Qua IQ matchen ze in ieder geval welquote:
Wel als ze vervolgens met elkaar op de vuist gaan in plaats van een feestje vierenquote:Op zondag 5 mei 2024 16:43 schreef PSVCL het volgende:
Nederlandse voetbalmedia en voetbalsupporters na een pitchinvasion in het buitenland: WAT EEN SCHITTERENDE BEELDEN!!
Nederlandse voetbalmedia en voetbalsupporters na een pitchinvasion in Nederland: WAT EEN TUIG!! ZE VERPESTEN HET FEESTJE!!
Het voor hooligans opnemenquote:Op zondag 5 mei 2024 16:43 schreef PSVCL het volgende:
Nederlandse voetbalmedia en voetbalsupporters na een pitchinvasion in het buitenland: WAT EEN SCHITTERENDE BEELDEN!!
Nederlandse voetbalmedia en voetbalsupporters na een pitchinvasion in Nederland: WAT EEN TUIG!! ZE VERPESTEN HET FEESTJE!!
We zien het door de vingers.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:11 schreef -XOR- het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap, boys!
[ afbeelding ]
Niets aan de hand.
Debielen zijn het. Net als debielen die een stadscentrum moeten slopen rondom een wedstrijd of feestje. Overschaduwt altijd zo'n feest, ik snap het ook oprecht niet.quote:
Het verdiende geen duimpje nee.quote:
Wat was dit ook voor halfbakken gedoe, er was allang afgefloten. Zoals het bij Leverkusen ging zie ik nog door de vingers (pun intended), maar dit was dus niks. Daarna nog pet en sjaals die er wat van zeggen intimideren (of klappen geven), nee dit was niks.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Debielen zijn het. Net als debielen die een stadscentrum moeten slopen rondom een wedstrijd of feestje. Overschaduwd altijd zo'n feest, ik snap het ook oprecht niet.
Hoe dan ook, in het stadion was het vooral een geweldige sfeer. Leuk dat er door Sparta's instelling ook nog wat extra spanning was. Daarna nog een biertje gepakt en lekker naar huis. De rest van het feest is wat mij betreft voor tokkies en 15-jarigen.
Met bivakmutsen ook, wat bezielt je dan? Je club is kampioenquote:Op zondag 5 mei 2024 17:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat was dit ook voor halfbakken gedoe, er was allang afgefloten. Zoals het bij Leverkusen ging zie ik nog door de vingers (pun intended), maar dit was dus niks. Daarna nog pet en sjaals die er wat van zeggen intimideren (of klappen geven), nee dit was niks.
Bedankt maatquote:Op zondag 5 mei 2024 14:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik feliciteer mijn PSV vrienden met het meer dan verdiende kampioenschap @:Buitendam @:Coco @:de_boswachter @:Lange_Lans @:Mexicanobakker en @:DJ_day-v
Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik je niet als een PSVvriend
De sfeer was wat mat in het stadion ja, ben ik met je eens. Pas na de 3-2 ging het lekker los. Na afloop vond ik het ook allemaal maar matig. Wellicht dat meespeelde dat het kampioenschap er echt aan zat te komen en je eigenlijk vorige week na Heerenveen al een soort van kampioen was en er toen ook al een feestje was, maar had er wel wat meer van verwacht.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Met bivakmutsen ook, wat bezielt je dan? Je club is kampioen
Überhaupt een gekke kampioenswedstrijd, geen sfeeractie, geen doekje, tot diep in de tweede helft een dood stadion en vervolgens onderling matten. Als je elk jaar kampioen wordt snap je dat nog een beetje maar het is ook alweer 6 jaar geleden.
Dit is dezelfde man:quote:Op zondag 5 mei 2024 14:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
Die gloeilamp die zijn halve hand er af blaast met een cobra![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.dumpert.nl/item/100091675_c23bd0e8
Tiktokquote:Op zondag 5 mei 2024 17:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is dezelfde man:
https://www.tiktok.com/@:kaasbal12345/video/7194093439259135237
Dat kan ik me wel voorstellen ja, had ik vorig seizoen ook een beetjequote:Op zondag 5 mei 2024 17:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De sfeer was wat mat in het stadion ja, ben ik met je eens. Pas na de 3-2 ging het lekker los. Na afloop vond ik het ook allemaal maar matig. Wellicht dat meespeelde dat het kampioenschap er echt aan zat te komen en je eigenlijk vorige week na Heerenveen al een soort van kampioen was en er toen ook al een feestje was, maar had er wel wat meer van verwacht.
Idd vooral na match viel me op. Die bagger-DJ van PSV helpt ook nooit mee. En duurde eeuwigheid tot huldiging. Toen die mafkezen met Mexicaanse maskers het veld opgingen maar weg gegaan.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De sfeer was wat mat in het stadion ja, ben ik met je eens. Pas na de 3-2 ging het lekker los. Na afloop vond ik het ook allemaal maar matig. Wellicht dat meespeelde dat het kampioenschap er echt aan zat te komen en je eigenlijk vorige week na Heerenveen al een soort van kampioen was en er toen ook al een feestje was, maar had er wel wat meer van verwacht.
Dit ja.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |