Mwoah dat valt wel mee. psv wordt gelukkig niet zo vaak kampioen dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:45 schreef PSVCL het volgende:
Dacht dat @:litmanenafca een beetje liep te dollen, maar volgens mij heeft ie het toch best zwaar met het kampioenschap van PSV
Je hebt waarschijnlijk meer kampioenschappen van PSV meegemaakt in je leven dan van Ajax. Tenzij je tussen 15 en 18 bent.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah dat valt wel mee. psv wordt gelukkig niet zo vaak kampioen dus dat scheelt.
Hahaquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou ik wel tijd worden dat jullie kampioen worden.
Dit oppermachtige PSV zou anders namelijk nog later kampioen worden dan Feyenoord afgelopen seizoen.
En dat zelfs zonder tegenstand haha
Je klinkt wel als een echte Ajacied dat doe je dan wel goed.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk meer kampioenschappen van PSV meegemaakt in je leven dan van Ajax. Tenzij je tussen 15 en 18 bent.
Wel knap dat je er in slaagt om nog irritanter te zijn dan @PSVCLquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je klinkt wel als een echte Ajacied dat doe je dan wel goed.
Dan blijf ik wellicht nog even.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wel knap dat je er in slaagt om nog irritanter te zijn dan @:PSVCL
Over een paar jaar ben je weer vergeten hoe het was om geen kampioen te worden.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:07 schreef RamboDirk het volgende:
Het wordt tijd, laatste kampioenschap is een vage herinnering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |