Ik wilde een keiharde comeback maken met een "niet zo lelijk als het Feyenoordshirt van ...." maar kan gewoon niet één Feyenoord of Ajax shirt bedenken dat lelijker is.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik wilde een keiharde comeback maken met een "niet zo lelijk als het Feyenoordshirt van ...." maar kan gewoon niet één Feyenoord of Ajax shirt bedenken dat lelijker is.
Dus houd ik het maar gewoon op:
Dit shirt kun je tenminste nog uittrekken, maar jouw hoofd zit vast.
Is dat die Spaanse ?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 06:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Helpt ook niet als ze het lelijkste model van Woensel gebruiken
Heb je nog een alternatief? Ik ben zelf lelijk, dus kan dat niet zeggen..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik wilde een keiharde comeback maken met een "niet zo lelijk als het Feyenoordshirt van ...." maar kan gewoon niet één Feyenoord of Ajax shirt bedenken dat lelijker is.
Dus houd ik het maar gewoon op:
Dit shirt kun je tenminste nog uittrekken, maar jouw hoofd zit vast.
Hoe lelijk is je moeder?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 13:34 schreef ISVV het volgende:
[..]
Heb je nog een alternatief? Ik ben zelf lelijk, dus kan dat niet zeggen..
Tja, misschien heeft je zus er iets mee te maken?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:05 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat is het vreemde, mijn ouders zien er prima uit.
Wie zal het zeggen kameraad, wie zal het zeggen?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja, misschien heeft je zus er iets mee te maken?
Op zaterdag 4 mei 2024 21:16 schreef ISVV het volgende:Ja, wordt hopenlijk een mooi feestje.quote:Wie zal het zeggen kameraad, wie zal het zeggen?
Morgen vergeet ik mijn zorgen even in ieder geval.
Platina selectie zelfsquote:
Mwah, top 5 wel denk ik, maar we moeten ook niet gaan overdrijven natuurlijk.quote:
Nouja elk verzonnen record wat gepakt kan worden halen we erbij dus denk zelf wel beste aller tijden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah, top 5 wel denk ik, maar we moeten ook niet gaan overdrijven natuurlijk.
Feyenoord wordt alleen kampioen (eens in de 20 jaar ofzo) wanneer PSV/ajax afhaken.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou ik wel tijd worden dat jullie kampioen worden.
Dit oppermachtige PSV zou anders namelijk nog later kampioen worden dan Feyenoord afgelopen seizoen.
En dat zelfs zonder tegenstand haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |