SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
op bedquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet ik een grotere bank hebbenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
M&M’s Caramel zeezoutThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Berenvel voor de openhaard.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had ik kunnen weten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er ligt een enorme pluizenbolquote:
Die het straks weer veel te warm heeftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon een schop geven.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er ligt een enorme pluizenbol
Die het straks weer veel te warm heeftActioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ook niet aardig om zo over je man te pratenquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er ligt een enorme pluizenbol
Die het straks weer veel te warm heeft
Trust nobody![]()
quote:
quote:Op
![]()
dinsdag 23 april 2024 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook niet aardig om zo over je man te pratenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker smikkelen zoquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Komt wel dichtbij zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaja.quote:
Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is er nog wat op TV?Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Oplichters Aangepakt. Is een doof stel die 400000 euro hebben overgemaakt naar een Nigeriaanse prins voor een erfenis. Sneu.quote:![]()
Knapperig vuurtjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Politie erbij.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oplichters Aangepakt. Is een doof stel die 400000 euro hebben overgemaakt naar een Nigeriaanse prins voor een erfenis. Sneu.
Had je dan er wat van verwacht met Friezen erin?quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:02 schreef greysbones het volgende:
Ben het blok aan het kijken
Tis nog niet echt wat
2 stellen uit Leeuwarden @:Freshfruit
Vind dat zo zielig altijdquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oplichters Aangepakt. Is een doof stel die 400000 euro hebben overgemaakt naar een Nigeriaanse prins voor een erfenis. Sneu.
Trust nobody![]()
Het is niet zozeer het feit dat het Friezen zijnquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je dan er wat van verwacht met Friezen erin?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh komt dat weer?quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:02 schreef greysbones het volgende:
Ben het blok aan het kijken
Tis nog niet echt wat
2 stellen uit Leeuwarden @:Freshfruit
Vond ik vroeger altijd leukTrust nobody![]()
Ergens wel natuurlijk en hut is een naaistreek. Maar waarom maak je 8 jaar lang zomaar geld over?quote:
Ik heb niet alles gezien.Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Is het ook. Was een kwetsbaar gezin de vrouw had haar huis verkocht om te betalen aan die Nigeriaan.quote:![]()
![]()
Niet honden schoppen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hang jij nou maar beter je wandplanken op.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je dan er wat van verwacht met Friezen erin?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Badeendjes schoppen niet.quote:
Jaquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh komt dat weer?
Vond ik vroeger altijd leuk
Ik keek ook altijd het blok Australi
Maar deze Nederlandse
MwahhhThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nederland is goed om buitenlandse tv over te nemen en te verqouten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Maar deze Nederlandse
MwahhhActioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Een TT over mezelf vind ik dan weer wat overdrevenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
'Greet is lief' was acceptabel geweestquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een TT over mezelf vind ik dan weer wat overdreven![]()
Pak de volgende TT.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
'Greet is lief' was acceptabel geweest
Kwetsbare mense.. awwwquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ergens wel natuurlijk en hut is een naaistreek. Maar waarom maak je 8 jaar lang zomaar geld over?
Ik heb niet alles gezien.Trust nobody![]()
Je overtuigt me nog niet.. ik haak nog maar niet aan..quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Maar deze Nederlandse
MwahhhTrust nobody![]()
Jammer dat die gasten zo moeilijk te pakken zijn.quote:Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Vorige week had iemand 35000 terug gekregen dus het kan wel.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer dat die gasten zo moeilijk te pakken zijn.![]()
![]()
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vorige week had iemand 35000 terug gekregen dus het kan wel.Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Moet ze vaker doen.quote:
Nog meer fantasie verhaaltjes hier.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:25 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb ooit in een ver verleden een server gehacked voor dat Alberto Stegeman programma
Haha nee is geen fantasie verhaaltje. Ben vroeger hacker geweest.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog meer fantasie verhaaltjes hier.
Nu ben ik verstandig en ben ik software ontwikkelaar.![]()
![]()
echt wtf. ik weet dat ik problemen had enzo wel in mijn leven, maar zit nu uur zowat aan de telefoon. en met iemand die huilt he die ik echt heel lang al ken. En nog ben ik niet eruit helemaal wat nou de problemen zijn.
best lastig wel he om dan de wijste te zijn. echtDo what you love, love what you do!![]()
Vraag dan wat haar problemen zijnquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:28 schreef kree het volgende:
echt wtf. ik weet dat ik problemen had enzo wel in mijn leven, maar zit nu uur zowat aan de telefoon. en met iemand die huilt he die ik echt heel lang al ken. En nog ben ik niet eruit helemaal wat nou de problemen zijn.
best lastig wel he om dan de wijste te zijn. echt![]()
![]()
Op een dag worden we verstandig behalve badeendjes.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee is geen fantasie verhaaltje. Ben vroeger hacker geweest.
Nu ben ik verstandig en ben ik software ontwikkelaar.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-04-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 3141 / +222 / +17 / 3584 / 4631
2. kree / 1063 / +25 / +197 / 2446 / 3066
3. AardappelSchotel / 932 / +115 / +34 / 2684 / 3171
4. Dr.Mikey / 716 / +47 / +34 / 874 / 1163
5. Monsterkoekie / 675 / +0 / +1 / 2549 / 2833
6. drakin / 642 / +32 / +5 / 1669 / 1965
7. JustinK / 552 / +0 / +0 / 1982 / 2264
8. Superbadeendje / 547 / +41 / +6 / 1206 / 1536
9. MizzezAmy / 541 / +9 / +23 / 1671 / 2080
10. HappyCharly / 534 / +13 / +15 / 1742 / 1984
11. devzero / 521 / +6 / +4 / 806 / 1047
12. Lovely / 449 / +30 / +17 / 1617 / 1917
13. hemarookworst / 447 / +20 / +15 / 949 / 1231
14. KillemWieft / 440 / +1 / +35 / 184 / 381
15. ieniminimuis / 318 / +0 / +0 / 1198 / 1423
16. aloa / 302 / +52 / +22 / 1145 / 1315
17. Bally-b / 252 / +38 / +3 / 370 / 481
18. greysbones / 248 / +12 / +14 / 1260 / 1374
19. Rob / 247 / +5 / +23 / 397 / 501
20. DerRabbit / 242 / +9 / +13 / 612 / 703SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officile liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja op vanavond na was het heerlijkquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gezellig! Lekker weertje vandaag he?![]()
![]()
Regenquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vanavond heb ik niet meer naar buiten gekeken
Hoe gaat het met je?
ja gaat wel redelijk goed, hoe issie met jou?![]()
Fijn!quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Regen
ja gaat wel redelijk goed, hoe issie met jou?
Hier gaat het goed hoor! Zit lekker in mijn vel.![]()
![]()
Aan die regen zouden de hoge heren in Den Haag eens iets moeten doen! Die zou alleen op de plantjes en bloempjes mogen vallen en niet op lieve mensen!quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:33 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Regen
ja gaat wel redelijk goed, hoe issie met jou?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat is super goed om te horenquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn!
Hier gaat het goed hoor! Zit lekker in mijn vel.![]()
![]()
EENS!!quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan die regen zouden de hoge heren in Den Haag eens iets moeten doen! Die zou alleen op de plantjes en bloempjes mogen vallen en niet op lieve mensen!Dus zeker niet op jou
![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Whut?quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:25 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb ooit in een ver verleden een server gehacked voor dat Alberto Stegeman programmaTrust nobody![]()
Wat vertel je nouquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee is geen fantasie verhaaltje. Ben vroeger hacker geweest.
Nu ben ik verstandig en ben ik software ontwikkelaar.
Trust nobody![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Oplichters ontmaskerd of zo heette dat toen. Waren oplichters die spookfacturen stuurden naar het bedrijf waarvoor ik werkte. Die hadden bankgegevens en werknemerlijsten op een server staan. Dat heb ik gehacked en doorgestuurd naar Alberto Stegemanquote:![]()
![]()
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn!
Hier gaat het goed hoor! Zit lekker in mijn vel.
Oeh, Schoteltje!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Baas.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oplichters ontmaskerd of zo heette dat toen. Waren oplichters die spookfacturen stuurden naar het bedrijf waarvoor ik werkte. Die hadden bankgegevens en werknemerlijsten op een server staan. Dat heb ik gehacked en doorgestuurd naar Alberto Stegeman
Serieus?quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe dan ...![]()
![]()
Stegeman op de bres.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oplichters ontmaskerd of zo heette dat toen. Waren oplichters die spookfacturen stuurden naar het bedrijf waarvoor ik werkte. Die hadden bankgegevens en werknemerlijsten op een server staan. Dat heb ik gehacked en doorgestuurd naar Alberto Stegeman
Oplichters aangepakt was Kees v/d Spek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De vrouw had haar huis verkocht om die lui te betalen![]()
![]()
Zo ik ben weer thuisOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja ok, daar heb je gelijk in.![]()
Ik had het begin gemist maar ze waren al 8 jaar geld aan het overmaken.quote:Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Leuke dag gehad?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het begin gemist maar ze waren al 8 jaar geld aan het overmaken.![]()
![]()
Ohjeequote:Op dinsdag 23 april 2024 21:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stegeman op de bres.
Oplichters aangepakt was Kees v/d Spek.Trust nobody![]()
Hey Moonquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het begin gemist maar ze waren al 8 jaar geld aan het overmaken.sneu wel
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
ja natuurlik want gedaan al, maar het zijn er zoveel. en snap soms niet eens wat ze nou precies zegt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vraag dan wat haar problemen zijnDo what you love, love what you do!![]()
Praat ze net als jij?quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja natuurlik want gedaan al, maar het zijn er zoveel. en snap soms niet eens wat ze nou precies zegt.![]()
![]()
Mijn mening: Het is elke keer gedonder in die relatie en dan belt ze jou.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja natuurlik want gedaan al, maar het zijn er zoveel. en snap soms niet eens wat ze nou precies zegt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb wel soort beetje van relatie ooit gehad, maar werd toen nooit watDo what you love, love what you do!![]()
Vannacht zie ik net, hij komt om 20:33 uur vandaag op (die tijd noemde ik eerder).quote:
Maar vannacht, 24 april om 1:49 uur. wordt op mijn app aangegeven dat het Volle Maan is.
Vanmiddag en nu al 100%.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
andere ditquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn mening: Het is elke keer gedonder in die relatie en dan belt ze jou.. die waar jij het over had was ik al beetje klaar mee, maar die was van veel later he. dit is van ervoor en voor nog die meid waar uiteindelijk wel wat mee
Do what you love, love what you do!![]()
Helleu.
Oh nee, BOLK.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Denk dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn mening: Het is elke keer gedonder in die relatie en dan belt ze jou.Trust nobody![]()
Bolk down Sally.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh ArneThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nice! Goed werk!quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oplichters ontmaskerd of zo heette dat toen. Waren oplichters die spookfacturen stuurden naar het bedrijf waarvoor ik werkte. Die hadden bankgegevens en werknemerlijsten op een server staan. Dat heb ik gehacked en doorgestuurd naar Alberto StegemanOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb zelfs de was opgeruimd aangezien ik toch in een productieve bui was.
Nu bed en boek.Trotste mama van Ambar
Het officile liefje van @Monitor O+![]()
Een verlies voor de eredivisieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hmmmms echt ik wil eigenlijk beetje afronden. maarja he. vindt dr nog steeds wel aardig. maar duurt lang nuDo what you love, love what you do!![]()
Jammer he dat slot vertrektquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:59 schreef kree het volgende:
hmmmms echt ik wil eigenlijk beetje afronden. maarja he. vindt dr nog steeds wel aardig. maar duurt lang nuThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oeh, een kennerquote:![]()
Maar jij was wel van de Slowhand, toch?![]()
(komt mn nick trouwens *niet* vandaan, van geen enkel liedje)
Je bent haar praatpaalquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:59 schreef kree het volgende:
hmmmms echt ik wil eigenlijk beetje afronden. maarja he. vindt dr nog steeds wel aardig. maar duurt lang nuTrust nobody![]()
Blik!
Ik vind die CD en ook de artiest geweldig.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, een kenner![]()
Maar jij was wel van de Slowhand, toch?![]()
(komt mn nick trouwens *niet* vandaan, van geen enkel liedje)
Net echt.quote:Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Eric Clapton is idd goedquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind die CD en ook de artiest geweldig.![]()
Andere Sally.
Wattunnenep....quote:![]()
Gruwelijk.
En je ziet het ook zo erg ook nog![]()
Die ken ik van dezelfde tekenaar als sjors en sjimmiequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook!quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die ken ik van dezelfde tekenaar als sjors en sjimmieduidelijk te zien aan de stijl idd
![]()
echt ze wil liedje doorsturen maar het lukt dr niet. oxazepam en zo begreep ik het.quote:
alsof ik met iemand praat die zo lam is als als een gieterDo what you love, love what you do!![]()
whah nee hoor ben slecht, maarre ok voor haar tis denk sowieso goed ff dat ze dr hart kan luchten, dus ok.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld.Do what you love, love what you do!![]()
Het beste is gewoon een luisterend oor zijn.quote:
Wel fijnquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het beste is gewoon een luisterend oor zijn.Trust nobody![]()
ze is btw goeie zangeres enzo, maar echt herken dr amper nu. zo negatief enzo over dr zelf en weet ik veel...... tis best drama wat ze me verteld.
kan ff typen nu btw want ze is aan het uitzoeken, zo ff belletje terug.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
echt ze wil liedje doorsturen maar het lukt dr niet. oxazepam en zo begreep ik het.
alsof ik met iemand praat die zo lam is als als een gieterTrust nobody![]()
kweet doe ik dan ook, maar ok aardig in de war wel :Squote:Op dinsdag 23 april 2024 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het beste is gewoon een luisterend oor zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Oxazepam en dan zo lam zijn...? Dan heeft ze veel op...quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
echt ze wil liedje doorsturen maar het lukt dr niet. oxazepam en zo begreep ik het.
alsof ik met iemand praat die zo lam is als als een gieter![]()
ik had het ook tijdelijk toen het niet zo goed ging, maar een hele lage dosering. En daar had ik al een beetje het gevoel bij dat ik erg veel verminderd reactievermogen had... Maar niet dat ik echt zo lam was dat ik niets uit kon brengen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
hmmms doet me pijn he, zeker want ik had dus die heel relatie afgebroken beetje toen hoewel ik dr leuk vond, en denk heb daar haar mee gekwetst toen. dus ok schuldig voelen niet echt.
maar echt. hmmmmmm msss moet ik er later op terugkomen dit?
trouwens afgebroken voor te ver ging, maar zag het toen niet zitten enzo ff.Do what you love, love what you do!![]()
Jou zie ik ervoor aan als je boos bent.quote:
Flink bij drinken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Oxazepam en dan zo lam zijn...? Dan heeft ze veel op...![]()
ik had het ook tijdelijk toen het niet zo goed ging, maar een hele lage dosering. En daar had ik al een beetje het gevoel bij dat ik erg veel verminderd reactievermogen had... Maar niet dat ik echt zo lam was dat ik niets uit kon brengen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aaahhhhwwww - vin dese sooow liehieffff he!quote:
ik heb ze ook gehad dus weet. maaaaaaaaaar ok daarom is mss juist goed om gewoon ff te pratenquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Oxazepam en dan zo lam zijn...? Dan heeft ze veel op...![]()
ik had het ook tijdelijk toen het niet zo goed ging, maar een hele lage dosering. En daar had ik al een beetje het gevoel bij dat ik erg veel verminderd reactievermogen had... Maar niet dat ik echt zo lam was dat ik niets uit kon brengen.Do what you love, love what you do!![]()
Hm, dat zou kunnen... Maar dan geen waterquote:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Misschien morgen nog eens bellen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:17 schreef kree het volgende:
hmmms doet me pijn he, zeker want ik had dus die heel relatie afgebroken beetje toen hoewel ik dr leuk vond, en denk heb daar haar mee gekwetst toen. dus ok schuldig voelen niet echt.
trouwens afgebroken voor te ver ging, maar zag het toen niet zitten enzo ff.
Na de koffie.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jou zie ik ervoor aan als je boos bent.![]()
@FreshFruit weet wat voor tassies ik heb.
![]()
![]()
Mijn mobiel denkt weer dat je Afrikaans praat en vraagt of het vertaald moet wordenquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:17 schreef kree het volgende:
trouwens afgebroken voor te ver ging, maar zag het toen niet zitten enzo ff.
(Ik klikte ja)Trust nobody![]()
Maar het is allang opquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mijn mobiel denkt weer dat je Afrikaans praat en vraagt of het vertaald moet worden
(Ik klikte ja)![]()
![]()
Hij heet in het echt Annie en hij moest je tassie vasthouden. Ik wist het wel.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:20 schreef maily het volgende:
[..]![]()
@:FreshFruit weet wat voor tassies ik heb.
Nee nee; Louis Betontassiesquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heet in het echt Annie en hij most je tassie vasthouden. Ik wist het wel.![]()
![]()
okDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Louis Beton.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:20 schreef maily het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:20 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Uw ADH vitamine Worst
tja kweet niet, ik bedoel jullie kennen mijn verhaal, maar dit lijkt alweer 1000x erger ofzo ?quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:19 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien morgen nog eens bellen.
Na de koffie.Do what you love, love what you do!![]()
niet bijzonder, gewoon wat gehatseflastquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Kree, zulke gesprekken moet je niet 's avonds laat voeren.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
tja kweet niet, ik bedoel jullie kennen mijn verhaal, maar dit lijkt alweer 1000x erger ofzo ?
Slecht voor je nachtrust.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:24 schreef drakin het volgende:
[..]
niet bijzonder, gewoon wat gehatseflast
nee vindt t niet zo erg eigenlijk.... want weet nu al door uur praten zo dat het haar wel helpt ff, want ok kan negatieve klootzak zijn zo zien jullie.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:24 schreef maily het volgende:
[..]
Kree, zulke gesprekken moet je niet 's avonds laat voeren.
Slecht voor je nachtrust.
Maar ben ik niet echt, iig was het van huilen naar lachen gegaan ff.Do what you love, love what you do!![]()
Overleg naar morgen verplaatst als ik toch al po kantoor ben ipv donderdag dan moet ik er speciaal naar kantoor voor komen
Uw ADH vitamine Worst
hatseflats met groentequote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
Overleg naar morgen verplaatst als ik toch al po kantoor ben ipv donderdag dan moet ik er speciaal naar kantoor voor komen
Trust nobody![]()
Po als in porseleinen troon?quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
Overleg naar morgen verplaatst als ik toch al po kantoor ben ipv donderdag dan moet ik er speciaal naar kantoor voor komen![]()
Je weet wat hatseflatsen is?quote:
naja krijg dr ook niet meer te pakken, denk morgen maar verder. maar ok........ hmmms heb neit helemaal lekker gevoel dr over, want ken dr dus he ook in het echt en best lang al ook. enne als die niet meer praat....Do what you love, love what you do!![]()
Dan is ze out waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:30 schreef kree het volgende:
naja krijg dr ook niet meer te pakken, denk morgen maar verder. maar ok........ hmmms heb neit helemaal lekker gevoel dr over, want ken dr dus he ook in het echt en best lang al ook. enne als die niet meer praat....![]()
Spelen met peter zijn petertje 🫢quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Petertje jat wel meer uitdrukkingen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:29 schreef Rob het volgende:
[..]
dat is een door Petertje gestolen uitdrukking
met een eigen betekenins
Vertrouwen is goed,controle is beter komt ook niet van hem.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja, jij?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee,ik ben nieuw hier.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nouoja dat is mss nog de meest beste optie, maarja weet ik veel.?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hoi welkom in de groep, stel je maar even voorquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
nouoja dat is mss nog de meest beste optie, maarja weet ik veel.?![]()
Ik stel niks voor,we maken louter kennis.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoi welkom in de groep, stel je maar even voor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zit me niet lekker dit, maarja ga er ook niet politie voor bellen. wtf.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Louter kwaliteitquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik stel niks voor,we maken louter kennis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je moet je wel aan de groepsregels houdenquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik stel niks voor,we maken louter kennis.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee joh. Daar krijg je alleen maar mot van. Ik zou niet direct van het ergste uit gaan.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
zit me niet lekker dit, maarja ga er ook niet politie voor bellen. wtf.![]()
![]()
Doe normaal.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
zit me niet lekker dit, maarja ga er ook niet politie voor bellen. wtf.
