Dat is waar, je bent erg uitgeslapenquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij bent ook blauw, Dot. Het zit zelfs in je naam....
Ai, dat is dan lastig.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omkleden wordt m niet, ben een paar uur van mijn koffer verwijderd
Voor de verandering inderdaad.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, je bent erg uitgeslapen
Ik heb niets in het blauw,quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Natuurlijk.![]()
* gebrokenglas ziet iedereen zich snel omkleden in iets met blauw....
O jij tijdens je werk hierquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor de verandering inderdaad.
Ik ben zelfs al een half uur aan het werk. En dat voor een vrijdag.
Ja, het voordeel van thuis werken...quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij tijdens je werk hier![]()
Ben ik niet van je gewend.
Maar lekker zo vroeg kan je ook lekker op tijd stoppen en aan je weekend beginnen.
Dat is waar, af en toe een kleine pauze als je zin hebt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het voordeel van thuis werken...
En inderdaad ben ik niet van plan heel lang door te gaan vandaag.
Haha, ja, wat rommelen thuis... Sta ik daar inmiddels om bekend?quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, af en toe een kleine pauze als je zin hebt.
Nog plannen voor het weekend, of zoals alijd lekker een beetje aan rommelen
Ik ga iets aan mijn bloembakken doen en een van de dagen naar dochterlief op de camping. Mits het droog is en niet al te koud
O, da's leuk. Even eruit, een camping is altijd leuk. Een andere (bosrijke) omgeving.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, af en toe een kleine pauze als je zin hebt.
Nog plannen voor het weekend, of zoals alijd lekker een beetje aan rommelen
Ik ga iets aan mijn bloembakken doen en een van de dagen naar dochterlief op de camping. Mits het droog is en niet al te koud
Hier in de stad zijn mensen al plekken aan het claimen voor de vrijmarkt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Haha, ja, wat rommelen thuis... Sta ik daar inmiddels om bekend?
Nou zaterdag even kijken op de vrijmarkt, sporten en wie weet een lange wandeling, als het mooi weer is.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, da's leuk. Even eruit, een camping is altijd leuk. Een andere (bosrijke) omgeving.
Ja, erg. Al die troep die ze kwijt willen...quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier in de stad zijn mensen al plekken aan het claimen voor de vrijmarkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |