Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat ik wil zeggen, wil best met ov gaan, maar het is nog steeds onhandiger.....
Ok de oplossing is natuurlijk OV goedkoper maken, maar zo werkt het niet lieve mensen, de regering gaat alles duurder maken, dus ook auto nog een keer alweer op hoeveel 1000%
ipv van oplossing te maken en ov goedkopere en auto hetzelfde laten. maarja. dit is allemaal te ver boven ons hoofd jongens. we stemmen wel. niemand luistert toch. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Nee dat zeker niet Hier was van Kyoto naar Osaka 3 euro enkele reis Is een goed half uur met de treinquote:Op vrijdag 26 april 2024 06:34 schreef kree het volgende: tis nou ook niet dat NS zo goedkoop is ofzo......
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vroeger kon je nog zwartrijden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik denk en als ik beetje gelezen hebt, we hebben het duurste OV hier ter wereld. tja. mag. maar ga dan niet zeiken dat mensen dat moeten nemen als auto goedkoper. is.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet Hier was van Kyoto naar Osaka 3 euro enkele reis Is een goed half uur met de trein
Poldermodel hier, dan maken we de auto nog duurder.. gvd
Do what you love, love what you do!![]()
Niet vloeken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer aloa.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan nog steeds, moet alleen weten waarquote:
Schiphol den Bosch is gratis te doen
En als ze je pakken mail je de NS van sorry zal het niet doen, is niet eerder gebeurd
Dan schelden ze de boete nog kwijt ookHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bij Overtreders.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb ook een keer op Rotterdam gevraagd aan een conducteur waar ik kon inchecken
Die was even heftig in de war hoe ik op het station was gekomen zonder in te checkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is mooi.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan nog steeds, moet alleen weten waar
En als ze je pakken mail je de NS van sorry zal het niet doen, is niet eerder gebeurd
Dan schelden ze de boete nog kwijt ook
lol die onthou ik ffquote:Op vrijdag 26 april 2024 06:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan nog steeds, moet alleen weten waar
Dan schelden ze de boete nog kwijt ook
Do what you love, love what you do!![]()
Zet even nieuwe dan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
pin me niet vast op prijzen. maar enkeltje van leiden naar Rotterdam zit je al boven 8 euro. hier. en is 30 km ofzo? met auto goedkoper al.quote:Op vrijdag 26 april 2024 06:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet Hier was van Kyoto naar Osaka 3 euro enkele reis Is een goed half uur met de treinDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: