Ik ook nietquote:
En ik luister ook nietquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
En ik luister ook niet
Morguhquote:
quote:
quote:
Little lady...quote:
Afwachten dusquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, niet zoveel zin in dingen doenMaar mn zus komt op visite, dus die trekt me wel van de bank af!
En jij?
Ah ook leuk! Ik heb ook nog een tuin die aandacht wil, wie weet gaat het dit weekend lukken.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afwachten dus
Ik moet planten pakken leeghalen en nieuw zand in doen en dan de plantjes weer terug zetten en aanvullen
En ga een van de dagen naar mijn dochter op de camping
quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moet nog de tegels groenvrij maken,maar durf geen zout meer te gebruiken.
Nou leuk is anders, mijn lijf gaat dit niet leuk vinden. Heb er wel hulp bij maar weet dat ik dan weer een paar dagen moet boete.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ook leuk! Ik heb ook nog een tuin die aandacht wil, wie weet gaat het dit weekend lukken.
Waar staat je dochter op de camping? Voor vakantie, of woont ze er? Ik ken al meerdere mensen die (tijdelijk) op een camping wonen, bij gebrek aan andere woonruimte
Ik doe dat gewoon hoor. Het mag inderdaad niet maar azijn mag ook niet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ah, gewoon een willekeurige kroeg in Golden Gai inlopen dan. genoeg keuze is minikroegen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
S
[..]
Shinjuku
En ja dingen zitten hier soms hoger dan je denkt
Bij ons is het beneden winkels en boven appartementen maar hier is het gerust 10 verdiepingen op elkaar feest
Wat zal er nog meer door zitten door die schotelquote:
Kopkaas.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zal er nog meer door zitten door die schotel
https://www.terrashaardsh(...)rras-of-tuinmeubelenquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
DIe mag die houdenquote:
Nou dat moet je AS maar in flessen gaan plassen en verkopenquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.terrashaardsh(...)rras-of-tuinmeubelen
Kan ie zelfs meer kweken...quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat moet je AS maar in flessen gaan plassen en verkopen![]()
Tip 3: Gebruik aardappelwater
Schrobben met een harde bezem in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat sowieso een met van die groene haartjesquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:03 schreef maily het volgende:
[..]
Schrobben met een harde bezem in ieder geval.
Oh, ik dacht dat je in de tuin werken leuk vond. Gelukkig heb je hulp, en het is ook altijd wel weer leuk als het er weer mooi uit ziet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou leuk is anders, mijn lijf gaat dit niet leuk vinden. Heb er wel hulp bij maar weet dat ik dan weer een paar dagen moet boete.
Nee ze is er gewoon een weekje op vakantie een stacaravan gehuurd.
Het zou geen echt mooi weer worden en daar is een overdekt zwembad en een overdekte speelruimte voor de kids. Dus als het regent of echt koud is ga ik echt niet
Ik vind met gehakt, zuurkool, crème fraiche en kaas (geen kop) altijd wel lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zal er nog meer door zitten door die schotel
O ja zeer zeker vind ik het leuk om in de tuin te werken. Heb het altijd graag mogen doen. Maar kunnen is ook een ding.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je in de tuin werken leuk vond. Gelukkig heb je hulp, en het is ook altijd wel weer leuk als het er weer mooi uit ziet.
Ah ja, volgende week wordt het warmer, maar wel veel regen, hopelijk valt het mee. Ik kom niet graag in het zwembad of de binnenspeeltuin als die vol met kinderen zit
Zuurkool eet ik niet,quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind met gehakt, zuurkool, crème fraiche en kaas (geen kop) altijd wel lekker
Moi Lovy.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. We hebben nog niet echt lekker lente weerquote:
Schiet idd niet echt op nee qua lekker warm weer enzquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. We hebben nog niet echt lekker lente weer
Heb jij binnenkort tijd?quote:
Dat is wel een lekkere AardappelSchotel-saus jaquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zuurkool eet ik niet,
Ik doe wel eens met brocollie en tomaat en dan zo potje aardappel anders bacon er door
Achter het glas in het zonnetje is het nog wel lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Schiet idd niet echt op nee qua lekker warm weer enz
Maar de zon schijnt hier nu nietquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Achter het glas in het zonnetje is het nog wel lekker
Werk ze.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Achter het glas in het zonnetje is het nog wel lekker
Kan het de 30ste wel weer eens maken heb het jaren niet gehad. De 30ste komt mijn dochter eten. Lekkere snitzel er bij en smullen maar.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is wel een lekkere AardappelSchotel-saus ja
Hier nu net even, vanmorgen steeds regen gehad.quote:
quote:
Klein buitje net hoop dat de zon nog wel even meer gaat schijnen vanmiddagquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier nu net even, vanmorgen steeds regen gehad.
We gaan het vanzelf wel zien.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klein buitje net hoop dat de zon nog wel even meer gaat schijnen vanmiddag
Eerst avondeten scoren zometeenquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, gewoon een willekeurige kroeg in Golden Gai inlopen dan. genoeg keuze is minikroegen.
En aan de noordkant van het station even eten bij Yakitori Alley.
Avondeten = Yakitori!quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Eerst avondeten scoren zometeen
Voor jou altijdquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij binnenkort tijd?
[ [url=Tip 3: Gebruik aardappelwater]afbeelding[/url] ]
Even de aardappels afgieten op ons terras.quote:
Heer Bally.quote:
Tonkatsu ontbreekt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
Rijtje tot nu toe is
Udon
Italiaans
Sushi
Tempura
Zo'n BBQ op je tafel ding
Gyoza
Yakitori
Vandaag als snack ook nog takoyaki op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |