Kan kijken, is dat in Tokyo?quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook naar Aokigahara? Voor wat macaber tourisme...
Alles goed?quote:
Aan de voet van Mt Fuji, uurtje of twee reizen ongeveer.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan kijken, is dat in Tokyo?
Ben nog niet helemaal door de jetlag heen, heb iedere dag rond dit tijdstip echt nog een goede dip
Ah nee dan gaan we dat niet doen, bus gaat nu terug naar Tokyoquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aan de voet van Mt Fuji, uurtje of twee reizen ongeveer.
Jetlag is kut!
Eigenlijk best wel prima.Leuk muziekje.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:14 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Kan beter, kan slechter.
Hoe issie met jou?
MOONTJEquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:14 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Kan beter, kan slechter.
Hoe issie met jou?
Waar zit je hotel? Heb misschien nog wel een paar aanbevelingenquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah nee dan gaan we dat niet doen, bus gaat nu terug naar Tokyo
Wil nog een bamboo bos bezoeken en verder geen concreet plan op het moment
Misschien vanavond naar een bar maar moet even kijken wat handig is in mijn omgeving
Las het vanmorgen ook in de krant van dieuwertje?quote:
Hey Moonquote:
Het linkje wat ik plaatste over Rieu bedoel ik.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las het vanmorgen ook in de krant van dieuwertje?
Jaa moest er aan denken toen ik Tokyo lasquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel prima.Leuk muziekje.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:26 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jaa moest er aan denken toen ik Tokyo las
Luister maar even.quote:
O die had ik gemistquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het linkje wat ik plaatste over Rieu bedoel ik.
Had hem ook weg gehaald.quote:
Oquote:
Ik kreeg gelijk an een melding dat het niet voor alle gebruikers geschikt isquote:
Shinjukuquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar zit je hotel? Heb misschien nog wel een paar aanbevelingen![]()
Mijn favoriet is https://bairdbeer.com/taprooms/harajuku/ eerste keer toen ik erheen wilde kon ik het niet vinden, omdat ik toen nog niet had geleerd dat dingen zoals kroegen ook gewoon niet op de begane grond kunnen zitten zoals ik gewend was. Protip: kijk altijd ook even naar boven als je denkt op de goede plek te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |