quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:09 schreef kree het volgende:
de staat heeft zo verkeerde keuze gemaakt in denken dat marktwerking werkt.
met alles btw. niet alleen ov. maar ok energie of noem nog andere dingen....... naja
Morguh, hoe is het met je muggenbulten. Hebben ze je nog meer te pakken genomen?quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Iedereen lekker sliepie gedaan?
Beetje kort,jij dan?quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Iedereen lekker sliepie gedaan?
Het was netelroosquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, hoe is het met je muggenbulten. Hebben ze je nog meer te pakken genomen?
ik werk bij waterbedrijf, wij willen dat niet he.... maar zijn ook gebonden aan overheid en vergunningen voor winning ervan.quote:
Joh,dat zeg je zo even.Dat is toch pijnlijk?quote:
Neuh, alleen jeukenquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Joh,dat zeg je zo even.Dat is toch pijnlijk?
O dat is minder. vond het ook al vroeg en erg veel.quote:
Gordelroos is heel erg pijnlijkquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Joh,dat zeg je zo even.Dat is toch pijnlijk?
Door jou ga ik er steeds meer op letten.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:13 schreef kree het volgende:
[..]
ik werk bij waterbedrijf, wij willen dat niet he.... maar zijn ook gebonden aan overheid en vergunningen voor winning ervan.
Niemand denkt erover. maar dat is wel wat speelt. het kan goedkoper, maar ligt aan overheid en vergunningen/
verder is water sowieso nog relatief goedkoop denk als je bekijkt wat ervoor gedaan wordt, maar omdat ik erin werk weet ik dat.
Foreigner.quote:
quote:
Wel doorgespoeld 2 keer?quote:
Heer GG.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas doet de deuren en ramen open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |