SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind ze engquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik die aflevering voor het eerst zag, had ik zoets van: "WTF is this crap?"
Die opname van The Doctor die alles uitlegde was heel mysterieus, maar bij die angels had ik eerst zoiets van: "Moet dit spannend zijn of zo?"
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hoe vaker ze gebruikt werden, hoevreemder het werd.quote:
Het Vrijheidsbeeld is talloze keren op de foto gezet. Zijn al die foto's nu ook angels?
Maar ik vond ze echt wel tof hoor!![]()
![]()
TopT TTquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
echt wtf. dat geslijm in TT mag wel beetje ophouden, krijg er beetje kots neigingen van.....Do what you love, love what you do!![]()
Zonde van je eten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:24 schreef kree het volgende:
echt wtf. dat geslijm in TT mag wel beetje ophouden, krijg er beetje kots neigingen van.....
Zorg dat je de lapo hebt en maakje eigen TT![]()
![]()
Gast, bokt een keer de neuk op zeg!quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:24 schreef kree het volgende:
echt wtf. dat geslijm in TT mag wel beetje ophouden, krijg er beetje kots neigingen van.....
Wij krijgen kokhalsneigingen van je enorm visuele omschrijvingen van je liefdesleven!
Kom bolken en kut roepen man!![]()
![]()
tis schattig, begrijp me niet verkeerd. maar als of groep 3 jongetje met groep 3 meisje verkering wil....... de liefste.quote:Do what you love, love what you do!![]()
... maan?quote:
Da's vanavond idd!![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
En niet gekaapt wordt!quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:25 schreef maily het volgende:
[..]
Zonde van je eten.
Zorg datje de lapo hebt en maakje eigen TT![]()
Je weet dat dit ONZ is?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:25 schreef kree het volgende:
[..]
tis schattig, begrijp me niet verkeerd. maar als of groep 3 jongetje met groep 3 meisje verkering wil....... de liefste.![]()
hahaha ja, moet je nog binnen 2 seconden zijn. geen zin om dat in de gaten te houden hoorquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:25 schreef maily het volgende:
[..]
Zonde van je eten.
Zorg datje de lapo hebt en maakje eigen TT
Do what you love, love what you do!![]()
owh wacht ff gister was ook al aardig vol en fel? nog gezien nl, naar mss bijna volle maan?quote:Do what you love, love what you do!![]()
jabhoor. maarja kreeg beetje kots impuls ofzo toen ik het weer las, kan dr niks aan doenquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
owh wacht ff gister was ook al aardig vol en fel? nog gezien nl, naar mss bijna volle maan?
Ik bolk 'm gewoon.![]()
Teiltje d'r bij en bakkes houwe!quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
jabhoor. maarja kreeg beetje kots impuls ofzo toen ik het aso weer las, kan dr niks aan doen![]()
![]()
hahaha nou zo erg was t niet. maaaaaaar dag slijmerige enzo. hou van jou schatje blabla. ik snap het btw.quote:
maargoed. hahahahaha. alleen als ik t zelf heb ook
Je klinkt nu wel jaloers.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nou zo erg was t niet. maaaaaaar dag slijmerige enzo. hou van jou schatje blabla. ik snap het btw.
maargoed. hahahahaha. alleen als ik t zelf heb ook“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja. Tijd voor wijn gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het is gewoon een running gag voor je gag reflex.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nou zo erg was t niet. maaaaaaar dag slijmerige enzo. hou van jou schatje blabla. ik snap het btw.
maargoed. hahahahaha. alleen als ik t zelf heb ook![]()
![]()
Ik wist het gewoonquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zeg doe het.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Hee, nog 2 punten en ik ga over @:Superbadeendje heen
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
jullie denken zeik je af, is niet zo, hahaha want vindt t ook heel leuk zo die verliefdheid en schatje dit en dat.quote:
Maar als je dat ff niet hebt, dan denk ik echt van. brrrrrr. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
En wij moeten wel jouw sexcapades lezen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
jullie denken zeik je af, is niet zo, hahaha want vindt t ook heel leuk zo die verliefdheid en schatje dit en dat.
Maar als je dat ff niet hebt, dan denk ik echt van. brrrrrr. hahaha![]()
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
En wij moeten wel jouw sexcapades lezen?![]()
Woef.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:35 schreef ToT het volgende:
Echt, Fikkie, kom eens hier? Hier heb je mijn portie hoor!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En de mijne.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:35 schreef ToT het volgende:
Echt, Fikkie, kom eens hier? Hier heb je mijn portie hoor!
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
beter drink je ditquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
En laat Jezus het maar ff omtoveren.
Zit bij mij niks van verliefdheid of geslijm achter.Noem wel meerdere Leave ,Skat,of freon.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zijn de betere plannen.quote:![]()
Wat ga je maken?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Opnaaien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De Op wordt niet genaait.quote:
En wij moeten wel jouw sexcapades lezen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
En laat Jezus het maar ff omtoveren.
[/quote]
ja gaan we drama over maken dat? mag hoor want vertel wel.
Maar wat ik vertelde en dat werd steeds al niet begrepen. een uiteindelijke climax, t was niet one Night stand ofzo dat nl. dus het wss veel meer liefelijke verhaaltje hebben jullie niet gelezen. of heb ik beetje overgeslagen.
voor de rest was het wel liefde enzo he, dus ja snap jullie zo ook wel. Ik gun het echt ieder van je, want ik vond het ook leuk, die hele seks. mjaha dat was ook leuk, maar meer erbij als dat het ff alleen seks was, daarom was mijn hart gebroken nl erna.
Hihi climax.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet van wel,zal geen namen noemen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja gaan we drama over maken dat? mag hoor want vertel wel.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:40 schreef kree het volgende:
[..]
En wij moeten wel jouw sexcapades lezen?
Maar wat ik vertelde en dat werd steeds al niet begrepen. een uiteindelijke climax, t was niet one Night stand ofzo dat nl. dus het wss veel meer liefelijke verhaaltje hebben jullie niet gelezen. of heb ik beetje overgeslagen.
voor de rest was het wel liefde enzo he, dus ja snap jullie zo ook wel. Ik gun het echt ieder van je, want ik vond het ook leuk, die hele seks. mjaha dat was ook leuk, maar meer erbij als dat het ff alleen seks was, daarom was mijn hart gebroken nl erna.
[/quote]
Grappig bedoelde TTs'versus jouw liefdes- en seksleven moeten lezen in meerdere posts.
Nou kweenie wat erger is hoor....
Worstelende tongen e.d......![]()
![]()
snappen jullie me wel eigenlijk of denken jullie van kree wil alleen stoer verhaal vertellen? want is het dus echt niet?Do what you love, love what you do!![]()
Meme generatorquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Gristus, heeft iemand ook Paint ontdekt in Windows!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het boeit werkelijk niemand geen ene neuk, gast!quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:42 schreef kree het volgende:
snappen jullie me wel eigenlijk of denken jullie van kree wil alleen stoer verhaal vertellen? want is het dus echt niet?
Echt absoluut niet!![]()
Je plaat slaat weer over.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:42 schreef kree het volgende:
snappen jullie me wel eigenlijk of denken jullie van kree wil alleen stoer verhaal vertellen? want is het dus echt niet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stelletje quote verkloters.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Quotehommels.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heel veel dingen boeien je niet, toch ga je er wel lang over doorquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:44 schreef kree het volgende:
tja wat jullie zeggen boeit me eigenlijk ook niet. hahaha
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee, zo ben ik nietquote:
Maar wel fijn dat ik je consent heb, voor het geval het per ongeluk gebeurt
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Broekquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn de betere plannen.![]()
Wat ga je maken?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
net zoals de rest doet hier dus over dingen die totaal niet boeien?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heel veel dingen boeien je niet, toch ga je er wel lang over door
Hahaha mss is dit wel het minst boeiende topic op fok die toch boeit?Do what you love, love what you do!![]()
We gaan Arne missenquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:47 schreef kree het volgende:
hahaha moest lachen btw. hierom lovely. geheheheThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij gaat net over het randje en blijft er tot vervelens toe over doorgaan.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
net zoals de rest doet hier dus over dingen die totaal niet boeien?
Hahaha mss is dit wel het minst boeiende topic op fok die toch boeit?
Genoeg nu hierover, terug naar de gezelligheid.
*die jou niet boeien.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
Het is hier niet De Grote Kree-show.![]()
Wij drammen niet continu door over een onderwerp.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
Laat je seksleven hier ff los, gun ons ons pleziertje met de TT's en lul gewoon slap mee met ons.![]()
jaja alles best, vind niet dat ik over het randje ga, maar wil de sfeer niet verzieken ook.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij gaat net over het randje en blijft er tot vervelens toe over doorgaan.
Genoeg nu hierover, terug naar de gezelligheid.
Zolang ik hier kom vind ik jullie allen ok, vergeet dat niet
wat een kuttopic
Laten we het over treintjes gaan hebben.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
ja maar wil wel ff zeggen, heb verteld door vragen vooral he. ?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij drammen niet continu door over een onderwerp.
Laat je seksleven hier ff los, gun ons ons pleziertje met de TT's en lul gewoon slap mee met ons.
en zoveel verder heb ik niks te vertellen? snap niet dat ik hier week erna nog gezeur over krijg?Do what you love, love what you do!![]()
Welke topics hier op FOK! vind je zoal leuk, buiten DTS?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar wil wel ff zeggen, heb verteld door vragen vooral he. ?
en zoveel verder heb ik niks te vertellen? snap niet dat ik hier week erna nog gezeur over krijg?![]()
![]()
kijk snap ik maakte er ff mooi verhaaltje van etc etc wat trouwens nog klopte.....
maar het kwam uit vragen van jullie, dus draai dit hele verhaal niet om, jullie wilde weten ik vertelde.....Do what you love, love what you do!![]()
Vandaag.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
owh wacht ff gister was ook al aardig vol en fel? nog gezien nl, naar mss bijna volle maan?
20:33 uur.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
En in welke subforums kom je graag?quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:53 schreef kree het volgende:
kijk snap ik maakte er ff mooi verhaaltje van etc etc wat trouwens nog klopte.....
maar het kwam uit vragen van jullie, dus draai dit hele verhaal niet om, jullie wilde weten ik vertelde.....![]()
Ik heb je de afgelopen topicdeeltjes behoorlijk wat vragen gesteld, maar je geeft echt nergens antwoord op.![]()
![]()
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: