Volgens mij was de vrijmarkt eerst ook voor kids bedoeld die hun spulletjes konden verkopen.Dit zijn gewoon profi handelaren die ook op rommelmarkten staan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, erg. Al die troep die ze kwijt willen...
Sommigen hebben zoveel rommel te koop, dat je weet: dat komt niet van je zolder af.
LILAKquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh ya lee lee
Ik voel me plots weer zo oh ya lee lee
Doe het nog 1x zo oh ya lee lee
Zing met ons mee
Oh ya oh yeah
We gaan het zien, als het mooi weer is en je kan buitenleven is het wel leukquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, da's leuk. Even eruit, een camping is altijd leuk. Een andere (bosrijke) omgeving.
Rustig Jeroen.quote:
O ja dat hebben wij zaterdag hier nog in het dorp zaterdag. Even kijken of ik een rondje ga doen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Haha, ja, wat rommelen thuis... Sta ik daar inmiddels om bekend?
Nou zaterdag even kijken op de vrijmarkt, sporten en wie weet een lange wandeling, als het mooi weer is.
Je bumpert iedereen aan de kant toch.... Aan de kant, Dotteke wil er langs!!quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat hebben wij zaterdag hier nog in het dorp zaterdag. Even kijken of ik een rondje ga doen.
Moet dan altijd heel vroeg gaan anders heb ik er niet aan dmet de scootmobiel tussen al die mensen rijden.
Ik heb beeld nu.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bumpert iedereen aan de kant toch.... Aan de kant, Dotteke wil er langs!!
Dat geloof ik graag. Mensen willen het mooiste plekje natuurlijkquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier in de stad zijn mensen al plekken aan het claimen voor de vrijmarkt.
Ik wil ook niet wat van de kraampjes zien, maar als het zo druk is zie ik alleen kont na kont na kontquote:Op vrijdag 26 april 2024 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bumpert iedereen aan de kant toch.... Aan de kant, Dotteke wil er langs!!
Als je mensen van achteren tegen de onderbenen aanrijdt gaan ze echt wel aan de kant.quote:
Kan ook leuk zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil ook niet wat van de kraampjes zien, maar als het zo druk is zie ik alleen kont na kont na kont
Kom ik met blauwe ogen thuisquote:Op vrijdag 26 april 2024 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je mensen van achteren tegen de onderbenen aanrijdt gaan ze echt wel aan de kant.![]()
Misschien met wat gescheld "mens kun je niet uitkijken!", maar wat boeit dat...
Nee denk je. Ik ga er heen omdat ik wat van de kraampje wil bekijken, zien of er nog iets tussen ligtquote:
Soul gaat morgen wel even kijken.Krijg ik steeds berichtjes van vind je dit leuk?quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee denk je. Ik ga er heen omdat ik wat van de kraampje wil bekijken, zien of er nog iets tussen ligt
Vaak kom ik wel met wat speelgoed thuis. Ligt vaak nog mooi en goed spul tussen.
Vreselijk, als mensen zo doen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom ik met blauwe ogen thuis![]()
Van de week iemand staat bij een schap te kijken. Ik kom er aan rijden. Die vent doet plotseling een stap naar achteren zonder te kijken. Ik kan gelukkig nog het stuur omgooien. Maar man o man wat ging die vent te keer. Hij stapt zelf onverwachts achteruit de lulhannes
Standaard "Nee". Anders komt ze met teveel troep thuis.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul gaat morgen wel even kijken.Krijg ik steeds berichtjes van vind je dit leuk?
Ik ga alvast een plek claimen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Standaard "Nee". Anders komt ze met teveel troep thuis.
Want je weet hoe het gaat: het ligt er over een jaar nog, en kun je zelf op de vrijmarkt van 2025 gaan staan om die dingen te verkopen.
O echt. Ik kan er verder nooit iets moois vinden dan alleen speelgoedquote:Op vrijdag 26 april 2024 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul gaat morgen wel even kijken.Krijg ik steeds berichtjes van vind je dit leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |