Dat is waar, je bent erg uitgeslapenquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij bent ook blauw, Dot. Het zit zelfs in je naam....
Ai, dat is dan lastig.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omkleden wordt m niet, ben een paar uur van mijn koffer verwijderd
Voor de verandering inderdaad.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, je bent erg uitgeslapen
Ik heb niets in het blauw,quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Natuurlijk.![]()
* gebrokenglas ziet iedereen zich snel omkleden in iets met blauw....
O jij tijdens je werk hierquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor de verandering inderdaad.
Ik ben zelfs al een half uur aan het werk. En dat voor een vrijdag.
Ja, het voordeel van thuis werken...quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij tijdens je werk hier![]()
Ben ik niet van je gewend.
Maar lekker zo vroeg kan je ook lekker op tijd stoppen en aan je weekend beginnen.
Dat is waar, af en toe een kleine pauze als je zin hebt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het voordeel van thuis werken...
En inderdaad ben ik niet van plan heel lang door te gaan vandaag.
Haha, ja, wat rommelen thuis... Sta ik daar inmiddels om bekend?quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, af en toe een kleine pauze als je zin hebt.
Nog plannen voor het weekend, of zoals alijd lekker een beetje aan rommelen
Ik ga iets aan mijn bloembakken doen en een van de dagen naar dochterlief op de camping. Mits het droog is en niet al te koud
O, da's leuk. Even eruit, een camping is altijd leuk. Een andere (bosrijke) omgeving.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, af en toe een kleine pauze als je zin hebt.
Nog plannen voor het weekend, of zoals alijd lekker een beetje aan rommelen
Ik ga iets aan mijn bloembakken doen en een van de dagen naar dochterlief op de camping. Mits het droog is en niet al te koud
Hier in de stad zijn mensen al plekken aan het claimen voor de vrijmarkt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Haha, ja, wat rommelen thuis... Sta ik daar inmiddels om bekend?
Nou zaterdag even kijken op de vrijmarkt, sporten en wie weet een lange wandeling, als het mooi weer is.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, da's leuk. Even eruit, een camping is altijd leuk. Een andere (bosrijke) omgeving.
Ja, erg. Al die troep die ze kwijt willen...quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier in de stad zijn mensen al plekken aan het claimen voor de vrijmarkt.
Volgens mij was de vrijmarkt eerst ook voor kids bedoeld die hun spulletjes konden verkopen.Dit zijn gewoon profi handelaren die ook op rommelmarkten staan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, erg. Al die troep die ze kwijt willen...
Sommigen hebben zoveel rommel te koop, dat je weet: dat komt niet van je zolder af.
LILAKquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh ya lee lee
Ik voel me plots weer zo oh ya lee lee
Doe het nog 1x zo oh ya lee lee
Zing met ons mee
Oh ya oh yeah
We gaan het zien, als het mooi weer is en je kan buitenleven is het wel leukquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, da's leuk. Even eruit, een camping is altijd leuk. Een andere (bosrijke) omgeving.
Rustig Jeroen.quote:
O ja dat hebben wij zaterdag hier nog in het dorp zaterdag. Even kijken of ik een rondje ga doen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Haha, ja, wat rommelen thuis... Sta ik daar inmiddels om bekend?
Nou zaterdag even kijken op de vrijmarkt, sporten en wie weet een lange wandeling, als het mooi weer is.
Je bumpert iedereen aan de kant toch.... Aan de kant, Dotteke wil er langs!!quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat hebben wij zaterdag hier nog in het dorp zaterdag. Even kijken of ik een rondje ga doen.
Moet dan altijd heel vroeg gaan anders heb ik er niet aan dmet de scootmobiel tussen al die mensen rijden.
Ik heb beeld nu.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bumpert iedereen aan de kant toch.... Aan de kant, Dotteke wil er langs!!
Dat geloof ik graag. Mensen willen het mooiste plekje natuurlijkquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier in de stad zijn mensen al plekken aan het claimen voor de vrijmarkt.
Ik wil ook niet wat van de kraampjes zien, maar als het zo druk is zie ik alleen kont na kont na kontquote:Op vrijdag 26 april 2024 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bumpert iedereen aan de kant toch.... Aan de kant, Dotteke wil er langs!!
Als je mensen van achteren tegen de onderbenen aanrijdt gaan ze echt wel aan de kant.quote:
Kan ook leuk zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil ook niet wat van de kraampjes zien, maar als het zo druk is zie ik alleen kont na kont na kont
Kom ik met blauwe ogen thuisquote:Op vrijdag 26 april 2024 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je mensen van achteren tegen de onderbenen aanrijdt gaan ze echt wel aan de kant.![]()
Misschien met wat gescheld "mens kun je niet uitkijken!", maar wat boeit dat...
Nee denk je. Ik ga er heen omdat ik wat van de kraampje wil bekijken, zien of er nog iets tussen ligtquote:
Soul gaat morgen wel even kijken.Krijg ik steeds berichtjes van vind je dit leuk?quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee denk je. Ik ga er heen omdat ik wat van de kraampje wil bekijken, zien of er nog iets tussen ligt
Vaak kom ik wel met wat speelgoed thuis. Ligt vaak nog mooi en goed spul tussen.
Vreselijk, als mensen zo doen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom ik met blauwe ogen thuis![]()
Van de week iemand staat bij een schap te kijken. Ik kom er aan rijden. Die vent doet plotseling een stap naar achteren zonder te kijken. Ik kan gelukkig nog het stuur omgooien. Maar man o man wat ging die vent te keer. Hij stapt zelf onverwachts achteruit de lulhannes
Standaard "Nee". Anders komt ze met teveel troep thuis.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul gaat morgen wel even kijken.Krijg ik steeds berichtjes van vind je dit leuk?
Ik ga alvast een plek claimen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Standaard "Nee". Anders komt ze met teveel troep thuis.
Want je weet hoe het gaat: het ligt er over een jaar nog, en kun je zelf op de vrijmarkt van 2025 gaan staan om die dingen te verkopen.
O echt. Ik kan er verder nooit iets moois vinden dan alleen speelgoedquote:Op vrijdag 26 april 2024 08:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul gaat morgen wel even kijken.Krijg ik steeds berichtjes van vind je dit leuk?
Ben er ondertussen wel aan gewendquote:
Ze is de dieren een beetje aan het vervangen door andere dingen.Doet ze wel heel leuk trouwens,staan in de de terrariums.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Ik kan er verder nooit iets moois vinden dan alleen speelgoed
In het verleden wel eens voor een paar cent een gitaar gekocht. Maar die tijd is voorbij
Wil ze alles weggaan doen aan dieren?quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is de dieren een beetje aan het vervangen door andere dingen.Doet ze wel heel leuk trouwens,staan in de de terrariums.
Geen nieuwe meer erbij.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil ze alles weggaan doen aan dieren?
Hoe dat zo ineens?quote:
Niet ineens hoor,gewoon het besef dat het onwijs veel geld en tijd kost.quote:
Ja het wordt er ook niet goedkoper op allemaalquote:Op vrijdag 26 april 2024 08:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet ineens hoor,gewoon het besef dat het onwijs veel geld en tijd kost.
Honden/kattenvoer lijkt per week duurder te worden.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het wordt er ook niet goedkoper op allemaal
Net als ons eten. Het is niet meer leuk.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Honden/kattenvoer lijkt per week duurder te worden.
Sorry,oud bericht.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
Vreselijk Was ook iets met Andre Rieu maar kon het niet lezen was weer eens primeum
Bolkquote:
Altijd aan het einde van de maand.quote:
Heyquote:
Vandaag dagtripje naar toeristische plekken rondom Fujiquote:
Ook naar Aokigahara? Voor wat macaber tourisme...quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vandaag dagtripje naar toeristische plekken rondom Fuji
Is ook wel lekker rustig voor de beentjes
Kan kijken, is dat in Tokyo?quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ook naar Aokigahara? Voor wat macaber tourisme...
Alles goed?quote:
Aan de voet van Mt Fuji, uurtje of twee reizen ongeveer.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan kijken, is dat in Tokyo?
Ben nog niet helemaal door de jetlag heen, heb iedere dag rond dit tijdstip echt nog een goede dip
Ah nee dan gaan we dat niet doen, bus gaat nu terug naar Tokyoquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aan de voet van Mt Fuji, uurtje of twee reizen ongeveer.
Jetlag is kut!
Eigenlijk best wel prima.Leuk muziekje.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:14 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Kan beter, kan slechter.
Hoe issie met jou?
MOONTJEquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:14 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Kan beter, kan slechter.
Hoe issie met jou?
Waar zit je hotel? Heb misschien nog wel een paar aanbevelingenquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah nee dan gaan we dat niet doen, bus gaat nu terug naar Tokyo
Wil nog een bamboo bos bezoeken en verder geen concreet plan op het moment
Misschien vanavond naar een bar maar moet even kijken wat handig is in mijn omgeving
Las het vanmorgen ook in de krant van dieuwertje?quote:
Hey Moonquote:
Het linkje wat ik plaatste over Rieu bedoel ik.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las het vanmorgen ook in de krant van dieuwertje?
Jaa moest er aan denken toen ik Tokyo lasquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel prima.Leuk muziekje.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:26 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jaa moest er aan denken toen ik Tokyo las
Luister maar even.quote:
O die had ik gemistquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het linkje wat ik plaatste over Rieu bedoel ik.
Had hem ook weg gehaald.quote:
Oquote:
Ik kreeg gelijk an een melding dat het niet voor alle gebruikers geschikt isquote:
Shinjukuquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar zit je hotel? Heb misschien nog wel een paar aanbevelingen![]()
Mijn favoriet is https://bairdbeer.com/taprooms/harajuku/ eerste keer toen ik erheen wilde kon ik het niet vinden, omdat ik toen nog niet had geleerd dat dingen zoals kroegen ook gewoon niet op de begane grond kunnen zitten zoals ik gewend was. Protip: kijk altijd ook even naar boven als je denkt op de goede plek te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |