hee vriend maak jij deze plaatjes zelf met adobe?quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2024 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hee vriend maak jij deze plaatjes zelf met adobe?
Open een 'vroeger was alles beter topic no 1429248'quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met jou valt echt niet te discussieren. Waarom deed ik moeiteIk vroeg waarom je lachte om AZ67. Zalig zijn de arme zielen.
Er werd gepost dat dit PSV het beste ooit is. Hoe kan ik dat rechtzetten zonder voorbeelden uit het verledenquote:Op woensdag 1 mei 2024 19:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Open een 'vroeger was alles beter topic no 1429248'
Misschien is er meer animo om over de prehistorie van het voetbal te praten?
Vonden jullie Dortmund dan slecht ? Dan is dit PSV dus nog slechter.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Misschien is dat Dortmund dan toch beter dan we een paar maanden geleden dachten. Hard op weg naar de finale.
Het waren vooral de Feyenoord en Ajax supporters die nogal hard riepen dat Dortmund geen reet voorstelde en dat PSV waardeloos was dat ze daar niet van wonnen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vonden jullie Dortmund dan slecht ? Dan is dit PSV dus nog slechter.
Ik vond het jammer dat jullie verloren. Verder vind ik Dortmund een leuk elftal hebben. PSV is ook niet slecht. Daarom hadden jullie dit jaar "gewoon" de CL kunnen winnen. Luuk de Jong maakt hem net niet vlak voor tijd. Voetbal is ook een beetje geluk op het juiste moment.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het waren vooral de Feyenoord en Ajax supporters die nogal hard riepen dat Dortmund geen reet voorstelde en dat PSV waardeloos was dat ze daar niet van wonnen.
Wel nee het was vooral de arrogantie van bepaalde users die hilarisch was.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het waren vooral de Feyenoord en Ajax supporters die nogal hard riepen dat Dortmund geen reet voorstelde en dat PSV waardeloos was dat ze daar niet van wonnen.
Afgunst. Feyenoorder heeft deze eeuw niet weten te overwinteren in de CL, die hebben sowieso geen recht van spreken.quote:Op donderdag 2 mei 2024 08:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wel de enige die deze eeuw een Europese prijs wist te winnen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Afgunst. Feyenoorder heeft deze eeuw niet weten te overwinteren in de CL, die hebben sowieso geen recht van spreken.
Ik weet dat Feyenoorders graag praten over B prijzen maar ik heb het toch echt over overwintering in de CL . Bij PSV hebben we het alleen over hoofdprijzen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel de enige die deze eeuw een Europese prijs wist te winnen.
Aangezien je zo van de compleet willekeurige twitteraccounts linken bent kan ik nog wel wat PSV’ers hier die posten die dachten dat PSV wel even over Dortmund heen ging walsen.
Ik heb godverdomme een briljante column geschreven over Kees Rijvers twee weken geleden toen hij was overleden. Mijn ode aan Ons Ber niet gelezen waarschijnlijk. Of mijn helden epos over Skiete Willie ? Verder ben ik Ajacied en ben jij te dom om een open dak onder te schijten.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik weet dat Feyenoorders graag praten over B prijzen maar ik heb het toch echt over overwintering in de CL . Bij PSV hebben we het alleen over hoofdprijzen.
[ x ]
@:tong80
quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:46 schreef PSVCL het volgende:
overwintering in de CL .
Bij PSV hebben we het alleen over hoofdprijzen.
Willie.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme een briljante column geschreven over Kees Rijvers twee weken geleden toen hij was overleden. Mijn ode aan Ons Ber niet gelezen waarschijnlijk. Of mijn helden epos over Skiete Willie ? Verder ben ik Ajacied en ben jij te dom om een open dak onder te schijten.
Die was met het spelersmateriaal van Ruudje ongeslagen kampioen geworden.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Schmidt in de belangstelling van Bayern naar het schijnt. Wij leiden ook echt enkel toppers op he.
De Benficasupporters hopen vurig dat hij die kant opgaatquote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Schmidt in de belangstelling van Bayern naar het schijnt. Wij leiden ook echt enkel toppers op he.
Snap ook niet hoe ze bij hem uitkomen eerlijk gezegd, vorig jaar was goed, maar dit jaar gaat het allemaal een stuk minder geloof ik. Vreemd dat Bayern dan denkt ‘Dat is onze man!’quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
De Benficasupporters hopen vurig dat hij die kant opgaat
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
weinig psv ers
matige selectie denk ik
Bijlowquote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
weinig psv ers
matige selectie denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|