Ga erheen anders.![]()
ik hoorde vooral he een heel depri verhaal. en denk echt die zit ff niet goed in dr vel. (zacht uitgedrukt nog dit)
en bevalt me niks nu dit zo..... wss is ze idd out als ik zo hoorde, maargoed dan moet je hoop van die shit slikken wel denk?Do what you love, love what you do!![]()
Bolk?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroati, Sloveni, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
weet ik t zal wel meevallen, maar na dat hele verhaal sluit ik echt niks meer uit.....quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee joh. Daar krijg je alleen maar mot van. Ik zou niet direct van het ergste uit gaan.Do what you love, love what you do!![]()
hatsebolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wat is de kans dat ze dit met opzet doet?quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:34 schreef kree het volgende:
ik hoorde vooral he een heel depri verhaal. en denk echt die zit ff niet goed in dr vel.
en bevalt me niks nu dit zo..... wss is ze idd out als ik zo hoorde, maargoed dan moet je hoop van die shit slikken wel denk?
Woont ze dichtbij jou?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
bolkeflatsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
voor @Sally
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroati, Sloveni, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Of ze is in slaap gevallen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:34 schreef kree het volgende:
ik hoorde vooral he een heel depri verhaal. en denk echt die zit ff niet goed in dr vel.
en bevalt me niks nu dit zo..... wss is ze idd out als ik zo hoorde, maargoed dan moet je hoop van die shit slikken wel denk?Trust nobody![]()
Met opzet?quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat is de kans dat ze dit met opzet doet?
Woont ze dichtbij jou?
Waarom dat?Trust nobody![]()
quote:
quote:
Groepregels?quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet je wel aan de groepsregels houden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
TRIGGER WARNING >>>quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Een overdosis benzo's krijg je niet voor elkaar met een pakje.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:34 schreef kree het volgende:
ik hoorde vooral he een heel depri verhaal. en denk echt die zit ff niet goed in dr vel. (zacht uitgedrukt nog dit)
en bevalt me niks nu dit zo..... wss is ze idd out als ik zo hoorde, maargoed dan moet je hoop van die shit slikken wel denk?![]()
weet he mijn schoonzusje had te maken met schizofrenie en echt die heb ik een keer op het politiebureau toen opgehaald.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat is de kans dat ze dit met opzet doet?
Woont ze dichtbij jou?
serieus btw, gaat nu allemaal ok met mn broertje enzo en gelukkig en kinderen. dus echt ik sluit niks meer uit met dit soort dingen.
Maar ok gok dat er verder niet veel aan de hand is, maar toch zit t me niet lekker.,
Zal dr nog keertje proberen te bellen....Do what you love, love what you do!![]()
owh km of tien., maar ik ga er niet heen rijden, want ok die fout keertje eerder gemaakt, heb wat gedronken nl.Do what you love, love what you do!![]()
Reglementen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ken wel de geboden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik snap dat dat kan..quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:37 schreef Sally het volgende:
[..]
TRIGGER WARNING >>>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze wilde juist even haar verhaal kwijt bij kree toch?Trust nobody![]()
Ga niet direct van het ergste uit, zei iemand net ook al.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
weet he mijn schoonzusje had te maken met schizofrenie en echt die heb ik een keer op het politiebureau toen opgehaald.
serieus btw, gaat nu allemaal ok met mn broertje enzo en gelukkig en kinderen. dus echt ik sluit niks meer uit met dit soort dingen.
Maar ok gok dat er verder niet veel aan de hand is, maar toch zit t me niet lekker.,
Zal dr nog keertje proberen te bellen....
Idd probeer nog eens te bellen, en anders....
Laat het los. Je kan toch niet veel meer doen dan je al hebt gedaan, tenzij het risico echt hoog is en ze redelijk dicht bij je in de buurt woont.
Verder... of anders... laat het los.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Drinken + zelf rijden = NEE!quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:39 schreef kree het volgende:
owh km of tien., maar ik ga er niet heen rijden, want ok die fout keertje eerder gemaakt, heb wat gedronken nl.I'm surrounded by morons!
Gij zult nimmer Dot bolkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Foutquote:I'm surrounded by morons!
Maar nu hoort hij niets meer van haar terug, terwijl ze hadden afgesproken nog even contact te hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik snap dat dat kan..
Maar ze wilde juist even haar verhaal kwijt bij kree toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Morgen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
weet he mijn schoonzusje had te maken met schizofrenie en echt die heb ik een keer op het politiebureau toen opgehaald.
Zal dr nog keertje proberen te bellen....![]()
Die heb ik even gemist.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gij zult SBE van bier voorzien.quote:Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar nu hoort hij niets meer van haar terug, terwijl ze hadden afgesproken nog even contact te hebben.Ah ok, wat naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
Jullie maken grapjes nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met jou welquote:
Gij zult garpen.quote:Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
nou nog keertje geprobeerd met bellen..... geen gehoor. heb maar berichtje erachter aangestuurd of ze ff wil laten weten, niet om verder te kletsen maar ff ok check dus.,....quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Ga niet direct van het ergste uit, zei iemand net ook al.
Idd probeer nog eens te bellen, en anders....
Laat het los. Je kan toch niet veel meer doen dan je al hebt gedaan, tenzij het risico echt hoog is en ze redelijk dicht bij je in de buurt woont.
Verder... of anders... laat het los.
niksDo what you love, love what you do!![]()
Goed dat ik je er even op wijs danquote:
Ja die ook nogquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gij zult SBE van bier voorzien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Meer kan je niet doen nu.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
nou nog keertje geprobeerd met bellen..... geen gehoor. heb maar berichtje erachter aangestuurd of ze ff wil laten weten, niet om verder te kletsen maar ff ok check dus.,....
niks
Ja, gaan slapen. En morgen nog eens proberen contact te zoeken. Maar ik hoop dat ze dat dan al met jou gedaan heeft omdat je dat gevraagd hebt
je onderschat dit he? zeker met ervaring schoonzus hoe fucking snel dit soort dingen dus verkeerd kunnen gaan.quote:
Tis he dat ik dr weer eens bel en ff app na jaar, maaaaaaar ik maak me toch beetje zorgen. Had politie gebeld btw ware het niet dat het me net pas opvalt hoe erg eigenlijk ze in de put zit, en ok. weet niet eens precies dr adres. wel waar ongeveer dus. maargoed vind dat te ver gaan bovendien heb gedaan beetje wat ik kon nuDo what you love, love what you do!![]()
Dan neem een taxi en ga erheen kree.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
je onderschat dit he? zeker met ervaring schoonzus hoe fucking snel dit soort dingen dus verkeerd kunnen gaan.
Tis he dat ik dr weer eens bel en ff app na jaar, maaaaaaar ik maak me toch beetje zorgen. Had politie gebeld btw ware het niet dat het me net pas opvalt hoe erg eigenlijk ze in de put zit, en ok. weet niet eens precies dr adres. wel waar ongeveer dus. maargoed vind dat te ver gaan bovendien heb gedaan beetje wat ik kon nu![]()
Beetje lastig als je het adres niet precies weet.quote:
Met je bezopen hoofd daar aanbellen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tja je hoeft mij niks te vertellen, op de harde manier dat geleerd jah. en denk meer dan genoeg straf voor gehadquote:Do what you love, love what you do!![]()
Hahaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hm, denk dat dat nu wel meevalt - gelukkigquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met je bezopen hoofd daar aanbellen.
Weet je, als je het echt belangrijk vind post je niet hier maar had je allang gebeld.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
je onderschat dit he? zeker met ervaring schoonzus hoe fucking snel dit soort dingen dus verkeerd kunnen gaan.
Tis he dat ik dr weer eens bel en ff app na jaar, maaaaaaar ik maak me toch beetje zorgen. Had politie gebeld btw ware het niet dat het me net pas opvalt hoe erg eigenlijk ze in de put zit, en ok. weet niet eens precies dr adres. wel waar ongeveer dus. maargoed vind dat te ver gaan bovendien heb gedaan beetje wat ik kon nu
Dus. Relax, of bel, ander, serieus, pleur een heel eind op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Pffff.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje lastig als je het adres niet precies weet.![]()
Waar een wil isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet je, als je het echt belangrijk vind post je niet hier maar had je allang gebeld.
Dus. Relax, of bel, ander, serieus, pleur een heel eind op!AwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar nu hoort hij niets meer van haar terug, terwijl ze hadden afgesproken nog even contact te hebben.geloof me, ik ken dr ook persoonlijk, en onwijs opzet is het niet, ik denk echt dat ze out is ofzo.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat opzich is eigenlijk al zorgen genoeg. laat staan erger., weet ik veel wat er nu gebeurde?Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon overal aanbellen.Of haar naam roepen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[..]
Weet je, als je het echt belangrijk vind post je niet hier maar had je allang gebeld.
Dus. Relax, of bel, ander, serieus, pleur een heel eind op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Kree vraagt raad.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vind dat n goed idee
Als je je echt zorgen maakt
Wij kennen de situatie niet
En hij krijgt het.
Van diverse mensen.
Morgen weer 4 topics hierover.![]()
is een badeend.quote:
4 maar?quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
Kree vraagt raad.
En hij krijgt het.
Van diverse mensen.
Morgen weer 4 topics hierover.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou hoop maar op het beste, hmmmmmm ik heb in kamer gewoond waar iemand is doodgebloed ook nog. dit zit mij niet lekker, maar idd kan er ook ff niet meer aan doen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Meer kan je niet doen nu.
Ja, gaan slapen. En morgen nog eens proberen contact te zoeken. Maar ik hoop dat ze dat dan al met jou gedaan heeft omdat je dat gevraagd hebtDo what you love, love what you do!![]()
Ik lees wel goed adviesquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
Kree vraagt raad.
En hij krijgt het.
Van diverse mensen.
Morgen weer 4 topics hierover.
Dat is lief
Trust nobody![]()
Weten wij ook niet?????quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
geloof me, ik ken dr ook persoonlijk, en onwijs opzet is het niet, ik denk echt dat ze out is ofzo.......
dat opzich is eigenlijk al zorgen genoeg. laat staan erger., weet ik veel wat er nu gebeurde?![]()
Wij van Badeend adviseren...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik denk echt dat ze out is jongens. hoop op de bank ofzo dan maar en niet halverwege trapDo what you love, love what you do!![]()
quote:Natuurlijk.
omg echt als ik morgen nieuws erover hoor en dat er iets niet goed was gegaan dan vergeef ik me ditzelfde nooit he?
Maar ok laten we maar uitgaan van positieveDo what you love, love what you do!![]()
Morgen als ze contact opneemt (of jij haar spreekt): haar adres vragen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
nou hoop maar op het beste, hmmmmmm ik heb in kamer gewoond waar iemand is doodgebloed ook nog. dit zit mij niet lekker, maar idd kan er ook ff niet meer aan doen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Pak een taxi en ga zoeken dan i.p.v. hier maar erover doorgaan, de hele nacht door.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:52 schreef kree het volgende:
omg echt als ik morgen nieuws erover hoor en dat er iets niet goed was gegaan dan vergeef ik me ditzelfde nooit he?
Maar ok laten we maar uitgaan van positieve![]()
@kree ik vind je geen plezierige user om het mild uit te drukken. Ik snap je zorgen, en als het moet betaal ik graag voor een taxi voor je (details regelen we). Rijden ga je niet! Iemand laten rijden, prima
quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Pak een taxi en ga zoeken dan i.p.v. hier maar erover doorgaan, de hele nacht door.
[..]
Dus. Relax, of bel, ander, serieus, pleur een heel eind op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een badeend.quote:Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
FTFYquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik weet waar ze woont althans de flat.....quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Morgen als ze contact opneemt (of jij haar spreekt): haar adres vragen.
niet t nr.Do what you love, love what you do!![]()
Jij mag dat.quote:Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Amai,ze woont ook nog in een flat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik dm wel even.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet waar ze woont althans de flat.....
niet t nr.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Man3 en je zit nog steeds te posten hier? Of je gaat ernaar toe of je houdt op met zeuren dat je het jezelf nooit vergeeft als er iets is gebeurd.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
niet t nr.![]()
Weet je hoe ze heet?quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
niet t nr.
Naam zoeken op 't belbord.![]()
Ditquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Man3 en je zit nog steeds te posten hier? Of je gaat ernaar toe of je houdt op met zeuren dat je het jezelf nooit vergeeft als er iets is gebeurd.I'm surrounded by morons!
Ik wordt niet gauw van een persoon moe...Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik wordt niet gauw van een persoon moe...
Trust nobody![]()
Engelengeduld.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik wordt niet gauw van een persoon moe...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eenden geduldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben ik ook zeer dankbaar voor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ti amoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: