Ik ook nietquote:
En ik luister ook nietquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
En ik luister ook niet
Morguhquote:
quote:
quote:
Little lady...quote:
Afwachten dusquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, niet zoveel zin in dingen doenMaar mn zus komt op visite, dus die trekt me wel van de bank af!
En jij?
Ah ook leuk! Ik heb ook nog een tuin die aandacht wil, wie weet gaat het dit weekend lukken.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afwachten dus
Ik moet planten pakken leeghalen en nieuw zand in doen en dan de plantjes weer terug zetten en aanvullen
En ga een van de dagen naar mijn dochter op de camping
quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moet nog de tegels groenvrij maken,maar durf geen zout meer te gebruiken.
Nou leuk is anders, mijn lijf gaat dit niet leuk vinden. Heb er wel hulp bij maar weet dat ik dan weer een paar dagen moet boete.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ook leuk! Ik heb ook nog een tuin die aandacht wil, wie weet gaat het dit weekend lukken.
Waar staat je dochter op de camping? Voor vakantie, of woont ze er? Ik ken al meerdere mensen die (tijdelijk) op een camping wonen, bij gebrek aan andere woonruimte
Ik doe dat gewoon hoor. Het mag inderdaad niet maar azijn mag ook niet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ah, gewoon een willekeurige kroeg in Golden Gai inlopen dan. genoeg keuze is minikroegen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
S
[..]
Shinjuku
En ja dingen zitten hier soms hoger dan je denkt
Bij ons is het beneden winkels en boven appartementen maar hier is het gerust 10 verdiepingen op elkaar feest
Wat zal er nog meer door zitten door die schotelquote:
Kopkaas.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zal er nog meer door zitten door die schotel
https://www.terrashaardsh(...)rras-of-tuinmeubelenquote:Op vrijdag 26 april 2024 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |