Scherfquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas doet de deuren en ramen open
Dan heb je beter weer dan hier. Hier regen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas doet de deuren en ramen open
Water.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je beter weer dan hier. Hier regen.
Hier strakblauwe luchtquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je beter weer dan hier. Hier regen.
Hier is het bewolkt, geen stukje blauw te zien.quote:
Ik heb een blauwe broek aan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het bewolkt, geen stukje blauw te zien.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-04-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hier een strakblauwe lucht, zelfs zon. Ik heb alle ramen en deuren even tegen elkaar open.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het bewolkt, geen stukje blauw te zien.
Ik ook.quote:
🤜🤛quote:
Morguh GG lekker thnxquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Oei, Dotteke vergeten.![]()
Goedemorgen Dotteke
🤜🤛quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik een blauwe
Mag ik dan ook meedoen?
Maar ook die zie ik hier nietquote:
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik een blauwe jurk
Mag ik dan ook meedoen?
Jij bent ook blauw, Dot. Het zit zelfs in je naam....quote:
Omkleden wordt m niet, ben een paar uur van mijn koffer verwijderdquote:Op vrijdag 26 april 2024 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Natuurlijk.![]()
* gebrokenglas ziet iedereen zich snel omkleden in iets met blauw....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |