Dat kan ik me wel voorstellen ja, had ik vorig seizoen ook een beetjequote:Op zondag 5 mei 2024 17:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De sfeer was wat mat in het stadion ja, ben ik met je eens. Pas na de 3-2 ging het lekker los. Na afloop vond ik het ook allemaal maar matig. Wellicht dat meespeelde dat het kampioenschap er echt aan zat te komen en je eigenlijk vorige week na Heerenveen al een soort van kampioen was en er toen ook al een feestje was, maar had er wel wat meer van verwacht.
Idd vooral na match viel me op. Die bagger-DJ van PSV helpt ook nooit mee. En duurde eeuwigheid tot huldiging. Toen die mafkezen met Mexicaanse maskers het veld opgingen maar weg gegaan.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De sfeer was wat mat in het stadion ja, ben ik met je eens. Pas na de 3-2 ging het lekker los. Na afloop vond ik het ook allemaal maar matig. Wellicht dat meespeelde dat het kampioenschap er echt aan zat te komen en je eigenlijk vorige week na Heerenveen al een soort van kampioen was en er toen ook al een feestje was, maar had er wel wat meer van verwacht.
Dit ja.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In ieder geval van harte met het behaalde resultaat!quote:Op zondag 5 mei 2024 17:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Groot gebracht met 11 jaar.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien had Wendy niet zo’n mietje moeten grootbrengen
Haha, is er ook maar een PSV'er die zegt dat dat alleen bij Feyenoord is? Je moet eens weten wat er voor gajes bij PSV rondloopt. Wel iets meer geconcentreerd op specifieke plekken overigens.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijgen deze boys ook een plekje vooraan?
[ x ]
Je leest het verkeerd.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Alle clubsupporters zijn ontoerekeningsvatbaarquote:Op zondag 5 mei 2024 19:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd.
Als je zegt "Niet alleen in de Kuip zitten Tokkies" dan heb je helemaal gelijk.
Maar wat er bedoeld wordt is "Er zitten alleen Tokkies in de Kuip"
Toch net wat anders.
quote:Op zondag 5 mei 2024 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Alle clubsupporters zijn ontoerekeningsvatbaar
In feite zware mishandeling als je een niet meer handelingsbekwaam persoon een cobra aangeeft en zegt 'is een fakkel'. Hopelijk kan die persoon nog opgespoord worden.quote:
Zo’n ding heeft de kracht van een handgranaat, zeg maar gerust poging doodslagquote:Op zondag 5 mei 2024 21:01 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
In feite zware mishandeling als je een niet meer handelingsbekwaam persoon een cobra aangeeft en zegt 'is een fakkel'. Hopelijk kan die persoon nog opgespoord worden.
In de gevangenis een fakkel aangeboden krijgen is ook geen pretje.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n ding heeft de kracht van een handgranaat, zeg maar gerust poging doodslag
Het klinkt inderdaad als: "hier heb je zo'n fakkel, meneer".quote:
Earnest kan a.s. donderdag alweer verder met feest vieren na de districtbeker winst van zijn voormalige club UDI'19 tegen DAW Schaijk in Heerlen.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:49 schreef tja77 het volgende:
Dat filmpje van Stewart in de kleedkamer![]()
![]()
![]()
Wat een kerel
Ja lachen ja iemand met een beperking en alcoholverslaving die opgejut door een aantal dwazen een hand er bijna af blaast.quote:
Blijven ze Heerlen aanhouden als speellocatie?quote:Op zondag 5 mei 2024 22:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Earnest kan a.s. donderdag alweer verder met feest vieren na de districtbeker winst van zijn voormalige club UDI'19 tegen DAW Schaijk in Heerlen.
Volgens sommige mensen op social media gaat het hier ook om supporters van andere clubs, bevriend met de harde kern van PSV. Geen idee of dat waar is.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Zolang die mafklappers op oost geen stadionverbod krijgen zullen ze die mensen bij de Aftrap ook wel niet aanpakkenquote:Op zondag 5 mei 2024 21:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad als: "hier heb je zo'n fakkel, meneer".
Triest.
Ik denk dat de polite wel een hartig woordje wil spreken met dat groepje jongens waarvan er een paar wel goed in beeld staan. (ik kan de reacties op X niet lezen, maar de politie zal daar wel getagd zijn)
Nouja, bijnaquote:Op zondag 5 mei 2024 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja lachen ja iemand met een beperking en alcoholverslaving die opgejut door een aantal dwazen een hand er bijna af blaast.
Weet niet of dat elk jaar op dezelfde plek is.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blijven ze Heerlen aanhouden als speellocatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |