Mijn mening: Het is elke keer gedonder in die relatie en dan belt ze jou.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja natuurlik want gedaan al, maar het zijn er zoveel. en snap soms niet eens wat ze nou precies zegt.
Vannacht zie ik net, hij komt om 20:33 uur vandaag op (die tijd noemde ik eerder).quote:
andere ditquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn mening: Het is elke keer gedonder in die relatie en dan belt ze jou.
Denk dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn mening: Het is elke keer gedonder in die relatie en dan belt ze jou.
Nice! Goed werk!quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oplichters ontmaskerd of zo heette dat toen. Waren oplichters die spookfacturen stuurden naar het bedrijf waarvoor ik werkte. Die hadden bankgegevens en werknemerlijsten op een server staan. Dat heb ik gehacked en doorgestuurd naar Alberto Stegeman
Jammer he dat slot vertrektquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:59 schreef kree het volgende:
hmmmms echt ik wil eigenlijk beetje afronden. maarja he. vindt dr nog steeds wel aardig. maar duurt lang nu
Oeh, een kennerquote:
Je bent haar praatpaalquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:59 schreef kree het volgende:
hmmmms echt ik wil eigenlijk beetje afronden. maarja he. vindt dr nog steeds wel aardig. maar duurt lang nu
Ik vind die CD en ook de artiest geweldig.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, een kenner![]()
Maar jij was wel van de Slowhand, toch?![]()
(komt mn nick trouwens *niet* vandaan, van geen enkel liedje)
Net echt.quote:
Eric Clapton is idd goedquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind die CD en ook de artiest geweldig.
Wattunnenep....quote:
Die ken ik van dezelfde tekenaar als sjors en sjimmiequote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die ken ik van dezelfde tekenaar als sjors en sjimmie
echt ze wil liedje doorsturen maar het lukt dr niet. oxazepam en zo begreep ik het.quote:
whah nee hoor ben slecht, maarre ok voor haar tis denk sowieso goed ff dat ze dr hart kan luchten, dus ok.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld.
Het beste is gewoon een luisterend oor zijn.quote:
Wel fijnquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het beste is gewoon een luisterend oor zijn.
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
echt ze wil liedje doorsturen maar het lukt dr niet. oxazepam en zo begreep ik het.
alsof ik met iemand praat die zo lam is als als een gieter
kweet doe ik dan ook, maar ok aardig in de war wel :Squote:Op dinsdag 23 april 2024 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het beste is gewoon een luisterend oor zijn.
Oxazepam en dan zo lam zijn...? Dan heeft ze veel op...quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
echt ze wil liedje doorsturen maar het lukt dr niet. oxazepam en zo begreep ik het.
alsof ik met iemand praat die zo lam is als als een gieter
Jou zie ik ervoor aan als je boos bent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |