Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat ik wil zeggen, wil best met ov gaan, maar het is nog steeds onhandiger.....
Ok de oplossing is natuurlijk OV goedkoper maken, maar zo werkt het niet lieve mensen, de regering gaat alles duurder maken, dus ook auto nog een keer alweer op hoeveel 1000%
ipv van oplossing te maken en ov goedkopere en auto hetzelfde laten. maarja. dit is allemaal te ver boven ons hoofd jongens. we stemmen wel. niemand luistert toch. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Nee dat zeker niet Hier was van Kyoto naar Osaka 3 euro enkele reis Is een goed half uur met de treinquote:Op vrijdag 26 april 2024 06:34 schreef kree het volgende: tis nou ook niet dat NS zo goedkoop is ofzo......
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vroeger kon je nog zwartrijden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik denk en als ik beetje gelezen hebt, we hebben het duurste OV hier ter wereld. tja. mag. maar ga dan niet zeiken dat mensen dat moeten nemen als auto goedkoper. is.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet Hier was van Kyoto naar Osaka 3 euro enkele reis Is een goed half uur met de trein
Poldermodel hier, dan maken we de auto nog duurder.. gvd
Do what you love, love what you do!![]()
Niet vloeken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer aloa.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan nog steeds, moet alleen weten waarquote:
Schiphol den Bosch is gratis te doen
En als ze je pakken mail je de NS van sorry zal het niet doen, is niet eerder gebeurd
Dan schelden ze de boete nog kwijt ookHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bij Overtreders.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb ook een keer op Rotterdam gevraagd aan een conducteur waar ik kon inchecken
Die was even heftig in de war hoe ik op het station was gekomen zonder in te checkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is mooi.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan nog steeds, moet alleen weten waar
En als ze je pakken mail je de NS van sorry zal het niet doen, is niet eerder gebeurd
Dan schelden ze de boete nog kwijt ook
lol die onthou ik ffquote:Op vrijdag 26 april 2024 06:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan nog steeds, moet alleen weten waar
Dan schelden ze de boete nog kwijt ook
Do what you love, love what you do!![]()
Zet even nieuwe dan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
pin me niet vast op prijzen. maar enkeltje van leiden naar Rotterdam zit je al boven 8 euro. hier. en is 30 km ofzo? met auto goedkoper al.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet Hier was van Kyoto naar Osaka 3 euro enkele reis Is een goed half uur met de treinDo what you love, love what you do!![]()
Krijgen net de waarschuwing dat de lava grot rond het vriespunt is van binnen
Dus dat we er verstandig aan doen om een jas aan te trekken
Het is 26 graden buiten, ik heb geen jas bij me
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waar?quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het is 26 graden buiten, ik heb geen jas bij me![]()
Dat is een mooi verschil.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het is 26 April.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Scheelt 20 graden.quote:
tis zo bullshit en daarom ben ik de regering ook zat. want ok ze willen mensen met ov? Das prima, maak dat dan goedkoper.
Overheid is slinkse slangen, want dat doen ze dan weer niet, ze maken weer met auto duurder terwijl ze problemen met ov niet oplossen
Jullie wel eens in de spits met ov gezeten? vast wel, ok ga je maar ergens staan he, terwijl er eerste klas coupe leeg zijn........
Hoe niet logisch is het, ik neem de auto zodra het kan. Is het handig en logisch, Ook niet, maar nog steeds goedkoper als ov.Do what you love, love what you do!![]()
Lavagrot.. Australië?quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2024 06:56:02 ]![]()
haat het hier wordt t zo steeds meer oneens met alles......
wie verhuist er met me naar Alaska ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Ik verslikte me.quote:
ik maak me er echt kwaad over, want al die Retards die dit beslissen weten niet wat het kost, want krijgen pasje wel eerste klas ov reizen betaald door ons..... echt.Do what you love, love what you do!![]()
Heb een tijd in een vriescel gewerkt.dat is -18.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:58 schreef aloa het volgende:
Ik ben wel in Duitsland in zo'n ijsgrot geweest. Vreemde gewaarwording was dat midden in de zomer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet je niet met een loopneus in gaan staanquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb een tijd in een vriescel gewerkt.dat is -18.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
de staat heeft zo verkeerde keuze gemaakt in denken dat marktwerking werkt.
met alles btw. niet alleen ov. maar ok energie of noem nog andere dingen....... najaDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:09 schreef kree het volgende:
de staat heeft zo verkeerde keuze gemaakt in denken dat marktwerking werkt.
met alles btw. niet alleen ov. maar ok energie of noem nog andere dingen....... naja
Morguh, hoe is het met je muggenbulten. Hebben ze je nog meer te pakken genomen?quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Iedereen lekker sliepie gedaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje kort,jij dan?quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Iedereen lekker sliepie gedaan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als je je zwembad wil laten vullen: terecht dat je meer moet betalen, daar is gesubsidieerd drinkwater niet voor bedoeld.
Regel maar een tankwagen met water.![]()
Het was netelroosquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, hoe is het met je muggenbulten. Hebben ze je nog meer te pakken genomen?![]()
![]()
ik werk bij waterbedrijf, wij willen dat niet he.... maar zijn ook gebonden aan overheid en vergunningen voor winning ervan.quote:
Niemand denkt erover. maar dat is wel wat speelt. het kan goedkoper, maar ligt aan overheid en vergunningen/
verder is water sowieso nog relatief goedkoop denk als je bekijkt wat ervoor gedaan wordt, maar omdat ik erin werk weet ik dat.Do what you love, love what you do!![]()
Joh,dat zeg je zo even.Dat is toch pijnlijk?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neuh, alleen jeukenquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Joh,dat zeg je zo even.Dat is toch pijnlijk?![]()
O dat is minder. vond het ook al vroeg en erg veel.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gordelroos is heel erg pijnlijkquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Joh,dat zeg je zo even.Dat is toch pijnlijk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Door jou ga ik er steeds meer op letten.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:13 schreef kree het volgende:
[..]
ik werk bij waterbedrijf, wij willen dat niet he.... maar zijn ook gebonden aan overheid en vergunningen voor winning ervan.
Niemand denkt erover. maar dat is wel wat speelt. het kan goedkoper, maar ligt aan overheid en vergunningen/
verder is water sowieso nog relatief goedkoop denk als je bekijkt wat ervoor gedaan wordt, maar omdat ik erin werk weet ik dat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
trouwens voor iedereen die betwijfeld wart ik zeg, mits ff vooraf geregeld mag er iemand wel eens dagje met me mee en dan lopen we het eens door en zie je het precies..... ik heb toestemming.
Maar moet je aanmelden met paspoort enzo en dan kun je dagje gewoon mee en laat ik het je wel eens zien.....Do what you love, love what you do!![]()
Foreigner.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Wel doorgespoeld 2 keer?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* gebrokenglas doet de deuren en ramen openWerkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Heer GG.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas doet de deuren en ramen open
Scherfquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas doet de deuren en ramen open![]()
![]()
Fresh, AS, aloa
Goedemorgen.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Dan heb je beter weer dan hier. Hier regen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas doet de deuren en ramen openWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Water.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je beter weer dan hier. Hier regen.
Hier strakblauwe luchtquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je beter weer dan hier. Hier regen.![]()
Hier is het bewolkt, geen stukje blauw te zien.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oei, Dotteke vergeten.![]()
Goedemorgen Dotteke
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ik heb een blauwe broek aan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het bewolkt, geen stukje blauw te zien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-04-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 3343 / +78 / +9 / 3911 / 5053
2. kree / 1122 / +0 / +39 / 2558 / 3239
3. AardappelSchotel / 1037 / +40 / +6 / 2799 / 3317
4. Dr.Mikey / 846 / +77 / +13 / 945 / 1272
5. Monsterkoekie / 675 / +0 / +0 / 2549 / 2833
6. drakin / 642 / +0 / +0 / 1681 / 1978
7. devzero / 638 / +55 / +25 / 858 / 1132
8. Superbadeendje / 615 / +24 / +0 / 1331 / 1711
9. MizzezAmy / 603 / +15 / +2 / 1766 / 2213
10. KillemWieft / 601 / +68 / +54 / 243 / 475
11. HappyCharly / 566 / +0 / +0 / 1838 / 2096
12. Lovely / 554 / +54 / +0 / 1812 / 2189
13. JustinK / 552 / +0 / +0 / 1982 / 2264
14. hemarookworst / 509 / +43 / +0 / 1027 / 1341
15. aloa / 384 / +35 / +1 / 1330 / 1549
16. DerRabbit / 358 / +71 / +35 / 679 / 807
17. ieniminimuis / 355 / +31 / +0 / 1270 / 1520
18. Rob / 338 / +5 / +31 / 477 / 618
19. greysbones / 285 / +22 / +0 / 1387 / 1520
20. Bally-b / 269 / +6 / +1 / 390 / 506SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hier een strakblauwe lucht, zelfs zon. Ik heb alle ramen en deuren even tegen elkaar open.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het bewolkt, geen stukje blauw te zien.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ik ook.quote:
boks 🤜🤛Werkplek
(zelfst. naamw.)
🤜🤛quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh GG lekker thnxquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Oei, Dotteke vergeten.![]()
Goedemorgen Dotteke
🤜🤛quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik een blauwe
Mag ik dan ook meedoen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar ook die zie ik hier nietquote:
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik een blauwe jurk
Mag ik dan ook meedoen?![]()
* gebrokenglas ziet iedereen zich snel omkleden in iets met blauw....
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Jij bent ook blauw, Dot. Het zit zelfs in je naam....quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Omkleden wordt m niet, ben een paar uur van mijn koffer verwijderdquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Natuurlijk.![]()
* gebrokenglas ziet iedereen zich snel omkleden in iets met blauw....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is waar, je bent erg uitgeslapenquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij bent ook blauw, Dot. Het zit zelfs in je naam....
Ai, dat is dan lastig.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omkleden wordt m niet, ben een paar uur van mijn koffer verwijderdWerkplek
(zelfst. naamw.)
Voor de verandering inderdaad.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, je bent erg uitgeslapen
Ik ben zelfs al een half uur aan het werk. En dat voor een vrijdag.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ik heb niets in het blauw,quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Natuurlijk.![]()
* gebrokenglas ziet iedereen zich snel omkleden in iets met blauw....
O jij tijdens je werk hierquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor de verandering inderdaad.
Ik ben zelfs al een half uur aan het werk. En dat voor een vrijdag.![]()
Ben ik niet van je gewend.
Maar lekker zo vroeg kan je ook lekker op tijd stoppen en aan je weekend beginnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ya lee lee
Ik voel me plots weer zo oh ya lee lee
Doe het nog 1x zo oh ya lee lee
Zing met ons mee
Oh ya oh yeahHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, het voordeel van thuis werken...quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij tijdens je werk hier![]()
Ben ik niet van je gewend.
Maar lekker zo vroeg kan je ook lekker op tijd stoppen en aan je weekend beginnen.
En inderdaad ben ik niet van plan heel lang door te gaan vandaag.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Dat is waar, af en toe een kleine pauze als je zin hebt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het voordeel van thuis werken...
En inderdaad ben ik niet van plan heel lang door te gaan vandaag.
Nog plannen voor het weekend, of zoals alijd lekker een beetje aan rommelen
Ik ga iets aan mijn bloembakken doen en een van de dagen naar dochterlief op de camping. Mits het droog is en niet al te koudWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha, ja, wat rommelen thuis... Sta ik daar inmiddels om bekend?quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, af en toe een kleine pauze als je zin hebt.
Ik ga iets aan mijn bloembakken doen en een van de dagen naar dochterlief op de camping. Mits het droog is en niet al te koud
Nou zaterdag even kijken op de vrijmarkt, sporten en wie weet een lange wandeling, als het mooi weer is.Werkplek
(zelfst. naamw.)
O, da's leuk. Even eruit, een camping is altijd leuk. Een andere (bosrijke) omgeving.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, af en toe een kleine pauze als je zin hebt.
Ik ga iets aan mijn bloembakken doen en een van de dagen naar dochterlief op de camping. Mits het droog is en niet al te koudWerkplek
(zelfst. naamw.)
Hier in de stad zijn mensen al plekken aan het claimen voor de vrijmarkt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Haha, ja, wat rommelen thuis... Sta ik daar inmiddels om bekend?
Nou zaterdag even kijken op de vrijmarkt, sporten en wie weet een lange wandeling, als het mooi weer is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, da's leuk. Even eruit, een camping is altijd leuk. Een andere (bosrijke) omgeving.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, erg. Al die troep die ze kwijt willen...quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier in de stad zijn mensen al plekken aan het claimen voor de vrijmarkt.
Sommigen hebben zoveel rommel te koop, dat je weet: dat komt niet van je zolder af.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Volgens mij was de vrijmarkt eerst ook voor kids bedoeld die hun spulletjes konden verkopen.Dit zijn gewoon profi handelaren die ook op rommelmarkten staan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, erg. Al die troep die ze kwijt willen...
Sommigen hebben zoveel rommel te koop, dat je weet: dat komt niet van je zolder af.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
LILAKquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh ya lee lee
Ik voel me plots weer zo oh ya lee lee
Doe het nog 1x zo oh ya lee lee
Zing met ons mee
Oh ya oh yeah![]()
We gaan het zien, als het mooi weer is en je kan buitenleven is het wel leukquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, da's leuk. Even eruit, een camping is altijd leuk. Een andere (bosrijke) omgeving.
Maar als je door regen de hele tijd binnen moet zitten in zo klein hokkie lijkt mij niets eerlijk gezegd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rustig Jeroen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O ja dat hebben wij zaterdag hier nog in het dorp zaterdag. Even kijken of ik een rondje ga doen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Haha, ja, wat rommelen thuis... Sta ik daar inmiddels om bekend?
Nou zaterdag even kijken op de vrijmarkt, sporten en wie weet een lange wandeling, als het mooi weer is.
Moet dan altijd heel vroeg gaan anders heb ik er niet aan dmet de scootmobiel tussen al die mensen rijden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een zeikstem heeft die Anouk.
(Het Blok)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bumpert iedereen aan de kant toch.... Aan de kant, Dotteke wil er langs!!quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat hebben wij zaterdag hier nog in het dorp zaterdag. Even kijken of ik een rondje ga doen.
Moet dan altijd heel vroeg gaan anders heb ik er niet aan dmet de scootmobiel tussen al die mensen rijden.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ik heb beeld nu.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bumpert iedereen aan de kant toch.... Aan de kant, Dotteke wil er langs!!![]()
![]()
Dat geloof ik graag. Mensen willen het mooiste plekje natuurlijkquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier in de stad zijn mensen al plekken aan het claimen voor de vrijmarkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wil ook niet wat van de kraampjes zien, maar als het zo druk is zie ik alleen kont na kont na kontquote:Op vrijdag 26 april 2024 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bumpert iedereen aan de kant toch.... Aan de kant, Dotteke wil er langs!!
Als je mensen van achteren tegen de onderbenen aanrijdt gaan ze echt wel aan de kant.quote:![]()
Misschien met wat gescheld "mens kun je niet uitkijken!", maar wat boeit dat...Werkplek
(zelfst. naamw.)
Kan ook leuk zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil ook niet wat van de kraampjes zien, maar als het zo druk is zie ik alleen kont na kont na kont
Kom ik met blauwe ogen thuisquote:Op vrijdag 26 april 2024 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je mensen van achteren tegen de onderbenen aanrijdt gaan ze echt wel aan de kant.![]()
Misschien met wat gescheld "mens kun je niet uitkijken!", maar wat boeit dat...![]()
Van de week iemand staat bij een schap te kijken. Ik kom er aan rijden. Die vent doet plotseling een stap naar achteren zonder te kijken. Ik kan gelukkig nog het stuur omgooien. Maar man o man wat ging die vent te keer. Hij stapt zelf onverwachts achteruit de lulhannesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee denk je. Ik ga er heen omdat ik wat van de kraampje wil bekijken, zien of er nog iets tussen ligtquote:
Vaak kom ik wel met wat speelgoed thuis. Ligt vaak nog mooi en goed spul tussen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soul gaat morgen wel even kijken.Krijg ik steeds berichtjes van vind je dit leuk?quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee denk je. Ik ga er heen omdat ik wat van de kraampje wil bekijken, zien of er nog iets tussen ligt
Vaak kom ik wel met wat speelgoed thuis. Ligt vaak nog mooi en goed spul tussen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vreselijk, als mensen zo doen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom ik met blauwe ogen thuis![]()
Van de week iemand staat bij een schap te kijken. Ik kom er aan rijden. Die vent doet plotseling een stap naar achteren zonder te kijken. Ik kan gelukkig nog het stuur omgooien. Maar man o man wat ging die vent te keer. Hij stapt zelf onverwachts achteruit de lulhannesWerkplek
(zelfst. naamw.)
Standaard "Nee". Anders komt ze met teveel troep thuis.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul gaat morgen wel even kijken.Krijg ik steeds berichtjes van vind je dit leuk?
Want je weet hoe het gaat: het ligt er over een jaar nog, en kun je zelf op de vrijmarkt van 2025 gaan staan om die dingen te verkopen.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ik ga alvast een plek claimen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Standaard "Nee". Anders komt ze met teveel troep thuis.
Want je weet hoe het gaat: het ligt er over een jaar nog, en kun je zelf op de vrijmarkt van 2025 gaan staan om die dingen te verkopen.
O echt. Ik kan er verder nooit iets moois vinden dan alleen speelgoedquote:Op vrijdag 26 april 2024 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul gaat morgen wel even kijken.Krijg ik steeds berichtjes van vind je dit leuk?
In het verleden wel eens voor een paar cent een gitaar gekocht. Maar die tijd is voorbij
Ben er ondertussen wel aan gewendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze is de dieren een beetje aan het vervangen door andere dingen.Doet ze wel heel leuk trouwens,staan in de de terrariums.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Ik kan er verder nooit iets moois vinden dan alleen speelgoed
In het verleden wel eens voor een paar cent een gitaar gekocht. Maar die tijd is voorbij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Funko poppen,Barbies en dat soort dingen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wil ze alles weggaan doen aan dieren?quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is de dieren een beetje aan het vervangen door andere dingen.Doet ze wel heel leuk trouwens,staan in de de terrariums.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen nieuwe meer erbij.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil ze alles weggaan doen aan dieren?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe dat zo ineens?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet ineens hoor,gewoon het besef dat het onwijs veel geld en tijd kost.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja het wordt er ook niet goedkoper op allemaalquote:Op vrijdag 26 april 2024 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet ineens hoor,gewoon het besef dat het onwijs veel geld en tijd kost.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Honden/kattenvoer lijkt per week duurder te worden.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het wordt er ook niet goedkoper op allemaal“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Net als ons eten. Het is niet meer leuk.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Honden/kattenvoer lijkt per week duurder te worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vreselijk Was ook iets met Andre Rieu maar kon het niet lezen was weer eens primeumWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sorry,oud bericht.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
Vreselijk Was ook iets met Andre Rieu maar kon het niet lezen was weer eens primeum“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolkquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Altijd aan het einde van de maand.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heyquote:
Waar in Japan ben je nu?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Vandaag dagtripje naar toeristische plekken rondom Fujiquote:
Is ook wel lekker rustig voor de beentjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook naar Aokigahara? Voor wat macaber tourisme...quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vandaag dagtripje naar toeristische plekken rondom Fuji
Is ook wel lekker rustig voor de beentjesI'm surrounded by morons!
Kan kijken, is dat in Tokyo?quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook naar Aokigahara? Voor wat macaber tourisme...
Ben nog niet helemaal door de jetlag heen, heb iedere dag rond dit tijdstip echt nog een goede dipHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alles goed?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aan de voet van Mt Fuji, uurtje of twee reizen ongeveer.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan kijken, is dat in Tokyo?
Ben nog niet helemaal door de jetlag heen, heb iedere dag rond dit tijdstip echt nog een goede dip
Jetlag is kut!I'm surrounded by morons!
Ah nee dan gaan we dat niet doen, bus gaat nu terug naar Tokyoquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aan de voet van Mt Fuji, uurtje of twee reizen ongeveer.
Jetlag is kut!
Wil nog een bamboo bos bezoeken en verder geen concreet plan op het moment
Misschien vanavond naar een bar maar moet even kijken wat handig is in mijn omgevingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Eigenlijk best wel prima.Leuk muziekje.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:14 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Kan beter, kan slechter.
Hoe issie met jou?
MOONTJEquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:14 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Kan beter, kan slechter.
Hoe issie met jou?![]()
Waar zit je hotel? Heb misschien nog wel een paar aanbevelingenquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah nee dan gaan we dat niet doen, bus gaat nu terug naar Tokyo
Wil nog een bamboo bos bezoeken en verder geen concreet plan op het moment
Misschien vanavond naar een bar maar moet even kijken wat handig is in mijn omgeving![]()
Mijn favoriet is https://bairdbeer.com/taprooms/harajuku/ eerste keer toen ik erheen wilde kon ik het niet vinden, omdat ik toen nog niet had geleerd dat dingen zoals kroegen ook gewoon niet op de begane grond kunnen zitten zoals ik gewend was. Protip: kijk altijd ook even naar boven als je denkt op de goede plek te zijn.I'm surrounded by morons!
Las het vanmorgen ook in de krant van dieuwertje?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Moonquote:
Ik wil ook weer naar Tokyo...I'm surrounded by morons!
Het linkje wat ik plaatste over Rieu bedoel ik.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las het vanmorgen ook in de krant van dieuwertje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaa moest er aan denken toen ik Tokyo lasquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel prima.Leuk muziekje.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:26 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jaa moest er aan denken toen ik Tokyo las“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Luister maar even.quote:
O die had ik gemistquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het linkje wat ik plaatste over Rieu bedoel ik.
Had hem ook weg gehaald.quote:
Oquote:![]()
Ik kreeg gelijk an een melding dat het niet voor alle gebruikers geschikt isquote:en ik ken hem toch wel
![]()
![]()
SShinjukuquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar zit je hotel? Heb misschien nog wel een paar aanbevelingen![]()
Mijn favoriet is https://bairdbeer.com/taprooms/harajuku/ eerste keer toen ik erheen wilde kon ik het niet vinden, omdat ik toen nog niet had geleerd dat dingen zoals kroegen ook gewoon niet op de begane grond kunnen zitten zoals ik gewend was. Protip: kijk altijd ook even naar boven als je denkt op de goede plek te zijn.
En ja dingen zitten hier soms hoger dan je denkt
Bij ons is het beneden winkels en boven appartementen maar hier is het gerust 10 verdiepingen op elkaar feestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ook nietquote:En ik luister ook nietquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
En ik luister ook niet
Morguhquote:![]()
Nog leuke plannen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:
Nee, niet zoveel zin in dingen doenMaar mn zus komt op visite, dus die trekt me wel van de bank af!
En jij?Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Little lady...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Afwachten dusquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, niet zoveel zin in dingen doenMaar mn zus komt op visite, dus die trekt me wel van de bank af!
En jij?
Ik moet planten pakken leeghalen en nieuw zand in doen en dan de plantjes weer terug zetten en aanvullen
En ga een van de dagen naar mijn dochter op de campingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ook leuk! Ik heb ook nog een tuin die aandacht wil, wie weet gaat het dit weekend lukken.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afwachten dus
Ik moet planten pakken leeghalen en nieuw zand in doen en dan de plantjes weer terug zetten en aanvullen
En ga een van de dagen naar mijn dochter op de camping
Waar staat je dochter op de camping? Voor vakantie, of woont ze er? Ik ken al meerdere mensen die (tijdelijk) op een camping wonen, bij gebrek aan andere woonruimteOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ik moet nog de tegels groenvrij maken,maar durf geen zout meer te gebruiken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moet nog de tegels groenvrij maken,maar durf geen zout meer te gebruiken.![]()
![]()
Nou leuk is anders, mijn lijf gaat dit niet leuk vinden. Heb er wel hulp bij maar weet dat ik dan weer een paar dagen moet boete.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ook leuk! Ik heb ook nog een tuin die aandacht wil, wie weet gaat het dit weekend lukken.
Waar staat je dochter op de camping? Voor vakantie, of woont ze er? Ik ken al meerdere mensen die (tijdelijk) op een camping wonen, bij gebrek aan andere woonruimte
Nee ze is er gewoon een weekje op vakantie een stacaravan gehuurd.
Het zou geen echt mooi weer worden en daar is een overdekt zwembad en een overdekte speelruimte voor de kids. Dus als het regent of echt koud is ga ik echt nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doe dat gewoon hoor. Het mag inderdaad niet maar azijn mag ook niet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moet nog de tegels groenvrij maken,maar durf geen zout meer te gebruiken.
EN al die andere troep die wel mag kost klauwen met geld en doet niet veelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah, gewoon een willekeurige kroeg in Golden Gai inlopen dan. genoeg keuze is minikroegen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
S
[..]
Shinjuku
En ja dingen zitten hier soms hoger dan je denkt
Bij ons is het beneden winkels en boven appartementen maar hier is het gerust 10 verdiepingen op elkaar feest
En aan de noordkant van het station even eten bij Yakitori Alley.I'm surrounded by morons!
Bolk die Fogel
Wat zal er nog meer door zitten door die schotelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kopkaas.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zal er nog meer door zitten door die schotelI'm surrounded by morons!
https://www.terrashaardsh(...)rras-of-tuinmeubelenquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moet nog de tegels groenvrij maken,maar durf geen zout meer te gebruiken.![]()
DIe mag die houdenquote:
Nou dat moet je AS maar in flessen gaan plassen en verkopenquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.terrashaardsh(...)rras-of-tuinmeubelen![]()
Tip 3: Gebruik aardappelwaterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh hoi Puz
Kan ie zelfs meer kweken...quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat moet je AS maar in flessen gaan plassen en verkopen![]()
Tip 3: Gebruik aardappelwater![]()
![]()
Schrobben met een harde bezem in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat sowieso een met van die groene haartjesquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:03 schreef maily het volgende:
[..]
Schrobben met een harde bezem in ieder geval.![]()
![]()
Oh, ik dacht dat je in de tuin werken leuk vond. Gelukkig heb je hulp, en het is ook altijd wel weer leuk als het er weer mooi uit ziet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou leuk is anders, mijn lijf gaat dit niet leuk vinden. Heb er wel hulp bij maar weet dat ik dan weer een paar dagen moet boete.
Nee ze is er gewoon een weekje op vakantie een stacaravan gehuurd.
Het zou geen echt mooi weer worden en daar is een overdekt zwembad en een overdekte speelruimte voor de kids. Dus als het regent of echt koud is ga ik echt niet
Ah ja, volgende week wordt het warmer, maar wel veel regen, hopelijk valt het mee. Ik kom niet graag in het zwembad of de binnenspeeltuin als die vol met kinderen zit
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ik vind met gehakt, zuurkool, crème fraiche en kaas (geen kop) altijd wel lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zal er nog meer door zitten door die schotel
O ja zeer zeker vind ik het leuk om in de tuin te werken. Heb het altijd graag mogen doen. Maar kunnen is ook een ding.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je in de tuin werken leuk vond. Gelukkig heb je hulp, en het is ook altijd wel weer leuk als het er weer mooi uit ziet.
Ah ja, volgende week wordt het warmer, maar wel veel regen, hopelijk valt het mee. Ik kom niet graag in het zwembad of de binnenspeeltuin als die vol met kinderen zit
Ja zo jammer die regen vooral als je op vakantie bent. Maar we moeten het er mee doen helaas.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zuurkool eet ik niet,quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind met gehakt, zuurkool, crème fraiche en kaas (geen kop) altijd wel lekker
Ik doe wel eens met brocollie en tomaat en dan zo potje aardappel anders bacon er door
Moi Lovy.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. We hebben nog niet echt lekker lente weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schiet idd niet echt op nee qua lekker warm weer enzquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. We hebben nog niet echt lekker lente weer![]()
Heb jij binnenkort tijd?quote:
[img]Tip 3: Gebruik aardappelwater[/img]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is wel een lekkere AardappelSchotel-saus jaquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zuurkool eet ik niet,
Ik doe wel eens met brocollie en tomaat en dan zo potje aardappel anders bacon er door
Hier ging iets mis.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Achter het glas in het zonnetje is het nog wel lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Schiet idd niet echt op nee qua lekker warm weer enz
Maar de zon schijnt hier nu nietquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Achter het glas in het zonnetje is het nog wel lekker![]()
![]()
Werk ze.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Achter het glas in het zonnetje is het nog wel lekker“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kan het de 30ste wel weer eens maken heb het jaren niet gehad. De 30ste komt mijn dochter eten. Lekkere snitzel er bij en smullen maar.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is wel een lekkere AardappelSchotel-saus jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier nu net even, vanmorgen steeds regen gehad.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Klein buitje net hoop dat de zon nog wel even meer gaat schijnen vanmiddagquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier nu net even, vanmorgen steeds regen gehad.![]()
We gaan het vanzelf wel zien.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klein buitje net hoop dat de zon nog wel even meer gaat schijnen vanmiddag
![]()
uhuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Eerst avondeten scoren zometeenquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, gewoon een willekeurige kroeg in Golden Gai inlopen dan. genoeg keuze is minikroegen.
En aan de noordkant van het station even eten bij Yakitori Alley.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Avondeten = Yakitori!quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Eerst avondeten scoren zometeen
Voor jou altijdquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij binnenkort tijd?
[ [url=Tip 3: Gebruik aardappelwater]afbeelding[/url] ]![]()
Rijtje tot nu toe is
Udon
Italiaans
Sushi
Tempura
Zo'n BBQ op je tafel ding
Gyoza
Yakitori
Vandaag als snack ook nog takoyaki opHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Even de aardappels afgieten op ons terras.quote:
Heer Bally.quote:
Tonkatsu ontbreekt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
Rijtje tot nu toe is
Udon
Italiaans
Sushi
Tempura
Zo'n BBQ op je tafel ding
Gyoza
Yakitori
Vandaag als snack ook nog takoyaki opI'm surrounded by morons!
@loveislikeakiss bij Izakaya, net tegenover het Godzillahoofd, hebben ze goede Tonkatsu.
Goede Okonomiyaki hebben ze bij Teppan Baby.I'm surrounded by morons!
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Forum Opties Forumhop: Hop naar: