschien heeft je zus er iets mee te maken?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:05 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat is het vreemde, mijn ouders zien er prima uit.
Wie zal het zeggen kameraad, wie zal het zeggen?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja, misschien heeft je zus er iets mee te maken?
Ja, wordt hopenlijk een mooi feestje.quote:Wie zal het zeggen kameraad, wie zal het zeggen?
Morgen vergeet ik mijn zorgen even in ieder geval.
Platina selectie zelfsquote:
Mwah, top 5 wel denk ik, maar we moeten ook niet gaan overdrijven natuurlijk.quote:
Nouja elk verzonnen record wat gepakt kan worden halen we erbij dus denk zelf wel beste aller tijden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah, top 5 wel denk ik, maar we moeten ook niet gaan overdrijven natuurlijk.
Feyenoord wordt alleen kampioen (eens in de 20 jaar ofzo) wanneer PSV/ajax afhaken.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou ik wel tijd worden dat jullie kampioen worden.
Dit oppermachtige PSV zou anders namelijk nog later kampioen worden dan Feyenoord afgelopen seizoen.
En dat zelfs zonder tegenstand haha
Mwoah dat valt wel mee. psv wordt gelukkig niet zo vaak kampioen dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:45 schreef PSVCL het volgende:
Dacht dat @:litmanenafca een beetje liep te dollen, maar volgens mij heeft ie het toch best zwaar met het kampioenschap van PSV
Je hebt waarschijnlijk meer kampioenschappen van PSV meegemaakt in je leven dan van Ajax. Tenzij je tussen 15 en 18 bent.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah dat valt wel mee. psv wordt gelukkig niet zo vaak kampioen dus dat scheelt.
Hahaquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou ik wel tijd worden dat jullie kampioen worden.
Dit oppermachtige PSV zou anders namelijk nog later kampioen worden dan Feyenoord afgelopen seizoen.
En dat zelfs zonder tegenstand haha
Je klinkt wel als een echte Ajacied dat doe je dan wel goed.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk meer kampioenschappen van PSV meegemaakt in je leven dan van Ajax. Tenzij je tussen 15 en 18 bent.
Wel knap dat je er in slaagt om nog irritanter te zijn dan @PSVCLquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je klinkt wel als een echte Ajacied dat doe je dan wel goed.
Dan blijf ik wellicht nog even.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wel knap dat je er in slaagt om nog irritanter te zijn dan @:PSVCL
Over een paar jaar ben je weer vergeten hoe het was om geen kampioen te worden.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:07 schreef RamboDirk het volgende:
Het wordt tijd, laatste kampioenschap is een vage herinnering.
Lolquote:Op zondag 5 mei 2024 14:02 schreef CR7 het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap. Kost je (met Tilman en Dest) wel 80 miljoen maar dan heb je ook wat.
Altijd leuk als spelers van Oranje met vlaggen van andere landen gaan wapperenquote:Op zondag 5 mei 2024 14:09 schreef Zorro het volgende:
Compleet idioot altijd als spelers dan met een vlag van hun land gaan staan.
Ramalho out.
Niet kunnen winnen van het meest gehandicapte Ajax ooitquote:
quote:Op zondag 5 mei 2024 14:02 schreef CR7 het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap. Kost je (met Tilman en Dest) wel 80 miljoen maar dan heb je ook wat.
partypooperquote:Op zondag 5 mei 2024 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet kunnen winnen van het meest gehandicapte Ajax ooit
Uitgeschakeld in de beker bij een beetje tegenstand
Ruim verliezen van NEC of all places
Kampioen van de armoede, iemand?
Lulquote:Op zondag 5 mei 2024 14:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik feliciteer mijn PSV vrienden met het meer dan verdiende kampioenschap @:Buitendam @:Coco @:de_boswachter @:Lange_Lans @:Mexicanobakker en @:DJ_day-v
Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik je niet als een PSVvriend
Ik mag die man niet.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:24 schreef Buitendam het volgende:
Van Breukelen coacht die schaal dalijk dat veld op boohhhhhhh
Ik word altijd een beetje agressief van hem.quote:
Poh ik hoop dat je niet al te wild wordt maatquote:Op zondag 5 mei 2024 14:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje agressief van hem.
quote:Op zondag 5 mei 2024 14:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
Die gloeilamp die zijn halve hand er af blaast met een cobra![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.dumpert.nl/item/100091675_c23bd0e8
quote:Op zondag 5 mei 2024 14:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Al gezien.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:23 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
https://twitter.com/plakplaat63/status/1787088764025676279
Qua IQ matchen ze in ieder geval welquote:
Wel als ze vervolgens met elkaar op de vuist gaan in plaats van een feestje vierenquote:Op zondag 5 mei 2024 16:43 schreef PSVCL het volgende:
Nederlandse voetbalmedia en voetbalsupporters na een pitchinvasion in het buitenland: WAT EEN SCHITTERENDE BEELDEN!!
Nederlandse voetbalmedia en voetbalsupporters na een pitchinvasion in Nederland: WAT EEN TUIG!! ZE VERPESTEN HET FEESTJE!!
Het voor hooligans opnemenquote:Op zondag 5 mei 2024 16:43 schreef PSVCL het volgende:
Nederlandse voetbalmedia en voetbalsupporters na een pitchinvasion in het buitenland: WAT EEN SCHITTERENDE BEELDEN!!
Nederlandse voetbalmedia en voetbalsupporters na een pitchinvasion in Nederland: WAT EEN TUIG!! ZE VERPESTEN HET FEESTJE!!
We zien het door de vingers.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:11 schreef -XOR- het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap, boys!
[ afbeelding ]
Niets aan de hand.
Debielen zijn het. Net als debielen die een stadscentrum moeten slopen rondom een wedstrijd of feestje. Overschaduwt altijd zo'n feest, ik snap het ook oprecht niet.quote:
Het verdiende geen duimpje nee.quote:
Wat was dit ook voor halfbakken gedoe, er was allang afgefloten. Zoals het bij Leverkusen ging zie ik nog door de vingers (pun intended), maar dit was dus niks. Daarna nog pet en sjaals die er wat van zeggen intimideren (of klappen geven), nee dit was niks.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Debielen zijn het. Net als debielen die een stadscentrum moeten slopen rondom een wedstrijd of feestje. Overschaduwd altijd zo'n feest, ik snap het ook oprecht niet.
Hoe dan ook, in het stadion was het vooral een geweldige sfeer. Leuk dat er door Sparta's instelling ook nog wat extra spanning was. Daarna nog een biertje gepakt en lekker naar huis. De rest van het feest is wat mij betreft voor tokkies en 15-jarigen.
Met bivakmutsen ook, wat bezielt je dan? Je club is kampioenquote:Op zondag 5 mei 2024 17:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat was dit ook voor halfbakken gedoe, er was allang afgefloten. Zoals het bij Leverkusen ging zie ik nog door de vingers (pun intended), maar dit was dus niks. Daarna nog pet en sjaals die er wat van zeggen intimideren (of klappen geven), nee dit was niks.
Bedankt maatquote:Op zondag 5 mei 2024 14:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik feliciteer mijn PSV vrienden met het meer dan verdiende kampioenschap @:Buitendam @:Coco @:de_boswachter @:Lange_Lans @:Mexicanobakker en @:DJ_day-v
Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik je niet als een PSVvriend
De sfeer was wat mat in het stadion ja, ben ik met je eens. Pas na de 3-2 ging het lekker los. Na afloop vond ik het ook allemaal maar matig. Wellicht dat meespeelde dat het kampioenschap er echt aan zat te komen en je eigenlijk vorige week na Heerenveen al een soort van kampioen was en er toen ook al een feestje was, maar had er wel wat meer van verwacht.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Met bivakmutsen ook, wat bezielt je dan? Je club is kampioen
berhaupt een gekke kampioenswedstrijd, geen sfeeractie, geen doekje, tot diep in de tweede helft een dood stadion en vervolgens onderling matten. Als je elk jaar kampioen wordt snap je dat nog een beetje maar het is ook alweer 6 jaar geleden.
Dit is dezelfde man:quote:Op zondag 5 mei 2024 14:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Tiktokquote:Op zondag 5 mei 2024 17:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is dezelfde man:
https://www.tiktok.com/@:kaasbal12345/video/7194093439259135237
Dat kan ik me wel voorstellen ja, had ik vorig seizoen ook een beetjequote:Op zondag 5 mei 2024 17:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De sfeer was wat mat in het stadion ja, ben ik met je eens. Pas na de 3-2 ging het lekker los. Na afloop vond ik het ook allemaal maar matig. Wellicht dat meespeelde dat het kampioenschap er echt aan zat te komen en je eigenlijk vorige week na Heerenveen al een soort van kampioen was en er toen ook al een feestje was, maar had er wel wat meer van verwacht.
Idd vooral na match viel me op. Die bagger-DJ van PSV helpt ook nooit mee. En duurde eeuwigheid tot huldiging. Toen die mafkezen met Mexicaanse maskers het veld opgingen maar weg gegaan.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De sfeer was wat mat in het stadion ja, ben ik met je eens. Pas na de 3-2 ging het lekker los. Na afloop vond ik het ook allemaal maar matig. Wellicht dat meespeelde dat het kampioenschap er echt aan zat te komen en je eigenlijk vorige week na Heerenveen al een soort van kampioen was en er toen ook al een feestje was, maar had er wel wat meer van verwacht.
Dit ja.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In ieder geval van harte met het behaalde resultaat!quote:Op zondag 5 mei 2024 17:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Groot gebracht met 11 jaar.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien had Wendy niet zo’n mietje moeten grootbrengen
Haha, is er ook maar een PSV'er die zegt dat dat alleen bij Feyenoord is? Je moet eens weten wat er voor gajes bij PSV rondloopt. Wel iets meer geconcentreerd op specifieke plekken overigens.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijgen deze boys ook een plekje vooraan?
[ x ]
Je leest het verkeerd.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Alle clubsupporters zijn ontoerekeningsvatbaarquote:Op zondag 5 mei 2024 19:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd.
Als je zegt "Niet alleen in de Kuip zitten Tokkies" dan heb je helemaal gelijk.
Maar wat er bedoeld wordt is "Er zitten alleen Tokkies in de Kuip"
Toch net wat anders.
quote:Op zondag 5 mei 2024 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Alle clubsupporters zijn ontoerekeningsvatbaar
In feite zware mishandeling als je een niet meer handelingsbekwaam persoon een cobra aangeeft en zegt 'is een fakkel'. Hopelijk kan die persoon nog opgespoord worden.quote:
Zo’n ding heeft de kracht van een handgranaat, zeg maar gerust poging doodslagquote:Op zondag 5 mei 2024 21:01 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
In feite zware mishandeling als je een niet meer handelingsbekwaam persoon een cobra aangeeft en zegt 'is een fakkel'. Hopelijk kan die persoon nog opgespoord worden.
In de gevangenis een fakkel aangeboden krijgen is ook geen pretje.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n ding heeft de kracht van een handgranaat, zeg maar gerust poging doodslag
Het klinkt inderdaad als: "hier heb je zo'n fakkel, meneer".quote:
Earnest kan a.s. donderdag alweer verder met feest vieren na de districtbeker winst van zijn voormalige club UDI'19 tegen DAW Schaijk in Heerlen.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:49 schreef tja77 het volgende:
Dat filmpje van Stewart in de kleedkamer![]()
![]()
![]()
Wat een kerel
Ja lachen ja iemand met een beperking en alcoholverslaving die opgejut door een aantal dwazen een hand er bijna af blaast.quote:
Blijven ze Heerlen aanhouden als speellocatie?quote:Op zondag 5 mei 2024 22:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Earnest kan a.s. donderdag alweer verder met feest vieren na de districtbeker winst van zijn voormalige club UDI'19 tegen DAW Schaijk in Heerlen.
Volgens sommige mensen op social media gaat het hier ook om supporters van andere clubs, bevriend met de harde kern van PSV. Geen idee of dat waar is.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Zolang die mafklappers op oost geen stadionverbod krijgen zullen ze die mensen bij de Aftrap ook wel niet aanpakkenquote:Op zondag 5 mei 2024 21:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad als: "hier heb je zo'n fakkel, meneer".
Triest.
Ik denk dat de polite wel een hartig woordje wil spreken met dat groepje jongens waarvan er een paar wel goed in beeld staan. (ik kan de reacties op X niet lezen, maar de politie zal daar wel getagd zijn)
Nouja, bijnaquote:Op zondag 5 mei 2024 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja lachen ja iemand met een beperking en alcoholverslaving die opgejut door een aantal dwazen een hand er bijna af blaast.
Weet niet of dat elk jaar op dezelfde plek is.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blijven ze Heerlen aanhouden als speellocatie?
Filmpje daar al weg. Nog elders te zien?quote:Op zondag 5 mei 2024 21:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad als: "hier heb je zo'n fakkel, meneer".
Triest.
Ik denk dat de polite wel een hartig woordje wil spreken met dat groepje jongens waarvan er een paar wel goed in beeld staan. (ik kan de reacties op X niet lezen, maar de politie zal daar wel getagd zijn)
Wel triest dit. Werd van dat filmpje wat Caland post al droevig. Je ziet na twee seconden al dat ze hem lopen te vervelen, zo te horen door zijn pet af te pakken. Laat die vent gewoon links liggen, doet al maf genoeg.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja lachen ja iemand met een beperking en alcoholverslaving die opgejut door een aantal dwazen een hand er bijna af blaast.
Nee. Maar die twee clubs liggen op een steenworp van elkaar vandaan en mogen nu naar Heerlen rijdenquote:Op zondag 5 mei 2024 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Weet niet of dat elk jaar op dezelfde plek is.
Zoek even op dumpert, "fakkel".quote:Op zondag 5 mei 2024 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Filmpje daar al weg. Nog elders te zien?
Van harte met je cluppie ouwe.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje agressief van hem.
Jawel, sinds een half jaar is hij veelal nuchter en drinkt hij alleen bij gelegenheden zoals dit zeg maar. Heeft ook een baan die hij waarschijnlijk nu door dit incident moet gaan opgeven. Sneu allemaal, heb wel met ‘m te doen.quote:
Het is niet anders. Beide clubs hebben bussen geregeld voor hun aanhang.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Maar die twee clubs liggen op een steenworp van elkaar vandaan en mogen nu naar Heerlen rijden
Lekker amateurs op kosten jagen.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is niet anders. Beide clubs hebben bussen geregeld voor hun aanhang.
Denk je dat hij op deze foto meer of minder ketamine heeft gebruikt dan normaal?quote:
Hij gebruikt nooit keta.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk je dat hij op deze foto meer of minder ketamine heeft gebruikt dan normaal?
Ken je hem?quote:Op zondag 5 mei 2024 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel, sinds een half jaar is hij veelal nuchter en drinkt hij alleen bij gelegenheden zoals dit zeg maar. Heeft ook een baan die hij waarschijnlijk nu door dit incident moet gaan opgeven. Sneu allemaal, heb wel met ‘m te doen.
Voor de dagjesmensen joh. Samenvattinkje online kijken is genoegquote:Op zondag 5 mei 2024 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
Was wel mooi feestje in de stad vandaag. Morgen kan alleen maar tegenvallen.
carlton banksquote:Op zondag 5 mei 2024 17:49 schreef tja77 het volgende:
Dat filmpje van Stewart in de kleedkamer![]()
![]()
![]()
Wat een kerel
Op de facebookpagina van Omroep Brabant bij dat item is ergens dat filmpje gepost in de reacties. Er staat ook een foto tussen van wat er nog over is van zijn hand.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Filmpje daar al weg. Nog elders te zien?
Inderdaad. Twijfel of ik ga, neig naar nee.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Voor de dagjesmensen joh. Samenvattinkje online kijken is genoeg
Schitterend hahahaha. Maar wel de keiharde waarheid. Want sinds 1974 is het pas echt serieus geworden in Eindhoven, ervoor vulde HRM van Philips de wedstrijdformulieren in. Plus voor die tijd zat er sowieso zand in de bal dus dat telt niet.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:16 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Die gefrustreerde reacties onder het bericht
Maar los daarvan is dat soort bevestiging zoeken niet iets wat hoort bij een topclub. Net als de kleine reacties er op vooral iets zeggen over jaloezie.quote:Op maandag 6 mei 2024 07:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schitterend hahahaha. Maar wel de keiharde waarheid. Want sinds 1974 is het pas echt serieus geworden in Eindhoven, ervoor vulde HRM van Philips de wedstrijdformulieren in. Plus voor die tijd zat er sowieso zand in de bal dus dat telt niet.
Het is toch niet PSV die dit post?quote:Op maandag 6 mei 2024 09:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar los daarvan is dat soort bevestiging zoeken niet iets wat hoort bij een topclub.
HOEZO JONGUH IS TOCH HET MOOISTE WA ER IS HELEMAAAL NIETS IN AMSTERDAM BOERE EINDHOVUUUUH!!!!quote:Op maandag 6 mei 2024 00:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Voor de dagjesmensen joh. Samenvattinkje online kijken is genoeg
Het zal vast niet uit de hand lopen.quote:Op maandag 6 mei 2024 09:19 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Gefeliciteerd lieve PSV vrienden. Vandaag wordt een mooi feestje.
Dat kun je op je vingers natellen.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zal vast niet uit de hand lopen.
Ik ben bang dat de mannen van de stadsreinigingsdienst morgen de handen flink uit de mouwen moeten steken.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zal vast niet uit de hand lopen.
Gewoon een stukje Brabantse gemoedelijkheid.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:27 schreef leolinedance het volgende:
Waarom gingen er nou supporters met elkaar op de vuist in het stadion?
https://twitter.com/Plakp(...)-het-philips-stadion
Omdat er mongooltjes met bivakmutsen op vanuit Oost het veld op renden. Daar schrokken onder andere kinderen van spelers van. Werden aangepakt door medesupporters.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:27 schreef leolinedance het volgende:
Wordt er nog een wakker.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:27 schreef leolinedance het volgende:
Waarom doen mensen bivakmutsen op als ze kampioen worden? Zo extreem beschamend is het nou ook weer niet om PSV'er te zijn tochquote:Op maandag 6 mei 2024 11:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat er mongooltjes met bivakmutsen op vanuit Oost het veld op renden. Daar schrokken onder andere kinderen van spelers van. Werden aangepakt door medesupporters.
Daar draaien die natuurlijk de handen niet voor om.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de mannen van de stadsreinigingsdienst morgen de handen flink uit de mouwen moeten steken.
Dat zijn ajax fans, want ja je bent successuporter of je bent het niet.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom doen mensen bivakmutsen op als ze kampioen worden? Zo extreem beschamend is het nou ook weer niet om PSV'er te zijn toch
Dat vroegen de medesupporters zich ook af, vandaar de klappenquote:Op maandag 6 mei 2024 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom doen mensen bivakmutsen op als ze kampioen worden?
Het was absoluut een knalfeest ja.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat vroegen de medesupporters zich ook af, vandaar de klappen
Oh jeequote:Op maandag 6 mei 2024 11:45 schreef Document1 het volgende:
Het gaat gigantisch uit de klauwen lopen daar in Eindhoven.
Hij heeft geen klauw meer.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:45 schreef Document1 het volgende:
Het gaat gigantisch uit de klauwen lopen daar in Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |